Toyota je prvním týmem, který představil nový vůz, a to přes pozdní odsouhlasení technických předpisů a změnu počtu válců i obsahu motoru.
Technický ředitel šasi Mike Gascoyne je přesvědčen o tom, že se jedná o velkou výhodu, jeho protivník z týmu Honda naopak soudí, že delší příprava v aerodynamickém tunelu bude lepším řešením.
"Při práci v tunelu dokážeme využít čas lépe, proto je výhodnější představit vůz později," říká Geoff Willis a dodává, že v hybridním testovacím monopostu už má Honda nový motor s převodovkou, zadní závěsy, hydraulický systém a kompletní elektroniku z vozu pro sezonu 2006.
Gascoyne sice oznámil, že definitivní aerodynamický balík představí Toyota až těsně před prvním závodem v Bahrajnu a do té doby na něm budou v aerodynamickém tunelu pracovat, ale je pravdou, že Honda a další týmy mohou ještě výrazněji do konstrukce a tvaru svých teprve připravovaných vozů zasáhnout.
Ale na to, která koncepce bude úspěšnější, odpoví až výsledky na závodní dráze v úvodu nové sezony.
Foto: Michelin / DPPI