DISKUZE K ČLÁNKU Výsledky GP USA neplatí: Hamilton a Leclerc diskvalifikováni

Tři hodiny po skončení amerického závodu na okruhu v Austinu vydala technická komise prohlášení, na jehož základě se mění výsledková listina Grand Prix USA. Mizí z ní jména Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Výsledky GP USA neplatí: Hamilton a Leclerc diskvalifikováni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 118, poslední 25.10.2023 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2023 15:34
Přátelé, když jsem se rozhodl, že si ještě… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 23.10.2023 13:18
Tak to mi přijde jako dobrej úlet... Když na… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 23.10.2023 16:25
Pokusil jsem se vysvětlit celou záležitost v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Ano, vidět to museli. Jejich myšlenky fakt neznám. Záhada.
                                    Toto Wolff:
                                    „Nakonec na tom všem nezáleží. Ostatní to udělali správně a my ne. V pravidlech není žádný prostor pro manévrování. Musíme to bez zbytečných řečí přijat, poučit se a příští víkend se vrátit silnější.“

                                    Věřím, že se poučí a vrátí se silnější. Dál to nemá smysl řešit.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Fanda.LH

                                      Fanda.LH

                                      83.240.60.XXX
                                      Já se bojím toho, že se není z čeho poučit a příště si vylosuje černého Petra někdo jiný protože ten formát je blbý...

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Desky se kontrolují skoro pořád. Jsou to první případy letos. Asi to jde, nemít problém.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Ve sprintu se navíc jede jen s menším množství paliva. Při plné nádrži to půjde k zemi víc. Takže mají jen jeden trénink, aby se připravili na závod a kvalifikaci. Je to málo, ale na druhou stranu je to pro všechny stejné.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Na tohle všechno poukazuji svými komentáři / dotazy... A ten argument, že je to pro všechny stejné... Tak ano, ale jak celou dobu říkám, v tomhle se nemá závodit... Vítěz nemá být ten kdo nejlépe trefí světlou výšku, aby prošel pravidly... Týmy mají dostat prostor si udělat obrázek a pak pravidla dodržet...

            Nebo nám dejte grafiku, kde uvidíme jak hoblují desku online a můžeme sledovat tohle drama...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, o těžím voze jsem psal. Ale neříkej mi, že si nedokáží s dnešními počítači dopočítat, jaký vliv na to bude mít větší zátěž?
            Za ty stovky závodů, které to pravidlo platí.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Kdyby to bylo 100% tak neřešíme celý minulý rok problém s poskakováním...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Už se ujelo víc jak 30 závodů s poskakováním. V Austinu už jeden taky proběhl a kupodivu bez diskvalifikací za opotřebování desky.
                Tohle už taky mohli mít spočítané.
                Za mne prostě posadili auto moc nízko a nějak doufali, že to bude do hranice. Kdyby ho posadili o fous výš, mohli dojet, ikdyž asi ne na druhém místě. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  Jeli s jiným autem za jiných okolnosti, bez sprintu... Jasně, že posadili auto nízko... Já říkám, že je naprd, že neměli dost prostoru se připravit tak, aby k tomu nedošlo...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    V loňském roce jeli taky plný závod s poskakujícím autem.
                    Evidentně jiní zvládli se připravit. Smířili se s vyšším a pomalejším autem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      85.162.8.XXX
                      A co je to za disciplínu, smířili se s vyšším a pomalejším autem ? Že bych příště přijel v Superbu... S takto vysokým a pomalým autem se tam zatím nikdo nesmířil...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tvl, nehraj si na hloupého. Je snad jasné, že čím nižší světlou výšku formule má, tím je rychlejší. Každý se snaží ho mít nejníž. Proto je tam ta deska, aby se stanovila hranice.
                        Kdyby ten Mercedes (Ferrari) zvedli, logicky by byl o nějaké setiny nebo desetiny na kolo pomalejší.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          Fanda.LH

                          85.162.8.XXX
                          Já se naopak snažím hrát si na tolerantního, protože pořád reaguješ mimo to hlavní co píšu...

                          Ta deska nestanovuje hranice... Ale slouží jako nástroj k měření... Tzn. nejdřív musíš jezdit a pak můžeš měřit... Když nejezdíš tak je to problém a díky formátu tohoto víkendu a atypičnosti trati v Austinu se moc nejezdilo, tak bylo těžké se připravit na VC...

                          Já se nesnažím rozporovat zda LH získal výhodu... Mě štve, že nedostali dostatek prostoru tomu předejít... Ale současně nemám problém uznat, že ostatní to zvládli lépe, ani nemám problém s diskvalifikací... Jen bych rád aby to do budoucna změnili, protože pro mě je to takhle o ničem...

                          Nebo opravdu dejte nám na obrazovku grafiku podlahy a budeme se natřásat blahem v závislosti na tom jak komu ubývá...

                          Nemusí se jezdit ani kvalifikace, ani řešit pořadí... Každý ujede 300+km a seřadíme to podle úbytku podlahy... To je to co rozhodne... 01

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Ta deska slouží k tomu, aby se zjistilo, že tu hranici někdo překročil. Není opotřebovaná, je auto legální. je opotřebovaná moc, auto mělo nelegální výšku.
                            9mm desky je hranice, kdy je auto legální.

                            A ano, možná by mohli mít 2 tréninky. Ale on na to stačí i ten jeden. Je stejný jako druhý. Slouží k tomu, aby se vychytaly problémy.
                            A problém museli vidět po sprintu. Že ho nechtěli řešit je jejich problém.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Fanda.LH

                              Fanda.LH

                              85.162.8.XXX
                              Nemuseli, protože sprint se nejezdí s plnou nádrží... Kde vůbec bereš tyhle moudra ? Museli vidět ?? Když to museli vidět, tak počítali s DSQ ??

                              Mercedes potopil Lewise, Ferrari Charlese..? Co je tohle za řeči, museli vidět ??

                              Navíc by mě zajímalo, zda vůbec mohou vozy po Sprintu takto kontrolovat...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Nekecej, on se nejezdí s plnou nádrží? kdo by to byl řekl? Třeba já, když jsem to psal hned na začátku? Pravidlo platí přes 10 let. To za tu dobu nezjistili, o kolik víc mm se zbrousí s přidáním 10kg váhy?
                                Znovu: Museli vidět, že můžou mít problém. neříkám, že přesně věděli, že to neprojde.
                                Tak nějak předpokládám, že na závod se dává deska nová. Jinak by to záleželo i na počtu tréninkových a kvalifikačních kol. To by nedávalo smysl. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          to sice jo, ale co s tím uděláš, když po sprintu zjistíš, že bys mohl mít v závodě problém a auto je už od předešlého dne v režimu parcfermé? porušíš pravidla PF a budeš startovat z boxů? to za chvíli pojedou z boxů všichni. bohužel v tom, že ten formát víkendu je nesmyslný má fanda FH pravdu. a to říkám jako fanda McL, který na tom vydělal.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Konečně někdo rozumný... Mě by to vadilo i kdyby na to doplatil Lando nebo Max... To není o tom, kdo na tom vydělá, prodělá...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, měli startovat z boxu, když si dali to auto moc nízko.
            Nemyslím si, že by další 2 tréninky na tomto něco změnily. Kdyby tohle chtěli řešit ve volném tréninku, mohli. Po sprintu museli vědět, že mají problém.
            zvolili si mezi startem z boxu a možnou diskvalifikací. Jejich volba.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Jakou možnou diskvalifikací ?? Když to museli vidět, tak nebyla možná, ale jistá že ? Totiž to co říkáš totiž nedává žádný smysl...

              Každopádně další trénink by na tom možná nic nezměnil, ale dostali by víc prostoru na to přijít, takže alespoň ze strany FIA by mohli mít čisté svědomí...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama