DISKUZE K ČLÁNKU KVALIFIKACE: Hamilton vypálil Red Bullu rybník
Jízdy na Hungaroringu měly své zvláštní novum v úpravě pravidel - ačkoliv se nečekalo, že by došlo k významným posunům ve startovním poli, signifikantní byly velmi těsné rozdíly na přechodech mezi jednotlivými částmi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: KVALIFIKACE: Hamilton vypálil Red Bullu rybník
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 2 lidé)
22.07.2023 21:53
Z pověrčivých důvodů už nesledují kvalifikace a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
08:56 24.07.2023 185.149.130.XXX
20x5s je 1:40 a 1:20 kolo. Když budeš mít 2 kola, tak 6minut.
Sčítání zase bude problém, když začne pršet. Čím víc mokro, tím větší rozestupy a sušší kolo bude irelevantní.
Bude to jen 2x větší šance na to, že rychlá kola nebudou mít s férovostí nic společného.
Kratší zábava a menší férovost. Za těch 20 let, kdy se to praktikovalo se nic extra nezměnilo. Sorry, nevidím v tom přínos.
Sčítání zase bude problém, když začne pršet. Čím víc mokro, tím větší rozestupy a sušší kolo bude irelevantní.
Bude to jen 2x větší šance na to, že rychlá kola nebudou mít s férovostí nic společného.
Kratší zábava a menší férovost. Za těch 20 let, kdy se to praktikovalo se nic extra nezměnilo. Sorry, nevidím v tom přínos.
Mike17
08:48 24.07.2023 185.149.130.XXX
Za pár vteřin ti gumy nevychladnou. V poslední zatáčce už tě nkdo nezdrží, když tě bude muset předjet před nájezdem do boxu. Můžeš mít o stupeň chladnější gumy, ale ty hned zahřeješ. Ztráta bude v max v setinách.
Je to řád jinde, než když tě Gasly začne předjíždět v půlce poslední zatáčky a Russell se z ní rozjížděl z nuly, protože zase čekal na mezeru. Ztratil tam skoro vteřinu a taky mu zchládly trochu gumy.
Tohle by nevyřešilo vše, ale trátal by byla minimální.
Je to řád jinde, než když tě Gasly začne předjíždět v půlce poslední zatáčky a Russell se z ní rozjížděl z nuly, protože zase čekal na mezeru. Ztratil tam skoro vteřinu a taky mu zchládly trochu gumy.
Tohle by nevyřešilo vše, ale trátal by byla minimální.
Fanda.LH
22:09 23.07.2023 83.240.62.XXX
Já bych ty kola sčítal a vítězem by byl ten s nejnižším součtem... Argument se 3 minutami beru... Bylo by to sice delší, ale i kdyby 10 chápu, že je to krátké... Nicméně proč neudělat 50min trénink, na jehož závěr dát 10min kvalifikace ? Všechno se dá nějak řešit... Vesměs 3. trénink tak nějak funguje, že v závěru si zkouší kvaldu...
Mike17
17:11 23.07.2023 185.149.130.XXX
Musel bys dát velké rozestupy, aby jezdce neovlivnilo auto před ním. V případě že začne pršet by měli piloti na konci smůlu a opačně při usychání.
Je to nefér. Druhé kolo by bylo bez přezutí zbytečné. 2 rychlé kola gumy nedají.
A celá kvalda by se smrskla na 3 minuty. Jaký divák ti zaplatí tísíce za 3 minuty zábavy?
Současná verze je mnohem lepší.
Je to nefér. Druhé kolo by bylo bez přezutí zbytečné. 2 rychlé kola gumy nedají.
A celá kvalda by se smrskla na 3 minuty. Jaký divák ti zaplatí tísíce za 3 minuty zábavy?
Současná verze je mnohem lepší.
Fanda.LH
13:49 23.07.2023 83.240.62.XXX
Bylo to tu v jiné době... Já bych to udělal trochu jinak... Kroužili by hromadně v pořadí, které bych určil... Nebylo by to tak, že by kroužil jeden a ostatní čekali... Jen bych jim dal k dispozici všem jen ty 2 kola, tzn. 1. rychlé a následně 2. rychlé kolo, aby se nestávalo, že se budou potkávat piloti v rychlém a pomalém kole na trati...
juras
12:00 23.07.2023 88.103.92.XXX
Zajímavá kvalifikace...mě se ten systém s nasazením směsí do jednotlivých částí kvalifikace zamlouvá. Tohle je zajímavej nápad...a pro všechny je to stejný...a alespoň máme srovnání jak na tom jednotlivé týmy jsou s výkonností na jednotlivých směsích na jedno kolo.
Horší je to s tím taktizováním a problémem že někdo nemusí mít opravdu volnou trať...je pravda že do problémů dostává piloty právě taktizování...zas na druhou stranu ideální podmínky nejsou celou dobu po kterou kvalifikace trvá.
Mě by se třeba zamlouvalo aby zkusili opět formát kdy pilot má trať na jedno kolo jen pro sebe.
Horší je to s tím taktizováním a problémem že někdo nemusí mít opravdu volnou trať...je pravda že do problémů dostává piloty právě taktizování...zas na druhou stranu ideální podmínky nejsou celou dobu po kterou kvalifikace trvá.
Mě by se třeba zamlouvalo aby zkusili opět formát kdy pilot má trať na jedno kolo jen pro sebe.
Mike17
09:52 23.07.2023 185.149.130.XXX
Jak píše Robertino, tohle už tu bylo. A neosvědčilo se to.
Divácky neatraktivní a mnohem vic neférové.
Poslední bude mít v drtivé většině nejlepší podmínky, první ty nejhorší. V každé sezoně jsou kvalifikace, kdy prší, nebo se naopak jezdí za soumraku, kdy trať chládne. Když přijde na déšť, v podstatě rozhodneš rovnou o roštu a nikdo nemusí vyjíždět z boxů.
Při současném systému občas dojde na takovouto prasárnu, ale ostatní mají férové podmínky.
Divácky neatraktivní a mnohem vic neférové.
Poslední bude mít v drtivé většině nejlepší podmínky, první ty nejhorší. V každé sezoně jsou kvalifikace, kdy prší, nebo se naopak jezdí za soumraku, kdy trať chládne. Když přijde na déšť, v podstatě rozhodneš rovnou o roštu a nikdo nemusí vyjíždět z boxů.
Při současném systému občas dojde na takovouto prasárnu, ale ostatní mají férové podmínky.
Mike17
09:43 23.07.2023 185.149.130.XXX
Nestihne to ten, co čekal do poslední chvíle. Jeho problém.
Včera by to stihli všichni naprosto pohodlně. Čas na předjetí by měli skoro celé kolo. Šlo by jen o poslední zatáčku, která je pro nájezd do rychlého kola důležitá. Russell ztrácel díky tomu na prvním mezičase 0,7s, v cíli mu chybělo 0,1s.
Včera by to stihli všichni naprosto pohodlně. Čas na předjetí by měli skoro celé kolo. Šlo by jen o poslední zatáčku, která je pro nájezd do rychlého kola důležitá. Russell ztrácel díky tomu na prvním mezičase 0,7s, v cíli mu chybělo 0,1s.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek