DISKUZE K ČLÁNKU KVALIFIKACE: Hamilton vypálil Red Bullu rybník

Jízdy na Hungaroringu měly své zvláštní novum v úpravě pravidel - ačkoliv se nečekalo, že by došlo k významným posunům ve startovním poli, signifikantní byly velmi těsné rozdíly na přechodech mezi jednotlivými částmi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: KVALIFIKACE: Hamilton vypálil Red Bullu rybník

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 24.07.2023 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2023 17:45
Běžně s tebou spíš nesouhlasím, ale tenhle scénář… »
» Qasen (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2023 18:19
Maďarsko bývá většinou nudné a tak je snad… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2023 21:53
Z pověrčivých důvodů už nesledují kvalifikace a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
20x5s je 1:40 a 1:20 kolo. Když budeš mít 2 kola, tak 6minut.
Sčítání zase bude problém, když začne pršet. Čím víc mokro, tím větší rozestupy a sušší kolo bude irelevantní.
Bude to jen 2x větší šance na to, že rychlá kola nebudou mít s férovostí nic společného.
Kratší zábava a menší férovost. Za těch 20 let, kdy se to praktikovalo se nic extra nezměnilo. Sorry, nevidím v tom přínos.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Za pár vteřin ti gumy nevychladnou. V poslední zatáčce už tě nkdo nezdrží, když tě bude muset předjet před nájezdem do boxu. Můžeš mít o stupeň chladnější gumy, ale ty hned zahřeješ. Ztráta bude v max v setinách.
Je to řád jinde, než když tě Gasly začne předjíždět v půlce poslední zatáčky a Russell se z ní rozjížděl z nuly, protože zase čekal na mezeru. Ztratil tam skoro vteřinu a taky mu zchládly trochu gumy.
Tohle by nevyřešilo vše, ale trátal by byla minimální.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Já bych ty kola sčítal a vítězem by byl ten s nejnižším součtem... Argument se 3 minutami beru... Bylo by to sice delší, ale i kdyby 10 chápu, že je to krátké... Nicméně proč neudělat 50min trénink, na jehož závěr dát 10min kvalifikace ? Všechno se dá nějak řešit... Vesměs 3. trénink tak nějak funguje, že v závěru si zkouší kvaldu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Pokazí... Tím, že tě předjede v předposlední zatáčce, tak tě zdrží v té poslední, tudíž ti více vychladnou gumy, když budeš čekat až se rozjede a vytvoří se mezi vámi prostor, protože nechceš jet v jeho špinavém vzduchu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Je potřeba si rýpnout. Dneska se mu to povedlo. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Musel bys dát velké rozestupy, aby jezdce neovlivnilo auto před ním. V případě že začne pršet by měli piloti na konci smůlu a opačně při usychání.
Je to nefér. Druhé kolo by bylo bez přezutí zbytečné. 2 rychlé kola gumy nedají.
A celá kvalda by se smrskla na 3 minuty. Jaký divák ti zaplatí tísíce za 3 minuty zábavy?

Současná verze je mnohem lepší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
02 02 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
02 02 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Posune. V předposlední zatáčce ti nikdo rychlé kolo nepokazí. Tu poslední už projedeš v klidu naplno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
02 02 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Bylo to tu v jiné době... Já bych to udělal trochu jinak... Kroužili by hromadně v pořadí, které bych určil... Nebylo by to tak, že by kroužil jeden a ostatní čekali... Jen bych jim dal k dispozici všem jen ty 2 kola, tzn. 1. rychlé a následně 2. rychlé kolo, aby se nestávalo, že se budou potkávat piloti v rychlém a pomalém kole na trati...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Tak se ti to posune do předposlední zatáčky, všichni se budou hromadit tam...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Zajímavá kvalifikace...mě se ten systém s nasazením směsí do jednotlivých částí kvalifikace zamlouvá. Tohle je zajímavej nápad...a pro všechny je to stejný...a alespoň máme srovnání jak na tom jednotlivé týmy jsou s výkonností na jednotlivých směsích na jedno kolo.

Horší je to s tím taktizováním a problémem že někdo nemusí mít opravdu volnou trať...je pravda že do problémů dostává piloty právě taktizování...zas na druhou stranu ideální podmínky nejsou celou dobu po kterou kvalifikace trvá.
Mě by se třeba zamlouvalo aby zkusili opět formát kdy pilot má trať na jedno kolo jen pro sebe.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jak píše Robertino, tohle už tu bylo. A neosvědčilo se to.
Divácky neatraktivní a mnohem vic neférové.
Poslední bude mít v drtivé většině nejlepší podmínky, první ty nejhorší. V každé sezoně jsou kvalifikace, kdy prší, nebo se naopak jezdí za soumraku, kdy trať chládne. Když přijde na déšť, v podstatě rozhodneš rovnou o roštu a nikdo nemusí vyjíždět z boxů.
Při současném systému občas dojde na takovouto prasárnu, ale ostatní mají férové podmínky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nestihne to ten, co čekal do poslední chvíle. Jeho problém.
Včera by to stihli všichni naprosto pohodlně. Čas na předjetí by měli skoro celé kolo. Šlo by jen o poslední zatáčku, která je pro nájezd do rychlého kola důležitá. Russell ztrácel díky tomu na prvním mezičase 0,7s, v cíli mu chybělo 0,1s.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A to negativum vidíš v čem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

46.135.6.XXX
Nalijme si čistého vína, nic moc se tím nezměnilo. Teda až na tu mexickou lopatu, ten vystřelil o půl startovního pole dopředu. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Zatím to spíš vypadá, že každá VC může být pro Peréze ta poslední u RB... Tohle začíná být totiž fakt velký problém...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama