DISKUZE K ČLÁNKU "Vidím spoustu pozitiv," hodnotí pokroky McLarenu odcházející šéf

Andreas Seidl rekapituluje sezónu 2022 z pohledu McLarenu, kterému čtyři roky šéfoval. I když nakonec nevybojoval čtvrtou příčku mezi konstruktéry, přesto si všímá spousty dobrých věcí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vidím spoustu pozitiv," hodnotí pokroky McLarenu odcházející šéf

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.12.2022 13:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2022 09:13
s tím motorem to není zas tak jednoduché. Oni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Myslím si že na tom aby byl posun ve všem makají všichni. Mělo by se vše časem srovnávat, ale to bude ještě chvilku trvat, protože co se tyče mozků a vybavení továren rozhodně srovnáno nen a ve finale je logické, že rozdíly budou vždy.Myslím si , že občas někdo vystřelí nečekaně nahoru, zariskováním v koncepci, připadně propadne, pokud se to nepovede. Myslím že to bude celkově zajímavé, stropy pomáhají, ač není všelék logicky na všechno. Má to i své zápory.

    Jinak očekavejte slovní přestřelku ohledně motorů, bude se navyšovat výkon, přesto že engine peklo je zamrzlé. Netvrdím že vzniknou zásadní rozdíly, ale pamatujete kam byl schopen Mercedes výkonově jít, když měl motor vydržet jen dva závody ? V Mercedesu mají jednu tvrdou zásadu, motory musí být spolehlivé a musí vydržet, raději prohrajeme, než aby jsme riskovali že motory budou hořet. Tak uvidíme. Pak tu je Ferrari, tam se bude taky navyšovat. U Hondy nevím, nikde žadné zmínky a Renault také nepíše. Pokud někdo má info, pište, děkuji...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Stropy by měly vést k tomu, že se to úplně srovná, což by bylo super, ale divil bych se, kdyby k tomu fakticky došlo... Spíš očekávám, že RB, Mercedes a Ferrari budou těžit z tovární podpory a nikdo je nečekaně neohrozí... Současný pravidla vesměs neumožňují žádný risk a je to spíše soutěž o tom, kdo to dokáže vyrobit lépe a efektivněji...

      U motorů je zajímavé, že vlastně vývoj je umožněn velmi regulovaně a to za účelem zlepšení spolehlivosti / životnosti... Pak bych očekával, že spíše se osvědčí přístup Ferrari tzn. vyšší výkon a nízká spolehlivost, kdy potřebu úpravy obhájí mnohem snáz... Ale co bude dělat Mercedes, kterému vše šlapalo jako švýcarské hodinky..? Přitom potřebují zabrat, aby na rovinkách neztráceli...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        s tím motorem to není zas tak jednoduché. Oni budou nasazovat nové díly všichni výrobci, pod hlavičkou zvýšení spolehlivosti a není třeba aby měli v sezoně X efektních explozí motoru...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Třeba to není, ale přeci jen bude důležité obhájit si, že nejde nutně o zvýšení výkonu, ale o spolehlivost... A zkrátka Ferrari má mnohem větší alibi, když ty problémy objektivně mělo, zatímco Mercedes je neměl...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            89.111.73.XXX
            Je to o tom, ze se prokazuje, ze to vylepseni je z duvodu spolehlivosti. Takze to neni az tak jednoduche. Ten vykon tam musi jiz byt. Pocitam ze pujde jen o drobne zvyseni vykonu, spise dlouhodovy provoz. Jinak hlavni bude ERS system a tady budou ti nejlepsi opet na spici. U TOP3 je to uz ale o aeru, ikdyz Mergl na zacatku roku i motorove trochu ztracel.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama