DISKUZE K ČLÁNKU Rozhodnuto: Mercedes příští rok změní architekturu svého monopostu

Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že se příští rok změní "DNA" jejich závodního vozu ve snaze vyřešit potíže, které s ním letos zažívali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhodnuto: Mercedes příští rok změní architekturu svého monopostu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 29.10.2022 20:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 26.10.2022 17:21
jestli bereš tohle provinění jako směšně malé,… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 26.10.2022 09:36
Změní architekturu, aneb od funkcionalismu ke… »
» SEMPERIT (Hlasoval 1 člověk) 26.10.2022 11:55
RB má dostat trest 25 % méně času v aerotunelu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No možná jen fakt upraví "vnitřnosti" monopostu a ne ten koncept bočnic .... uvidíme. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Tohle přesně čekám, protože hodně se chválí zavěšení RB, které prakticky eliminuje to houpání a hodně pomáhá maximální rychlosti...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SEMPERIT

    SEMPERIT

    88.103.238.XXX
    Audi a Sauber od roku 2026 01 Oficialně. A co Porsche. 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      mají si kde hrát? 18

      To není úplně skvělá zpráva pro Ferrari - ubude jim motorový zákazník, ubudou informace, data... A to v momentě, kdy budou nové motory a bude důležitý každý najetý kilometr. No, je fakt, že Alfa Romeo zrovna není nejsilnější automobilkou a že sama docela tápe. Bůh ví, zda do 2026 vůbec vydrží... Takže pro tým jako takový to je snad dobrá zpráva. Jen aby se AutoUnionu ten motor povedl a byli konkurenceschopní. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SEMPERIT

    SEMPERIT

    88.103.238.XXX
    RB má dostat trest 25 % méně času v aerotunelu, připadně počit. simulace.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Vzhledem k výši provinění, a náskoku který mají je to celkem směšný trest.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        napadá tě lepší trest, aby se vlk nažral a koza zůstala celá?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Podobne jako trest za "doping", vyloučení z obou šampionátů 2021 a 2022 a pokuta 50-100 milionu dolarů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            37.188.137.XXX
            Jako prekrocili rozpocet v jednom roce, takze nevidim duvod je trestat za dva. Asi velka zast vuci RB. A sebrat jim čas v tunelu je rozhodne slusnej trest. Kdyby to tak nebylo, tak proc by davali cas v tunelu pro vyvoj aut dle umisteni v PK?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jan.

        Jan.

        188.244.60.XXX
        No právě to provinění je snad směšně malé ne? A 25 % času v aerodynamickém tunelu je hrozně moc :X
        To chtějí ten tým zaříznout po dvou titulech a dominovat bude opět Mergl jo?
        Tak to tedy na dlouho změna nebyla 02

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          jestli bereš tohle provinění jako směšně malé, tak asi nerozumíš mechanismům tvorvy a vývoje auta F1. Tohle provinění je naopak velice významné a upřímně řečeno, styl, jakým to FIA bude řešit rozhodne o celé budoucnosti F1...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jan.

            Jan.

            188.244.60.XXX
            No, samozřejmě že nerozumím, ale to jistě ani ty. A nijak zvlášť do toho nevidíme.
            Jenže tam šlo o nějaké špatné zaúčtování dotace obědů pro zaměstnance sakra 12 Bavili se o tom komentátoři během nebo před závodem.
            O 25 % času méně ten tým může poslat do kopru na další sezonu.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Bubak.cz

              Bubak.cz

              89.103.184.XXX
              Dotace obědů a dalších věcí, kterou ostatní týmy mají v souladu s pravidly normálně v rozpočtu, a který tam RB nezahrnul, aby bylo víc místa pro náklady na vývoj auta pro tuhle sezónu... kde jsme viděli co to auto (vyvinutý i díky manipulaci s rozpočtem) dokáže, kdy třeba v Singapuru Pérezovi řekli že je kvůli strategii potřeba zmizet vozům jedoucím za ním. Jeho reakce byla, že měl najednou skoro o vteřinu lepší čas na kolo...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Oni na ten catering vykázali snad 1,5mil eur nebo kolik... S tím, že počítali s tím, že to se do stropu nepočítá, tak to do něj nezahrnuli... Vesměs je to evidentní podvod, kterým se snažili skrýt část nákladů... Věřím, že podváděli všechny velké týmy, ale RB to holt nezvládl dostatečně zakrýt...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              tak ono je jednoduché uvěřit hře na city od vedoucího týmu. Ale pokud od týmů padají cifry jako 5 mil jako rozpočet na vývoj vozu během sezony a o tuto cifru nejspíš opakovaně red bull rozpočet překročil, tak je naprosto zřejmé, že dostal v podstatě 100% výhodu během sezony nad konkurencí, Myslíš si, že omezení vývoje o 25% dokáže smazat dvě sezony podvodu?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Podle dostupnych informaci byl jejich rozpočet větší o 5%, tedy o cca 7,5 milionu. To je dost zásadní výhoda ve vývoji , zvláště pokud se mění pravidla.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Já se bojím že ani k tomu nedojde .... 10 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Změní architekturu, aneb od funkcionalismu ke kubismu? 👍😉.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama