DISKUZE K ČLÁNKU Budou se rozdělovat body již v trénincích? Domenicali chce radikálně změnit Formuli 1
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali předkládá návrhy, jak v budoucnu zpestřit závodní víkendy. Mezi ně jmenuje například udílení bodů již v pátečních trénincích či otáčení pořadí na startovním roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Budou se rozdělovat body již v trénincích? Domenicali chce radikálně změnit Formuli 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Lahva
23:38 15.09.2022 188.175.112.XXXNo nevím, já se docela poslední sezony bavím s formátem, jak je..
Ale když už teda razantní krok, tak takhle:
První závod v sezoně klasická Kvalifikace, závod.
Od dalšího závodu by se startovalo bez kvalifikace v opačném pořadí podle aktuálního pořadí v šampionátu.
Varianta 2, aby se udělal i program na sobotu, tak sprint podle dosažených nejrychlejších časů z tréninku/kvaldy? A v Neděli obrácený rošt podle aktuálního pořadí v šampionátu.
Taky je to paskvil, ale trochu to dle mého dává smysl..
V tom sprintu by to bylo asi potřeba obodovat od 20 bodů po 1 pro dvacátýho, aby to všechny tlačilo alespoň někoho udělat..
A zrušil bych tresty za výměnu komponent, mají rozpočtový strop. Takže když budou mít každý závod nový motor, asi by se dle mé logiky do něj neměli vejít..-
Fanda.LH
07:44 16.09.2022 83.240.62.XXXTresty měly motivovat výrobce dělat "zelenější" / spolehlivější motory... On je to sice v praxi nesmysl... Každopádně to má přesah i mimo fin. rámec... Pak tu máš taky to, že malé týmy jsou stejně mimo rozpočtový strop resp. nedosahují horní hranice... -
Mike17
09:19 16.09.2022 185.149.130.XXX1) V podstatě uměle srovnáš výkonnost pilotů i vozů. Ten, kdo bude pomalý dostane další závod obrovskou výhodu, rychlý trest. Mezi jezdci budou minimální bodové rozdíly a v konečném důsledku nevyhraje nejlepší, ale spíš pilot, kterému to nejméně často klekne. Bude taky záležet kdy to klekne. Na začátku je odstoupení odměněno PP, na konci to bude katastrofa. Monako už nikdy nevyhraje žádný mistr světa.
2) Jenže to by jsi udělal sprint v podstatě důležitější, než hlavní závod, když v něm rozdáš víc bodů.
Za mne by měli vyhrávat nejlepší. Ne ti, co byli tak špatní, že startovali z PP.
-
-
tom11
18:41 15.09.2022 194.212.104.XXXale dneska je 15. září, ne 1. dubna
zdá se mi, že se nové vedení snaží roz... všechno, co alespoň nějak zatím funguje. pochopil bych, kdyby chtěli vrátit bodování pouze prvních osmi či šesti aut v cíli. aby měla jistotu bodů polovina vozů, které do GP odstartují, je nesmysl. deset aut na bodech by mělo smysl v době, kdy startovalo 30 aut. další změnou, kterou bych uvítal, by bylo přizvání dalších týmů ( Andretti, Stefan, klidně i číňani nebo další automobilky ..... ) klidně třeba až k 15 týmům. to, že se to stávajícím týmům nelíbí, je sice hezké, ale být majitelem vůbec bych se jich na to neptal.
co nakonec vedení vymyslí, uvidíme. ale třeba sprinty mě docela baví. ale otáčení roštu po kvalifikaci je nesmysl. to by kvalda musela být bodována skoro jako závod, aby to vůbec mělo nějaký smysl. a co penalizace? ten, co by po penalizaci startoval z konce roštu by stál za trest na pole?
každopádně, ať si tu píšeme, co chceme a vymyslíme to sebelíp, stejně to pánové udělají podle sebe a z F1 bude místo sportu ( kterým snad zatím alespoň maličko ještě je ) už jenom šou-
-
tom11
14:22 16.09.2022 194.212.104.XXXNo právě. Dnes má body jisté polovina startujících a třeba sedmý či osmý jezdec závod jen dojíždí, protože jede pro cenné body. Nic ho nenutí jet na hraně a pokoušet se dostat na šestou pozici. A já jako fanoušek chci vidět jízdu na hraně, boj o pozice...-
Mike17
16:49 16.09.2022 185.149.130.XXXDovolím si také nesouhlasit. Pokud bude někdo jezdit na hraně, aby si dojel šestým místem k 1b, pojede i hranu pro 8b za šesté místo. Navíc tu hranu pojede i 11. aby zusil urvat aspoň ten 1b.
Jako chápu, že ten 1b tehdy znamenal víc, než dnes. Ale znamenal jen tolik co 8b tehdy. A i o ten 1b se dnes snaží piloti porvat.-
-
Mike17
19:03 16.09.2022 185.149.130.XXXTak s tím souhlasím. Myslel jsem tím jet naplno s ohledem na tebou zmíněné okolnosti.
Ono by úplně stačilo mít gumy jako dřív. Nechápu, proč se musí ojetím gumy snižovat rychlost. To se fakt nedá udělat guma, co by s ojetím desénu měla pořád stejné vlastnosti, dokud by třeba nevylezl nějaký barevný pruh, značící že končí přilnavá vrstva a začíná konstrukce a je nutná výměna?
Už jen to, že by se na konci mohlo prvních 10 přetrhnout, aby urvali FL a bod navíc bez ohledu na to, kdy naposledy přezuli.
Šetření benzínu je taky ptákovina. Když tým na přesun spotřebuje tisíce litrů, je hloupost šetřit 2x10l na víkend.
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
12:31 15.09.2022 37.188.170.XXXNo to jsou tedy nápady, - jako by to vymýšlel v Bruselu -
-
juras
11:33 15.09.2022 176.97.15.XXXTypický obrázek současného rozvráceného světa...
Což takhle zaměřit se na spoustu aktuálních problémů, snažit se napravit chyby a odstranit nedostatky?
Místo toho zas někdo vymýšlí k.k.tiny...
Jakoby nestačilo že se jim podařilo totálně zdevalvovat historii...změnou bodovacího systému.
Další prihlouplosti jsou sprinty...
A teď ještě budeme bodovat za kvalifikaci...
Za chvíli dostane bod kdokoliv, kdo se zúčastní...
-
-
juras
15:25 15.09.2022 176.97.15.XXXTo nesouhlasím...tradice je tradice...a určité věci by se měnit neměli...z historického pohledu dnes počet získaných bodů v kariéře nemá žádnou vypovídající hodnotu.
Což je škoda...zatímco jak už jsi zmínil v atletice se stále může sprint na 100 metrů historický srovnávat...F1 se stala spíš komedií kde jde vyloženě o prachy.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek