DISKUZE K ČLÁNKU Budou se rozdělovat body již v trénincích? Domenicali chce radikálně změnit Formuli 1

Šéf Formule 1 Stefano Domenicali předkládá návrhy, jak v budoucnu zpestřit závodní víkendy. Mezi ně jmenuje například udílení bodů již v pátečních trénincích či otáčení pořadí na startovním roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Budou se rozdělovat body již v trénincích? Domenicali chce radikálně změnit Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 16.09.2022 19:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 15.09.2022 08:55
Domenicali je po mozkové? »
» juras (Hlasovali 4 lidé) 15.09.2022 11:33
Typický obrázek současného rozvráceného světa... … »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 15.09.2022 11:12
Osobně nejsem absolutním odpůrcem jakékoliv změny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Bylo potřeba zvětšit bodový rozdíl mezi 1. a 2. v cíli a rozšířit počet bodovaných míst na 10... Dnes bych se nebál to znovu navýšit a rozšířit to i na 12...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          Tohle mi přijde fakt úplně mimo... Tradice je tradice, ale fakt nevím proč bych do tradice měl zahrnovat bodovací systém... Ten považuji pouze za nástroj jak určit MS, nikoli jako něco co bych snad měl potřebu nějak uctívat a snažit se za každou cenu zachovat...

          Historicky má smysl srovnávat tak maximálně 10 let dozadu, dále je to nesmysl... Pro mě je nakonec určující jen výčet šampionů... Nic víc historicky neberu... Je hezké, že LH má nejvíce vítězství, PP apod... Ale stejně je nesmysl to srovnávat s kýmkoli v minulosti, když neměl stejné možnosti jako LH...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • NickickiN

    NickickiN

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ferrari pomáhat nikdo nechce, nechápu, kde se bere ta myšlenka, že jakákoliv změna je pro pomoc ferrari. Každý rok jsou nové monoposty, příští rok může být na jedno kolo nejrychlejší redbull, nebo mercedes a upřímně řečeno, z těchto žvástů o změnách se musí starý pán v hrobě obracet a mít touhu nafackovat tomu, kdo přijat domenicela do ferrari...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Osobně nejsem absolutním odpůrcem jakékoliv změny. Třeba formát sprintů mi nepříjde jako vyloženě špatný (ještě vychytat pár věcí a bylo by to okej)
    Ale reverzní rošť je prostě blbost. 0 % sport, 100% show.
    A bodování tréninků je snad ještě větší cypovina

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Nejsem překvapený... Absolutně s tím nesouhlasím, ale do současné F1 plné SC, VSC, červených vlajek, to zapadá. Jen tedy ve chvíli, kdy se pole vyrovná, tak to absolutně přestane dávat smysl... A zase budeme řešit, že ja na h... Že vítěz kvalifikace např. Max. dojel závod na např. 8. místě... Popř. řešit to, že lídr MS je na podiu relativně svátečně...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      umíš si představit, jak by vypadala reálně kvalifikace po zavedení takhle nesmyslné změny? Myslíš, že by se někdo hnal o pole, i kdyby bylo ohodnoceno jedním nebo dvěma body s tím že bude startovat poslední? Např. v Monaku? Nebo se jako rozhodnou, že některé VC nechají normálně a některé otočí, aby se v tom doopravdy prase vyznalo?
      Nechápu co chodí panáčci z liberty šňupat aby se takto ztopořili na základě dvou závodů, kde se navíc všeobecně ví, že se předjíždí snadněji tak toho týmy využijí, ale takovýchto okruhů je v seriálu jako do mariáše...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jako devalvaci bodů bodováním i volných tréninků považuji za hloupé, ale ještě se to dá zkousnout.
    Ještě bych chápal, že převrácení roštu vymyslí nějaký potrhlý amík, co o F1 ví kulové. Ale v jeho případě musím souhlasit s Ferdou. Jinak, než akutní mozkovou příhodou to být nemůže.
    Už se nemůžu dočkat v kvalifikace, v níž se pilot bude snažit zajet co nejpomalejší čas, aby získal PP. Bude nějaký čqasový limit na kolo? Řekněme, že ho bude muset zajet pod půl hodiny? PP bere čas 29:59.99.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Já předpokládám, že kvalifikace se bude bodovat taky... Popř. se může otáčet dle průběžného pořadí MS... Tyhle nesmysly mají x kreativních řešení... Problém je, že tohle není sport, ani motorsport, ale hlavně show...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Dokud nebude mít kvalifikace velkou bodovou váhu, tak se vyplatí ji vypustit. Když přijdeš v závodě o 10-15b za to, že to nedotáhneš k vítězství, ale jen na bednu nebo pod bednu, pár bodů z kvaldy tě nevytrhne.
        Podle stavu MS pak udělá kvaldu zbytečnou. To pak můžeš udělat místo toho 2 závody.

        Podle mne to perfektně funguje a je hloupé vymýšlet takové experimenty, když je F1 nesledovanější sport na světě. Je nejsledovanější právě proto, že je dobře nastaven.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          85.160.68.XXX
          ad zbytečná kvalda: Ne nezbytně. Kvalifikace v původním smyslu toho slova je ověření způsobilosti (pro závod v tomto případě), pouze ve smyslu ANO / NE. Porovnej si pojem "diskvalifikace" (vyloučení, rovněž bez udání míry nebo hodnoty).
          Takže by se přímo otevřela možnost k nastavení o trochu přísnějších požadavků pro závod (těch 107 % je zkrátka zbytečně moc a dokonce i tak se to ojebává různými výjimkami) a kvalifikace by pak měla za účel protřídit uchazeče o závod. Pořadí na roštu by bylo dané (otočeným) pořadím v šampionátu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jistě chápu. Pokud se budeme držet striktního výkladu toho slova, máš jistě pravdu. V reálu dnes, kromě vyjímečných okolností, nekvalifikování nehrozí. A na vyjímečné okolnosti se vždy daly vyjímky. Nepamatuji si v tomto století, že by se někdo nekvalifikoval.
            A ano, dá se 107% upravit na třeba 103%, aby se to někdy stalo. Ale otázka je: proč? Těch 107% tam bylo jen proto, aby nedostávali někteří v závodě třeba 5 kol a jen nezavazeli ostatním. Dostat jedno nebo dvě kola je v pohodě.A pak je otázka, jestli si chceme úmyslně snižovat už tak nízký počet závodníků. V dobách, kdy do kvalifikací nastupovalo 30 jezdců, to smysl mělo. Teď už není třeba někoho protřídit. Budeme rádi, když vydrží aspoň těch 20.
            Mimochodem důsledkem by třeba bylo, že GP Monaka už by nikdy nevyhrál žádný mistr světa. Protože uchazeči o něj by nastupovali do závodu z posledních 2 řad. Z toho se dá těžko vytřískat bod, bedna ani omylem.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    188.190.101.XXX
    Domenicali je po mozkové?

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Těžké.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        188.190.101.XXX
        Kdyby současná FIA zvládala své povinnosti, tak bych si třeba řekl, že se nudí, tak vymýšlí capiny, ale po odchodu Whitinga se jen topí ve vlastních s*** a ještě vymýšlejí jednu hovadinu za druhou. Dokonce mi to připadá tak, že se těmito pohlupavými návrhy snaží zakrýt svou vlastní neschopnost.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak zase bych neřekl, že se v něčem topí. Byznys frčí, mají rekordní sledovanost i zisky. Takže jestli se v něčem topí....
          Za Whitinga to nebylo o moc lepší. Zeptej se Odina, co si myslí o té době. 03
          Ale vymýšlet takovéhle hovadiny, to asi fakt musí být nudou. Nebo chce Domenicalli na sebe jen upoutat pozornost. Třeba někde usiluje o lepší flek.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            188.190.101.XXX
            Já si myslím, že ve Ferrari Domenicali ještě patřil mezi elitu, ale teď už musí dělat pouze poskoka a papouškovat názory jiných.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Když ty napady čtu, tak jsem.rad ze Formuli 1 sleduji již jen korespondenční formou. 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Alex Albon si musel vypůjčit vůz od týmového kolegy (ilustrační foto)

Třetí trénink rozhodly poslední vteřiny, slavit může Ferrari

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama