DISKUZE K ČLÁNKU Mizérie už musí skončit! Ferrari chce v Monze zareagovat, pomůže nové zbarvení?

Šéf Ferrari si uvědomuje, že po sérii zpackaných závodů je na čase, aby ve své domácí velké ceně podali konečně dobrý výkon. Pomůže jim k tomu nové zbarvení?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mizérie už musí skončit! Ferrari chce v Monze zareagovat, pomůže nové zbarvení?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 09.09.2022 18:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovalo 6 lidí) 08.09.2022 10:47
Lidi jsou k Ferrari zbytečně moc kritický.… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 08.09.2022 18:18
Ta směrnice omezující ohýbání podlah od Spa jim… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 08.09.2022 16:02
ano, mercedes využil svůj politický vliv a nechal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

194.212.104.XXX
od příště jich budou mít pro sychr připraveno vždy 5 kousků 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslíš ujasnit si, že na výměnu gum je zapotřebí 4 pneumatik? 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

91.229.253.XXX
Náhodou mě se líbí a udělal bych i celý auto žlutý, Ovšem naděje na vzkříšení snu o titulu jim nezajistí žádná barva 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

86.49.227.XXX
Ta směrnice omezující ohýbání podlah od Spa jim jednoznačně zavařila. To ale není omluva. Auto má stát na pevném základu pravidel a ne na šedých zónách, které mohou být v průběhu roku omezeny či zakázány 02
A pozor, je to mnohem horší než špatné! Dle šuškandy na technologických fórech směrnice TD39 vpodstatě zlikvidovala veškerý přítlak který Ferrari mělo v oblasti pod bočnicemi. Celý tento komplexní aerodynamický balík (bočnice s prohlubněmi, podlaha a lišty v podlaze) vyvíjený celý loňský rok tím byl zničen a to je katastrofa i pro příští sezónu, protože vlastně začnou vývoj úplně od nuly

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.77.XXX
viz. vyse. Max letos rozhodl, jede proste bez chyby. To ze melo Ferrko auto mozna prvnich par zavodu lepsi neznamena, ze mu tim automaticky vznika narok na titul. Auto musi mit lepsi celou sezonu a pak by ćhom mohli tymu nadavat. Ale to tak neni, takze Ferrari ikdyby letos chyby nedelalo, nemelo by stejne body na titul. Tedy prozatim, uvidime co ukaze konec sezony. Ale zatim je to jasny RB-Honda-Max valec, neskutecny 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Sedne na titul a k tomu je potreba vzdy i jezdec a momentalne je Max nejlepsi jezdec a kldine bych rekl, ze ikdyby udelalo Ferrari vse bez chyby, tak je proste Leclerc za Maxem. Ano ne o 100 bodu, ale porad za nim

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ano, mercedes využil svůj politický vliv a nechal si upravit pravidla. Je evidentní, že od spa to ferrari nejede a to je v platnosti ta vykvičená směrnice mercedesem. Je zvláštní, že od té doby to ferrari v závodech nejede...

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Pokrok mezi sezónami je naprosto irelevantní, když se komplet změnila pravidla a Ferrari loňskou sezónu odepsalo s tím, že se soustředí na letošek. Stejně tak je irelevantní hodnotit propad Mercedesu a třeba AT. Prostě tohle byla nová lajna nového závodu a letošek na loňskou sezónu absolutně nijak nenavazuje. Adorování kombinace Red Bullu taky není omluva pro to, že si poděláš sezónu a ano, mělo to Ferrari zcela ve svých rukou. Red Bull jezdí dobře, ale Ferrari mělo z kraje sezóny lepší vůz. Bohužel sekali chybu za chybou a Red bull ne. Právě ale díky faktu, že na začátku sezóny byli nejlepší se rozhodně nemůžou teď plácat po ramenou absolutně za nic. Můj tip je takový, že letos skončí až za Mercedesem. Na konci sezóny si můžou pustit sestřih a pokud nezazní hromadné "ma siamo un branco di idioti", tak nevyhrajou ani další roky.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Bukvice

Bukvice

78.80.113.XXX
Nemám pocit, že by za všechny ty krávoviny co u Ferrari vidíme mohl Max.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Je čas přestat bláznit a začít se soustředit na příští rok.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Ferrari nemá ve svých rukou, zda si u nich všechno dokonale sedne? a kdo jiný by jim to měl zajistit? Alpinka, McL? se svými problémy se musí poprat právě a jen a jen Ferrari. a právě to, aby si vše sedlo na 100% je ( mělo by být ) starostí šéfa stáje.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
pánové v obdobně zbarvených overalech, jako mají pro Monzu Charles a Carlos, mi každou druhou středu odvážejí od domu odpadky takovým velkým a vcelku pomalu jedoucím autem. myslíte, že by to mohlo mít nějakou souvislost?
18 18 18
ta žlutá je na těch kombinézách fakt hrozná, na autě to ještě docela ujde...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.77.XXX
Lidi jsou k Ferrari zbytečně moc kritický. Udělali obrovksý krok mezi sezonami a lidi už vidělali jak delaji titul. Holt to nevyšlo díky Maxovi, ale to je proste s RB-Hodnou smrtící kombinace. Jinak ale Ferrari proste vyborna prace, ac nekdy s nejakou chybkou, ale kdo ji neudela, ze?
Jini mluvili o vitezstvych a titulech pred lety a dneska se porad placaji nekde v pozadi. Mergl ze spicky brutalne propadl.
Za me Ferrari udelalo kus prace na ktere se da stavet, musi doladit detaily a pristi rok by melo bojovat o titul bez debat a vymluv. Sundat trochu odporu a je to univerzalni auto pro celou sezonu. Letos ta sance na titul byl jen necekany bonus, za ktery ma Ferrari muj obdiv. RB s Hondou bude i v dalsich letech hodne tezky souper, kdy s Maxem se da rici, ze to muze byt neprekonatelna kombinace. Tato trojkombinace nema proste slabinu, takze se muze stat, ze Ferrari vyjde i v pristich letech naprazdno, ac bude odvadet dokonalou praci na aute a i to nakonec muze byt nejlepsi, ale to neni zaruka titulu. Musi si sednou vse uplne dokonale a to uz neni v rukou Ferrari uplne. Forza Ferrari 21

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Ferrari letos postavilo skvělé auto. Za to patří dík vývojovému týmu, který pracuje slušně. Problémem je ta část týmu, která jezdí na závody. A nebudu z toho vylučovat ani jezdce samotné, kteří taky letos nasekali dost chyb. Každý vidí, že tým má problémy se strategií, pitstopem i komunikací obecně. Další věcí je, že dle mého dost tápou při nastavení vozu. Dost často jdou do nějakého extrému, kde jim auto jede skvěle na jedné sadě pneu, ale na těch ostatních začnou brutálně ztrácet ať už vinou rychlé degradace, nebo přehřívání. Tohle jsou prostě věci, které je potřeba vyřešit pokud vůbec ještě někdy chtějí pomýšlet na titul. Letos je titul pryč a tým by měl zbytek sezóny využít k tomu, aby se stabilizoval v těch oblastech kde hoří (zeď a nastavení auta).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Tak jestli změní barvy na Monzu tak to logicky nic na výkonnosti Ferrari nic nemění.
A ty řeči o vítězství v káždém závodě jsou dobrý vtip - buď si ze všech dělají srandu nebo je Potter víc mimo než se dokonce i zdá. Jestli nezmění vedení tak to půjde s F z kopce (víc než doposud). Nejlepší by bylo pana "vedoucího" asi vrátit do motorového oddělení .... ale bohužel dolů se z takových pozic nevykopává, že? 20

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama