DISKUZE K ČLÁNKU Mizérie už musí skončit! Ferrari chce v Monze zareagovat, pomůže nové zbarvení?
Šéf Ferrari si uvědomuje, že po sérii zpackaných závodů je na čase, aby ve své domácí velké ceně podali konečně dobrý výkon. Pomůže jim k tomu nové zbarvení?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mizérie už musí skončit! Ferrari chce v Monze zareagovat, pomůže nové zbarvení?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 6 lidí)
08.09.2022 18:18
Ta směrnice omezující ohýbání podlah od Spa jim… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
18:23 09.09.2022 194.79.55.XXX
Aha, změnili barvu a očekávají, že se tím změní i jejich výsledky?
To je prostě Ferrari. Já očekávám obvyklý letošní průběh - Ferrari vyhraje kvalifikaci a v závodě se zas propadne
To je prostě Ferrari. Já očekávám obvyklý letošní průběh - Ferrari vyhraje kvalifikaci a v závodě se zas propadne
jumpman
16:51 09.09.2022 178.255.168.XXX
upřímně řečeno, pod binotem ferrari titul nikdy nedá. Ve ferrari je mnohem vyšší tlak než v jakémkoliv jiném týmu a proto potřebují šéfa, který to dokáže ukočírovat, ne si hrát se všema na kamaráda... Když ferrari dokázalo vyhrávat, tak kupodivu většinu týmu netvořili italové...
jumpman
16:49 09.09.2022 178.255.168.XXX
je vidět že jsi to skutečně neviděl. Hamilton podsunul svoji podlahu pod alonsovo přední kolo a to se pro něj stalo katapultem. A ne, pokud by měl konvenční bočnice, tak k tomuto opravdu nedošlo, protože by mu maximálně alonso okřápal karbon z bočnice...
Kaša
16:36 09.09.2022 82.142.123.XXX
... a jestli si myslíš že Ham vyletěl do vzduchu jen kvůli jejim "nebočnicím", tak jsi stejně mimo jak si myslím. Stejně by se stalo i kdyby bylo kolize s jiným vozem F1 2022. A vůz Mercedesu je dle pravidel, takže tady pláčeš zbytečně ....
jumpman
16:07 09.09.2022 178.255.168.XXX
je zajímavé, že ti kteří o tom něco ví, říkají, že největší odpor má mercedes. Ferrari je na tom co se odporu týká poměrně dobře, ale ne tak jako red bull. V tomto případě široké bočnice neznamenají nevýhodu, protože dokáží usměrnit vzduch na zadní kola. Odkryté kolo je pro aerodynamika noční můra...
jumpman
16:05 09.09.2022 178.255.168.XXX
ono to nebylo jen o ohýbání podlahy, protože to by mercedes nemohl být připuštěn ke startu, případně by museli být diskvalifikovaní z každého závodu. Problém je to hopsání a když jim to skáče, tak jsou nuceni zvedat auto a bohužel ferrari skákalo a skáče asi nejvíc ze všech, jen s tím dokázali v pohodě žít. Teď jim to FIA spolu s mercedesem zatrhla a ferrari přichází o přítlak a tím pádem se trápí i s pneumatikama...
Hwrychlik H.
11:26 09.09.2022 90.183.80.XXX
evidentně se jen snažíš o flame.
Zajímavé, že minulý rok v Monze jsi neprohlašoval nic o nebezpečném konceptu RB.
Zajímavé, že minulý rok v Monze jsi neprohlašoval nic o nebezpečném konceptu RB.
jumpman
21:01 08.09.2022 178.255.168.XXX
evidentně se jen snažíš o flame. Red bull má jinou koncepci, použil poněkud zvláštní geometrii zavěšení ve spojení s proporcionálními tlumiči, což se ukázalo jako vítězná cesta. Mercedes se snaží opět zpomalit konkurenci pomocí směrnic FIA, které jsou prosazované a uváděné v platnost podle potřeb mercedesu a holt se trefili tam, kde to ferrari zabolelo. Strategie a jezdecké chyby jsou věcí ferrari a titul si nezaslouží, ale nebýt směrnice prosazené na požadavek mercedesu, mohli být ještě chvíli v boji a dávat fanouškům naději. Takhle přišli o přítlak a tím jdou do háje pneumatiky... V době rozpočtového stropu jsou tyto kroky FIA ve prospěch mercedesu ještě víc sviňské než dřív... Proč FIA nezakáže kompletně koncept mercedesu, když se jednoznačně ukázalo ve spa, že je fenomenálně nebezpečný, protože nedokáže zamezit najetí kolem na kolo? Kvůli tomu se museli snížit nosy aut. Ale jak se jedná o mercedes, je ticho po pěšině...
Limbi
20:53 08.09.2022 147.228.12.XXX
Jakože Mercedes může za to, že Ferrari podělává strategie, pitstopy a nastavení auta? Ferrari je pozadu zejména pro vlastní chyby a taky proto, že Red Bull narozdíl od nich začal dobře ladit auto pro závod. Ferrari ho odladí pro kvaldu a pak jezdci hlásí, že přehřívají gumy. Na tvrdých to jejich auto zas vůbec nedrží viz třeba LEC v Maďarsku. Ale chápu, že zarputilý odpurce to zase hodí na triko Mercedesu. Co třeba změna pravidel o podlaze mezi loňským a předloňským rokem, která sundala Mercedes a posunula Red Bull? Tam ten politický vliv Mercedesu nebyl dost silný?
Jindrich K.
19:52 08.09.2022 91.229.253.XXX
Možná máš pravdu, ale kritika je tvrdá protože Binotto vyhlašoval jak můžou vyhrát všechny závody a Leclerc se po třech závodech taky viděl s titulem ... Ona to není chyba protože Leclerc má na titul schopnosti a Ferrari má potenciál, ale letos prostě zahazujou šance co jen jde. A Binotto furt tvrdí že není potřeba nic měnit, že vše je v pořádku. Jestli Péro Leclercovi vyfoukne i vicemistra a Mercedes přejede Ferrari tak to bude opravdu paráda.
Ferda
19:32 08.09.2022 193.165.96.XXX
To se dalo očekávat. To krabicoídní Aero Ferrari bylo výhodné v začátcích roku kdy díky šíři bočnic podlaha tak moc nemávala křídly. Jenže teď už aero Ferrari má velký odpor a počáteční výhoda se stává velkým problémem. Navíc Ferrari ve velkých rychlostech nadále ošukává asfalt snad nejvíce ze všech vozů v poli. A obzvláště na Monze to může být hodně velký problém.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek