DISKUZE K ČLÁNKU Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?
Před odjezdem do Miami inženýři Mercedesu byli mírně optimističtí, po experimentech minulý víkend však opět přišlo zklamání. Zlepšení současného nekonkurenceschopného vozu W13 je stále v nedohlednu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
12:33 13.05.2022 78.80.107.XXX
Mercedes skáče také na rovinkách při vyšších rychlostech. Ideální by pro ně bylo jezdit nějaký čas s oběma koncepty a porovnávat. V aero tunelu ale údajně problémy nepozorují, takže bych vinu viděl vic v zavěšení, ktere neklade dostatečný odpor vzrůstající u přítlak a díky tomu se odtrhne vzduch a vůz houpe. Nebo druhá možnost se jim vlivem proudění vzduchu něco kroutí na podvozku a křídlech. Ale vše jen logické teorie.
Petr
11:02 13.05.2022 109.81.245.XXX
Ferrari to taky skáče, ale až při vyšších rychlostech, což je klíčové (např. v Melbourne u Ferrari až za některými rychlými zatáčkami, u Mercedesu už v nich). Má široké bočnice, nicméně v nich vozí vzduch - široké jsou kvůli lepší interakci proudění nahoře a pod podlahou v rozích vzadu, což by mohlo hrát svou roli. Koncept bez bočnic dávno napadl i menší týmy, z 10 týmů se pro to rozhodl jediný. Spekulace je ale stále jen spekulací.
airwar1939
10:22 13.05.2022 78.80.107.XXX
Spekulace s normálními bočnicemo je zajímavá, ale tam asi problém s poskakovanim nebude. Ferrari má konzervativní bočnice, a poskakuje také poměrně dost.
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek