DISKUZE K ČLÁNKU Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?
Před odjezdem do Miami inženýři Mercedesu byli mírně optimističtí, po experimentech minulý víkend však opět přišlo zklamání. Zlepšení současného nekonkurenceschopného vozu W13 je stále v nedohlednu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
19:34 16.05.2022 86.49.227.XXXJedna zajímavost. Gasly nikdy nezískal v Red Bullu podium. Kvjat nikdy nezískal v Red Bullu vítězství. Albon nikdy nezískal v Red Bullu PP. Pérez nikdy nezískal v Red Bullu titul mistra světa. A Max nikdy nezískal v Red Bullu Pohár konstruktérů. Ale Sebastian Vettel to v Red Bullu získal všechno -
Mansell_fan
16:39 15.05.2022 37.188.171.XXXCharles docela solidně očesal Laudovo ferrari 312 T v La Rascasse při závodě historických formulí v Monaku -
-
juras
16:41 13.05.2022 88.103.92.XXXLepší výsledek v tréningu se dá dosáhnout poměrně jednoduše...s málo palivem v nádrži.
A Mercedes neztrácí na vedoucí duo takovou propast aby nemohl "zakouzlit" a zajet čas jako to udělal Russell.
Žádná výkonnost se neztratí jen tak...
Já si nemyslím že "poskakování" je hlavní problém Mercedesu...logicky ten koncept "nulových bočnic" je radikální...znamená to jiné rozložení komponent v monopostu, jinak funguje obtékání monopostu vzduchem...nejspíš můžou mít i problém s tuhosti konstrukce.
A koneckonců loni bojovali do posledního kola o titul...a podle všeho museli obětovat kapacity které jim dost možná chyběli při vývoji monopostu na letošní rok.
Jsem zvědavej jestli se rozhodnou tenhle koncept dotáhnout do úspěšného konce...nebo to vzdají.
Myslím že rozhodující bude to, jestli fungující radikální tvar přinese významnou výhodu (výkonostni)...
Já bych si tipl že i kdyby jim to fungovalo...zas tak velká výhoda proti standardním bočnicim to nebude.
Dost možná ideální by mohl být spíš koncept spojující radikální řešení Mercedesu a klasických bočnic. -
-
airwar1939
10:22 13.05.2022 78.80.107.XXXSpekulace s normálními bočnicemo je zajímavá, ale tam asi problém s poskakovanim nebude. Ferrari má konzervativní bočnice, a poskakuje také poměrně dost.-
Petr
11:02 13.05.2022 109.81.245.XXXFerrari to taky skáče, ale až při vyšších rychlostech, což je klíčové (např. v Melbourne u Ferrari až za některými rychlými zatáčkami, u Mercedesu už v nich). Má široké bočnice, nicméně v nich vozí vzduch - široké jsou kvůli lepší interakci proudění nahoře a pod podlahou v rozích vzadu, což by mohlo hrát svou roli. Koncept bez bočnic dávno napadl i menší týmy, z 10 týmů se pro to rozhodl jediný. Spekulace je ale stále jen spekulací.-
airwar1939
12:33 13.05.2022 78.80.107.XXXMercedes skáče také na rovinkách při vyšších rychlostech. Ideální by pro ně bylo jezdit nějaký čas s oběma koncepty a porovnávat. V aero tunelu ale údajně problémy nepozorují, takže bych vinu viděl vic v zavěšení, ktere neklade dostatečný odpor vzrůstající u přítlak a díky tomu se odtrhne vzduch a vůz houpe. Nebo druhá možnost se jim vlivem proudění vzduchu něco kroutí na podvozku a křídlech. Ale vše jen logické teorie.-
Petr
13:08 13.05.2022 109.81.245.XXXAsi jsi mě nepochopil. Všem to skáče při vyšších rychlostech. Ale Mercedesu při nižších rychlostech než Ferrari (např. už ve 230 km/h v zatáčce, Ferrari až od 255 km/h na rovince). Mám někde i podrobnější data s grafy o porpoisingu (jak se u týmů mění přítlak se stoupající rychlostí).
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek