DISKUZE K ČLÁNKU Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?
Před odjezdem do Miami inženýři Mercedesu byli mírně optimističtí, po experimentech minulý víkend však opět přišlo zklamání. Zlepšení současného nekonkurenceschopného vozu W13 je stále v nedohlednu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
airwar1939
13:31 13.05.2022 85.158.196.XXXOk chápu, ale v zásadě to nijak nevyvrací co jsem napsal. Je pochopitelné, že čím horší řešení, tím se problémy projeví u nižších rychlostí. Podle mě jeden z problémů je zavěšení, a je to důsledkem přechodu z 13 palcových na 18 palcové pneu, které výrazně méně tlumí, a o tlumení se víc musí starat zavěšení, které je citlivější... a logicky citlivější i pokud jde o odolávání aero odporu. Druhá věc je možnost prohýbání některého zásadního aero prvku, v tomto případě pravděpodobně podlahy před zadními koly.-
jumpman
18:12 13.05.2022 178.255.168.XXXono toho může být víc. Nová pravidla přinutila týmy zavěšení a hlavně hydrauliku tlumení značně zjednodušit a tady samozřejmě nejvíc ztrácí ti, kteří to měli nejpropracovanější.
Tvůj nápad na ježdění se dvěma koncepty není realizovatelný, jelikož v pravidlech je, že tým nasazuje dva shodné monoposty. Asi by prošly rozdílná křídla, ale ne dva různé koncepty...-
airwar1939
13:43 14.05.2022 85.158.196.XXXOtázka je, jak přesně jsou pravidla v tomto definována, protože rozdílné, protože občas mají vozy stejného týmu rozdílné auro. Ale uznávám, že tohle by byl hodně velký rozdíl.
Největší problém současné Formule 1 ohledně vývoje vozů je velké omezení ohledně testování, vývoje nových dílů v tunelu a pomocí CDF atd. Plus finanční strop. Současná pravidla mohou rozdíly ve výkonnosti zakonzervovat na několik let dopředu. Mercedes by se měl v pátek a sobotu vykašlat na omezení v počtu motorů, snažit se najet maximum kol, a zkoušet různé konfigurace nastavení, komponent atd. Z nájezdem 15-20 kol za 1,5 hodinu tréninku se kupředu neposunou.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek