DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko promluvil o tom, co vedlo k odstoupení Maxe Verstappena z Velké ceny Austrálie. Jeho ztráta kriticky narůstá, vedení proto volá po rychlém řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 17.04.2022 17:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 14.04.2022 16:26
je zajímavé, že to vypadá jako výhradní problém… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2022 13:28
RB bude muset vymyslet klimatizovanou nádrž nebo… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2022 18:24
Má to háček: je to v pravidlech zakázáno, palivo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Četl jsem srovnání letošních systémů zavěšení. RB a McLaren jak víme mají pull rod vpředu a push rod vzadu, ostatní týmy zůstaly u klasiky push vpředu a pull vzadu. Autor srovnával výhody a nevýhody obou typů zavěšení a došel k závěru že při současné vysoké hmotnosti monopostů v kombinaci s 18palcovými koly nelze říct že by některý byl lepší nebo horší. Tedy kromě jedné věci. Red Bull a McLaren už skoro vůbec neskáčou, jejich porpoising vůči konkurenci je minimální. RB v Austrálii si dokonce mohl dovolit jet s nejnižší světlou výškou ze všech. Systém pull front push rear tedy jak se zdá zvládá porpoising lépe.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Výjezdy Safety Caru "rozhodily" optimální pracovní okna pro činnost palivového systému pohonné jednotky RB. Chtělo by to z šampionátu F1 vyloučit všechny nekonkurenceschopné jezdce, aby se zabránilo toliko výjezdů SC.
    Nad Latifim, Vetelem a Strollem už jsem zlomil hůl. Ať se Aston s Williamsem domluví, že jim za Albona dá Strolla i Vetela. Latifi ...ven 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    88.146.103.XXX
    je zajímavé, že to vypadá jako výhradní problém motorů RB. může to tedy souviset s novým palivem v kombinaci s motory RB či jejich nádržemi a palivovým systémem. je ale zajímavé, že ostatní takové potíže nemají.
    obecně jsem ale rád, že se nám do F1, která byla poslední roky až nechutně spolehlivá, vrací prvek odstoupení pro technickou závadu. je mi sice líto, že to postihlo hlavně Fernanda a Maxe, ale téměř stoprocentní spolehlivost posledních let byla pro mě, jako fanouška, hrozná. jako útěchu bych snad zmínil slova "klasika" - to je motorsport 11

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jen bych dodal, že ani AT nemá stejný problém. Spíš bych to viděl na náhodný problém. Sice je zvláštní mít 2x problém s přívodem paliva, ale když to postihne jen jeden motor ze 4....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        3x u RB problem s palivem za 3 závody. u AT problémy s PJ ... jen jestli to není výmluva na palivo, aby se zakryl problém s PJ

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Aha. A ty sis zase nedokázal přečíst, že problémy AT byly úplně jiného rázu, než problémy u RB a i tam byly problémy Maxe v Austrálii úplně o něčem jiném, než v Bahrajnu.
          A já ani nečetl, že by to někdo sváděl na palivo.
          Problém s pohonnou jednotkou má AT a Alpina, RB jezdí pořád s prvními ICE.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.250.XXX
            Aha. Ty sis zase nedokázal přečíst o problémech AT a RB. Tak, aby si to pochopil: Gasylmu v prvním závodě shořel MGU-K, Tsunodovi v Bahrajnu (Q) chcípl motor - oba RB nedojeli údajně kvůli problémům s palivem. V Saudské Arábii Tsunoda nedojel ani na start. V Austrálii nedojel Verstappen nedojel zas kvůli problémům s palivem (ano Helmut se vyjádřil, že je to jiný problém, než v Bahrajnu, ale zase oblast s palivem). Nevím jestli sis nezvykl u týmu, kterému fandíš, že často maskovali své problémy buďto házením na dodavatele PJ a nebo to bagatelizovali (či směřovali jiným směrem). Mimochodem ano, Alpina měla problémy - ale jen jedno ICE je k nepoužití, další součásti budou normálně v rotaci (není tak těžké si to přečíst co řekl tým, když se tu odvoláváš na prohlášení svého týmu). 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Dokázal jsem si přečíst o problémech s AT. Možná proto jsem napsal tuto větu: "Problém s pohonnou jednotkou má AT a Alpina, RB jezdí pořád s prvními ICE. "
              Chápu je celkem dlouhá (celkem 14 slov) a někomu by se mohla informace, že AT má problém s PJ vytratit, ikdyž to dělá 6 slov ze 14-ti. 12 Že má AT problémy s motory, které RB vůbec nemá, asi nebude náhoda. Možná mají problém se správným chlazením, těžko říct.
              Problém s tlakem v nádrži fakt není to samé, jako problém s motorem. Nádrž je takový velký "pytel" na palivo, motor je takový to kovový, co dělá vrrrrr a točí převodovkou. 12
              Porucha z Austrálie se stále zkoumá a zdá se, že problém bude v motoru. U RB poprvé. (pro jistotu: RB není kód pro AT, je to jiný tým)

              A Alpina musela 2x vyměnit motor, na rozdíl od RB, který nemusel měnit žádný. To, že se jim jeden podařilo zase zprovoznit a je ještě použitelný, je + pro ně. Na druhou stranu to znamená, že nový motor s případnou novou specifikací (lepší), už bude za pentli.
              03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.250.XXX
                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ne, neskládá se jen z ICE. V článku máš tabulku. RB použil 2 nové díly PJ, Alpina 12. Kdo má větší problém? Budeme se zase učit, které číslo je větší a které menší, jako minule?

                  Nádrž fakt není součástí PJ. To není žádné kroucení. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.250.XXX
                    Jo takhle, ty určuje větší problém podle jedné tabulky bez kontextu, tak to joo 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Určuju větší problém podle tabulky i kontextu. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        86.49.250.XXX
                        To očividně neděláš. Kontextu Alpiny: nasadili víc dílů - kdo má problémy (zcela zcestné i na to, že odešlo jedno ICE a další díly budou rotovat po zbytek sezony). AT jezdí s Hondou také, můžeš to zahazovat na to, jak mají jiné problémy, ale RB jezdí s tou samou Hondou, kdo má větší motorové problémy? dle tvého úsudku nasazneých dílů je to jednozačně Honda a dle počtů DNF? RB s AT. Končím diskuzi.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Je super, že sis konečně všimnul, že počet použitých dílů neznamená, že všechny musí být poškozené. Když si vzpomenu na diskuse z roku 2017.... 12
                          Ale v tomto případě byly díly vyměněny, protože měly problém. Že se 1 motor podařilo dát znovu do pořádku je fajn, ale ani jeden nebyl nasazen jen proto, že šlo o lepší specifikaci.
                          Ano, opět se můžeme vrátit k té větě se 14-ti slovy, kde je 6 slov věnováno tomu, že AT má s motory problém. A ZNOVU. AT není tajným kódem pro RB. Je to jiný tým. RB s motory žádný problém neměl, Maxovo odstoupení bude pravděpodobně prvním. 13

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            86.49.250.XXX
                            Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Reagoval jsi ty na mne, ne já na tebe. Opět. Pokud neumíš odpovědět na argumenty, nerýpej. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • HellHogr

                                HellHogr

                                46.135.79.XXX
                                Já chtěl normálně diskutovat, s tebou se to nedá 03

                                + 2 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Protože ti musím několikrát opakovat, že AT není RB? A když je řeč o RB, tak se nemůžou počítat poruchy AT?
                                  Nebo protože nechci uznat, že nádrž je součást pohonné jednotky?

                                  Když chceš hejtovat, tak si nejdřív promysli, co vlastně hejtuješ. 03

                                  + 2 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama