DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko promluvil o tom, co vedlo k odstoupení Maxe Verstappena z Velké ceny Austrálie. Jeho ztráta kriticky narůstá, vedení proto volá po rychlém řešení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
10:25 16.04.2022 86.49.227.XXXČetl jsem srovnání letošních systémů zavěšení. RB a McLaren jak víme mají pull rod vpředu a push rod vzadu, ostatní týmy zůstaly u klasiky push vpředu a pull vzadu. Autor srovnával výhody a nevýhody obou typů zavěšení a došel k závěru že při současné vysoké hmotnosti monopostů v kombinaci s 18palcovými koly nelze říct že by některý byl lepší nebo horší. Tedy kromě jedné věci. Red Bull a McLaren už skoro vůbec neskáčou, jejich porpoising vůči konkurenci je minimální. RB v Austrálii si dokonce mohl dovolit jet s nejnižší světlou výškou ze všech. Systém pull front push rear tedy jak se zdá zvládá porpoising lépe. -
SergioPÉREZ
14:03 15.04.2022 78.108.157.XXXVýjezdy Safety Caru "rozhodily" optimální pracovní okna pro činnost palivového systému pohonné jednotky RB. Chtělo by to z šampionátu F1 vyloučit všechny nekonkurenceschopné jezdce, aby se zabránilo toliko výjezdů SC.
Nad Latifim, Vetelem a Strollem už jsem zlomil hůl. Ať se Aston s Williamsem domluví, že jim za Albona dá Strolla i Vetela. Latifi ...ven -
tom11
16:26 14.04.2022 88.146.103.XXXje zajímavé, že to vypadá jako výhradní problém motorů RB. může to tedy souviset s novým palivem v kombinaci s motory RB či jejich nádržemi a palivovým systémem. je ale zajímavé, že ostatní takové potíže nemají.
obecně jsem ale rád, že se nám do F1, která byla poslední roky až nechutně spolehlivá, vrací prvek odstoupení pro technickou závadu. je mi sice líto, že to postihlo hlavně Fernanda a Maxe, ale téměř stoprocentní spolehlivost posledních let byla pro mě, jako fanouška, hrozná. jako útěchu bych snad zmínil slova "klasika" - to je motorsport-
-
-
Mike17
12:14 15.04.2022 185.149.130.XXXAha. A ty sis zase nedokázal přečíst, že problémy AT byly úplně jiného rázu, než problémy u RB a i tam byly problémy Maxe v Austrálii úplně o něčem jiném, než v Bahrajnu.
A já ani nečetl, že by to někdo sváděl na palivo.
Problém s pohonnou jednotkou má AT a Alpina, RB jezdí pořád s prvními ICE.-
HellHogr
12:22 15.04.2022 86.49.250.XXXAha. Ty sis zase nedokázal přečíst o problémech AT a RB. Tak, aby si to pochopil: Gasylmu v prvním závodě shořel MGU-K, Tsunodovi v Bahrajnu (Q) chcípl motor - oba RB nedojeli údajně kvůli problémům s palivem. V Saudské Arábii Tsunoda nedojel ani na start. V Austrálii nedojel Verstappen nedojel zas kvůli problémům s palivem (ano Helmut se vyjádřil, že je to jiný problém, než v Bahrajnu, ale zase oblast s palivem). Nevím jestli sis nezvykl u týmu, kterému fandíš, že často maskovali své problémy buďto házením na dodavatele PJ a nebo to bagatelizovali (či směřovali jiným směrem). Mimochodem ano, Alpina měla problémy - ale jen jedno ICE je k nepoužití, další součásti budou normálně v rotaci (není tak těžké si to přečíst co řekl tým, když se tu odvoláváš na prohlášení svého týmu).-
Mike17
12:38 15.04.2022 185.149.130.XXXDokázal jsem si přečíst o problémech s AT. Možná proto jsem napsal tuto větu: "Problém s pohonnou jednotkou má AT a Alpina, RB jezdí pořád s prvními ICE. "
Chápu je celkem dlouhá (celkem 14 slov) a někomu by se mohla informace, že AT má problém s PJ vytratit, ikdyž to dělá 6 slov ze 14-ti. Že má AT problémy s motory, které RB vůbec nemá, asi nebude náhoda. Možná mají problém se správným chlazením, těžko říct.
Problém s tlakem v nádrži fakt není to samé, jako problém s motorem. Nádrž je takový velký "pytel" na palivo, motor je takový to kovový, co dělá vrrrrr a točí převodovkou.
Porucha z Austrálie se stále zkoumá a zdá se, že problém bude v motoru. U RB poprvé. (pro jistotu: RB není kód pro AT, je to jiný tým)
A Alpina musela 2x vyměnit motor, na rozdíl od RB, který nemusel měnit žádný. To, že se jim jeden podařilo zase zprovoznit a je ještě použitelný, je + pro ně. Na druhou stranu to znamená, že nový motor s případnou novou specifikací (lepší), už bude za pentli.
-
-
-
-
-
HellHogr
13:04 15.04.2022 86.49.250.XXXTo očividně neděláš. Kontextu Alpiny: nasadili víc dílů - kdo má problémy (zcela zcestné i na to, že odešlo jedno ICE a další díly budou rotovat po zbytek sezony). AT jezdí s Hondou také, můžeš to zahazovat na to, jak mají jiné problémy, ale RB jezdí s tou samou Hondou, kdo má větší motorové problémy? dle tvého úsudku nasazneých dílů je to jednozačně Honda a dle počtů DNF? RB s AT. Končím diskuzi.-
Mike17
14:18 15.04.2022 185.149.130.XXXJe super, že sis konečně všimnul, že počet použitých dílů neznamená, že všechny musí být poškozené. Když si vzpomenu na diskuse z roku 2017....
Ale v tomto případě byly díly vyměněny, protože měly problém. Že se 1 motor podařilo dát znovu do pořádku je fajn, ale ani jeden nebyl nasazen jen proto, že šlo o lepší specifikaci.
Ano, opět se můžeme vrátit k té větě se 14-ti slovy, kde je 6 slov věnováno tomu, že AT má s motory problém. A ZNOVU. AT není tajným kódem pro RB. Je to jiný tým. RB s motory žádný problém neměl, Maxovo odstoupení bude pravděpodobně prvním. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek