DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko promluvil o tom, co vedlo k odstoupení Maxe Verstappena z Velké ceny Austrálie. Jeho ztráta kriticky narůstá, vedení proto volá po rychlém řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 17.04.2022 17:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 14.04.2022 16:26
je zajímavé, že to vypadá jako výhradní problém… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2022 13:28
RB bude muset vymyslet klimatizovanou nádrž nebo… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2022 18:24
Má to háček: je to v pravidlech zakázáno, palivo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                  • HellHogr

                                    HellHogr

                                    86.49.250.XXX
                                    Já hejtuju? Já napsal k tématu, jen jestli RB nemaskuje problémy s PJ. Ty si hned začal s urážkami a rýpáním (klasické narážky na to, že neumím číst a nechápu psaný text) místo normální a rozumné odpovědi. Já ti vysvětloval na čem zakládám svojí myšlenku a ty místo konstruktivní diskuze si prostě jel to svoje a z nějaké důvodu (jak si sám napsal téma bylo o RB si začal psát o Alpině s tím, že nasadili víc motorývch dílů (tak kdo má větší problém), jak souvisí Alpine s problémy RB? jediný kdo začal srovnávat jsi ty a to ani nevím z jaké důvodu a ukončuji to tím, že Alpina má jedno DNF zatímco RB má 3x DNF. Už na mě nereaguj a já nebudu reagovat na tebe.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Můžeš prosím citovat tu urážku? Rád se omluvím.
                                      Hned ve druhé větě PRVNÍHO příspěvku napadáš RB, že hledají výmluvy pro problémy s PJ. Tomu se říká hejt. Snažil jsem se ti vysvětlit, že tohle MŮŽE BÝT (překlad: možná je, možná není) první problém s PJ u RB a NIKDO nic nesvádí na palivo.
                                      Jmenoval jsem ti DVA (slovy dva) týmy, které mají problémy s PJ. Nejmenoval jsem Alpinu, ale AT a Alpinu. Doslova v tomto pořadí. Proč tyto dva? No protože tyto dva týmy s nimi problém mají. Že ty jsi na Alpinu přecitlivělý není můj problém.
                                      A pokud jde o tvé čtení... No pokud ti musím několikrát opakovat, že AT není RB a jejich problémy RB fakt nemá a stejně to opakuješ dokolečka, tak co ti na to mám napsat? Stejně tak tu omíláš 3 DNF u RB, ale absolutně ti nedochází, že 2 DNF mají kvůli jinému problému, který s PJ nesouvisí. A ta diskuse snad je o PJ, nebo není? Kvůli PJ mají přesně tolik DNF, jako Alpina.
                                      Nereaguj. Píšu ti to pořád. Ty vždycky neodoláš a reaguješ na mé příspěvky. Bohužel pro tebe to většinou nedomyslíš. 03

                                      + 1 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • HellHogr

                                        HellHogr

                                        86.49.250.XXX
                                        No vidíš, prostě se nedá s tebou diskutovat. Ty jen hejtuješ a jakýkoliv kritický komentáře i když jsou na místě pak bereš taky jako hejt. Já jsem ti jasně napsal co bylo od tebe za narážky-urážky. Já nevím co máš s tím čtením, tak si přečti o čem mluvil Horner a Helmut po Bahrajnu a nyní a možná pochopíš o čem jsem vůbec psal. Ano AT není RB, ale oba týmy mají stejnou PJ, to není tak těžké napochopení. Co však nedává smysl, proč si začal zmiňovat Alpinu, která má jinou PJ. Já tam nic nesrovnával, já ukazoval na problémy PJ Hondy u AT a to může být něco spojené i u RB. Místo toho, aby si řekl: sorry špatně jsem to pochopil nebo ne, nesouhlasím, protože to a to. Tak zase začne to: nechápeš psaný text, neumíš číst, přečti si to znovu atd. (kdyby si to napsal jednou, ale ty to píšeš furt a to je opravdu narážka/urážka). Takže se nauč nejehtovat a nereaguj na mě, já ti to psal u příspevku předtím, zase si reagoval.

                                        + 1 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Nechtěl jsi na mne nereagovat? Dlouho ti to nevydrželo. 17
                                          To co jsi napsal není kritika, to je hloupý hejt. Proč je hloupý jsem ti napsal už několikrát, ale zopakuji to ještě jednou, tuším po čtvrté a vynechám z toho invektivu o čtení.
                                          Ani jedna, opakuji, ani jedna porucha, co mělo AT, se neprojevila u RB. Není tam nic spojené. RB (není tam Honda, je tam RB) neměl doteď z PJ žádný problém. Tedy není co svádět na palivo, ikdyby na něj někdo něco sváděl. Což nesváděl. Co kdo prohlašoval po Bahrajnu ( v době, kdy nevěděli co bylo příčnou) je jedno, dnes už víme, že problém byl s tlakem paliva v nádrži.
                                          Znovu. RB není Honda, RB není AT. RB je RB. Jestli se chceš bavit o tom, na co svádí poruchy AT piš si o AT.
                                          A proč Alpina? No když se bavím o poruchách PJ jednotlivých týmů, tak je relevantní zmínit týmy, které s PJ problémy opravu mají. Vybral jsem ty, které museli měnit PJ více než jednou. Logicky. Ale jestli ti to udělá dobře, klidně napíšu, že jednou ji měnili ještě u Mclarenu a AM.

                                          A jestli na tebe nemám reagovat, nereaguj ty na mne. Já tě fakt nenutil reagovat a nevidím důvod, proč bych neměl reagovat na to, že se do mne navážíš. Máš snad nějaká privilegia, že ty reagovat můžeš a ostatní to musí nechat bez odezvy? 20

                                          + 2 / − 1

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • HellHogr

                                            HellHogr

                                            86.49.250.XXX
                                            Miku, nauč se sebereflexi, víc k tomu nemám co říct, každý vidí ty tvoje výtvory. "Téma je o RB" "když se bavíme o problémech s motory" - vždyš sám píšeš, že RB s PJ nemá problémy, tak proč pak píšeš o něčem, o čem nemají problémy a začínáš porovnávat někoho dalšího? navíc si sám napsal: ALpien nasadila víc dílů, tak kdo má větší problémy (s PJ)? srovnáváš tedy něco co sám vylučuješ? Prostě se tu zase kroutíš, zase je to mimo a zase si obhajuješ tomu komu fandíš a nebo, když máš potřebu trollovat, u tebe to nikdy jiný není. Dlouho ti nevydrželo to, že nemáš na mě reagovat, zmínil bych ty tvoje narážky na čtení, ale to už je tu zbytečný. Takže RB má víc DNF než Alpina a RB mluví o problémech s olastí kolem paliva, AT má problémy s PJ a RB není Honda, ale RB jezdí s Hondou, možná si to ještě nepostřehl. Končíme.

                                            + 1 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              185.149.130.XXX
                                              Myslíš takovou sebereflexi, jako když ukážu na číslech a přesných časech, že Ocon po pitstopu stáhl Alonsa a ty se pak omluvíš, že jsi plácal hovadiny o tom, jak byl Alonso rychlejší?
                                              Když ti doložím, že 10s ztráty nabral Ocon za jednu minutu díky pomalejšímu SC, tak se omluvíš, že jsi na SC zapomněl?
                                              Nebo když ti ukážu, že měl na třetího ztrátu jednoho pitstopu po 24kolech, tak se omluvíš za bláboly o boji o bednu?
                                              Nebo tady ses omluvil za problémy RB s pohonnou jednotkou s tím, že jsi špatně pochopil problémy RB?

                                              Mohl bych pokračovat dál. Jo, hned jak si to přečtu, tak začnu uvažovat o své sebereflexi.

                                              Nechtěl jsi na mne nereagovat? Nějak ti to nejde. 12

                                              + 0 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    RB bude muset vymyslet klimatizovanou nádrž nebo do ni přihazovat vychlazené konzervy svých produktů.
    Ono ten bod varu necelých 80°C lihovin v nádrží vedle horkého motoru určitě dělá velkou paseku. Dokud je v nádrži dost paliva, tak žadné problémy se nevyskytují. Ty přicházejí teprve až je v nádrži už pouze třetina paliva a tím se zmenšuje plocha k odvádění tepla. No a pak už lihovina zaparuje a systém se v podstatě zavzdušní a čerpadla luft tlačit neumí.
    Podle toho, že RB uvádí, že příčina se pokaždé projeví někde jinde je jasné, že se přehřívá celý palivový systém, jen ke kolapsu dochází pokaždé někde jinde.
    A jaké bude řešení? Asi přibudou nějaké žábra.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      88.146.103.XXX
      klimatizovaná nádrž! to je nápad! doufám, že technici všech týmů zdejší diskuse pečlivě studují 11
      no, než to obalovat těmi jejich plechovkami, co tak do té nádrže ty jejich rozpuštěné bonpari rovnou nalít? větší svinstvo, než to jejich současné biopalivo, to nebude 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Má to háček: je to v pravidlech zakázáno, palivo ve voze se nesmí chladit. 14 V garáži max. o 10 °C pod okolní teplotu (zveřejňuje ředitelství závodu hodinu před každou částí závodního víkendu).

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Žádný háček.
          Zakázané je pouze tankování paliva pod hodnoty o kterých píšeš, ale na dodatečné chlazení určitě nikdo ani nepomyslel. Přirozené větrání je určitě normální a běžný proces, ale klima? Tak ta napadla asi pouze mě jen abych trochu poštenkroval.
          Jediné chlazení o kterém RB přemýšlí je určitě pouze ventilace vzduchem. Jednoduché zadání, že? Když luftu při rychlosti hodně přes 200 se dá do motorového prostoru natlačit dostatek. Problém ale nastává v tom, že každé žábro nebo změna kapotáže nabourá aerodynamiku a vůz pak ztrácí na rychlosti nežádoucí desetinky.

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            nejsem si jistý, ale podle mě je nádrž také jeden z dílů, který je standartizovaný...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Taky si myslím. Ale nejedná se o zásah do nádrže, ale o chlazení nádrže zvenčí. Přívod chladnějšího vzduchu zvenčí problém není, problém je kama ho účelně vést když je kolem motoru tak málo volného místa.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Taky myslím. A celé se mi to nezdá. Mají 2 na sobě nezávislé problémy (dle Marka) a ten druhý se ještě navíc projevil jen u Maxe a už během závodu. To moc nevypadá, že by to bylo o teplotě paliva.
              Počkal bych na to, co v Sakuře zjistí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    81.19.10.XXX
    Další problém z oblasti paliva? to už nemůže být nahoda 07

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Zatim to vypada, ze RB ma jine problemy nez AT, coz je naznak toho, ze zase tolik uzce spolupracovat nemusi 03
      Uvidime, jestli vypluje na povrch cim to je. Nejak si nedokazu predstavit, ze by zvolili např. až tak špatné materiály, že je palivo E10 tak rychle narušilo. Si říkám, že by si toho přeci museli všimout, že je zde nějaké změna

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.73.XXX
        Marko říká, že je to složité, tak to asi nebude o hadičkáh. Co třeba materiál nádrže nebo tak něco? No jsem zvedav

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          Tak určitě je to důsledek nového typu paliv, může to být mateirálem, kudy proudí palivo a to nové ho může ničit a tak dojít k úniku

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nemyslím si, že by se jednalo o problém v použitém materiálu hadiček, nebo palivového potrubí z nějakých plastů. Běžný benzín je mnohem agresívnější než nějaká lihovina.
          V tomto případě se skutečně jedná o fyzikální vlastnosti paliva než o chemické důsledky.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama