DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko promluvil o tom, co vedlo k odstoupení Maxe Verstappena z Velké ceny Austrálie. Jeho ztráta kriticky narůstá, vedení proto volá po rychlém řešení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull odhalil "velmi komplexní" příčinu Verstappenova odstoupení, vše chce rychle vyřešit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:09 16.04.2022 185.149.130.XXX
Myslíš takovou sebereflexi, jako když ukážu na číslech a přesných časech, že Ocon po pitstopu stáhl Alonsa a ty se pak omluvíš, že jsi plácal hovadiny o tom, jak byl Alonso rychlejší?
Když ti doložím, že 10s ztráty nabral Ocon za jednu minutu díky pomalejšímu SC, tak se omluvíš, že jsi na SC zapomněl?
Nebo když ti ukážu, že měl na třetího ztrátu jednoho pitstopu po 24kolech, tak se omluvíš za bláboly o boji o bednu?
Nebo tady ses omluvil za problémy RB s pohonnou jednotkou s tím, že jsi špatně pochopil problémy RB?
Mohl bych pokračovat dál. Jo, hned jak si to přečtu, tak začnu uvažovat o své sebereflexi.
Nechtěl jsi na mne nereagovat? Nějak ti to nejde.
Když ti doložím, že 10s ztráty nabral Ocon za jednu minutu díky pomalejšímu SC, tak se omluvíš, že jsi na SC zapomněl?
Nebo když ti ukážu, že měl na třetího ztrátu jednoho pitstopu po 24kolech, tak se omluvíš za bláboly o boji o bednu?
Nebo tady ses omluvil za problémy RB s pohonnou jednotkou s tím, že jsi špatně pochopil problémy RB?
Mohl bych pokračovat dál. Jo, hned jak si to přečtu, tak začnu uvažovat o své sebereflexi.
Nechtěl jsi na mne nereagovat? Nějak ti to nejde.
HellHogr
12:55 16.04.2022 86.49.250.XXX
Miku, nauč se sebereflexi, víc k tomu nemám co říct, každý vidí ty tvoje výtvory. "Téma je o RB" "když se bavíme o problémech s motory" - vždyš sám píšeš, že RB s PJ nemá problémy, tak proč pak píšeš o něčem, o čem nemají problémy a začínáš porovnávat někoho dalšího? navíc si sám napsal: ALpien nasadila víc dílů, tak kdo má větší problémy (s PJ)? srovnáváš tedy něco co sám vylučuješ? Prostě se tu zase kroutíš, zase je to mimo a zase si obhajuješ tomu komu fandíš a nebo, když máš potřebu trollovat, u tebe to nikdy jiný není. Dlouho ti nevydrželo to, že nemáš na mě reagovat, zmínil bych ty tvoje narážky na čtení, ale to už je tu zbytečný. Takže RB má víc DNF než Alpina a RB mluví o problémech s olastí kolem paliva, AT má problémy s PJ a RB není Honda, ale RB jezdí s Hondou, možná si to ještě nepostřehl. Končíme.
Mike17
12:22 16.04.2022 185.149.130.XXX
Nechtěl jsi na mne nereagovat? Dlouho ti to nevydrželo.
To co jsi napsal není kritika, to je hloupý hejt. Proč je hloupý jsem ti napsal už několikrát, ale zopakuji to ještě jednou, tuším po čtvrté a vynechám z toho invektivu o čtení.
Ani jedna, opakuji, ani jedna porucha, co mělo AT, se neprojevila u RB. Není tam nic spojené. RB (není tam Honda, je tam RB) neměl doteď z PJ žádný problém. Tedy není co svádět na palivo, ikdyby na něj někdo něco sváděl. Což nesváděl. Co kdo prohlašoval po Bahrajnu ( v době, kdy nevěděli co bylo příčnou) je jedno, dnes už víme, že problém byl s tlakem paliva v nádrži.
Znovu. RB není Honda, RB není AT. RB je RB. Jestli se chceš bavit o tom, na co svádí poruchy AT piš si o AT.
A proč Alpina? No když se bavím o poruchách PJ jednotlivých týmů, tak je relevantní zmínit týmy, které s PJ problémy opravu mají. Vybral jsem ty, které museli měnit PJ více než jednou. Logicky. Ale jestli ti to udělá dobře, klidně napíšu, že jednou ji měnili ještě u Mclarenu a AM.
A jestli na tebe nemám reagovat, nereaguj ty na mne. Já tě fakt nenutil reagovat a nevidím důvod, proč bych neměl reagovat na to, že se do mne navážíš. Máš snad nějaká privilegia, že ty reagovat můžeš a ostatní to musí nechat bez odezvy?
To co jsi napsal není kritika, to je hloupý hejt. Proč je hloupý jsem ti napsal už několikrát, ale zopakuji to ještě jednou, tuším po čtvrté a vynechám z toho invektivu o čtení.
Ani jedna, opakuji, ani jedna porucha, co mělo AT, se neprojevila u RB. Není tam nic spojené. RB (není tam Honda, je tam RB) neměl doteď z PJ žádný problém. Tedy není co svádět na palivo, ikdyby na něj někdo něco sváděl. Což nesváděl. Co kdo prohlašoval po Bahrajnu ( v době, kdy nevěděli co bylo příčnou) je jedno, dnes už víme, že problém byl s tlakem paliva v nádrži.
Znovu. RB není Honda, RB není AT. RB je RB. Jestli se chceš bavit o tom, na co svádí poruchy AT piš si o AT.
A proč Alpina? No když se bavím o poruchách PJ jednotlivých týmů, tak je relevantní zmínit týmy, které s PJ problémy opravu mají. Vybral jsem ty, které museli měnit PJ více než jednou. Logicky. Ale jestli ti to udělá dobře, klidně napíšu, že jednou ji měnili ještě u Mclarenu a AM.
A jestli na tebe nemám reagovat, nereaguj ty na mne. Já tě fakt nenutil reagovat a nevidím důvod, proč bych neměl reagovat na to, že se do mne navážíš. Máš snad nějaká privilegia, že ty reagovat můžeš a ostatní to musí nechat bez odezvy?
HellHogr
11:47 16.04.2022 86.49.250.XXX
No vidíš, prostě se nedá s tebou diskutovat. Ty jen hejtuješ a jakýkoliv kritický komentáře i když jsou na místě pak bereš taky jako hejt. Já jsem ti jasně napsal co bylo od tebe za narážky-urážky. Já nevím co máš s tím čtením, tak si přečti o čem mluvil Horner a Helmut po Bahrajnu a nyní a možná pochopíš o čem jsem vůbec psal. Ano AT není RB, ale oba týmy mají stejnou PJ, to není tak těžké napochopení. Co však nedává smysl, proč si začal zmiňovat Alpinu, která má jinou PJ. Já tam nic nesrovnával, já ukazoval na problémy PJ Hondy u AT a to může být něco spojené i u RB. Místo toho, aby si řekl: sorry špatně jsem to pochopil nebo ne, nesouhlasím, protože to a to. Tak zase začne to: nechápeš psaný text, neumíš číst, přečti si to znovu atd. (kdyby si to napsal jednou, ale ty to píšeš furt a to je opravdu narážka/urážka). Takže se nauč nejehtovat a nereaguj na mě, já ti to psal u příspevku předtím, zase si reagoval.
Mike17
10:40 16.04.2022 185.149.130.XXX
Můžeš prosím citovat tu urážku? Rád se omluvím.
Hned ve druhé větě PRVNÍHO příspěvku napadáš RB, že hledají výmluvy pro problémy s PJ. Tomu se říká hejt. Snažil jsem se ti vysvětlit, že tohle MŮŽE BÝT (překlad: možná je, možná není) první problém s PJ u RB a NIKDO nic nesvádí na palivo.
Jmenoval jsem ti DVA (slovy dva) týmy, které mají problémy s PJ. Nejmenoval jsem Alpinu, ale AT a Alpinu. Doslova v tomto pořadí. Proč tyto dva? No protože tyto dva týmy s nimi problém mají. Že ty jsi na Alpinu přecitlivělý není můj problém.
A pokud jde o tvé čtení... No pokud ti musím několikrát opakovat, že AT není RB a jejich problémy RB fakt nemá a stejně to opakuješ dokolečka, tak co ti na to mám napsat? Stejně tak tu omíláš 3 DNF u RB, ale absolutně ti nedochází, že 2 DNF mají kvůli jinému problému, který s PJ nesouvisí. A ta diskuse snad je o PJ, nebo není? Kvůli PJ mají přesně tolik DNF, jako Alpina.
Nereaguj. Píšu ti to pořád. Ty vždycky neodoláš a reaguješ na mé příspěvky. Bohužel pro tebe to většinou nedomyslíš.
Hned ve druhé větě PRVNÍHO příspěvku napadáš RB, že hledají výmluvy pro problémy s PJ. Tomu se říká hejt. Snažil jsem se ti vysvětlit, že tohle MŮŽE BÝT (překlad: možná je, možná není) první problém s PJ u RB a NIKDO nic nesvádí na palivo.
Jmenoval jsem ti DVA (slovy dva) týmy, které mají problémy s PJ. Nejmenoval jsem Alpinu, ale AT a Alpinu. Doslova v tomto pořadí. Proč tyto dva? No protože tyto dva týmy s nimi problém mají. Že ty jsi na Alpinu přecitlivělý není můj problém.
A pokud jde o tvé čtení... No pokud ti musím několikrát opakovat, že AT není RB a jejich problémy RB fakt nemá a stejně to opakuješ dokolečka, tak co ti na to mám napsat? Stejně tak tu omíláš 3 DNF u RB, ale absolutně ti nedochází, že 2 DNF mají kvůli jinému problému, který s PJ nesouvisí. A ta diskuse snad je o PJ, nebo není? Kvůli PJ mají přesně tolik DNF, jako Alpina.
Nereaguj. Píšu ti to pořád. Ty vždycky neodoláš a reaguješ na mé příspěvky. Bohužel pro tebe to většinou nedomyslíš.
Mansell_fan
10:25 16.04.2022 86.49.227.XXX
Četl jsem srovnání letošních systémů zavěšení. RB a McLaren jak víme mají pull rod vpředu a push rod vzadu, ostatní týmy zůstaly u klasiky push vpředu a pull vzadu. Autor srovnával výhody a nevýhody obou typů zavěšení a došel k závěru že při současné vysoké hmotnosti monopostů v kombinaci s 18palcovými koly nelze říct že by některý byl lepší nebo horší. Tedy kromě jedné věci. Red Bull a McLaren už skoro vůbec neskáčou, jejich porpoising vůči konkurenci je minimální. RB v Austrálii si dokonce mohl dovolit jet s nejnižší světlou výškou ze všech. Systém pull front push rear tedy jak se zdá zvládá porpoising lépe.
HellHogr
08:59 16.04.2022 86.49.250.XXX
Já hejtuju? Já napsal k tématu, jen jestli RB nemaskuje problémy s PJ. Ty si hned začal s urážkami a rýpáním (klasické narážky na to, že neumím číst a nechápu psaný text) místo normální a rozumné odpovědi. Já ti vysvětloval na čem zakládám svojí myšlenku a ty místo konstruktivní diskuze si prostě jel to svoje a z nějaké důvodu (jak si sám napsal téma bylo o RB si začal psát o Alpině s tím, že nasadili víc motorývch dílů (tak kdo má větší problém), jak souvisí Alpine s problémy RB? jediný kdo začal srovnávat jsi ty a to ani nevím z jaké důvodu a ukončuji to tím, že Alpina má jedno DNF zatímco RB má 3x DNF. Už na mě nereaguj a já nebudu reagovat na tebe.
Mike17
19:40 15.04.2022 185.149.130.XXX
Protože ti musím několikrát opakovat, že AT není RB? A když je řeč o RB, tak se nemůžou počítat poruchy AT?
Nebo protože nechci uznat, že nádrž je součást pohonné jednotky?
Když chceš hejtovat, tak si nejdřív promysli, co vlastně hejtuješ.
Nebo protože nechci uznat, že nádrž je součást pohonné jednotky?
Když chceš hejtovat, tak si nejdřív promysli, co vlastně hejtuješ.
Mike17
14:18 15.04.2022 185.149.130.XXX
Je super, že sis konečně všimnul, že počet použitých dílů neznamená, že všechny musí být poškozené. Když si vzpomenu na diskuse z roku 2017....
Ale v tomto případě byly díly vyměněny, protože měly problém. Že se 1 motor podařilo dát znovu do pořádku je fajn, ale ani jeden nebyl nasazen jen proto, že šlo o lepší specifikaci.
Ano, opět se můžeme vrátit k té větě se 14-ti slovy, kde je 6 slov věnováno tomu, že AT má s motory problém. A ZNOVU. AT není tajným kódem pro RB. Je to jiný tým. RB s motory žádný problém neměl, Maxovo odstoupení bude pravděpodobně prvním.
Ale v tomto případě byly díly vyměněny, protože měly problém. Že se 1 motor podařilo dát znovu do pořádku je fajn, ale ani jeden nebyl nasazen jen proto, že šlo o lepší specifikaci.
Ano, opět se můžeme vrátit k té větě se 14-ti slovy, kde je 6 slov věnováno tomu, že AT má s motory problém. A ZNOVU. AT není tajným kódem pro RB. Je to jiný tým. RB s motory žádný problém neměl, Maxovo odstoupení bude pravděpodobně prvním.
SergioPÉREZ
14:03 15.04.2022 78.108.157.XXX
Výjezdy Safety Caru "rozhodily" optimální pracovní okna pro činnost palivového systému pohonné jednotky RB. Chtělo by to z šampionátu F1 vyloučit všechny nekonkurenceschopné jezdce, aby se zabránilo toliko výjezdů SC.
Nad Latifim, Vetelem a Strollem už jsem zlomil hůl. Ať se Aston s Williamsem domluví, že jim za Albona dá Strolla i Vetela. Latifi ...ven
Nad Latifim, Vetelem a Strollem už jsem zlomil hůl. Ať se Aston s Williamsem domluví, že jim za Albona dá Strolla i Vetela. Latifi ...ven
HellHogr
13:04 15.04.2022 86.49.250.XXX
To očividně neděláš. Kontextu Alpiny: nasadili víc dílů - kdo má problémy (zcela zcestné i na to, že odešlo jedno ICE a další díly budou rotovat po zbytek sezony). AT jezdí s Hondou také, můžeš to zahazovat na to, jak mají jiné problémy, ale RB jezdí s tou samou Hondou, kdo má větší motorové problémy? dle tvého úsudku nasazneých dílů je to jednozačně Honda a dle počtů DNF? RB s AT. Končím diskuzi.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek