DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
09:48 17.03.2022 185.149.128.XXX
Teď jsem četl článek, kde vysvětlují loňské pravidla tak, že "any" znamená v kontextu "jakékoliv" a Masi si tedy mohl vybrat kterékoliv auto, čímž ta pravidla neporušil. A FIA to právě z tohoto důvodu opravila na "all", aby se musela pustit všechna auta.
Podotýkám, že to není má verze, ale dá se to lehce najít. Takže ten pocit kluků, že existuje pouze jediný výklad, dostává další trhlinu. Evidentně to není tak jasné a Alonso není jediný, koho můžou označit za hlupáka za jiný pohled na věc.
Podotýkám, že to není má verze, ale dá se to lehce najít. Takže ten pocit kluků, že existuje pouze jediný výklad, dostává další trhlinu. Evidentně to není tak jasné a Alonso není jediný, koho můžou označit za hlupáka za jiný pohled na věc.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek