DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
15:50 17.03.2022 88.101.227.XXX
Ty procedury se v praxi dají urychlit jen velmi málo. Upravit to tak aby pustili jen výběr se nechce, upravit to červenou vlajkou se nechce, pustit to rovnou ono kolo pochopitelně taky ne, leda pokud není čas to nepouštět vůbec a k tomu se taky nemaj. Prostě SC je součást hry a moc se s tím dělat nedá.
Masi to nezvládl a byl odvolán, snad se ještě dozvíme něco k tomu jakým způsobem byl protest Mercedesu zamítnut. Vypadá to že o víkendu se o tom jak to bylo bude mluvit a to je dobře.
Masi to nezvládl a byl odvolán, snad se ještě dozvíme něco k tomu jakým způsobem byl protest Mercedesu zamítnut. Vypadá to že o víkendu se o tom jak to bylo bude mluvit a to je dobře.
Kaša
15:34 17.03.2022 82.142.123.XXX
Já jen nechápu že jestli tedy změnili jen to jedno slovíčko v pravidlech, a má to být ta "velká" změna ohledně Safety caru, tak je to velká bída! A co třeba ten kouzelný (myslím) bod.15.3 .... to jestli tam nechají a buď to dovysvětlit nebo zručit, tak to je buď velmi špatně odvedená práce, a nebo přímo výsměch tomu co se stalo v AD!
Mike17
15:11 17.03.2022 185.149.128.XXX
Nevím. Koukám, že se české servery shodnou na slovech "kterékoliv" nebo "jakékoliv". Nejsem zrovna rodilý mluvčí, tak jsem se podíval, co na to google. Termín "any cars" přeložil jako "jakákoli auta".
A za mne je dost velký rozdíl muset pustit "jakákoli auta", nebo "všechna auta".
Za mne je měl pustit všechny, ale zdá se, že výklad zase tak jednoznačný není, jak tu tvrdí skupinka fandů.
A za mne je dost velký rozdíl muset pustit "jakákoli auta", nebo "všechna auta".
Za mne je měl pustit všechny, ale zdá se, že výklad zase tak jednoznačný není, jak tu tvrdí skupinka fandů.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek