DISKUZE K ČLÁNKU Obhajoba titulu? V Red Bullu jsou s novým vozem spokojeni

Red Bull vstupuje do sezony 2022 coby obhájce mistrovského titulu mezi jezdci. Nová pravidla však srovnala podmínky a všichni začínají ze stejné startovní čáry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obhajoba titulu? V Red Bullu jsou s novým vozem spokojeni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 02.03.2022 20:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 28.02.2022 12:45
To je super, že aspoň někdo řekne, že jsou na tom… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 02.03.2022 10:44
Front pull-rod u Red Bullu je prý důležitou… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.02.2022 12:53
Něco je špatně. Týmy by přece měly bojovat za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    Front pull-rod u Red Bullu je prý důležitou součástí Neweyova letošního konceptu sofistikovaného odpružení, které je schopno „potopit“ příď dolů při brzdění a masivně tak navýšit přítlak na přední nápravě, který letos díky novým pravidlům velmi oslabil. Red Bull by tak měl mít více gripu v pomalých a středních zatáčkách. Toto řešení má být nástupcem konceptu s vysokým sklonem, který už se kvůli přísavnému efektu použít nedá. Pokud to bude fungovat, tak mají u RB výhodu, protože konkurence s push rody tohle prostě nemůže okopírovat. Kromě McLarenu 03

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že jsem slyšel že právě to snížení čumáku při brždění je nežádoucí. Dokonce byl uvedený příklad RB, který má jednu vzpěru šikmo dozadu uchycenou tak, aby se čumák při brždění co nejvíce udržoval stále ve stejné výšce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    85.160.43.XXX
    Oni ten titul obhájí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    To je super, že aspoň někdo řekne, že jsou na tom dobře a neukazuje jen alibisticky na druhé jak jsou na to prý líp 11

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Dokážeš si představit Helmuta jak říká, že se RB s novým vozem trápí a že musí převzít některé řešení z Alpha Tauri, které loni nebojovalo o titul až do konce sezóny a mohlo se více věnovat vývoji letošních vozů?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Jak moc by to museli pokazit aby byli horší než středopolaři?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Moc, opravdu moc. To ale neznamená, že z AT do RB žádné informace nechodí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            byli by hloupí, kdyby nesdíleli alespoň některé vybrané informace.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Spíše má AT přesně nařízené co všechno musí pro RB vyvíjet a testovat. Takové RVHP se spojeným týmům hodně vyplatí. A určitě i Haas v něčem pomáhá Ferrari.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                194.212.104.XXX
                ale Ferdo, jaképak RVHP! dnes zásadně a pouze EU 18

                ale jinak to je přesně jak píšeš. jen chudák Rencek - ten je na to všechno sám... 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Samozřejmě, že ve vztahu RB-AT jsou především direktívní nařízení po vzoru EU, ale co se týče spolupráce, tak určitě převládá vzájemná hospodářská výpomoc. A pak už jen prosím samé klady a pozitíva a sociální jistoty. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    RedBull má prý nadváhu a požaduje další navýšení minimální váhy monopostu. Upřímně nechápu jak by tohle mohlo projít i kdyby byl jen jeden tým který si s váhou poradil, protože v tu chvíli jeho práce aby se do limitu vešel přijde téměř zcela vniveč. Osobně to vidím tak že stanovovat minimální váhu už není vůbec nutné protože pod rozpočtovým stropem je přece na každým jak se svými penězi naloží a pokud se jim to vyplatí ať klidně investují kvůli honbě za časem do lehčího monopostu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      37.188.143.XXX
      Jelikoz dava smysl, co rikaa, minimalni vaha je dana a neni duvod ji navysi at, tak je otazka co je pravdy na tom, ze ma RB nadváhu a co je pravdy jeste na tom, ze pozaduje navyseni min. váhy. To se zda jako obr nesmysl, se neda snad ani vymyslet takovy pozadavek. A pak je tu otazka, AT s cca stejnym autem si nestezuje??? Je pak tedy otazka co vsechno ma v umyslu na auto RB ještě navesitza aero prvky oproti AT, tedy jestli je ta info vubec pravdiva, nezaznamenal jsem. Cetl jsem ze Mergl ma nadvahu, ale zase co je na tom pravdy

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Počítám že jak se rozkřikne že RedBull ztrácí nejvíce tak prosadit navýšení hmotnosti nebude tak snadné 18 Plně váhového limitu prý dokázala využít jen Alfa Romeo a McLaren je velmi blízko. RedBull nadváhou prý trpí nejvíce.

        Jinak já čerpal z “The bulls are overweight”, ale teď už se to píše i na AMuS.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          37.188.143.XXX
          Ted jsem to zahledl ji de. Je otazka co je na tom pravdy a jak to chapat. Narko doufa v navyseni...Nejdo to tvrdi, kdo? kde to vzal? Potrebuje to RB aby se dostal na minimum nebo, aby mohl lepe vyvazit auto, takze by se to jen hodilo?
          Marko rika, ze je tu jeste hodne prace, pocitam ze si poradi, kdyz to zvladaji slabsi tymy

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama