DISKUZE K ČLÁNKU Obhajoba titulu? V Red Bullu jsou s novým vozem spokojeni

Red Bull vstupuje do sezony 2022 coby obhájce mistrovského titulu mezi jezdci. Nová pravidla však srovnala podmínky a všichni začínají ze stejné startovní čáry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obhajoba titulu? V Red Bullu jsou s novým vozem spokojeni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 02.03.2022 20:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 28.02.2022 12:45
To je super, že aspoň někdo řekne, že jsou na tom… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 02.03.2022 10:44
Front pull-rod u Red Bullu je prý důležitou… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.02.2022 12:53
Něco je špatně. Týmy by přece měly bojovat za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Čím dříve tím lépe. Alespoň pro nás nadržené.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.233.XXX
Já myslím že při testech.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na dalších testech, nebo až v prvním závodě?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.233.XXX
Možné to je, to co píšu jsou jen zvěsti z diskuzí. Ale v Barce ten systém prý moc ukazovat stejně nechtěli, rozbalí to až v Bahrajnu. Jako nakonec všichni, tam bude novinek až nám budou voka přecházet 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Myslím, že jsem slyšel že právě to snížení čumáku při brždění je nežádoucí. Dokonce byl uvedený příklad RB, který má jednu vzpěru šikmo dozadu uchycenou tak, aby se čumák při brždění co nejvíce udržoval stále ve stejné výšce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

62.209.230.XXX
Front pull-rod u Red Bullu je prý důležitou součástí Neweyova letošního konceptu sofistikovaného odpružení, které je schopno „potopit“ příď dolů při brzdění a masivně tak navýšit přítlak na přední nápravě, který letos díky novým pravidlům velmi oslabil. Red Bull by tak měl mít více gripu v pomalých a středních zatáčkách. Toto řešení má být nástupcem konceptu s vysokým sklonem, který už se kvůli přísavnému efektu použít nedá. Pokud to bude fungovat, tak mají u RB výhodu, protože konkurence s push rody tohle prostě nemůže okopírovat. Kromě McLarenu 03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

85.160.43.XXX
Oni ten titul obhájí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

37.188.130.XXX
Zajimava je i uvaha, ze tyny šetří kvuli stropu a pouzivaji asi i tezsi levnejsi materiály. Pravda byt muze a muze to byt i zamer. V testech neni dulezita rychlost, ale odzkouseni aera. Takze ted vyviji vsichni levneji aero a az budou mit v obou testech odzkouseno aero reseni, muzou v klidu skocit a zainvestovat usetrene penize do snizovani vahy, protoze uz hudou vyrabet komponenty, ktere nevyhodi a maji odzkousene, takze nadvahu bude mit malokdo. Osobne bych vahu nezvysoval, neni duvod

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Samozřejmě, že ve vztahu RB-AT jsou především direktívní nařízení po vzoru EU, ale co se týče spolupráce, tak určitě převládá vzájemná hospodářská výpomoc. A pak už jen prosím samé klady a pozitíva a sociální jistoty. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
ale Ferdo, jaképak RVHP! dnes zásadně a pouze EU 18

ale jinak to je přesně jak píšeš. jen chudák Rencek - ten je na to všechno sám... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Spíše má AT přesně nařízené co všechno musí pro RB vyvíjet a testovat. Takové RVHP se spojeným týmům hodně vyplatí. A určitě i Haas v něčem pomáhá Ferrari.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
byli by hloupí, kdyby nesdíleli alespoň některé vybrané informace.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Přesně tak. Blbé je pouze to, že FIA nařídila týmům pravidla kterých se musí držet. Především nárazové zóny musí dosáhnout určené pevnosti a tam už dnes novodurovou trubkou nikoho neošálíš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Moc, opravdu moc. To ale neznamená, že z AT do RB žádné informace nechodí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
klidně. vždyť nikdo netvrdí, že se na tu váhu MUSÍ dostat 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Jak moc by to museli pokazit aby byli horší než středopolaři?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To by byla ideální váha.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Dokážeš si představit Helmuta jak říká, že se RB s novým vozem trápí a že musí převzít některé řešení z Alpha Tauri, které loni nebojovalo o titul až do konce sezóny a mohlo se více věnovat vývoji letošních vozů?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Já bych ho snížil o 200kg...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama