DISKUZE K ČLÁNKU Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO

Williams Racing světu představil svůj nový monopost FW44 s inovovaným tmavěmodrým zbarvením včetně log nových sponzorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 16.02.2022 22:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2022 11:43
Problém asi bude bohužel někde jinde. A dost… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 15.02.2022 15:20
Barvičky dobrý, jen aby se to nepletlo s Alpinkou… »
» Mansell_fan (Hlasoval 1 člověk) 15.02.2022 15:29
Těch co nestíhají je víc 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mac_

Mac_

94.112.223.XXX
Williams podseknuté bočnice má, na rozdíl od McLarenu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Jsem zvedav jestli se vse potvrdi. Drive tobylo zadni kridlo vysoke uzke a pak zase nizke siroke a porad dokola a porad se resi jizda v zavesu a porad se tak nejak ukazuje ze teorie je zrochu jinde nez praxe. Takze jsem fakt zvědav na prvni hodnoceni jezdcu, co oni na nova auta a aero reseni, jestli to bude krok vpred

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

176.97.15.XXX
Upřímně... design a technická řešení začnu sledovat až v testech.
Barevné lepší než loni...
Jsem rád že tam je letos Albín...Latifi jako platící dvojka je dobrej.

Ale trochu jsem zklamanej...doufal jsem že podepíší titulárního sponzora...tak doufejme že ten bude následovat.

Letos budou mít od Mercedesu i převodovku... takže to by mělo být určitě plus. Bylo by pěkné pokud by se zařadili do středu pole a pravidelně bodovali.

Osobně mám zatím z toho týmu který v Grove budují dobrý pocit...podle mě mají nějakou koncepci a skládají mozaiku dohromady (na rozdíl od jak se ukázalo nekoncepčního angažování Lowa).

Capito má za sebou úspěchy...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

62.209.230.XXX
Aha, díky 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Řídí úplav z předních pneumatik a směřují ho mimo zadní křídlo. To měly obvykle na starost víry vytvářené předním křídlem či foukáním vzduchu skrz poloosu, bylo to ale velmi ctlivé na zvířený vzduch při jízdě vozů v těsném závěsu. Tyto kryty dělají totéž, ovšem aerodynamicky čistějším způsobem (a čistější je i vzduch za novou generací vozů).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Můžou použít kola z Tyrrellu P34. 04
Přední kola by skutečně mohly být o trochu menší. A nejen kola, ale hlavně ty obludné radlice.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

62.209.230.XXX
Ty kryty u předních kol jsou trochu problém. Zhoršují totiž výhled jezdce do boku. Latifi: "V některých zatáčkách je viditelnost rozhodně horší. Bude záležet na profilu."
Albon: "Na tak otevřené trati, jako je Silverstone to bylo v pořádku. Větší problémy ale pravděpodobně budeme mít na městských okruzích jako Monako, Baku, Jeddah. Když projíždíte zatáčkou, kola a kryty blokují velkou část vašeho zorného pole, takže se díváte více dopředu do zatáčky. Ale na pouličním okruhu vidíte jen zeď. To by mohlo být složité."
A prý to asi nebude moc pomáhat v orientaci při soubojích s jiným autem. Proč tam ty kryty vlastně jsou?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Problém asi bude bohužel někde jinde. A dost velkej.
Pokud nevíš proč tam měl Williams Sennu, tak těžko pokecáme. 13 Přečti si to ještě jednou a pokud to nepochopiš, nech motorsport být a začni fandit běhu na sto metrů. Je to jednodušší. 12 Pro tebe a i pro nás pro všechny. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Williams dle fotek z testu podobny koncept bocnic jako McL. Takze tu mame 2 auta s tradicnejsi koncepci vs 3 s podseknutymi bocnicemi 03
Vypada to na zajimavou sezonu s moznymi dalsi zasadnejsimi zmenami i v dalsim roce, az se v průběhu sezóny ukaze mozny nejlepsi smer 11
Uz aby tu byla TOP3 a trochu to rozsekla

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
máš to domotaný, pull road je těžší a hůř se nastavuje, ale má aerodynamické výhody

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jakože má každej tým jezdit s jménem svého historicky nejúspěšnějšího pilota nebo jak? Nějak tomu nerozumím kde je zase problém? 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
S tímhle bude problém předjíždět i v Maďarsku 11

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Zapoměls jsi na spousty dalších rozdílů. Namátkou aerodynamika. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V dobrých rukou by se i Williams udržel. Sauber se taky drží a přitom je to tým nechtěné dítko.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Už se to psalo několikrát, Pull road dokáže vytvořit větší okno pro nastavení monopostu což je velká přednost, ale zase pak zhoršuje práci s pneu, vždycky je to něco za něco

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
McLaren se od toho zachránil, Williams tomu propadl, Sennův odkaz dali pryč, aby bylo místo pro sponzory ...

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A přitom pěknější. 04

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Tvar opět jiný, je to zajímavý 01

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Williams je dnes už poněkud bezejmenná skupina finančníků. Bohužel ke stejnému cíli spěje i McL a nemusí to trvat moc dlouho a dopadne tak i Sauber.
No co, budeme se s touhle změnou sami nějak vyrovnat.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama