DISKUZE K ČLÁNKU Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO

Williams Racing světu představil svůj nový monopost FW44 s inovovaným tmavěmodrým zbarvením včetně log nových sponzorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 16.02.2022 22:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2022 11:43
Problém asi bude bohužel někde jinde. A dost… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 15.02.2022 15:20
Barvičky dobrý, jen aby se to nepletlo s Alpinkou… »
» Mansell_fan (Hlasoval 1 člověk) 15.02.2022 15:29
Těch co nestíhají je víc 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mac_

Mac_

94.112.223.XXX
Williams podseknuté bočnice má, na rozdíl od McLarenu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Jsem zvedav jestli se vse potvrdi. Drive tobylo zadni kridlo vysoke uzke a pak zase nizke siroke a porad dokola a porad se resi jizda v zavesu a porad se tak nejak ukazuje ze teorie je zrochu jinde nez praxe. Takze jsem fakt zvědav na prvni hodnoceni jezdcu, co oni na nova auta a aero reseni, jestli to bude krok vpred

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

176.97.15.XXX
Upřímně... design a technická řešení začnu sledovat až v testech.
Barevné lepší než loni...
Jsem rád že tam je letos Albín...Latifi jako platící dvojka je dobrej.

Ale trochu jsem zklamanej...doufal jsem že podepíší titulárního sponzora...tak doufejme že ten bude následovat.

Letos budou mít od Mercedesu i převodovku... takže to by mělo být určitě plus. Bylo by pěkné pokud by se zařadili do středu pole a pravidelně bodovali.

Osobně mám zatím z toho týmu který v Grove budují dobrý pocit...podle mě mají nějakou koncepci a skládají mozaiku dohromady (na rozdíl od jak se ukázalo nekoncepčního angažování Lowa).

Capito má za sebou úspěchy...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

62.209.230.XXX
Aha, díky 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Řídí úplav z předních pneumatik a směřují ho mimo zadní křídlo. To měly obvykle na starost víry vytvářené předním křídlem či foukáním vzduchu skrz poloosu, bylo to ale velmi ctlivé na zvířený vzduch při jízdě vozů v těsném závěsu. Tyto kryty dělají totéž, ovšem aerodynamicky čistějším způsobem (a čistější je i vzduch za novou generací vozů).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Můžou použít kola z Tyrrellu P34. 04
Přední kola by skutečně mohly být o trochu menší. A nejen kola, ale hlavně ty obludné radlice.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

62.209.230.XXX
Ty kryty u předních kol jsou trochu problém. Zhoršují totiž výhled jezdce do boku. Latifi: "V některých zatáčkách je viditelnost rozhodně horší. Bude záležet na profilu."
Albon: "Na tak otevřené trati, jako je Silverstone to bylo v pořádku. Větší problémy ale pravděpodobně budeme mít na městských okruzích jako Monako, Baku, Jeddah. Když projíždíte zatáčkou, kola a kryty blokují velkou část vašeho zorného pole, takže se díváte více dopředu do zatáčky. Ale na pouličním okruhu vidíte jen zeď. To by mohlo být složité."
A prý to asi nebude moc pomáhat v orientaci při soubojích s jiným autem. Proč tam ty kryty vlastně jsou?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Problém asi bude bohužel někde jinde. A dost velkej.
Pokud nevíš proč tam měl Williams Sennu, tak těžko pokecáme. 13 Přečti si to ještě jednou a pokud to nepochopiš, nech motorsport být a začni fandit běhu na sto metrů. Je to jednodušší. 12 Pro tebe a i pro nás pro všechny. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Williams dle fotek z testu podobny koncept bocnic jako McL. Takze tu mame 2 auta s tradicnejsi koncepci vs 3 s podseknutymi bocnicemi 03
Vypada to na zajimavou sezonu s moznymi dalsi zasadnejsimi zmenami i v dalsim roce, az se v průběhu sezóny ukaze mozny nejlepsi smer 11
Uz aby tu byla TOP3 a trochu to rozsekla

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
máš to domotaný, pull road je těžší a hůř se nastavuje, ale má aerodynamické výhody

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jakože má každej tým jezdit s jménem svého historicky nejúspěšnějšího pilota nebo jak? Nějak tomu nerozumím kde je zase problém? 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
S tímhle bude problém předjíždět i v Maďarsku 11

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Zapoměls jsi na spousty dalších rozdílů. Namátkou aerodynamika. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V dobrých rukou by se i Williams udržel. Sauber se taky drží a přitom je to tým nechtěné dítko.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Už se to psalo několikrát, Pull road dokáže vytvořit větší okno pro nastavení monopostu což je velká přednost, ale zase pak zhoršuje práci s pneu, vždycky je to něco za něco

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
McLaren se od toho zachránil, Williams tomu propadl, Sennův odkaz dali pryč, aby bylo místo pro sponzory ...

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A přitom pěknější. 04

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Tvar opět jiný, je to zajímavý 01

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Williams je dnes už poněkud bezejmenná skupina finančníků. Bohužel ke stejnému cíli spěje i McL a nemusí to trvat moc dlouho a dopadne tak i Sauber.
No co, budeme se s touhle změnou sami nějak vyrovnat.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama