DISKUZE K ČLÁNKU K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera
Poslední mistrovský titul získalo Ferrari v roce 2008. Od té doby jako když utne. Vrátit slavnou značku zpět na vrchol se nyní snaží coby šéf týmu Mattia Binotto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
19:47 26.12.2021 78.108.157.XXXU Schumiho ještě uvidíme, ale Leclerc a Sainz jsou silnými jezdci. Už od začátku sezony 2021, bude důležité v Týmech, kteří pomýšlejí na velké úspěchy, mít dva vyrovnané super rychlé jezdce. Vyschlé pomalé nekonzistentní brzdy si v TOP týmech v příští sezoně nikdo nemůže dovolit -
-
-
tom11
19:23 26.12.2021 194.212.104.XXXNo, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám takový pocit, že pokud chce Binotto dnešní tým řídit dle řízení týmu v devadesátých letech, tak se asi čelních pozic ještě chvíli nedočkají.
Nicméně jsem dnes četl další zajímavé vyjádření bývalého šéfa u Ferek Stefana Domenicaliho, že případné rozdíly v nových autech budou příští rok rychle konkurencí smazány. Hlavně díky finančním stropům jsem zcela opačného názoru. Pokud někdo přijde s něčím, jako byly kdysi dvojité difuzory, tak konkurence nebude mít na úpravu auta dost ofiko financí... Co vy na to, kolegové diskutéři?-
-
jon
10:59 27.12.2021 90.176.154.XXXJá jsem opačného názoru, stejně jako Tom. Těch změn je naráz hodně a byť se někde bude jednat o blbost za "třipadesát", jak byl např. DAS, tak může být díky rozpočtovému stropu nemožné to implementovat, protože na to bude potřeba překopat tunu věcí (v případě DAS to byla v podstatě celá přední náprava). Takže ono to sice půjde, ale pak ta dotyčná stáj nemusí být schopna vyvíjet značnou část sezóny aero a stejně budou v pytli.-
-
-
Ferda
17:41 28.12.2021 46.47.176.XXXMáš samozřejmě pravdu. Já hlavně doufám, že jízda v závěsu už nebude mít tak negatívní dopad na pneumatiky a bude docházet k mnohem těsnějšímu soupeření. Jenže na druhou stranu vozy nám zase nakynuly, což je samozřejmě hlavní předpoklad k výraznější cellididě na pneumatikách.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek