DISKUZE K ČLÁNKU K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera

Poslední mistrovský titul získalo Ferrari v roce 2008. Od té doby jako když utne. Vrátit slavnou značku zpět na vrchol se nyní snaží coby šéf týmu Mattia Binotto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 28.12.2021 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 26.12.2021 19:23
No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 26.12.2021 19:35
Při takhle sešněrovaných pravidlech těžko doufat,… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 27.12.2021 10:59
Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. 04»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Máš samozřejmě pravdu. Já hlavně doufám, že jízda v závěsu už nebude mít tak negatívní dopad na pneumatiky a bude docházet k mnohem těsnějšímu soupeření. Jenže na druhou stranu vozy nám zase nakynuly, což je samozřejmě hlavní předpoklad k výraznější cellididě na pneumatikách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

88.146.103.XXX
To jo, ale zrovna v nových pravidlech se většinou nějaká ta skulinka hledá lépe, než v těch, která jsou již léty prověřená a několikrát doplněná a upřesněná.
Já se v příští sezóně těším možná víc na tohle, než na souboje na trati.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Byl bych moc rád kdybych se mýlil.
Jenže dnes už vozy téměř nestaví kapacity s vlastním mozkem typu Chapman nebo Newey, ale ajťáci s Tetrisem v ruce.
To se pak nemůžeme divit, že největší rozdíl na vozech různých týmů je zbarvení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Drobně poupravím. Na Haas dobrý, ne? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
On ten trotl není z odvrácené strany Měsíce? 12
Vzhledem k tomu, jak to vede, se ani nemůžeme divit, že se radši hlásí ke Švýcarsku. Pořád pak může alibisticky odejít s bonmotem "Na Ferrari bída, ale na Sauber dobrý, ne?". 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. 04 Těch změn je naráz hodně a byť se někde bude jednat o blbost za "třipadesát", jak byl např. DAS, tak může být díky rozpočtovému stropu nemožné to implementovat, protože na to bude potřeba překopat tunu věcí (v případě DAS to byla v podstatě celá přední náprava). Takže ono to sice půjde, ale pak ta dotyčná stáj nemusí být schopna vyvíjet značnou část sezóny aero a stejně budou v pytli. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
U Schumiho ještě uvidíme, ale Leclerc a Sainz jsou silnými jezdci. Už od začátku sezony 2021, bude důležité v Týmech, kteří pomýšlejí na velké úspěchy, mít dva vyrovnané super rychlé jezdce. Vyschlé pomalé nekonzistentní brzdy si v TOP týmech v příští sezoně nikdo nemůže dovolit 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Při takhle sešněrovaných pravidlech těžko doufat, že někdo příjde s tak výraznou vychytávkou jakou byly dvojdify, nebo foukačky. Ale bylo by to fajn. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Že je Binotto Švýcar bych se raději moc nezmiňoval. Jednak je jeho původ dost zřetelně taliánský a proto má i taliánské občanství. Taky v Itálii dlouho pracuje i bydlí, tak nechápu proč tyhle zcela dostupné informace mnozí neberou na zřetel.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám takový pocit, že pokud chce Binotto dnešní tým řídit dle řízení týmu v devadesátých letech, tak se asi čelních pozic ještě chvíli nedočkají.

Nicméně jsem dnes četl další zajímavé vyjádření bývalého šéfa u Ferek Ste­fa­na Do­me­ni­ca­li­ho, že případné rozdíly v nových autech budou příští rok rychle konkurencí smazány. Hlavně díky finančním stropům jsem zcela opačného názoru. Pokud někdo přijde s něčím, jako byly kdysi dvojité difuzory, tak konkurence nebude mít na úpravu auta dost ofiko financí... Co vy na to, kolegové diskutéři?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama