DISKUZE K ČLÁNKU K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera
Poslední mistrovský titul získalo Ferrari v roce 2008. Od té doby jako když utne. Vrátit slavnou značku zpět na vrchol se nyní snaží coby šéf týmu Mattia Binotto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
17:41 28.12.2021 46.47.176.XXX
Máš samozřejmě pravdu. Já hlavně doufám, že jízda v závěsu už nebude mít tak negatívní dopad na pneumatiky a bude docházet k mnohem těsnějšímu soupeření. Jenže na druhou stranu vozy nám zase nakynuly, což je samozřejmě hlavní předpoklad k výraznější cellididě na pneumatikách.
jon
10:59 27.12.2021 90.176.154.XXX
Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. Těch změn je naráz hodně a byť se někde bude jednat o blbost za "třipadesát", jak byl např. DAS, tak může být díky rozpočtovému stropu nemožné to implementovat, protože na to bude potřeba překopat tunu věcí (v případě DAS to byla v podstatě celá přední náprava). Takže ono to sice půjde, ale pak ta dotyčná stáj nemusí být schopna vyvíjet značnou část sezóny aero a stejně budou v pytli.
SergioPÉREZ
19:47 26.12.2021 78.108.157.XXX
U Schumiho ještě uvidíme, ale Leclerc a Sainz jsou silnými jezdci. Už od začátku sezony 2021, bude důležité v Týmech, kteří pomýšlejí na velké úspěchy, mít dva vyrovnané super rychlé jezdce. Vyschlé pomalé nekonzistentní brzdy si v TOP týmech v příští sezoně nikdo nemůže dovolit
Ferda
19:31 26.12.2021 46.47.176.XXX
Že je Binotto Švýcar bych se raději moc nezmiňoval. Jednak je jeho původ dost zřetelně taliánský a proto má i taliánské občanství. Taky v Itálii dlouho pracuje i bydlí, tak nechápu proč tyhle zcela dostupné informace mnozí neberou na zřetel.
tom11
19:23 26.12.2021 194.212.104.XXX
No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám takový pocit, že pokud chce Binotto dnešní tým řídit dle řízení týmu v devadesátých letech, tak se asi čelních pozic ještě chvíli nedočkají.
Nicméně jsem dnes četl další zajímavé vyjádření bývalého šéfa u Ferek Stefana Domenicaliho, že případné rozdíly v nových autech budou příští rok rychle konkurencí smazány. Hlavně díky finančním stropům jsem zcela opačného názoru. Pokud někdo přijde s něčím, jako byly kdysi dvojité difuzory, tak konkurence nebude mít na úpravu auta dost ofiko financí... Co vy na to, kolegové diskutéři?
Nicméně jsem dnes četl další zajímavé vyjádření bývalého šéfa u Ferek Stefana Domenicaliho, že případné rozdíly v nových autech budou příští rok rychle konkurencí smazány. Hlavně díky finančním stropům jsem zcela opačného názoru. Pokud někdo přijde s něčím, jako byly kdysi dvojité difuzory, tak konkurence nebude mít na úpravu auta dost ofiko financí... Co vy na to, kolegové diskutéři?
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek