DISKUZE K ČLÁNKU K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera

Poslední mistrovský titul získalo Ferrari v roce 2008. Od té doby jako když utne. Vrátit slavnou značku zpět na vrchol se nyní snaží coby šéf týmu Mattia Binotto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 28.12.2021 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 26.12.2021 19:23
No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 26.12.2021 19:35
Při takhle sešněrovaných pravidlech těžko doufat,… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 27.12.2021 10:59
Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. 04»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    U Schumiho ještě uvidíme, ale Leclerc a Sainz jsou silnými jezdci. Už od začátku sezony 2021, bude důležité v Týmech, kteří pomýšlejí na velké úspěchy, mít dva vyrovnané super rychlé jezdce. Vyschlé pomalé nekonzistentní brzdy si v TOP týmech v příští sezoně nikdo nemůže dovolit 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Že je Binotto Švýcar bych se raději moc nezmiňoval. Jednak je jeho původ dost zřetelně taliánský a proto má i taliánské občanství. Taky v Itálii dlouho pracuje i bydlí, tak nechápu proč tyhle zcela dostupné informace mnozí neberou na zřetel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      On ten trotl není z odvrácené strany Měsíce? 12
      Vzhledem k tomu, jak to vede, se ani nemůžeme divit, že se radši hlásí ke Švýcarsku. Pořád pak může alibisticky odejít s bonmotem "Na Ferrari bída, ale na Sauber dobrý, ne?". 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám takový pocit, že pokud chce Binotto dnešní tým řídit dle řízení týmu v devadesátých letech, tak se asi čelních pozic ještě chvíli nedočkají.

    Nicméně jsem dnes četl další zajímavé vyjádření bývalého šéfa u Ferek Ste­fa­na Do­me­ni­ca­li­ho, že případné rozdíly v nových autech budou příští rok rychle konkurencí smazány. Hlavně díky finančním stropům jsem zcela opačného názoru. Pokud někdo přijde s něčím, jako byly kdysi dvojité difuzory, tak konkurence nebude mít na úpravu auta dost ofiko financí... Co vy na to, kolegové diskutéři?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Při takhle sešněrovaných pravidlech těžko doufat, že někdo příjde s tak výraznou vychytávkou jakou byly dvojdify, nebo foukačky. Ale bylo by to fajn. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. 04 Těch změn je naráz hodně a byť se někde bude jednat o blbost za "třipadesát", jak byl např. DAS, tak může být díky rozpočtovému stropu nemožné to implementovat, protože na to bude potřeba překopat tunu věcí (v případě DAS to byla v podstatě celá přední náprava). Takže ono to sice půjde, ale pak ta dotyčná stáj nemusí být schopna vyvíjet značnou část sezóny aero a stejně budou v pytli. 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Byl bych moc rád kdybych se mýlil.
          Jenže dnes už vozy téměř nestaví kapacity s vlastním mozkem typu Chapman nebo Newey, ale ajťáci s Tetrisem v ruce.
          To se pak nemůžeme divit, že největší rozdíl na vozech různých týmů je zbarvení.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            88.146.103.XXX
            To jo, ale zrovna v nových pravidlech se většinou nějaká ta skulinka hledá lépe, než v těch, která jsou již léty prověřená a několikrát doplněná a upřesněná.
            Já se v příští sezóně těším možná víc na tohle, než na souboje na trati.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Máš samozřejmě pravdu. Já hlavně doufám, že jízda v závěsu už nebude mít tak negatívní dopad na pneumatiky a bude docházet k mnohem těsnějšímu soupeření. Jenže na druhou stranu vozy nám zase nakynuly, což je samozřejmě hlavní předpoklad k výraznější cellididě na pneumatikách.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sebastian Vettel se svou trofejí za druhé místo po závodě v Baku

Když Hamilton skončí, vezměte Vettela, radí Schumacher Mercedesu

Carlos Sainz s Ferrari SF21 ve Velké ceně Kataru

Plní si sen s Ferrari, čeká další pokrok: Sainz je po své nejlepší sezóně 100% připraven na boj o titul

Lewis Hamilton odešel jako poražený

FIA urychluje vyšetřování finálového závodu v Abú Zabí, mohlo by ovlivnit setrvání Hamiltona v F1

Lando Norris pronásledující Maxe Verstappena

Marko hodnotí jezdce: Norris téměř na úrovni Maxe, Sainz pokořil Leclerca, u Russella se uvidí

Lewis Hamilton gratuluje Maxovi Verstappenovi po závodě v Abú Zabí

Jak to bude s Hamiltonem? Názory se různí

Fernando Alonso Hondě přeje úspěch

Alonso doufá, že se Honda do F1 vrátí

Carlos Sainz s Ferrari v Saúdské Arábii

Sainz je jedním z nejlepších jezdců v F1, chválí Norris svého bývalého týmového kolegu

Mick Schumacher v závodě v Saúdské Arábii

Budu na sebe tvrdší, říká Schumacher. Získá s Haasem body?

Geroge Russell s Mercedesem během testu 18" pneumatik Pirelli v Abú Zabí

Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

Max Verstappen a Sebastian Vettel po kvalifikaci v americkém Austinu

Verstappen, nebo Vettel? Marko má jasno

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama