DISKUZE K ČLÁNKU FIA si posvítila na zadní křídla, Mercedes už nemá takový náskok na rovinkách, pochvaluje si Horner

Mercedes už nemá "abnormální" náskok v maximálních rychlostech jako dříve, těší šéfa Red Bullu Christiana Hornera, poté, co se ve Formuli 1 rozvířila kauza kolem flexibilních zadních křídel. Ta si Mezinárodní automobilová federace (FIA) nyní více hlídá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA si posvítila na zadní křídla, Mercedes už nemá takový náskok na rovinkách, pochvaluje si Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 30.11.2021 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 26.11.2021 13:21
tak jestli jsi viděl zadní křídlo mercedesu, tak… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 26.11.2021 13:47
video ne, je na světě fotka, kde je vidět vydřený… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 26.11.2021 15:20
ano, je vidět že tobě nestačí ani přímý důkaz. To… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.208.XXX
    Takže co? Je toto opakované tvrzení RB pravda nebo jak si to vysvětlit? Protože pokud ano, tak to by znamenalo že Mercedes používal nelegální křídlo nebo že FIA jde na ruku RB a ze dne na den zavedli novou metodiku měření. A nebo je to celé jen lež, včetně toho že by Mercedes byl abnormálně rychlý oproti ostatním.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      evidentně red bull ví o čem mluví, ale byl bych opatrný s nelegálním křídlem. Zkrátka tento element není při testu zatěžován, takže křídlo předepsanými testy prošlo a tím pádem je legální. FIA by mohla argumentovat pohyblivým aero prvkem, ale to se nesmělo jednat o mercedes...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Takže nic co by se nedělo v minulosti běžně, po zpřísnění testů byly týmy nuceny k úpravám, ale nic se zpětně netrestalo...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        ale je pravda, že takto drzý žádný tým před tím nebyl...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Upřesni to 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jednoduše je to vzhledem k zákazu pohyblivých aerodynamických prvků naprosto jasné, jak se k tomu musí FIA postavit když to zjistí a oni si udělají flexibilní celou část křídla a ještě takto okatě...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              37.188.173.XXX
              Že se někomu něco prohýbá řešíme neustále... U RB se za času Vettela hodně řešilo to přední křídlo, kdy FIA zpřísnila rovněž testy, aby tomu předešla, ačkoli s tím předtím úspěšně absolvovali x závodů... Takhle to v F1 chodí... Vůbec bych nepředbíhal tomu, jaký to zpřísnění mělo vliv... Mercedes jel minulý závod se starším motorem a LH jel údržbu na čele...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                však jak jsem psal dřív, měli by to povolit. Pohyblivá aerodynamika byla zakázaná především z důvodu bezpečnosti, jelikož docházelo k destrukci těchto prvků a velkým nehodám. Pokud by to povolili, tak tyhle výpady ustanou a byla by další oblast, ve které by se mohli konstruktéři předvést

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.208.XXX
        To ano, ale má to několik otázek na které by nemělo být složité odpovědět. Skutečně FIA změnila metodiku ze dne na den? Skutečně Mercedes zpomalil? V porovnání maximálních rychlostí z několika posledních závodů to vypadá, že žádná zázračná rychlost se nekonala a stejné to bylo i v Kataru.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          když byl hamilton rychlejší o půl sekundy než emil, tak rozhodně mercedes nezpomalil, jen využili toho, že umí nastavit vyšší přítlak a ten se jim na rovince sníží, tak si jen dali pozor, aby nevybočovali s maximálkou. Ta brazílie byla stejně jen o tom, že mercedes věděl, že hamilton bude muset předjíždět, tak si to nastavili na lepší top speed... a tím se odkopali

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.231.XXX
    Je někde odhad výkonu toho specialního motoru co má Hamilton? Připadně další motory?

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      Není a zatím je to furt v rámci spekulací jak to vlastně je. Ještě nejsou ani přesnější vyčíslení rozestupů PJ v letošní sezoně

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.231.XXX
        Tak něco bylo....ale to už nemusí platit, když Ferrari se zlepšilo. Mercedes je jasně první, druhá Honda, třetí Ferko a pak Renault.
        Viditelně se to před zmražením vše více skrývá....

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.161.XXX
          Tak Renault bude mít komplet novej motor a těžko se to porovnává když do toho hodně mluví letos aero

          + 0 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Pokud si dobře pamatuji, tak v Brazílii měl Mercedes 4 a 7 nejvyšší maximálku, a problém bylo spíše to, že Max měl jednu z nejnižších. Ale chápu, že tohle obviňování je o tom dostat soupeře pod mediální tlsk, a do jistého diskomfortu.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.231.XXX
      Horner řešil poměr maximálky s otevřenou klapkou s versus neotevřenou.

      Já bych počkal a uvidíme co se stane. 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        To vím, ale to je o poměru celkového odporu vozu, a odporu, co dělá jen křídlo. To se dá hodně změnit nastavením, a auto které klade větší odpor, má pak obvykle větší přítlak a větší rychlost v zatáčkách, což byl i příklad RB, který byl v zatáčkových partiích okruhu rychlejší než Mercedes.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Top týmy mají obvykle nejnižší maximálky, kvůli vysokému přítlaku... Maximálka sama o sobě o ničem moc nevypovídá, to je jedna hodnota na konci rovinky... Bylo by zajímavé to měření rozfázovat od výjezdu až po sešlápnutí brzdového pedálu... Jezdci top týmů můžou logicky chodit na plyn dříve a brzdit později, tudíž i přes nižší maximálku jsou na rovince rychlejší...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Nebyl to Horner nebo Marko, kdo říkal, že prohyb jejich křídel neudělá ty 0,3s na kolo jak tvrdil Volf? Je možné, že se pletu, ale někde tvrdil, že význam jejich ohybů je zanedbatelný. A najednou u Mercedesu je to jinak??

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama