DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela

Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 05.04.2021 16:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 30.03.2021 17:19
Miku, čti znovu CELÝ můj koment. Nepospíchej,… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 30.03.2021 12:22
Vettel je "psycho" zvyklý na komfortní… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 30.03.2021 12:51
Vettel naštěstí Binottovi ukázal že nový začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Pro Situse:
    Kimiho do Lotusu přijímali jako pilota okolo kterého postaví tým a vydali předsevzetí do pěti let bojovat o titul. čili v Lotusu byl jasná jednička se všemi preferencemi s tím spojenými. Kolegu měl nováčka Grosjeana, který se od něho měl učit. Bohužel v té době Grosjean více boural, než jezdil, tak že TR ve prospěch Kimiho nebylo příliš třeba používat. I když ji párkrát Lotus použil, to zase jo. Spousta lidí Kimimu předpovídala krach s ohledem na výsledky Schumiho, který se vrátil o rok dřív a neměl výsledky , jaké se od něho čekaly. Jenže Kimi dokázal, že když mu tým vyhoví v jeho nárocích, pak se umí odměnit nadstandardními výsledky. Bohužel nekrachnul Kimi, ale Lotus a to hned druhou sezónu. Můžeme se tu dohadovat, jak dalece od něho bylo loiální, když odmítl závodit zadarmo (Ostatně v knížce to celkem jasně popisuje, jaké vztahy tam pak panovaly a kolik mu dodnes dluží). 03 Každopádně opět můžeme srovnávat s Vettelem bodové zisky v dobách krizových. A zase to vyjde lépe pro Raikkonena.
    Možná máš v lecčems pravdu, že pilot může dělat politiku uvnitř týmu, aby si zajistil lepší postavení vůči kolegovi, nebo podryl jeho post. Ale podle mne je to začátek konce. Viz. McLaren 2007, kde z toho právě Kimi vytěžil jediný titul. Nebo že Kimi chce klid.
    Spousta lidí ho nemá rádo kvůli jeho "studenému čumáku". Na srazu jsme se toho také dotkli a většina ho označila za nejnesympatičtějšího pilota. Ale když jsem se zeptal, proč tento nesympatický pilot, kterému ani novináři nemůžou přijít na jméno má tolik fanoušků? Nikdo neuměl nijak vysvětlit. Jen jsme se shodli, že Kimi má možná největší fans základnu, nebo rozhodně druhou největší. Ale podle mne je to charisma a tím, že je pravdivý, nehraje žádné hry, nepolitikaří, nepomlouvá, neviní druhé ze svých chyb (viz Vettel). A to fanoušci také vnímají, i když jim pak nedá autogram a raději zdrhne zadním vchodem. A i když na blbé otázky dává blbé odpovědi. 03
    Já netvrdím, že by při preferování u Ferrari vyjel titul, ale v mnohém by měl lepší výsledky než Vettel. On totiž nedělá takové chyby, jako Seb a s chladnou hlavou dokáže jezdit hodně rychle.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ono já se nedivím že má Kimi tolik fanoušků a co jsi vyjmenoval za klady je vše pravda, ale to prožívání emocí navenek mi tam strašně schází. Paradoxně nej ve Ferrari jsem měl jeho výraz na podiu v Monaku 2017, tam to vypadalo že ho to fakt se*e 11 a to myslím v dobrým.

      Rozumím ti, Kimi si vyzkoušel být jednička i dvojka a výsledky tomu odpovídaly. Co bych chtěl ale já kdybych byl jeho fanoušek je aby se s pozicí dvojky vedle Vettela nesmířil. Ono kdo měl co udělat aby Kimi dostal šanci se proti Vettelovi ukázat? Řekl bych to takhle, Kimi byl dvojka ale nemusel jí zůstat, mohl přesvědčit a uznávám že nejen na trati ale i mimo ni. Když to obrátím a Kimiho dáme jako jedničku a Vettela jako dvojku tak mám tušení že Vettel bude pracovat na tom aby se to obrátilo, na trati i mimo ni. Stejně jako třeba Leclerc. Takže je to součást boje když tak bojuje i ten druhý. Netvrdím že je to nutnost, ale někdy je. Teď je ještě otázka jak hodnotit výkony dvojky vedle jedničky, když si vezmeme že je jednoznačné že to na výsledky dopady má. To není jednoduché.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        No trošku s tebou budu polemizovat. Tvrdíš, že Vettel by jako dvojka Kimiho bojoval o to, aby tomu tak nebylo. Možná. Ale jak bojoval jakožto dvojka Leclerca jsme viděli všichni. Ono to totiž není tak jednoduché, jak si představuješ. A tak jen doufám, že nechceš po Mikovsku tvrdit, že je rozdíl být dvojkou Leclercovi, nebo Kimimu. Dvojka je prostě dvojka. A u Ferrari to platí tuplem. Tam moc volnosti dvojkám nedávají. Podle mne i ten Leclerc měl v počátku problém tlačit na Vettela. A to měl od dob Schumachera nejkomfortnější pozici. (Odchovanec a budoucí lídr) s ním jen tak zamést Ferrari nemohlo. Jenom si výměnu postů nepředstavovali tak rychle. Podle mne to měl Vettel sečtené už když odcházel Kimi a nechávali si ho tam, aby "zaškolil" mladého. Jenže mladý zaškolovat nepotřeboval.
        Kimiho poslali do Alfy zaškolit druhého mladého. A světe div se v Alfě Romeo jsou s jeho službami nejspíše spokojeni, protože mu stále prodlužují smlouvu. (A to i já jsem s letošní sezónou už nepočítal)... Zatím co Vettel sháněl tým, který ho vezme.
        Chápu tvoje výhrady ke Kimimu ohledně emocí. Ale holt každý jsme nějaký. Vettel sejme Ocona a ještě ho obviní, že mu skřížil dráhu. Kimimu tým ukradne vítězství v Monaku po jeho jasném zisku PP, bezproblémovém startu a pohodové kontrole závodu z prvního místa týmovou režií, přes boxy a Kimi jen řekne, že nechápe proč jsme stavěli tak brzy, když vše fungovalo a on se také cítil vpohodě a že příště by to mělo být lepší. (Prostě mezi řádky všem sdělí, že ho tým podrazil, ale jede se dál).
        A výkony dvojky vedle jedničky moc hodnotit nejde. Dvojky občas zatrucují, když toho mají dost, ale tým je většinou velmi rychle zkrotí. Pokud ta dvojka není jen dočasná s perspektivou jedničky. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Co se týče Vettela vedle Leclerca, tak ten už nebojoval o to být jednička protože neměl koho přesvědčit když ho vyhodili, ale chtěl podle mě ukázat že vsadili na špatného koně a to se mu teda těžce nepovedlo. Já když se na to kouknu tvýma očima a řeknu si že ti jezdci co jsou dvojky nemají žádnou šanci tak je to strašně depresivní. Pořád věřím že Bottas může překvapit, Sainz může překvapit, a i ten Kimi se mohl za určitých okolností v sezoně se vymanit z postu 2. Neříkej že ty jsi nevěřil ani malinkato.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Upřímě, po tom, co s Kimim Ferrari předvádělo v sezóně 2016 jsem nevěřil, že se tam lze vymanit z postu dvojky. Já tvrdím, že u Ferrari po Schumacherem osvědčené misi jedou v nekompromisní politice jedničky a dvojky od prvního závodu každé sezóny.
            A abych pravdu řekl, tak jsem trochu zvědavý, zda se tam po Vettelově účinkování trošku proberou a svoji strategii alespoň částečně změní.
            Já si myslím, že třeba v dobách Alonsa jim v některých sezónách zoufale chyběla dvojka s šancí na titul i v posledních závodech. Prostě, aby RedBull musel pokrývat dva piloty a nikoliv jen jednoho. A stejně se v tom týmu nic nezměnilo. Jezdí pořád strategie 20 let staré
            Mercedes nechá vyhrát Bottase, když mu zrovna výjde víkend a závod. A ono se jim to vrací, protože mají dva piloty proti Verstappenovi. U Ferrari tohle ještě nepochopili. Tam paradoxně vyhrával Kimi až když na ně kašlal protože měl výpověď v kapse. Přesný opak chování Vettela.
            Možná máš i trochu pravdu, že to vidím příliš pesimisticky. Já Ferrari vnímám hodně špatně protože jsem se s mnoha jejich unfair kroky nesmířil.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Nenapsal něco zajímavého Kimi o tom jaké to tam ve Ferrari po druhé bylo?

              Určitě se shodneme že lepší výkony dvojky by k Alonsovi mohlo přinést větší možnosti pro boj o titul. Možná kdyby právě ve SPA 2012 kdy Alonsa srazil Grosjean dokázal Massa ujmout body Vettelovi mohlo to být jinak. O strategiích nemluvě.

              U Ferrari se od dob Schumachera jízda na jednoho jezdce vyloženě nabízí, tak nějak se stalo že to k nim patří. Výjimka byl Kimi s Massou a těm to vyšlo, skoro 2x. Rok 2009 byl ale u nich naopak dost zlý.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Ta knížka není primárně psaná jako Kimiho výpověď, nebo vzpomínky, či názory. Je to knížka "o Kimim". Názory druhých (velmi blízkých) lidí, jak Kimiho vidí a znají, na pozadí jeho putování po závodech očima autora.

                Ano to se shodneme, ale já pořád spatřuji hodně velkou zodpovědnost za výkonnost dvojky také v týmu a podmínkách, které dvojce vytváří.

                Naprostý souhlas. A možná právě proto se Ferrari vrátilo k totální jedničce a dvojce. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.109.XXX
    Mám zato, že Vettel nejdříve něco řekl o tom, že v Astonu se víc věnují práci jak řešení drahých dizajnovych židlí v původním zaměstnání. Jen ať se do sebe kluci pustí, aspoň vyleze plno informací.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      To Vettel řekl? 18 Tak to se mu to vrátilo jak bumerang.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Slaby.odvarek

        Slaby.odvarek

        185.73.109.XXX
        Myslím si, že to bylo v článku jak Vettlovi nejde o odplatu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Byla to reakce Vettela na dotaz zda po Ferrari požaduje vysoký plat nebo by byl ochotný jezdit i za méně peněz a on na to reagoval, že mu o peníze nejde, ale nebude jezdit tam, kde se nevěnují závodění, ale kde se věnují designem drahých židlí jako v Astonu

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Tak jeho chyba, měl to hodit za sebe. Vettel mi fakt nepřijde že by po mentální stránce měl rozjíždět tyhle soutěže 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    188.175.112.XXX
    Tohle zrovna není fér od tohodle komika.
    Vettel slušně odkomunikoval dotazy na rozdíly apd a on pak přijde s takovouhle?

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Vettel naštěstí Binottovi ukázal že nový začátek v novém týmu mu taky sedl, .... oh počkat 13

    Sainz se až překvapivě chytl, po jeho bojích s Alonsem na začátku měl nakonec co dělat i Ricci aby ho Sainz nedal. Ten poslední stint mu vyloženě chutnal.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Já furt čekám, kdy uznáš, že Lando není pilot do větru a dokáže jezdit velmi dobře a myslím si, že s materiálem na vítězství by ty vítězství sbíral 11

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Možný to je, ale prý měl Ricci nějaký trable s autem. Bude to skvělá bitva mezi nimi a McLarenu proti Ferrari.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Já bych u Ferrari byl hodně opatrný, na tratích, kde není požadovaný aero výkon se jim dařit může, otázka je co Barcelona, Monaco, SIlverstone atd

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Jiná trať to může promíchat, ale na mě to zatím zapůsobilo. Máš určitě pravdu v tom že na ten obrázek výkonnosti je třeba počkat na větší vzorek.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Protože právě historicky poslední sezony AT/STR, Ferrari a i McL byl dobrý v Bahrajnu, ale Imola je neznámá, Portugalsko též (jeden závod loni nic neznamená), Barcelona už tak slavná pro AT a Ferrari nebyla a to nemluvě o Monacu

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      109.80.3.XXX
      Cely vikend byl dost blizko Leclerkovi. Asi nikdo necekal ze se mu to tak povede

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama