DISKUZE K ČLÁNKU "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Max Verstappen zajel skvělé kolo a o 0,025 sek porazil Valtteriho Bottase a získal svoji první letošní pole position. Nicméně po konci kvalifikace se na okruhu Yas Marina začal prohánět Fernando Alonso s Renaultem R25 z roku 2005... A téměř nikoho to nenechalo chladným.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 19.12.2020 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 12.12.2020 21:04
Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 19.12.2020 09:29
Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2020 21:54
Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "působila tak atraktivně" a proč tak současné monoposty nepůsobí. Takže teď budou po 20ti letech objevovat Ameriku 20
    Nedávno jsem vidêl rozhovor s Jeanem Alesim, novinář se ho ptal v čem spočívá ten rozdíl mezi onboardy ze začátku 90. let kdy se jezdec s tím auťákem viditelně pral a současností kdy to působí jako by jel na nákup. Alesi odpověděl že tehdy to auto vážilo o 2 metráky míň, mělo čtvrtinu současného přítlaku a především nemělo posilovač řízení. Že řídit ho třeba na začátku závodu s plnou nádrží byla fakt dřina a na záběru z kokpitu je to prostě vidět.
    Dnešní auta se ovšem bez posilovače řídit nedají, protože jsou tak velká, těžká a mají tak obrovské množství přítlaku, že by jezdci po dvou kolech upadly ruce. Není tohle chyba? Vzpěrač taky nezvedá činku s pomocí hydraulického zvedáku. Proč se nevrátit k autům ve kterých si to pilot musel fakt odpracovat, o tom sport přece je.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jízda s 360 kamerou [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arisan

    Arisan

    89.103.25.XXX
    Nevíte prosím někdo, jaké měl přibližně obuté pneumatiky? Drážkované "originály" Michelin to evidentně nebyly!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.179.XXX
    Ten zvuk vytočené atmosféry je nádherný. A přesně jak říká Alonso, je to lehoučké auto s mnohem lepší zpětnou vazbou k řidiči. Přesednout do současného monopostu, to musí být jak vyměnit sporťák za dodávku. Stále platí stará pravda Colina Chapmana: přidej sto koní, zrychlíš na rovinkách, uber sto kilo, zrychlíš všude 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Atmosféra je atmosféra
    Automobilky ať si cpou hybridy do vytrvalostní série a monoposty ať už konečně nechají žít

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    37.48.19.XXX
    15 let starý auto Alo zajel 1:39 min a Lat zajel 1:38 v kvalifikaci 17 progres za 15 let? 06

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jestli zmrazit hybridy tak proč místo nich nemít zase zmražený desetiválce.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut prostě jsou na jiném levelu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      37.48.12.XXX
      Závodní auto má burácet nebo pořádně ječet, aby si člověk uvědomil, co vidí a slyší. Zajímavé je, že v dobách turboéry motory řvát uměly...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.208.XXX
        Samozřejmě že uměly, protože měli otevřené výfuky a všechno šlo ven z motoru. Dnes se to všechno rekuperuje a tudíž i ten zvuk nemůže být takový jaký bychom chtěli.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          37.48.45.XXX
          Ono to tak docela není pravda. atmosféry měly jen naladěné délky výfukových svodů, kde docházelo jednak k expanzi plynů a pak ke kmitání sloupce, což bez tlumení dělalo hrozný randál. Když tam dám turbo, tak značnou část energie, tvořící kravál, eliminuji na výkon, tedy randál se zmenší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a stejně s tím nikdo nic nedělá. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama