DISKUZE K ČLÁNKU "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Max Verstappen zajel skvělé kolo a o 0,025 sek porazil Valtteriho Bottase a získal svoji první letošní pole position. Nicméně po konci kvalifikace se na okruhu Yas Marina začal prohánět Fernando Alonso s Renaultem R25 z roku 2005... A téměř nikoho to nenechalo chladným.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 19.12.2020 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 12.12.2020 21:04
Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 19.12.2020 09:29
Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2020 21:54
Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "působila tak atraktivně" a proč tak současné monoposty nepůsobí. Takže teď budou po 20ti letech objevovat Ameriku 20
    Nedávno jsem vidêl rozhovor s Jeanem Alesim, novinář se ho ptal v čem spočívá ten rozdíl mezi onboardy ze začátku 90. let kdy se jezdec s tím auťákem viditelně pral a současností kdy to působí jako by jel na nákup. Alesi odpověděl že tehdy to auto vážilo o 2 metráky míň, mělo čtvrtinu současného přítlaku a především nemělo posilovač řízení. Že řídit ho třeba na začátku závodu s plnou nádrží byla fakt dřina a na záběru z kokpitu je to prostě vidět.
    Dnešní auta se ovšem bez posilovače řídit nedají, protože jsou tak velká, těžká a mají tak obrovské množství přítlaku, že by jezdci po dvou kolech upadly ruce. Není tohle chyba? Vzpěrač taky nezvedá činku s pomocí hydraulického zvedáku. Proč se nevrátit k autům ve kterých si to pilot musel fakt odpracovat, o tom sport přece je.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jízda s 360 kamerou [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arisan

    Arisan

    89.103.25.XXX
    Nevíte prosím někdo, jaké měl přibližně obuté pneumatiky? Drážkované "originály" Michelin to evidentně nebyly!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.179.XXX
    Ten zvuk vytočené atmosféry je nádherný. A přesně jak říká Alonso, je to lehoučké auto s mnohem lepší zpětnou vazbou k řidiči. Přesednout do současného monopostu, to musí být jak vyměnit sporťák za dodávku. Stále platí stará pravda Colina Chapmana: přidej sto koní, zrychlíš na rovinkách, uber sto kilo, zrychlíš všude 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Atmosféra je atmosféra
    Automobilky ať si cpou hybridy do vytrvalostní série a monoposty ať už konečně nechají žít

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    37.48.19.XXX
    15 let starý auto Alo zajel 1:39 min a Lat zajel 1:38 v kvalifikaci 17 progres za 15 let? 06

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jestli zmrazit hybridy tak proč místo nich nemít zase zmražený desetiválce.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut prostě jsou na jiném levelu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      37.48.12.XXX
      Závodní auto má burácet nebo pořádně ječet, aby si člověk uvědomil, co vidí a slyší. Zajímavé je, že v dobách turboéry motory řvát uměly...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.208.XXX
        Samozřejmě že uměly, protože měli otevřené výfuky a všechno šlo ven z motoru. Dnes se to všechno rekuperuje a tudíž i ten zvuk nemůže být takový jaký bychom chtěli.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          37.48.45.XXX
          Ono to tak docela není pravda. atmosféry měly jen naladěné délky výfukových svodů, kde docházelo jednak k expanzi plynů a pak ke kmitání sloupce, což bez tlumení dělalo hrozný randál. Když tam dám turbo, tak značnou část energie, tvořící kravál, eliminuji na výkon, tedy randál se zmenší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a stejně s tím nikdo nic nedělá. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama