DISKUZE K ČLÁNKU "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Max Verstappen zajel skvělé kolo a o 0,025 sek porazil Valtteriho Bottase a získal svoji první letošní pole position. Nicméně po konci kvalifikace se na okruhu Yas Marina začal prohánět Fernando Alonso s Renaultem R25 z roku 2005... A téměř nikoho to nenechalo chladným.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 19.12.2020 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 12.12.2020 21:04
Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 19.12.2020 09:29
Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2020 21:54
Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.245.XXX
Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "působila tak atraktivně" a proč tak současné monoposty nepůsobí. Takže teď budou po 20ti letech objevovat Ameriku 20
Nedávno jsem vidêl rozhovor s Jeanem Alesim, novinář se ho ptal v čem spočívá ten rozdíl mezi onboardy ze začátku 90. let kdy se jezdec s tím auťákem viditelně pral a současností kdy to působí jako by jel na nákup. Alesi odpověděl že tehdy to auto vážilo o 2 metráky míň, mělo čtvrtinu současného přítlaku a především nemělo posilovač řízení. Že řídit ho třeba na začátku závodu s plnou nádrží byla fakt dřina a na záběru z kokpitu je to prostě vidět.
Dnešní auta se ovšem bez posilovače řídit nedají, protože jsou tak velká, těžká a mají tak obrovské množství přítlaku, že by jezdci po dvou kolech upadly ruce. Není tohle chyba? Vzpěrač taky nezvedá činku s pomocí hydraulického zvedáku. Proč se nevrátit k autům ve kterých si to pilot musel fakt odpracovat, o tom sport přece je.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Arisan

Arisan

89.103.25.XXX
Díky za info 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jízda s 360 kamerou [odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Byli to Pirellky, nejdříve jen klasická pro demonstrační jízdy, pak mu dali i měkčí směs.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Arisan

Arisan

89.103.25.XXX
Nevíte prosím někdo, jaké měl přibližně obuté pneumatiky? Drážkované "originály" Michelin to evidentně nebyly!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RST

RST

86.49.33.XXX
A co AMG 45? Nejvýkonnější dvoulitr na světě, 421 koní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

37.48.45.XXX
Právě...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.179.XXX
Ten zvuk vytočené atmosféry je nádherný. A přesně jak říká Alonso, je to lehoučké auto s mnohem lepší zpětnou vazbou k řidiči. Přesednout do současného monopostu, to musí být jak vyměnit sporťák za dodávku. Stále platí stará pravda Colina Chapmana: přidej sto koní, zrychlíš na rovinkách, uber sto kilo, zrychlíš všude 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Atmosféra je atmosféra
Automobilky ať si cpou hybridy do vytrvalostní série a monoposty ať už konečně nechají žít

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

37.48.19.XXX
15 let starý auto Alo zajel 1:39 min a Lat zajel 1:38 v kvalifikaci 17 progres za 15 let? 06

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jestli zmrazit hybridy tak proč místo nich nemít zase zmražený desetiválce.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

37.48.45.XXX
Mercedes byl také na odchodu, pokud se nepřejde na nějakou "moderní" technologii, tedy hybridní. Jelikož mu to bylo včas slíbeno, tak je tam, kde je... Akorát by mě zajímalo, jak moc převádí znalosti a zkušenosti do civilní praxe... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

37.48.45.XXX
Ono to tak docela není pravda. atmosféry měly jen naladěné délky výfukových svodů, kde docházelo jednak k expanzi plynů a pak ke kmitání sloupce, což bez tlumení dělalo hrozný randál. Když tam dám turbo, tak značnou část energie, tvořící kravál, eliminuji na výkon, tedy randál se zmenší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nebyl to Mergl, ale Renault kdo vyhrožoval odchodem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

109.81.208.XXX
Samozřejmě že uměly, protože měli otevřené výfuky a všechno šlo ven z motoru. Dnes se to všechno rekuperuje a tudíž i ten zvuk nemůže být takový jaký bychom chtěli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

37.48.12.XXX
Závodní auto má burácet nebo pořádně ječet, aby si člověk uvědomil, co vidí a slyší. Zajímavé je, že v dobách turboéry motory řvát uměly...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

37.48.12.XXX
Protože automobilky do klasických spalovacích motorů nehodlají investovat, protože "to umí každý". Tyto hybridy vznikly na základě požadavků Mercedesu, který by to jinak zabalil.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut prostě jsou na jiném levelu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a stejně s tím nikdo nic nedělá. 02

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama