DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO
Drama až do posledního okamžiku aneb i mistři mohou chybovat. Dvakrát se na trati objevil safety car a v posledním kole uhájil životní výsledek Pierre Gasly o polovinu délky vozu. Především ale svět nevěřícně zírá, co předvedlo duo Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
11:02 18.11.2019 46.135.13.XXXNejdriv jsem si rikal 70% vet, ze to zacal, 30% lec ze mohl easy uhnout a neuhnul, ale pak jsem videl rozbor onboardu od lec, co tu koluje a on tesne pred kolizi stocil volant nepochopitelne doprava, takze fiftyfifty. Hlavne vic takovych zavodu, neslo u toho usnout jako obvykle, takze palec nahoru -
Mike17
10:46 18.11.2019 185.149.130.XXXŠkoda, mohla být kompletní bedna. Ale i tak super. Další vítězství na motorové trati. A k tomu béčko s Gaslym druhé. Ikdyž haluz, tak to parádně nandal Mekům i Renaultům.
Takže Max vyjel nejvíc bodů pro jezdce RB, za dobu turboéry. Přes všechny své kolize.
STR suverénně nejlepší sezona od dob Vettela a o čtvrtinu lepší, než jakákoliv s Renaultem.
Evidentně to s Hondou takový prů.er není.
-
tom11
13:17 18.11.2019 77.48.94.XXXto tedy není. to máš recht. je to pro mě docela příjemné překvapení a zároveň to beru jako příslib pro příští rok. letos je to hlavní hotovo, Max vypadá na bednu v celkovém pořadí - to je veliký překvápko - a v týmech je RB blíže druhému, než čtvrtému - to je taky fajn. pokud se ještě zlepší McL, tak budu nadšen. začínám se těšit na 2020-
-
-
Miroslav D.
14:25 18.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
14:43 18.11.2019 185.149.130.XXX
Tady je to marný. I kdyby stál Vettel nehnutě, Leclerc měl hodinu čas analyzovat, kde Vettel stojí a naboural do něj, stejně to bude Vettelvoa vina, že neumístil správně výstražný trojúhelník.
Něco jako že za to můžou oba, se v případě Vettela nenosí.-
tom11
14:55 18.11.2019 77.48.94.XXXon už se kdysi vyjádřil jeden Sebův týmový kolega k obdobné situaci - ano, mohl jsem tomu zabránit, mohl jsem ten závod nejet. Seb tehdy odvětil, že by nic neudělal jinak. a je to opravdový chlap, drží slovo. i po tolika letech...
koukal jsem na to několikrát, i ten hooooooodně zpomalený záběr z kokpitu od Charlese, kde je vidět ten zmiňovaný pohyb volantem, jsem vydržel dokoukat. k tomu jen jedno - od začátku předjížděcího manévru ustupoval Charles od kraje trati tak, aby měl Seb dost místa. když byl cca v polovině šířky trati, srovnal směr jízdy do roviny - toť ten mírný pohyb volantem doprava. Seb měl pro předjetí dost místa a oba byli cca ve stopě. Charles měl vnitřní stopu a je otázkou, jak by to dopadlo v zatáčce, ale to už by byl Seb o celé auto vepředu. měl v ten moment o dost větší rychlost. za mě - kdyby Seb nechtěl "vyučovat", mohli mít oba slušné body.-
Mike17
15:06 18.11.2019 185.149.130.XXXSouhlas. Kdyby Vettel nechtěl vyučovat, mohli mít oba body. Měl začít přejíždět doleva (naprosto běžný manévr) později. Naprosto souhlasím.
Jen dodám:
Kdyby Charles chtěl kolizi zabránit, měl na to času víc než dost. Místa měl přes půlku tratě. Předjetí zabránit nemohl jinak, než kolizí. Vettel byl před ním už v půlce rovinky a měl DRS. Takže, kdyby se Leclerc nesnažil být nevyučen, mohli mít oba body.
Za mne by se měli chytnout kolem ramen a dát si pár piv, nebo si dát do huby. Každopádně by měli dostat do huby OBA od Binotta.-
tom11
15:23 18.11.2019 77.48.94.XXXjo, u toho bych chtěl být tedy klidně i u těch piv, i u té držkové od Binotta.
teď si jedou pro sprdunk do Itošky oba. jsem fakt zvědav, jaký bude výstup. předpokládám, že pro fanoušky bude nějaké prohlášení, ze kterého se stejně nikdo nic konkrétního nedozví a interně dostanou oba výstrahu s tím, že příště tedy takhle ne! to, jak tu někdo psal, že si neumí představit, že by tihle dva jezdili příští sezonu spolu, tak já si naopak neumím představit, že by teď jednoho z nich vyrazili....
jak už jsem psal - čím dál tím víc se těším na sezonu 2020-
Mike17
15:47 18.11.2019 185.149.130.XXXTaky bych si to rád poslechl. Nicméně čekám podobný výstup, jaký býval u RB, nebo Mercedesu. Tedy vlastně jak píšeš.
Já doufám, že se sestava nezmění. Srandy bude víc než dost. Na druhou stranu, kdyby vzali zpátky Alonsa, tak by to mohla být sranda ještě větší. Každopádně je na co se těšit. Ještě by mohli přitvrdit dvojky u Mercedesu a RB. -
Mike17
17:18 18.11.2019 185.149.130.XXX
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
10:21 18.11.2019 46.47.176.XXXTo už záleží na taliánech pro jaké řešení se rozhodnou. A je zcela jedno jestli zatlačí na vedení týmu, aby si konečně zjednalo u jezdců respekt, nebo rovnou zatlačilo přímo na jezdce.
V každém případě ponechání anarchie v současném stavu nic dobrého nepřinese.-
Kaša
10:40 18.11.2019 82.142.123.XXXSouhlasím že je potřeba zakročit, jen doufám že to udělají správně a nezaříznou jasně lepšího a hlavně do budoucna použitelnějšího Leclerca. Vettel prostě ve Ferrari zklamal a měl by jít jinam nebo pryč .... ale kam? Z RB už jednou utekl, a do Mercedesu ho nepustí. A jinam nemá asi cenu chodit, protože by to bylo jít do horšího .... hmmm uvidíme.-
-
Kaša
11:21 18.11.2019 82.142.123.XXXA co mají udělat? Nynější stav je neakceptovatelný, a asi bude těžké situaci "menežovat" když hlavně Vettel na to háže bobek. To by vedení muselo být mnohem přísnější a klidně neposlušného pilota nahradit třeba na jeden závod náhradníkem.
prostě zavést přísnout strukturu kdy je příkaz týmu nerprodleně splněn ale to by musel mít pilot jako Vettel k týmu nějakou poslušnost, a né to hrané kecy jako "tým je větší než jednotlivec" a pak neuposlechnout příkazy když se mu to nehodí. Je to pravá ukázka pokrytce. Vettela těžko donutíš poslouchat týmové příkazy, viz multi 21 nebo letos Rusko .... neříkám že Charles je svatý, ale k týmu je mnohem více upřímný i loajální.
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek