DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

Drama až do posledního okamžiku aneb i mistři mohou chybovat. Dvakrát se na trati objevil safety car a v posledním kole uhájil životní výsledek Pierre Gasly o polovinu délky vozu. Především ale svět nevěřícně zírá, co předvedlo duo Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 381, poslední 21.11.2019 14:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 8 lidí) 17.11.2019 20:10
Já už na toho Vettela nemůžu najít jediné kladné… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 18.11.2019 13:46
Tohle je nejvíc kouzelné. Vettel:"Není to… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2019 20:06
Jestli měl něco dostat, tak před ceremoniálem … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jinak myslím že Wolff již u Mercedesu nikdy chybět nebude, hodně to bez něj nezvládli 03

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Jo a rozdíl mezi Gaslym a Hamem byl 0,062s. To byli cca 1m od sebe .... to jsem myslel že to bude pár tisícin, ale byl to fakt hustý závod!
    Jako fanouška McL mě neskutečně potěšilo podium Sainze a jak to na starších gumách ubránil. Ale taky neskutečný výkon jak od Gaslyho, tak i od Maxe. Chudák Albon měl smůlu, ale on to podium dá další rok ... je suprový! 11
    Zase se ukázali charaktery některých jezdců, jako třeba Ham (přiznání viny), a Seb (křivák). Paráda taky od Alf Romeo. Mám radost že i ten podceňovaný Antonio zůstane na příští rok, protože není tak špatný jak se říká - přeci je tam dvojka a stejně občas šlape na paty výbornému Kimmimu. No a ve ferrari asi bude dost velký mazec ... asi by bylo nejlepší pro tento tým, kdyby Seb sám odešel. Oni by ho vlastně nevyhodili, a on by si zachoval tvář. Jinak je pro mě nepředstavitelné že by tam byly oba součastní jezdci i další rok. Já bych tam vzal toho Hulka ... a nebo zpátky Kimiho či dokonce Alonsa? No to by byl mazec. Jinak skvělá práce TR s využitím zaváhání ostatních a sebráním dvou podií, snad nakonec dají i ty podvodníky z Renaultu ... na tom týmu jsou (i budou - Rici, Hulk i Ocon) sympatičtí jenom jezdci. 18 13

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jak by si pomohli, kdyby vzali Alonsa? Nebo on by byl ochotná dvojka Leclercovi? 13

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Nejde jen o ochotnou dvojku, kolikrát se Alonso srazil s jeho parťákem? Kolikrát se srazil s Hamem? Kolikrát s Kimim? Vettel se srazil s Webberem, Kimim, i s Leclercem. To není náhoda 14

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No právě tam by byl vhodnější Hulk který by potáhl vývoj a Leclerc by jezdil špičku.
        Alonso by mohl tým nakopnout, ale i rozložit. Že tam dají Antonia si nemyslím .... dva málo zkušení není dobrý nápad, a třeba vrácení Kimiho by vypadalo divně ... kdyby tam tedy nebyl Seb, tak asi ten Hulk ... a nebo že by Peréz? On je prostě Seb na sestupné křivce už hodně dlouho.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jinak už je jasné, co je největší problém dnešní F1- okruhy jsou v příliš malé nadmořské výšce. Jakmile jsou výše, tak má Mercedes problém a o to dneska jde. To, jak si Max Lewise podal dvakrát přímo na trati....to mi dělalo dobře 14

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Komisaři o incidentu Ferrari:

    "Komisaři určili, že oba pilot měli šanci se incidentu vyhnout či zmírnit jeho následky, proto nikdo z nich nenese větší vinu. Komisaři tedy nesáhnou po žádné další akci," uvedli ve svém vysvětlení.

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    Zajímavé 14

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ještě zajímavější je výsledek a že to Vettel Leclercovi udělá příště klidně znova 14 Ono když to udělal v Turecku, tak existovala skupinka lidí co Vettela obhajovala tím že si už volil lepší vjezd do zatáčky, tady je zajímavé že vůbec nešlo o něj, on to nejlepší místo na vnějšku měl a Leclerc mu tam to místo nechal, jenže Vettel chtěl víc, on chtěl Leclerca ještě zastrašit. Jestli chceš svého kolegu na trati zastrašovat, jdeš si proto 03

      Vettel posledně neuposlechnutím domluvené dohody (ani přímé TR) a teď vyřazením obou ze závodu ukázal že to nejde, že to nebude fungovat, neunese vedle sebe skutečnou konkurenci a jeho slova o týmu na prvním místě začínaj a končí jen na papíře.

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Vad

        Vad

        176.62.229.XXX
        Jak dlouho sleduješ formuli? Nebo jinak, i kdyby jsi viděl jen tenhle závod tak se podívej na první kolo Leclerca jak bojuje s norrisem, nebo na Hamíka jak bojuje s Verstappenem, oba najížděj do soupeře a počítaj s tím že uhne, jsou vpředu a najížděj lepší stopu, Leclerc neuhnul, takže vinu maj oba a dokonce bych řekl že kdyby tohle Leclercovi udělal někdo jinej tak uhne. Vinu u mě nese především tým protože je nemá pod kontrolou a je na čase jim pořádně vyprat prádlo.

        Komisaři rozhodli dle očekávání, i ten kdo se podívá jen na sestřih musí jasně vidět že manévr Vettela je zcela normální předjížděcí standart kterej se jen za tenhle závod udál minimálně 4x.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Zastrašování soupeřů na trati je součástí F1, ale u kolegů, zejména ve Ferrari určitě ne. No a kam by jako Leclerc podle tebe měl až uhnout? Braňte si ho, on takhle Vettel na rovince už ztratil asi nejvíce bodů ze všech, připravil o ně i pár dalších ale sám si je taky vždy odepíše, takže jen tak dál a u Ferrari bodům zdar 11

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama