DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO
Drama až do posledního okamžiku aneb i mistři mohou chybovat. Dvakrát se na trati objevil safety car a v posledním kole uhájil životní výsledek Pierre Gasly o polovinu délky vozu. Především ale svět nevěřícně zírá, co předvedlo duo Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
15:51 18.11.2019 88.102.38.XXXVettelovi každý nechal místo a nic nezkoušeli, nekličkovali, nebránili se, Vettel mohl normálně dokonat svůj manévr a dostat se před kolegu. Ten průšvih ale je že Vettel chtěl ve všech případech víc a chtěl ovlivňovat a křížit jejich dráhu. Jestli nevidíš rozdíl a nerozpoznáš čím si jdeš pro ten průšvih tak opravdu není o čem.-
Mike17
16:03 18.11.2019 185.149.130.XXXI Vettel nechal oboum (máš-li na mysli Webbera) místo. Byl v době kolize před oběma, oba ho zřetelně viděli před sebou, oba měli soustu času na reakci, oba měli kam uhnout, oba by byli bez kolize Vettelem předjeti. Stejně jako oni mu nemuseli nechávat místo, nemusel ani on jet konzervativní stopu. Byl vepředu a jedna změna směru je povolena. Víc jich nedělal.
Jestli to nevidíš, opravdu to nemá smysl.
-
Situs
17:24 18.11.2019 88.102.38.XXXOba vystavil dalšímu riziku. Ne tím že se ho snažil předjet a dostal se vedle něj, ale tím že se tam snažil ještě o to aby měl Leclerc co možná nejhorší pozici a chtěl ho donutit vyjet do nejhorší části tratě a měl tak co nejhorší trajektorii. V rámci týmu se tohle nedělá a neriskuješ pro to aby jsi druhému ničil závod. Nemluvím o pravidlech, ale o týmu!-
Mike17
18:03 18.11.2019 185.149.130.XXXRiziku se vystavili sami, když záměrně neustoupili. Viděli před sebou vůz mnohem líp, než Vettel je v zrcátkách.
A je jasné, že chceš donutit soupeře k horší trajektorii. Od toho přece závodí, aby nedělali laskavosti soupeřům. Když je soupeř v týmu, není to jiné. Pořád je to soupeř.-
Situs
18:26 18.11.2019 88.102.38.XXXJasné je že chceš předjet, ne že ho i sebe chceš vystavit maximálnímu riziku. Jde vidět že nechápeš rozdíl boje v týmu a s jinými jezdci kdy si stupňuješ a volíš riziko. Ferrari nejvyšší riziko svým jezdcům v soubojích určitě nepovolilo A Vettel je svým manévrem kdy najížděl do Leclerca ačkoliv nemusel takovému zbytečnému riziku vystavil. A vyšlo je to pěkně draho.-
Mike17
10:06 19.11.2019 185.149.130.XXXPřejíždění během několika vteřin o necelé 2m doleva není žádné maximální riziko. Na to zvládne reagovat i žák autoškoly. Tím je udělání stejného manévru během desetin vteřiny, jako to předvedl Leclerc v prvním kole. Mimochodem Norris si vysloužil pochvalu za tak rychlý manévr, že se mu stihl vyhnout.
Souhlasím, že to bylo zbytečné. Úmyslně směřovat svůj vůz do soupeře před sebou není rozumné. Chytří, jako Verstappen (sám nevěřím, že to píšu), raději uhnou a získají body. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:20 18.11.2019 185.149.130.XXXProtože vidím, že Leclerc nechtěl uhnout vozu, co měl před sebou?
Vettelův manévr je naprosto běžný a uvidíš ho téměř v každém závodě. Jen ho měl udělat o vteřinu později. Proč neuhnul Leclerc, tomu taky nerozumím.
Snad si o tom popřemýšlí, když skončí celkově čtvrtý. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek