DISKUZE K ČLÁNKU GP USA: Hamiltonův šestý titul rámoval totální výbuch Ferrari
Opravdu málo chybělo Lewisu Hamiltonovi k tomu, aby se zařadil mezi Michaela Schumachera a Juana Manuela Fangia. Dopadlo to podle předpokladů a i když Brit oslavil titul "jen" z druhého místa, určitě ho kratičká trpkost záhy přešla.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP USA: Hamiltonův šestý titul rámoval totální výbuch Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 8 lidí)
03.11.2019 22:50
Myslím si, že Max je velmi dobrý pilot, ale chová… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
08:58 08.11.2019 185.149.130.XXXZásahem týmu nebyl start v Rusku. Vettel Leclerca předjel takovým stylem, že na to nějaké vyvezení za ním nemělo žádný vliv.
Pořád odpovídám stejně na Odinovu otázku, proč nenechat Lecleca jednou vyhrát. protože ho nechali vyhrát 2x a v Singapuru k tomu nebyl důvod.
Ale můžeš se jistě zase rochnit v mém popletení startů v závodech a tématem se nezabývat. A pak mne obviňovat z hadovské demagogie. Jak říkám, od tebe to fakt "sedí."-
Situs
09:15 08.11.2019 88.102.38.XXXŽe ne? Já myslel že vlek pro Vettela byl naplánován týmem a že se Leclerc nebude bránit to taky. Za to mu měl pozici Vettel vrátit. Tak jsem to četl, jestli ti to nepřipadá jako naplánované divadlo týmem tak ne no, takhle bravurně bez zásahu týmu předjíždí Vettel
Je fascinující že se ti pletou závody, píšeš pak věci které spolu nejdou dohromady a když tě na to někdo upozorní tak na něj ještě útočíš, Mike v akci-
-
Situs
10:15 08.11.2019 88.102.38.XXXJak průběh tím nebyl ovlivněn, on mu Leclerc neposkytl větrný pytel a nebránil se? Tak ty už mluvíš i za tým který potvrdil že takhle to bylo naplánovaný
A točím se přece u toho protože jsi si to popletl a ještě špatně, jestli to nemělo význam tak jsi to neměl psát. To je nejlepší něco vytáhnout a pak nad tím brečet Klidně se vrať s Odinem jen k Singapuru, mu to napiš teda znova jak jsi to myslel když jsi si to popletl ne?-
Mike17
10:31 08.11.2019 185.149.130.XXXNěco takového jsem tvrdil? Proč si zase vymýšlíš něco, co jsem neřekl? Bylo to naplánované, ale Leclerc by s předjetím stejně nic neudělal, i kdyby žádný plán nebyl. A nebudu to psát zase pořád dokola.
Ano popletl jsem to, přiznal to a omluvil se za to. To, že musíš pořád dokola omílat něco, co jsem sám přiznal jen znamená, že nic pořádnýho na mých argumentech nedokážeš najít. Takže vlastně nic nového.-
-
-
-
odin
11:25 09.11.2019 77.240.103.XXXŘíkal jsem si, že už toho nechám a nebudu reagovat, abych se v diskuzi s Mikem nesnižoval na úroven dětí druhého ročníku obecné školy. Tak jen pro vysvětlení. Mike and company vědí přesně jak by to, či ono dopadlo, kdyby jejich oblíbence tým svými strategickými podrazy neprotlačil výš, na úkor kolegů. Jen jsem chtěl ukázat na příkladu USA / Singapur, že lze zajistit své dvojce, která dělá během víkendu lepší práci a která si zajela PP, jednoduchou strategií, také vítězství v závodě.
Argumentaci, že je sezóna rozhodnutá a tudíž si Mergl může dovolit nechat Bottase vyhrát, neberu. Proto jsem napsal to samé o Leclerkovi a Singapuru. Mike zjistil, že šlápl vedle, tak se upnul k řešení mé otázky, která ale byla odpovědí na Mikovu jízlivost. Kdyby měl Mike totiž alespoň malinký přehled, tak by věděl, že Mercedes "nechal" vyhrát Bottase už v prvním závodě sezóny, kdy zdaleka nebylo jasné, jak sezóna dopadne. Na rozdíl od Ferrari, které Leclerkovi neumožnilo předjet jejich tak zvanou jedničku, když mu asi omylem naordinovali rychlejší strategii. Též v počátku sezóny...
To, že Mike zaměnil závody, je pochopitelná věc (mně se to občas stává také), protože těch podrazů na Leclerka bylo v sezóně přespříliš a jednomu se to už plete.-
Mike17
09:16 11.11.2019 185.149.130.XXXOdine, jediné, v čem jsem šlápl vedle byl onen start. Nic víc nemáš, což tě asi štve. Nebylo to proto, že bych zaměnil nějaké podrazy (já tam žádné nevidím), ale protože se občas stane, že zaměníš nějaký závod i tobě.
Pokud jde o Mercedes, jen jsem řekl, že to tam mají stejné jako u Ferrari. Správně jsi uvedl, že i Bottase nechali dojet před Hamiltonem, stejně jako u Ferrari nechali 6x dojet Leclerca před Vettelem (o Kimim raději mluvit nebudeme, tam mu jezdil Vettel i na křídle bez zásahu týmu). Dokonce i poruch má Vettel víc, než Leclerc, přestože jsi vždy tvrdil, že dvojka u nich dostává horší, poruchovější materiál. Letos si toho nevšímáš, ale vsadím se, že další sezonu, když to bude s největší pravděpodobností naopak (prostá statistika), budeš zase tvrdit, že to dělají úmyslně. Stejně jako v dobách u RB či s Kimim.
A právě proto u tebe o objektivitě mluvit nikdy nemůžu.-
odin
13:07 11.11.2019 77.240.103.XXXMoji objektivitu neřeš, není o nic horší, než ta tvoje. Zásadní je, že u Mercedesů to není jako u Ferrari. Protože Mercedes nechá vyhrát první závod sezóny dvojku. Ferrari nedovolí ani, aby dvojka byla před Vettelem. To je podstata, kterou tvrdím několik let.
TR existuje u všech týmů, ale většinou k ní týmy sahají až když se vyprofiluje adept na celkové vítězství. Jen Vettel je protěžovaným pilotem už od začátku každé sezóny.-
Mike17
13:17 11.11.2019 185.149.130.XXXOK, objektivitu si necháme.
Teď data: Mercedes si nechá vyhrát dvojku na začátku sezony. OK, pravda.
Kdy nechalo dojet Ferrari svoji dvojku před jedničkou:
2019: Druhý závod
2018: Třetí a čtvrtý závod
2016: Pátý závod
Chápu, že budeš operovat tím, že ji nenechali vyhrát, problém je v tom, že ona ta dvojka jej prostě vyhrát nebyla schopna. A to ne proto, že by před ní byl Vettel, ale zpravidla někdo úplně jiný.
Nějak v tom nevidím ten rozdíl.
-
odin
18:21 11.11.2019 217.31.62.XXXMiku, já v tom rozdíl vidím, ale ne takový, jako ty. Kdyždokáže dvojka jet na vítězství v prvním závodě sezóny, může se tým oprávněně domnívat, že se jim podařilo auto, které bude schopné bojovat o titul. A pokud i v takové situaci jsou ochotni nezasahovat do závodu, pak je považuji za tým, který používá TR až v krajních případech. Zatímco, když Ferrari v prvním závodě neumožní své dvojce předjet jedničku, díky rozdílným strategiím, pak je považuji za tým, který zasahuje do dění závodů téměř stále protěžováním svého pilota č.1.
-
-
-
-
Situs
15:49 11.11.2019 217.31.62.XXXNo to tam byl ještě Ross a byla to jeho práce, víme jak ten to měl Lepšího člověka na protěžování jejich jedničky těžko najdeš. Sekundu k dobru sice neměl, ale chválím za příklad. Tohle byla ukázka TR po vzoru Ferrari Mít to u Mercedesu i po Rossovi tak by Rosberg neodešel s titulem!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
El.Senor
00:07 04.11.2019 207.244.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek