DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 199, poslední 01.05.2019 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 28.04.2019 16:38
Z celého závodu mě asi nejvíc zaujala hluboká… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 28.04.2019 17:20
Taky jsem to chtěl zmínit, ale pak jsem si řekl,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2019 19:00
Tak Mike prý osobně hned odlítá do Sakury, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ale že jel Vettel na těch žlutých o 4 kola delší stint ti nevadilo. Hádám, že pro Seba s delším stintem ideální strategie a pro Charlese snaha potopit příliš dlouhý, ikdyž kratší, než u Vettela. Přitom strategie +- stejná, jen obrácené pořadí.
      No jo, opět pověstný rovný přístup. 13
      A co Gasly? Toho chtěli taky potopit strategií, ten na těch žlutých kroužil ještě ve 40-tém kole. 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Až pochopíš, že není auto, jako auto. A že podle Ferrari a jejich práce s pneu se nedá posuzovat ani Mercedes a ani RedBull a jejich práce s pneu, hodně ti to pomůže. Například zde v diskuzích.
        A to se ani nezmiňuji o tom, že strategie červená-žlutá, není stejná jako žlutá-červená. Ale to je pro tebe už vyšší dívčí. Zatím zkus zamakat na jednodužších věcech.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          194.79.55.XXX
          ale Mike srovnává délku stintu Ferrari vs Ferrari a RB vs RB

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Však já jsem to pochopil, co psal. A tvrdím, že měkčí na začátku s plnou nádrží se nedají srovnávat s měkčími na konci s lehčím autem. Stinty můžeš mít stejně dlouhé na stejně tvrdých pneu. Kapišto?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        46.135.27.XXX
        Ano, vím že na začátku je auto těžší a je větší opotřebení. Ale rozdíl byl jen 12 kol a Seb měl o 4 kola delší. Takže i když zohledním toto, jsou ty strategie plus minus jedno dvě kola, plné srovnatelné. Že hledáš chybu opět jen na jedné straně je pouze další ukázkou tvé údajně nestrannosti. Jen další příklad toho, že Ferrari nemá šanci kolegům Vettela udělat strategii, kterou bys neoznačil za podraz. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Dej odkaz kde zde píšu o podrazu.
          Napsal jsem jen, že nechali Leclerca vytrápit na žlutých.
          Z mého pohledu, pokud chtěli u něho zkoušet jinou strategii, tak jsem nepochopil načasování a také tvrdosti gum. A znovu opakuji: Na Seba to tentokrát nebylo, ale Maxe potrápit mohl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Právě. Napsal jsi, že ho nechali vytrápit na žlutých. To asi nebyla pochvala, tedy zase podle tebe udělali něco zase proti Leclercovi. Přitom Seba nechali "vytrápit na žlutých" úplně stejně (sice na konci s lehčím vozem, ale o 4 kola dýl). U něj problém se strategií tradičně nemáš.
            Prostě ty strategie jsou +- kolo srovnatelné a opět máš problém na jedné straně.
            A jaké načasování bys zvolil ty? Nechal bys ho trápit delší dobu na červených, které nejely nikomu? Nebo bys mu naordinoval zastávku navíc? Takže bys mu naordinoval dalších 25s (pokud si odmyslím tu zastávku jen na nejrychlejší kolo) ztráty, kterou by měl dohnat na čem? Opět na žlutých?
            V podstatě všichni jeli na 1 pitstop, kromě těch, co využili VSC na konci závodu. Zajímavé je, že z těch všech stejných strategií máš problém opět pouze se strategií kolegy Vettela. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      A co jako měli dělat?! Lecreck si závod zničil v sobotu a na startu předvedl kulový, jak si sám mohl krásně vidět, červené pneu byly šunt a kdyby na ne Charlese poslali třeba o 10 kol dříve, nic by tím nezískali...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nebyl to záživný závod. Vyzdvihl bych asi jen čtvrtý double Mercedesu a celkové čtvrté místo McLarenu 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Riciardo masti vnovem tymu jednu minelu za druhou, asi mu krapet tecou nervy a zacina chapat, ze s Renaultem nikdy nebude tak dobry, jak mohl byt dobrym jako dvojka u RedBullu. Dopadne jako Alonso ci Vettel u FErrarri, jen dost mozna uz do konce kariery narozdil od nich u rudych on uz zadny zavod nevyhraje a bude rad, jestli se vubec nekdy podiva na podium. A davam mu maximalne dalsi dve sezony, nez ho to otravi a vykasle se na to.
    Jinak pokud je mekci smes horsi nez tvrdsi, je neco spatneho a Pirelli by s tim melo neco delat.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Jsem si říkal už loni, že to nebyl dobrý nápad odejít od RB a navíc ke kosočtvercům. To auto nejede a kdy pojede je otázkou.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.158.XXX
    Z celého závodu mě asi nejvíc zaujala hluboká myšlenka komentátora Richtra "je lepší honit než být honěn". 20

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama