DISKUZE K ČLÁNKU Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton

Letošní Grand Prix Brazílie bude ještě dlouho předmětem vášnivých diskusí zvláště kvůli situaci ve 44. kole, kdy Esteban Ocon nesmyslným manévrem připravil o téměř jisté vítězství Maxe Verstappena. Ten sice bojoval do posledního kola, ale ztrátu dohnat nedokázal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 190, poslední 14.11.2018 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 11.11.2018 20:46
Letošní sezona je poslední sezona pro Alonsa a… »
» Kaša (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2018 20:49
Jaká nevyzrálost? Vždyť Ocom neměl co Maxe… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 12.11.2018 12:06
Smích prodlužuje život, takže si toho važ. 11»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
Souhlasím se Situsem, Ocon měl právo s Maxem bojovat. Byl rychlejší. Onon měl být obezřetný. Což on byl. Vždyť ho Max zcela jasně zavřel. Defakto si sám na Ocona najel.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Když jsem četl vyjádření FI a Ocona tak trochu měním názor - už si nemyslím že by to záměrně fouknul do Maxe kvůli zalíbení Mercedesu. Spíše je to chyba úsudku jeho a týmu zkoušet předjet lídra závodu poté když bude mít pár kol trochu rychlejší pneumatiky. To je amatérismus a velmi špatný odhad týmu i jezdce!
A pokrytectví FIA že dala mladému 2 dny prospěšných prací za zcela opodstatněnou frustraci proti (tentokrát) pitomému Oconovi je směšné ... speciálně vzhledem jak se FIA zachovala při hodnocení chování Seba ke komisařům v kvalifikaci při vážení - je to smutné. A FIA odbourává všechny emoce. Nějaké pošťuchování není přece že na něj Max skočil a rozbil mu ciferník, ne? Ta F1 nakonec bude fakt úplně sterilní§

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
řekl bych, že ta modrá světla patřila Oconovi, za kterým byl při výjezdu opravdu nedaleko Lewis. Ocon byl ale v tom výjezdovém kole rychlý, Lewisovi ujel a tak ta světla blikat přestala. takhle bych si to vysvětloval.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Když je někdo zpět o kolo, znamená to, že je pomalejší. Jak prosté, že? 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Asi tak - když mě dojede někdo o kolo, je mi jasné, že na něj závodně nestačím, jsem pomalejší a tudíž z té tvé logiky věci se snažím nepřekážet. Oconovi ***, že mu to na rovinkách jelo ještě neznamená, že byl celkově rychlejší - viz jeho umístění v době předjíždění o kolo. Když sem pleteš Schumiho - Schumi nedostával v 2006 pravidelně každý závod kolo, jak je tomu u těch dvou růžovoučkých aut prakticky každý závod. RB jsou v zatáčkovitých pasážích rychlejší než zbytek pole, takže Oconovi muselo dojít, že za I. zatáčkou bude mít smůlu.
Nemám Maxe rád, fandím i Oconovi, protože je rychlý, ale co předvedl včera je hodné zvláštního zřetele, případně pár facek. Max měl včera na vítězství, na první místo se probojoval vlastním výkonem, takže se nedivím, že pak Oconovi málem jednu vkydnul.
Takže zkráceně - když mě někdo dojede o kolo a není to tím, že bych se přimotal do nějaké kolize na začátku závodu, znamená to, že jsem pomalý a podle regulí musím uvolnit místo. Na to ty modré hadry jsou. Kdyby spolu bojovali o třeba osmé místo ve stejném kole, budiž, ale to zde nebylo.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

46.234.161.XXX
Jaký modrý světla, nic takového tam nebylo. Navíc absurditu používání ukázalo výjezdové kolo Ocona, kde ač za Verstapenem, tak na něj celé kolo blikali. Krázně to ukazuje video postovane Situsem zde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
V této situaci by modré vlajkyvůbec neměli vlát. Druhá věc je, že kdyby Max nešel v cílové rovince nesmyslně do defenzivní stopy, Ocon by ho předjel už na rovince, a k žádnému závodění v zatáčkách by nedošlo. A za třetí, pořád je fakt že k incidentu došlo proto, že se Max v druhé zatáčce Ocona zavřel. Podle mě to bylo od jezdce co chce vyhrát závod trochu pitomé.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ty modrá světla tam blikali proč? Modrá světla upozorňují pomalejšího jezdce, že má pustit rychlejšího jezdce o kolo, ale to se v reálu nedělo, takže špatná informace od traťových komisařů.

Pokud jde o to předjetí, tak do první zatáčky šel zase Ocon o něco vpředu, přesto Maxe nesmyslně nezavíral. To že pak Maxx nesmyslně zavřel jezdce o kolo zpět, fakt nedokážu pochopit. Jestli ty v Maxově počínání v druhé zatáčce logiku vidíš, tak to ti gratuluji. 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

188.75.128.XXX
No za co, za to že byl chvíli Maxem Verstaapenem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
1) proč neodpovíš na mou jednoduchou otázku, proč Max šel nesmyslně do souboje v kterém nemohl nic získat, ale vše ztratit?
2) proč pořád opakuješ stejné nesmysly? Od Ocona tam nic tvrdého nebylo:
Volil Max defenzivní stopu dobrovolně? Volil.
Nechal Ocon Maxovi v první zatáčce dostatek místa? Nechal.
Zavřel v druhé zatáčce Max Ocona? Zavřel.
Takže proč to byl od Ocona úlet a proč ho nemám hájit?
3) A to s tím jestli měl Ocon šanci na skvlý výsledek jsi myslel jeko jak? Jako že jezdec co nemůže vyhrát, to má zabalit, dokroužit, nebo ještě lépe auto odstavit?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nic takového v pravidlech fakt není. Ten trest pro Ocona v pravidlech oporu nemá.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

62.24.79.XXX
Jezdec může předjet jezdce o kolo vpřed, to pravidla nazakazují ale nemůže s ním o pozici urputně bojovat, protože Ocon nad Maxem nemohl žádnou pozici získat. 03

Nebo by se snad pozice Ocona, po předjetí Maxe, změnila? 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Už zase nechceme vidět emoce? 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
Tak ted , nevím za co ten trest Ocon vlastně dostal. Asi je v pravidlech , že jezdec o kolo zpět, už nesmí s vedoucím jezdcem bojovat o pozici ač je momentálně rychlejší. Zajímalo by mne ještě oficiální FIA zdůvodnění trestu pro Ocona.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
v toho onboard videa co sem dal Situs musel Ocon vidět že před Verstappenem po první zatáčce neni, neměl s nim v tom souboji pokračovat. Být před ním, nejspíš by mu brzy ujel

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.237.XXX
Těším se na Leclerca ve Ferrari. Dnes to byl pro mě MOTR, v některých částech závodu jezdil regulérně srovnatelné časy s první šestkou a to se letos mnoha lidem vně RB, Merc a Ferrari nepodařilo.
Jinak Ocon vs Max, zajímavá šarvátka. Pamětníci jistě vzpomenou Suzuku 93 a jak šel Senna po závodě upravit ciferník Eddiemu Irvinovi. A to si Eddie ani zdaleka nedovolil to co dneska Ocon.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Onboard Ocona [odkaz na stránku]

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Nejhorší na tom je to Oconovo křiváctví, V případě, že by místo Maxe tam byl Hamilton, nebo Bottas, tak Ocon stáhne ohon. Takhle vědomě pomohl Wolfovi a Bottasovi k 3. místu v celkovém pořadí,.. 02 02 02

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

62.24.79.XXX
Napsat, že to byl normální souboj, když jezdci nejeli ve stejném kole a před zatáčkou bliká modrá vlajka?
Ano výjimečně se stává, že se i rychlý jezdec s rychlým vozem ocitne o kolo zpět a pak se snaží ztrátu dohnat a většinou pak lehce předjíždí jezdce, kteří jsou o kolo vpřed, ale že by to byl případ super-rychlého Ocona, který předjíždí slimáka Maxe?

Jsem přesvědčen, že žádný jezdec, který není výrazně rychlejší jak jezdec, který je o více jak 5 kilometrů vepředu, a ještě k tomu vedoucího jezdce ho nemá právo ohrožovat, a ještě k tomu očekávat, že mu bude dělat místo v ideální stopě a nakonec s ním kolidovat.
Tohle byl tvrdý souboj i na jezdce, kteří by byli ve stejném kole.
Kdyby byl Ocon tak rychlý jak psal, tak proč byl ve svém nejrychlejším kole pořád o osm desetin pomalejší než Max? A to Max dojížděl s poškozeným vozem, takže nemohl díky tomu předvést své maximum.
Tohle je prostě totální úlet Ocona, a nechápu, jak se s tímhle můžete vůbec souhlasit? Že Max zdržoval Ocona, který měl rychlost na nějaký skvělý výsledek? Nevím jak vy, ale já to viděl přesně naopak. Asi žijeme každý na jiné planetě. 03

A ještě k tomu Michaelovi. Ten předjížděl jezdce o kolo vpředu, kteří si byli vědomi, že ho stejně za sebou neudrží, tak s ním ani do žádných soubojů nešli 03 Všechny ostré souboje, které tehdy svedl, byly již v situaci, kde měl před sebou konkurenční soupeře ale už to bylo v okamžiku, kdy byli ve stejném kole.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama