DISKUZE K ČLÁNKU Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton
Letošní Grand Prix Brazílie bude ještě dlouho předmětem vášnivých diskusí zvláště kvůli situaci ve 44. kole, kdy Esteban Ocon nesmyslným manévrem připravil o téměř jisté vítězství Maxe Verstappena. Ten sice bojoval do posledního kola, ale ztrátu dohnat nedokázal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 7 lidí)
11.11.2018 20:46
Letošní sezona je poslední sezona pro Alonsa a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kaša
08:26 12.11.2018 82.142.123.XXX
Když jsem četl vyjádření FI a Ocona tak trochu měním názor - už si nemyslím že by to záměrně fouknul do Maxe kvůli zalíbení Mercedesu. Spíše je to chyba úsudku jeho a týmu zkoušet předjet lídra závodu poté když bude mít pár kol trochu rychlejší pneumatiky. To je amatérismus a velmi špatný odhad týmu i jezdce!
A pokrytectví FIA že dala mladému 2 dny prospěšných prací za zcela opodstatněnou frustraci proti (tentokrát) pitomému Oconovi je směšné ... speciálně vzhledem jak se FIA zachovala při hodnocení chování Seba ke komisařům v kvalifikaci při vážení - je to smutné. A FIA odbourává všechny emoce. Nějaké pošťuchování není přece že na něj Max skočil a rozbil mu ciferník, ne? Ta F1 nakonec bude fakt úplně sterilní§
A pokrytectví FIA že dala mladému 2 dny prospěšných prací za zcela opodstatněnou frustraci proti (tentokrát) pitomému Oconovi je směšné ... speciálně vzhledem jak se FIA zachovala při hodnocení chování Seba ke komisařům v kvalifikaci při vážení - je to smutné. A FIA odbourává všechny emoce. Nějaké pošťuchování není přece že na něj Max skočil a rozbil mu ciferník, ne? Ta F1 nakonec bude fakt úplně sterilní§
Jirka_1
08:13 12.11.2018 217.30.64.XXX
Asi tak - když mě dojede někdo o kolo, je mi jasné, že na něj závodně nestačím, jsem pomalejší a tudíž z té tvé logiky věci se snažím nepřekážet. Oconovi ***, že mu to na rovinkách jelo ještě neznamená, že byl celkově rychlejší - viz jeho umístění v době předjíždění o kolo. Když sem pleteš Schumiho - Schumi nedostával v 2006 pravidelně každý závod kolo, jak je tomu u těch dvou růžovoučkých aut prakticky každý závod. RB jsou v zatáčkovitých pasážích rychlejší než zbytek pole, takže Oconovi muselo dojít, že za I. zatáčkou bude mít smůlu.
Nemám Maxe rád, fandím i Oconovi, protože je rychlý, ale co předvedl včera je hodné zvláštního zřetele, případně pár facek. Max měl včera na vítězství, na první místo se probojoval vlastním výkonem, takže se nedivím, že pak Oconovi málem jednu vkydnul.
Takže zkráceně - když mě někdo dojede o kolo a není to tím, že bych se přimotal do nějaké kolize na začátku závodu, znamená to, že jsem pomalý a podle regulí musím uvolnit místo. Na to ty modré hadry jsou. Kdyby spolu bojovali o třeba osmé místo ve stejném kole, budiž, ale to zde nebylo.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Nemám Maxe rád, fandím i Oconovi, protože je rychlý, ale co předvedl včera je hodné zvláštního zřetele, případně pár facek. Max měl včera na vítězství, na první místo se probojoval vlastním výkonem, takže se nedivím, že pak Oconovi málem jednu vkydnul.
Takže zkráceně - když mě někdo dojede o kolo a není to tím, že bych se přimotal do nějaké kolize na začátku závodu, znamená to, že jsem pomalý a podle regulí musím uvolnit místo. Na to ty modré hadry jsou. Kdyby spolu bojovali o třeba osmé místo ve stejném kole, budiž, ale to zde nebylo.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Hwrychlik H.
08:07 12.11.2018 46.234.161.XXX
Jaký modrý světla, nic takového tam nebylo. Navíc absurditu používání ukázalo výjezdové kolo Ocona, kde ač za Verstapenem, tak na něj celé kolo blikali. Krázně to ukazuje video postovane Situsem zde.
airwar1939
07:16 12.11.2018 176.74.141.XXX
V této situaci by modré vlajkyvůbec neměli vlát. Druhá věc je, že kdyby Max nešel v cílové rovince nesmyslně do defenzivní stopy, Ocon by ho předjel už na rovince, a k žádnému závodění v zatáčkách by nedošlo. A za třetí, pořád je fakt že k incidentu došlo proto, že se Max v druhé zatáčce Ocona zavřel. Podle mě to bylo od jezdce co chce vyhrát závod trochu pitomé.
airwar1939
07:11 12.11.2018 176.74.141.XXX
Ty modrá světla tam blikali proč? Modrá světla upozorňují pomalejšího jezdce, že má pustit rychlejšího jezdce o kolo, ale to se v reálu nedělo, takže špatná informace od traťových komisařů.
Pokud jde o to předjetí, tak do první zatáčky šel zase Ocon o něco vpředu, přesto Maxe nesmyslně nezavíral. To že pak Maxx nesmyslně zavřel jezdce o kolo zpět, fakt nedokážu pochopit. Jestli ty v Maxově počínání v druhé zatáčce logiku vidíš, tak to ti gratuluji.
Pokud jde o to předjetí, tak do první zatáčky šel zase Ocon o něco vpředu, přesto Maxe nesmyslně nezavíral. To že pak Maxx nesmyslně zavřel jezdce o kolo zpět, fakt nedokážu pochopit. Jestli ty v Maxově počínání v druhé zatáčce logiku vidíš, tak to ti gratuluji.
uzivatel003302
06:09 12.11.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
00:12 12.11.2018 176.74.141.XXX
1) proč neodpovíš na mou jednoduchou otázku, proč Max šel nesmyslně do souboje v kterém nemohl nic získat, ale vše ztratit?
2) proč pořád opakuješ stejné nesmysly? Od Ocona tam nic tvrdého nebylo:
Volil Max defenzivní stopu dobrovolně? Volil.
Nechal Ocon Maxovi v první zatáčce dostatek místa? Nechal.
Zavřel v druhé zatáčce Max Ocona? Zavřel.
Takže proč to byl od Ocona úlet a proč ho nemám hájit?
3) A to s tím jestli měl Ocon šanci na skvlý výsledek jsi myslel jeko jak? Jako že jezdec co nemůže vyhrát, to má zabalit, dokroužit, nebo ještě lépe auto odstavit?
2) proč pořád opakuješ stejné nesmysly? Od Ocona tam nic tvrdého nebylo:
Volil Max defenzivní stopu dobrovolně? Volil.
Nechal Ocon Maxovi v první zatáčce dostatek místa? Nechal.
Zavřel v druhé zatáčce Max Ocona? Zavřel.
Takže proč to byl od Ocona úlet a proč ho nemám hájit?
3) A to s tím jestli měl Ocon šanci na skvlý výsledek jsi myslel jeko jak? Jako že jezdec co nemůže vyhrát, to má zabalit, dokroužit, nebo ještě lépe auto odstavit?
airwar1939
00:05 12.11.2018 176.74.141.XXX
Nic takového v pravidlech fakt není. Ten trest pro Ocona v pravidlech oporu nemá.
Petr Hloušek
23:41 11.11.2018 194.79.55.XXX
v toho onboard videa co sem dal Situs musel Ocon vidět že před Verstappenem po první zatáčce neni, neměl s nim v tom souboji pokračovat. Být před ním, nejspíš by mu brzy ujel
Mansell_fan
23:35 11.11.2018 37.188.237.XXX
Těším se na Leclerca ve Ferrari. Dnes to byl pro mě MOTR, v některých částech závodu jezdil regulérně srovnatelné časy s první šestkou a to se letos mnoha lidem vně RB, Merc a Ferrari nepodařilo.
Jinak Ocon vs Max, zajímavá šarvátka. Pamětníci jistě vzpomenou Suzuku 93 a jak šel Senna po závodě upravit ciferník Eddiemu Irvinovi. A to si Eddie ani zdaleka nedovolil to co dneska Ocon.
Jinak Ocon vs Max, zajímavá šarvátka. Pamětníci jistě vzpomenou Suzuku 93 a jak šel Senna po závodě upravit ciferník Eddiemu Irvinovi. A to si Eddie ani zdaleka nedovolil to co dneska Ocon.
SergioPÉREZ
23:12 11.11.2018 78.108.149.XXX
Nejhorší na tom je to Oconovo křiváctví, V případě, že by místo Maxe tam byl Hamilton, nebo Bottas, tak Ocon stáhne ohon. Takhle vědomě pomohl Wolfovi a Bottasovi k 3. místu v celkovém pořadí,..
mi88ki
23:11 11.11.2018 62.24.79.XXX
Napsat, že to byl normální souboj, když jezdci nejeli ve stejném kole a před zatáčkou bliká modrá vlajka?
Ano výjimečně se stává, že se i rychlý jezdec s rychlým vozem ocitne o kolo zpět a pak se snaží ztrátu dohnat a většinou pak lehce předjíždí jezdce, kteří jsou o kolo vpřed, ale že by to byl případ super-rychlého Ocona, který předjíždí slimáka Maxe?
Jsem přesvědčen, že žádný jezdec, který není výrazně rychlejší jak jezdec, který je o více jak 5 kilometrů vepředu, a ještě k tomu vedoucího jezdce ho nemá právo ohrožovat, a ještě k tomu očekávat, že mu bude dělat místo v ideální stopě a nakonec s ním kolidovat.
Tohle byl tvrdý souboj i na jezdce, kteří by byli ve stejném kole.
Kdyby byl Ocon tak rychlý jak psal, tak proč byl ve svém nejrychlejším kole pořád o osm desetin pomalejší než Max? A to Max dojížděl s poškozeným vozem, takže nemohl díky tomu předvést své maximum.
Tohle je prostě totální úlet Ocona, a nechápu, jak se s tímhle můžete vůbec souhlasit? Že Max zdržoval Ocona, který měl rychlost na nějaký skvělý výsledek? Nevím jak vy, ale já to viděl přesně naopak. Asi žijeme každý na jiné planetě.
A ještě k tomu Michaelovi. Ten předjížděl jezdce o kolo vpředu, kteří si byli vědomi, že ho stejně za sebou neudrží, tak s ním ani do žádných soubojů nešli Všechny ostré souboje, které tehdy svedl, byly již v situaci, kde měl před sebou konkurenční soupeře ale už to bylo v okamžiku, kdy byli ve stejném kole.
Ano výjimečně se stává, že se i rychlý jezdec s rychlým vozem ocitne o kolo zpět a pak se snaží ztrátu dohnat a většinou pak lehce předjíždí jezdce, kteří jsou o kolo vpřed, ale že by to byl případ super-rychlého Ocona, který předjíždí slimáka Maxe?
Jsem přesvědčen, že žádný jezdec, který není výrazně rychlejší jak jezdec, který je o více jak 5 kilometrů vepředu, a ještě k tomu vedoucího jezdce ho nemá právo ohrožovat, a ještě k tomu očekávat, že mu bude dělat místo v ideální stopě a nakonec s ním kolidovat.
Tohle byl tvrdý souboj i na jezdce, kteří by byli ve stejném kole.
Kdyby byl Ocon tak rychlý jak psal, tak proč byl ve svém nejrychlejším kole pořád o osm desetin pomalejší než Max? A to Max dojížděl s poškozeným vozem, takže nemohl díky tomu předvést své maximum.
Tohle je prostě totální úlet Ocona, a nechápu, jak se s tímhle můžete vůbec souhlasit? Že Max zdržoval Ocona, který měl rychlost na nějaký skvělý výsledek? Nevím jak vy, ale já to viděl přesně naopak. Asi žijeme každý na jiné planetě.
A ještě k tomu Michaelovi. Ten předjížděl jezdce o kolo vpředu, kteří si byli vědomi, že ho stejně za sebou neudrží, tak s ním ani do žádných soubojů nešli Všechny ostré souboje, které tehdy svedl, byly již v situaci, kde měl před sebou konkurenční soupeře ale už to bylo v okamžiku, kdy byli ve stejném kole.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek