DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
21:56 27.05.2018 185.149.130.XXXAno, problému s převodovkou si nešlo nevšimnout.
Jel takticky první stint s představou, že bude muset hlídat Gaslyho, který v té době jezdil o 3 místa za ním, protože věděl, že si Gasly stint neuvěřitelně protáhne a bude mít o 18 kol čerstvější gumy? Tomu sám nevěříš.
A napadlo tě, že třeba Gasly musel první sadu neuvěřitelně šetřit, když na ní vydržel skoro dvojnásobně dýl, než Alonso? Asi ne, protože by to pak mohlo vypadat, že bylo dnes STR prostě rychlejší.
No nakonec, když srovnáme týmové dvojky, kdože na tom byl líp? Tedy pokud mi tu nezačneš tvrdit, že Hartleyho sestřelení nemá na svědomí Honda.
Ano strategie v tom hrála velkou roli. Po pitstopu se Alonso zasekl za Hulkem, jako byl v prvním stintu zaseknutý Gasly za Perezem. Ale nic nebránilo Mclarenu si ten první stint protáhnout taky.-
spinelesssheep
22:04 27.05.2018 85.70.184.XXXAno nic nebránilo McLarenu si zastávku protáhnout a to se vracím ke svému dřívějšímu příspěvku, že je to především o strategii...kdyby Alonso zůstal na HS, možná by to právě vypadalo jinak, oni se ovšem rozhodli jít daleko dříve na SS.
Kde z toho jasně vidíš to rychlejší STR, když se jejich strategie dost rozešly?
Podívej se na kvalifikaci, Alonso 7 a Gasly 10,..Vandoorne 12, Hartley 15.-
-
-
-
Situs
00:05 28.05.2018 85.70.164.XXXS tou volbou pneumatik to přeháníš Ale jinak jasně, ale koukni na Ricciho, jeho závodní rychlost byla vlastně příšerná, ale bylo to fuk, prostě vyhrál kvalifikaci. Rychlost kvalifikace je to co především rozhoduje, no a pokud nemáš smůlu na SC nebo nemáš špatně nastavené auto které ti vyloženě zničí gumy, neměl by jsi ztratit pozici.-
jon
00:11 28.05.2018 194.228.59.XXXŠkoda, že všichni za Riccim jeli stejně připodělaně. Hodně jsem doufal, že Lewis půjde na HS a zkusí to. Kdyby se to podělalo, přišel by tím maximálně o 3 body, ale bylo by to super oživení.
Ale ty gumy fakt hrají velkou roli. Však Lewis včera zkoušel projít do Q3 na US. I když, dnes by za to pykal. Byla to suverénně nejhorší směs.
-
-
-
-
-
Mike17
21:00 28.05.2018 185.149.130.XXXOno kdyby Alonso musel víc šetřit první sadu, tak by na ní byl taky pomalejší. Asi nejde moc věřit tomu, že by byl první stint stejně rychlý a druhý pak rychlejší.
V prvním stintu Gasly neztrácel moc, navzdory tomu, že jel na těch gumách téměř dvojnásobek kol a Alonsa do pitu nebrzdil naprosto nikdo, zatímco Gaslyho Perez!!! Z toho jde vyvozovat, že STR mělo závodní rychlost zhruba na stejné úrovni. Ne kvůli nějaké poruše, kterou měl Alonso krátce před svým odstoupením.
Tedy si tu můžete se Situsem dál hrát na hrozného Mikeho, co jen slepě ubližuje "Nejlepšímu" a Mclarenu. Tohle jsou Situsova velmi oblíbená fakta.
A odkdy je pro vás důležitá kvalda? Doteď jste pořád řešili, jak je v tom rozdíl a jak to Mclarenu jde právě v závodním tempu. A najednou je zase závodní tempo o ničem a bereme kvaldu?-
-
-
Situs
22:04 28.05.2018 85.70.164.XXXNo nechápeš Monako, za normálních okolností získáš či ztratíš pozici jedině přes boxy, a cílem je pozici neztratit, a nejlépe získat. Alonso reagoval na PIT Sainze, Ocon reagoval na PIT Alonsa, Gasly nemusel do boxů neb ho nikdo neohrožoval zezadu, Hulk na něj ztrácel, čili si mohl dovolit zůstat na trati a zkusit získat tím pozici, což se mu nakonec povedlo na úkor Sainze, který měl problém s pneumatikou. Alonsovi selhala převodovka a odstoupil. A teď se zkus probudit Miku a odpověz si sám, zda kvalifikace v Monaku není přece jen důležitější než závodní rychlost-
Mike17
12:24 29.05.2018 185.149.130.XXXKvalifikace je jistě důležitá a nikde jsem nenapsal že ne. Ale v závodní rychlosti Mclaren propadl (což je doména, kterou jste se vždy chlubili). Chápu, čte se to blbě, ale je to tak.
Ikdyž měl "Nejlepší" volnou trať, na Ocona neměl.
A strategii klidně mohl mít stejnou jako Gasly. Před pitem byl 3 místa před ním. Po pitu těsně před ním. Hůř to tedy dopadnout asi nemohlo. Mít stejnou strategii, nejhůř by byl pořád před Gaslym.
Problém byl v tom, že nějak nestačil na FI a nakonec měl dost práce s udržením STR. Sen o 4-tém nejlepším týmu má čím dál tím větší trhliny a od odkopnuté Hondy dostali podruhé na pr... To by se jim na konci loňské sezony stát nemohlo. V posledních 6-ti závodech se pouze jednou podařilo Gaslymu dostat mezi Mclareny (Jap: Gasly 13, Mclareny 11 a 14), o Hartleym asi nemá cenu mluvit.-
Situs
12:56 29.05.2018 85.70.164.XXXČetl jsi co jsem ti psal a na co jsi reagoval? Prostě v Monaku je to hlavní se dobře kvalifikovat a pak neztratit či získat pozici přes boxy. To je Monako! Alonso ztratil své 7 místo zajeté v kvalifikaci díky jeho odstoupení, ne díky rychlosti. Koukni na Ricciarda, ten vyhrál díky tomu že vyhrál PP v kvalifikaci, a jeho závodní rychlost už na tom nezměnila vůbec nic. K čemu by ti bylo argumentovat že Seb měl lepší závodní rychlost na volném vzduchu? Monako chlapče, MONAKO!-
Mike17
14:14 29.05.2018 185.149.130.XXXKdybys četl ty ten můj příspěvek, na který jsi reagoval, pochopil bys, že jsme se bavili o závodní rychlosti. ne o pořadí v době odstoupení.
Alonsova rychlost prostě byla slabší, než rychlost Ocona a byla na úrovni STR. To, jak zajel kvaldu na tom nic nemění. To řešíš ty. Já řeším ZÁVODNÍ RYCHLOST. Ta se neměří v kvaldě.
I v Monaku chlapče. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek