MERCEDES
Lewis Hamilton, pole position
Po celý víkend se cítím skvěle, v každé části jsem byl vpředu, dokázal jsem to udržet, takže z toho mám fakt radost. Lidé často zapomínají, že jde o nejkratší okruh, kde jsou rozdíly velmi malé.
Trať je náročná. Můj první sektor byl trochu horší, ale druhý a třetí byly hodně dobré, přední pneumatiky byly zahřáté. Uprostřed to je hrbolaté, dostáváte do nich tolik tepla. Vyvážení bylo dobré, v některých místech toho nesmíte chtít moc.
Zítra mě snad před vítězstvím nic nezabrání. Ať už bude jakékoliv počasí, tak na něj budu připravený!
.@LewisHamilton: "It’s such a hard racetrack to own, but so far this weekend... I have" #F1 #BrazilGP ?? pic.twitter.com/sYOlmV4FM6
— Formula 1 (@F1) November 12, 2016
Nico Rosberg, 2. místo
Dnes to bylo velmi těsné. Ztratil jsem jednu desetinu, což není ideální - je to trochu frustrující. Zítra se samozřejmě pokusím zvítězit - o něco se pokusit na startu, se strategií, s pneumatikami - během dlouhých stintů s nimi mohou být potíže.
Toto volal otci Verstappena. Samozřejmě jedou svůj závod a ostatní je nemusí zajímat. Ale v poslední době došlo na hodně penalizací, tak jde jen o to, aby třeba o půl stupně ubrali, aby se nic nestalo.
.@Nico_Rosberg trying to "stay in the moment, go for the win and that's it" #F1 #BrazilGP ?? pic.twitter.com/0s6UBYaoJ5
— Formula 1 (@F1) November 12, 2016
Toto Wolff, šéf týmu
Byla to úžasná kvalifikace, boj mezi našimi dvěma kluky až do posledního kola. Lewisovi se povedlo skvělé kolo a byl nejrychlejší ve všech částech kvalifikace - ale Nico byl za ním ve skutečnostni jen o setiny. Ve svém finálním kole v zatáčce 12 nemohl dostatečně rychle přidat plyn a ztratil v nájezdu do kopce výhodu. Byla to opravdu těsná kvalifikace, oba piloti jeli na limitu a vydali ze sebe na trati vše, tak jak to má být.
Náš výhled na závod se odvine od počasí, jehož předpověď je dost nejistá, což naše piloty nutí, aby využili co nejvíc možností, tkeré mají. Naší povinnosti je dohlédnout, aby bylo všechno v pořádku. Potěšitelné po dnešku je, že máme překvapivě dobrý odstup od ostatních týmů - větší, než obvykle. Ale díky nepředvídatelnostem v závodě se to rychle může změnit.
Niki Lauda, nevýkonný ředitel
Oba piloti zajeli skvěle. Nejdůležitější je ale ten náskok před třetím autem za námi. Kdyby to byly jen 2 desetiny, tak bychom si před závodem dělali větší starosti, takhle je to více v klidu. Zítra ale bude záležet i na počasí.
Lewis není pod tlakem, může útočit, protože nemá co ztratit, Nico je před ním o 19 bodů a dělá to dobře - přistupuje k tomu jako ke kterémukoliv jinému závodu. Kdyby to bral jinak, tak by byl pomalejší.
FERRARI
Kimi Räikkönen, 3. místo
Já jsem se dnes celou kvalifikaci trápil, zejména v několika zatáčkách v prostředním sektoru. Poslední kolo bylo dost dobré na 3 místo, ale Mercedes je příliš daleko. V prvních dvou zatáčkách jsem měl problémy se zahříváním pneumatik, ale na tuto pozici to stačilo. Uvidíme, co dokážeme zítra.
Kimi Raikkonen's #BrazilGP #F1 record:
— Formula 1 (@F1) November 12, 2016
12 starts
5 podiums
2 DNFs
1 win (2007) pic.twitter.com/IX4cVtHNCJ
Sebastian Vettel, 5. místo
Dnešek byl dobrým dnem. Se svou pozicí nejsem úplně spojený, v 2. řadě jsme mohli být oba. Dnes jsme měli ale lepší rychlost na jedno kolo než včera. Zítra by to měl být dobrý souboj s Red Bully, je to celkem vyrovnané. Věřím však, že skončíme před nimi.
RED BULL
Verstappen, 4. místo
Je škoda, že jsem nedokázal získat třetí pozici, a jsem tak až za Kimim. V prvním sektoru jsem měl náskok dvě desetiny, ale pak jsem ztratil dost času v osmé zatáčce. Navíc v kvalifikaci měly oba mercedesy vyšší výkon, a na rovinkách jsme tak hodně ztráceli.
.@Max33Verstappen: "We're not here to race for Mercedes..." #BrazilGP pic.twitter.com/K1gJx59Zj7
— Formula 1 (@F1) November 12, 2016
Daniel Ricciardo, 6. místo
Jsem sám sebou trochu zklamaný. První sektor byl dobrý, ale pak jsem se snažil nedělat chyby a byl asi moc konzervativní. Musím být na sebe tvrdší. Bylo to těsné a frustrující - poučím se z toho.
Doufám v dobrý závod. Dle předpovědi by nejvíce přeháněk mělo být v neděli, tak snad to bude pravda - závod by to trochu okořenilo. Třeba by nás to dříve zahnalo do boxů pro intermediálky - já si přeji více deště.
Christian Horner, šéf týmu
Byla to hodně těsná kvalifikace, čtvrté a šesté místo - z pohledu na startovní rošt to byla jen desetina a půl mezi třetím a šestým místem. Max bohužel ztratil trochu času v prostředním sektoru ve svém posledním kole, kdy měl na dosah zlepšení, ale doufejme, že měnící se povětrnostní podmínky, které jsou na zítřek předpovídány, nám z těchto pozic umožní dosáhnout v závodě výrazného pokroku.
HAAS
Romain Grosjean, 7. místo
Sám jsem překvapen z toho výsledku a postupu do Q3, nečekali jsme to. Na voze jsme udělali pár dobrých změn. Za horka se ještě musíme učit, ale když je chladněji, tak jsme rychlý. Stále to není v některých místech dokonalé, ale pro budoucnost to je pozitivní.
S brzdami jsme měli několik problémů, několik nevysvětlitelných potíží i dnes dopoledne, auto reagovalo dost podivně. Stále se učíme a musíme se dále učit.
Já jsem moc rád, že u Haasu zůstanu. Myslím, že to bylo očividné. Loni jsem uzavřel kontrakt na více let, nestál jsem o jednoroční zkušenost. Chci tým dostat na další úroveň. Postupem do Q3 jsme ukázali, že stále odvádíme dobrou práci.
Esteban Gutierréz, 12. místo
Jak jsem již zmínil před kvalifikací, chci tu být konkurenceschopný a nakonec nám chyběla asi jen desetinka. Myslím si, že bylo důležité jet na maximum a dostat se na limit - dnes to bylo dvanácté místo. Když se ještě ohlédnu na všechny tréninky, tak jsem docela optimisticky naladěn na zítřejší vrchol. Myslím si, že máme šanci zajet slušný výsledek. Co se týče počasí, tak prý má být nějak takhle (déšť). Je třeba se tomu co nejlépe přizpůsobit.
Günther Steiner, manažer týmu
Ve třetím tréninku jsme udělali dobrou práci, která nám hodně pomohla v kvalifikaci. Zdá se, že prožíváme vzestupy a pády, ale vždy se nakonec vrátíme na vrchol. Poslední závodní víkend jsme skončili v Q1, teď máme jeden vůz v Q3 a další na dvanáctém místě. Dosáhli jsme nejlepšího výsledku v kvalifikaci díky Romainovu sedmému místu - ale to je také díky úsilí celého týmu. Takové pozice nás opravňují k boji o bodované příčky. Bude těžké toho dosáhnout, ale nikdo nám nemůže bránit, abychom to nezkusili.
FORCE INDIA
Nico Hülkenberg, 8. místo
S výsledkem jsem spokojen, dnes to bylo opravdu docela na limitu. Byli jsme s Checem těsně za sebou, takže začneme závod v opravdu slibné pozici. Moje kolo bylo celkem čisté a uhlazené, i když jsem neměl v Q3 dobrý výjezd z poslední zatáčky - to bylo naše obtížné místo po celý víkend.
Myslím, že na zítřek máme dobře připravený vůz, musíme odvést svou práci a získat body. Dlouhé rovinky jsme včera zvládali nadějně, ale musíme počkat, až jak to bude vypadat s počasím. Momentálně to vypadá, že bude tak jako dnes - zataženo s nějakým tím mrholením. Pokud by pršelo víc, určitě by to závod okořenilo, protože na suchu je tu předjíždění opravdu hodně obtížné.
Sergio Pérez, 9. místo
Mezi tréninkem a kvalifikací jsme udělali opravdu hodně velký pokrok, což stačilo, abychom se dostali do Q3. Zejména v Q1 to byl opravdu hodně tuhý boj, rozpětí mezi postupem a vyřazením byly opravdu hodně malé. Trať je velice krátká a musíte zajet opravdu perfektní kolo, protože jakákoli chyba znamená většinou velký rozdíl.
Bylo to s Nicem velice těsné: byli jsme po celé odpoledne od sebe vzdáleni jen několik desetin, ale nakonec jsem byl o maličko pomalejší. Udělal jsem malou chybu v poslední zatáčce, to mě stálo nějaký čas, jinak bych určitě byl rychlejší. Máme pořád za sebou několik rychlých aut, ale myslím, že v závodě budeme silní. Nyní je třeba se připravit na to, co nám přinese zítřejší závod.
Robert Fernley, náměstek šéfa týmu
Naším cílem bylo postoupit s oběma vozy do první desítky, takže jsme s výsledkem spokojeni. O páteční noci tým tvrdě pracoval, aby požadované změny přinesly nutný výkon vozu. Změna byla znát a mohli jsme se díky tomu posunout až do Q3. Tím se naše pozice pro zítřek posilují. Naše závodní rychlost je slušná a nemáme ani problémy s měnícím se počasím. Ať prší nebo svítí slunce, máme auto schopné proměnit naše kvalifikační výsledky v důležité body.
MCLAREN
Fernando Alonso, 10. místo
Pravda je taková, že jsem dneska velmi spokojen, užil jsem si to. Měli jsme pět měkkých sad, a mohli jsme je tak maximálně využít a jet na limitu. Pořád jsme se drželi mezi první desítkou. Měli jsme se dostat do Q3, ale ta desetinka nám prostě scházela, ale stejně bychom to o moc výše nedotáhli.
Uvidíme, zda bude zítra pršet, ale dneska jsem si to fakt užil a jsem docela spokojený. Zítra určitě chceme útočit na body, ale před námi jsou samá rychlá auta a bude to hodně složité.
.@alo_oficial: "Next time I pick up a camera, hopefully it's on the podium again" #F1 #BrazilGP pic.twitter.com/ELaMs5qsVl
— Formula 1 (@F1) November 12, 2016
Jenson Button, 17. místo
Včera bylo auto dobře vyvážené, skončili jsme desátí, ale dnes to bylo úplně jiné - přetáčivé, nedotáčivé. Když je o něco chladněji, tak se přilnavost obvykle zlepší. Dnes to ale bylo rozhozené, ničili jsme zadní pneumatiky, není přitom důvod, aby auto bylo vyváženo na nos. To, na co jsme přišli včera, nám mělo dnes pomoci. Šest závodů jsme letos měli příšerných, nevím proč. Ale zítra je jiný den, tak uvidíme.
Eric Boullier, šéf týmu
Byl to pro nás poněkud složitější víkend, ale šli jsme tvrdě za tím, abychom odstranili naše problémy. Včera jsme nebyli schopni ani s jedním autem dokončit druhý volný trénink, dnes ráno jsme měli problém s převodovkou a světelným senzorem u Fernandova vozu, což byl důvod jeho opožděného startu do posledního volného tréninku. Pak jsme museli vyměnit u Jensonova vozu ISS a ECU, to bylo na samotném konci dopoledne. Naši inženýři a mechanici odvedli solidní práci při všech opravách, zvládli je velice rychle, takže doufám, že všechny problémy už nás do konce závodního víkendu minou.
Jenson po včerejším slušném výkonu nebyl schopen v kvalifikaci auto zvládnout - vždy se snaží o dobré nastavení, byl zmatený schodkem ve výkonu. Budeme mít čas se na vše dnes večer podívat a zařídit, aby měl v závodě větší šance. Fernandovi dnes nahrály chladnější podmínky. V autě se cítil výborně, pěl chválu na ovladatelnost, což se odrazilo v jeho sedmém místě v Q2. Desáté místo na startu je opravdu velmi dobrým výsledkem. Pro zítřek jsou předpovězeny měnící se povětrnostní podmínky, takže bychom zítra mohli předvést ještě lepší výkon.
Jusuke Hasegawa, sportovní ředitel Hondy
Zatím je to velmi složitý víkend: v pátek obrovské horko a mokrá trať, stejně jako dnes dopoledne. V kvalifikaci bylo povzbudivé vidět Fernanda opět v Q3. Po velmi dobrém sedmém místě jsme doufali, že ho v Q3 zopakuje nebo bude osmý, ale chybělo mu několik desetin.
Jenson měl více těžkostí, jeho vůz prošel oproti včerejšku několika změnami, ale dnes bojoval s nastavením. Byl to překvapivě velký rozdíl od toho, co předvedl Fernando, takže bude nutné vše řádně prověřit a stanovit dobrou strategii pro zítřejší závod.
WILLIAMS
Valtteri Bottas, 11. místo
Samozřejmě je to velké zklamání vypadnout těsně před Q3. Naše závodní tempo bylo dobré celý víkend, ale z nějakých důvodů jsme to v kvalifikaci nedokázali zúročit. Zbytek pole jel překvapivě dost rychle. Asi jsme nedokázali využít veškerý potenciál těchto chladných podmínek. Závod je ale až zítra. Na programu bude zase souboj s Force Indií a my bychom mohli něco získat díky naší strategii.
Felipe Massa, 13. místo
Opravdu škoda toho výsledku. Po první části jsem věřil, že se vše ubírá správným směrem, vyvážení bylo dobrá. Pak ale najednou přestaly fungovat přední pneumatiky, trpěl jsem nedotáčivostí a svůj čas jsem nedokázal zlepšit. Něco se zkrátka stalo s autem, ani s jedním autem jsme se nedostali do Q3, takže to byl frustrující konec.
Dav byl úžasný, vyvolávali moje jméno, tohle těžko zapomenu. Zítra to bude ještě intenzívnější. Určitě jsem pro závod motivovaný. Mé poslední kolo bude smutné, určitě na něj nikdy v životě nezapomenu (slzy v očích).
Tomorrow's #BrazilGP swansong for @MassaFelipe19? It's all about the fans... ?? pic.twitter.com/ks0AIRXHhr
— Formula 1 (@F1) November 12, 2016
Rob Smedley, ředitel výkonnosti
Dnešní kvalifikace byla jednoznačně zklamáním, jelikož auto bylo dostatečně rychlé napříč celým víkendem. Když jsme potřebovali zajet dobré kolo, tak to prostě nevyšlo. Je to škoda, jelikož jsme byli jen pár desetin za Ferrari, pak jsme ale nedokázali dostatečně zrychlit.
Prostě je to tak, ale teď se musíme soustředit na zítřek. Startujeme na čisté straně a máme volný výběr pneumatik, takže nyní musíme vymyslet optimální strategii. Auto je rychlé, takže uvidíme, co z toho zítra vzejde. Jsem si jistý, že získáme nějaké body.
TORO ROSSO
Daniil Kvjat, 14. místo
Slušná kvalifikace. Nemyslím, že bychom mohli z našeho vozu dostat víc a 14. příčka je asi maximum, kterého jsme dnes mohli dosáhnout. Moje kolo v Q2 bylo celkem čisté i v těchto náročných podmínkách. Byl hodně silný vítr a bylo těžké najít správné vyvážení vozu - jsem s výsledkem spokojen, protože podmínky se od včerejška hodně změnily.
Museli jsme se jim přizpůsobit a v průběhu jízd si na ně zvykat, což nebylo vůbec snadné. Trať je zábávná, každá zatáčka je jiná než ta předchozí, je to okruh s vlastní identitou. Doufám, že zítra bude pršet, protože pak můžeme zajet dobrý závod!
Carlos Sainz, 15. místo
Není to ani nejhorší, ani nejlepší kvalifikace. Věděl jsem, že nebude snadná a bude nutné pořádně zabojovat. Na tomhle okruhu bylo prakticky nemožné postoupit do Q3, bylo to náročné i v Austinu a Mexiku, tady je to více volné a počet koní hraje velkou roli. Čekal jsem 14. nebo 15. pozici, takže tak překvapený nejsem. Trochu pršelo, takže si člověk tolik nevěří.
Můj start do kvalifikace byl výborný, zajel jsem kvalitní čas, ale od toho okamžiku jsem už neměl šanci se zlepšit. Jedno kolo jsem zajel bez chyb za nějakých 1:12,900. Musíme to pořádně zanalyzovat, proč nešlo zajet lepší kolo, a pořádně se připravit na zítřek, může to být zajímavý závod. Možná jsme ztráceli přítlak, ale ještě jsme to více nezjišťovali. Je škoda, že nepršelo o trochu víc, může se stát cokoliv a já si závody na mokru užívám. Takže ještě před spaním si večer zatančím dešťový tanec.
Jody Egginton, vedoucí závodního provozu
Jak se dalo očekávat, počasí mělo na průběh kvalifikace vliv. V obou dnešních pobytech na trati jsme museli mít připravené progragmy na obě variatny a dá se předpokládat, že tento trend bude pokračovat i v zítřejším závodě.
Pokud jde o dnešek, podařilo se nám v posledním volném tréninku splnit téměř všechny body programu u obou pilotů: šlo o nové nastavení s ohledem na chladnější trať a povětrnostní podmínky. Kromě změny přípravy pneumatik jsme testovali několik dalších položek, které měly přinést některé užitečné údaje pro kvalifikaci.
První část se odehrála bez incidentu, ale věděli jsme, že budeme muset něco vymyslet, abychom překonali naše známá omezení. Proto jsme druhé kolo v Q1 využili pro otestování jiného přístupu, což nám bohužel žádný užitek nepřineslo. Navíc ve středu pole byly hodně malé odstupy. V Q2 jsme čelili výzvě postupu a nedokázali ji využít, postup do Q3 byl příliš vzdálený.
Nicméně inženýři intenzivně pracující na vozech od Q1 získali důležité poznatky ohledně vyladění a z jízd na krátkých i dlouhých úsecích, takže i když jsme v kvalifikaci skončili poměrně vzadu, máme dostatek podkladů pro nastavení v zítřejším závodě. Podle předpovědi počasí by nám jeho vývoj mohl vyhovovat a přinést nám určitou příležitost, takže se na něj těšíme.
RENAULT
Jolyon Palmer, 16. místo
Jsem rád, že jsem se dnes opět dostal do Q2, i když jsem si přál, abych se dostal ještě o něco výš. Několikrát jsem ve svém rychlém kole probrzdil, vyjel zeširoka, moc se mi nepovedlo, poškodil jsem si levou přední pneumatiku, což je důvod, proč jsem se dostal mimo trať. Je to škoda, protože třetí trénink byl opravdu hodně dobrý, odpoledne byla šance se ještě zlepšit. Přál jsem si opravdu víc! Zítra by nám mohlo vyhovovat trochu proměnlivé počasí, byla by to i legrace. Možná budeme trochu riskovat, uvidíme. Já jsem v pohodě, jen jsem chtěl skončit o něco výše.
Kevin Magnussen, 18. místo
Dnes to není výsledek, ve který jsme doufali. Včera vypadalo všechno dobře a i já jsem se ve voze cítil hodně pohodlně. Ale dnes jsem celý den bojoval s nastavením a díky tomu jsem přišel o možnost postoupit do Q2. Musíme zjistit příčiny a budeme na nich pracovat třeba celou noc. Těším se, že v zítřejším závodě podám lepší výkon.
Alan Permane, okruhový provozní ředitel
Dnes ráno jsme absolvovali dobrý trénink, ale z nějakého důvodu jsme nebyli schopni zvládnout kvalitní kolo odpoledne. Jolyon znovu prošel do Q2, ale měl v obou pokusech nějaké problémy. Nejdřív to byly vozy na trati, pak následovaly problémy s předními pneumatikami. Kevin nemohl vyladit vůz, takže bude potřeba se na tento problém důkladně zaměřit.
Zítra pravděpodobně bude pršet, teplota bude nižší, takže se nejspíš dočkáme silnějšího deště než dnes. Rozhodně jsme nečekali horký závod, takže není vyloučeno, že strategie bude ovlivněná povětrnostními podmínkami. Musíme být ve střehu a připraveni vytvořit patřičný plán. Na této trati se staví v boxech dvakrát až třikrát - při chladných podmínkách se víc přiblížíme k dvěma pit-stopům, ale když bude mokro, je těžko něco předvídat. Vše závisí na hustotě srážek a jak budou fungovat pneumatiky do přechodných podmínek.
MANOR
Pascal Wehrlein, 19. místo:
Včera to byl těžký den, takže usednout dnes do vozu a pokusit se najít nastavení, které by nám vyhovovalo, by nám přineslo obrovskou úlevu s ohledem na kupu práce, která nás ještě čekala. Něco času jsme ztratili přípravou, ale poměrně rychle jsme se z toho dostali a před kvalifikací se dostali do dobré pozice.
Na jedné straně jsme v ní skončili před vozy Sauberu, což bylo důležité a splnili jsme tím náš cíl. Ale přesto cítím určité zklamání. Své nejlepší kolo jsem zajel na první sadě pneumatik, ale měl jsem ještě dvě příležitosti ke zlepšení. V druhém setu jsem udělal malou chybičku, která mě ale stála pár desetin. A právě ty mi chyběly, abych postoupil do Q2, takže jsem byl hodně zklamán, když jsem musel přerušit finální pokus, ale v posledních zatáčkách byl příliš velký provoz. Dnešní podmínky byly docela ošidné: totéž bychom mohli čekat i zítra. Na takovou výzvu se těším.
Esteban Ocon, 20. místo (po penalizaci dvaadvacátý):
Rozhodně s kvalifikací spokojený nejsem. Dostali jsme se před Saubery, před oba, ale to se teď nepočítá, musím se na startu postavit za ně. Musím se tedy soustředit na start a tvrdě zatlačit, abych se dostal před ně.
Trať je úžasná a opravdu ji miluji, ale je krátká a poslední zatáčka je velmi pomalá, takže tam bylo dnes hodně těsno. Zítra to bude v první zatáčce pěkně zajímavé, pro nás je důležité, abychom neuvízli v nějaké situaci, musíme se zaměřit na to, abychom z nich měli prospěch. Ještě máme s týmem nějakou práci, na kterou je nutné se zaměřit.
Dave Ryan, závodní ředitel:
S přihlédnutím k problémů, které nás v pátek postihly, zajel Pascal třetí trénink velice dobře a oba piloti se před kvalifikací hodně zlepšili a byli dobře připraveni. Jak jsme předpovídali, náš odstup byl opět velice povzbudivý a nebyli jsme daleko od Q2. Bohužel jsem ale nevyužili příležitosti ke zlepšení našich závěrečných pokusů, mohli jsme mít na startu oba vozy před Saubery, teď je to jenom jedno.
Zítřek bude provázen specifickými problémy, některé z nich by pro nás mohly být příležitostí, jsem si tím jist. Dnes byly povětrnostní podmínky složité a podle všeho tak tomu bude i při závodě, takže se na neděli chystáme s jednoznačným zaměřením na naše povinnosti, které by měly vést k co nejlepšímu výsledku pro tým.
SAUBER
Marcus Ericsson, 21. místo (po Oconově penalizaci dvacátý)
Nejdřív musím poděkovat mým mechanikům, že se jim podařilo mezi posledním tréninkem a kvalifikací vyměnit motor. Zvládli opravdu velmi dobrou práci v krátkém časovém úseku, přitom měli hodně omezené časové možnosti. Kvalifikace sama byla poměrně obtížná.
Včera jsme během mých výjezdů na trať měli problémy, takže jsem v druhém tréninku nemohl absolvovat tolik kol, kolik bych potřeboval. Ve třetím jsem pak měl problémy s motorem a nemohl jsem si vyzkoušet pořádné kolo. Takže jsme do kvalifikace nastupovali ze zadních pozic. Se vším, co jsem uvedl, jsme ani nemohli očekávat víc.
Felipe Nasr, 22. místo (po Oconově penalizaci jedenadvacátý)
Výsledkem jsem velmi zklamaný. Měl jsem rozjeté dobré kolo až do zatáčky 11. Pak jsem v zatáčce 12 dostihl pomalejší vozy, což mě stálo nějaký čas, který jsem do cíle nestihl dohnat. Na konci tohoto kola jsem selhal, takže šance na dobře zajeté kolo byla ta tam. Jsem zklamaný, že jsem neměl možnost zajet čisté kolo - teď se ale budu soustředit na zítřek. Může se stát cokoliv, zejména co se týče povětrnostních podmínek. Před svým domácím závodem chci být pozitivně naladěn.
Další prohlášení budeme průběžně doplňovat.