DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Kam jsme to došli?

Někdy se stane, že více než samotný závod zajímá fanoušky formule 1 okolní dění. Je pravdou, že souboj o titul pomalu graduje a stále více to vypadá, že rozhodující vliv bude mít značně kontroverzní pravidlo o dvojnásobku bodového zisku v posledním závodě, ale neúčast hned dvou týmů v americké Grand Prix otevřela i nový debatní okruh – jak moc nemocná vlastně formule 1 je.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Kam jsme to došli?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.11.2014 13:16 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

77.242.90.XXX
doufam, ze te nikdo neslysel s tim rally :)

+ 9 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Face

88.102.130.XXX
Jedna zajímavost...
Řetězec Stars Bar vyhlásil v květnu při VC Monaka anketu, kde nechal hlasovat fanoušky jak se jim líbí zvuk nových motorů. Rozdělil je na fanoušky sledující F1 z médií a na ty co se zúčastňují naživo.
Průběžné výsledky hlasování z provozovny v Monaku z minulého týdne jsou: 76,4% líbí u fanoušků naživo
65,1 nelíbí u fanoušků z médií.
Což jasně ukazuje na to, že kdo má osobní zkušenost, je spokojen.
Odhaduju, že těch cca 23% v Monaku co se jim to nelíbí jsou ti, co jim klesly tržby za prodej špuntů 03

+ 14 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Po Novom roku,... ...ti dám vedieť. Na sviatky sú Martinky plné a nie sú zľavy. Po sviatkoch sú zľavy na vlekoch aj na chatách, lebo potom sa zase obsadzujú až na jarné prázdniny, t.j. na 3 týždne, keď majú každý týždeň jeden z krajov prázdniny, tak rodičia si s deťmi chodia polyžovať a je to zase nabité do posledného miesta. Ak je totiž slnečné počasie vidíš odtiaľ všetko dole, druhú stranu Chatu pod Suchým aj na Kľačianskej Magure, potom Veľkú Fatru smerom na Sučany až do Tatier. Je tam nádherný rozhľad. 01

+ 16 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Mýval může být maximálně ten, kdo neumí odpovědět na otázku z první věty! 13 Kdy mám přijet na tu lyžovačku? 04

+ 10 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Som ťa len skúšal,.. ...Mývale ! 18 11

+ 17 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Lojzko, cos měl z matematiky? Daniel o titul už dávno přišel: na Hamiltona ztrácí 102 bodů. I kdyby si piloti Mercedesu spolu vyrazili na flám do Thajska místo na poslední dva závody a Ricciardo všechno vyhrál, tak může nasbírat už jen 75 bodů. Na Lewise by jich scházelo 27, na Nica 3.

+ 14 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
No, teoreticky... ...ešte Daniel môže ohroziť titul, ak by sa Mercedesy v oboch posledných závodoch zrazili, alebo odstúpili pre poruchu. 01

+ 17 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

M3

109.107.201.XXX
Aha, ale např. kdyby v Brazilii Rosberg vypadnul a Hamilton vyhrál tak už podle starého bodování je mistrem. Podle nového má Rosberg pořád teoretickou šanci na titul. Btw. na ostatních pozicích se také bojuje a pokud se někomu poslední závod povede, má takového malého žolíka. Taky mě to nějak zvlášť nebere, ale kvůli dvojnásobnému bodovému zisku člověk stále věří, že je ho favorit si ještě polepší.

+ 17 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.230.XXX
Autor chtěl asi naznačit, že nové bodování vývoj šampionátu nijak zvlášť dezdramatizovalo. Že při starém bodování by to taky bylo napínavé až do konce a z tohoto pohledu se proto k současné bodové inflaci nemuselo přistoupit.

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

M3

109.107.201.XXX
Staré bodování Trochu jsem nepochopil, proč při starém bodování by mohli Rosberg a Hamilton o něco usilovat. Při novém jako nemůžou?

+ 8 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

unonym ze štatlu - milovník F1

94.113.221.XXX
Proč by Američané měli padat na zadek z F1? Mně přijde odpověď dost jasná. Protože americké závodění je přímočařejší a především levnější a díky tomu i zajímavější. Před časem jsem se díval na záznamy závodů z Indy Car a musím říci, že mne zaujaly a dodnes čas od času se dívám alespoň na výsledky na internetu.
Pseudoekoformule F1 je moc překombinovaná, příšerně drahá a výsledkem je závodění kde lidský faktor je zatlačován do pozadí před faktory výdrže pneumatik, šetřicími režimy paliva, předjížděcím tlačitkem a motory se zvukem Lady s děravým výfukem.
Mne sice fascinuje to, jak se technici dokázali vypořádat s výzvou nových předpisů a jak úžasné technologické řešení nacházejí, dle mého skromného názoru by to bylo vhodnější třeba do vytrvalostních závodů nebo i do rally které maji blíže k sérii, než do vrcholné závodní discipliny, kde by technika měla být přímočaře brutální, aby to bylo především na jezdci který by nebyl jen prodloužené ovládání computeru.
Jako motorkář se děsím, až se zelené nesmysly dostanou více do motorek. I když upřimně řečeno jejich vrchol, MotoGP začíná mít také zmatené předpisy a závodí spolu prakticky 3 kategorie.

+ 17 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama