DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Kam jsme to došli?
Někdy se stane, že více než samotný závod zajímá fanoušky formule 1 okolní dění. Je pravdou, že souboj o titul pomalu graduje a stále více to vypadá, že rozhodující vliv bude mít značně kontroverzní pravidlo o dvojnásobku bodového zisku v posledním závodě, ale neúčast hned dvou týmů v americké Grand Prix otevřela i nový debatní okruh – jak moc nemocná vlastně formule 1 je.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Paddock Line: Kam jsme to došli?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Face
10:57 07.11.2014 88.102.130.XXX
Jedna zajímavost...
Řetězec Stars Bar vyhlásil v květnu při VC Monaka anketu, kde nechal hlasovat fanoušky jak se jim líbí zvuk nových motorů. Rozdělil je na fanoušky sledující F1 z médií a na ty co se zúčastňují naživo.
Průběžné výsledky hlasování z provozovny v Monaku z minulého týdne jsou: 76,4% líbí u fanoušků naživo
65,1 nelíbí u fanoušků z médií.
Což jasně ukazuje na to, že kdo má osobní zkušenost, je spokojen.
Odhaduju, že těch cca 23% v Monaku co se jim to nelíbí jsou ti, co jim klesly tržby za prodej špuntů
Řetězec Stars Bar vyhlásil v květnu při VC Monaka anketu, kde nechal hlasovat fanoušky jak se jim líbí zvuk nových motorů. Rozdělil je na fanoušky sledující F1 z médií a na ty co se zúčastňují naživo.
Průběžné výsledky hlasování z provozovny v Monaku z minulého týdne jsou: 76,4% líbí u fanoušků naživo
65,1 nelíbí u fanoušků z médií.
Což jasně ukazuje na to, že kdo má osobní zkušenost, je spokojen.
Odhaduju, že těch cca 23% v Monaku co se jim to nelíbí jsou ti, co jim klesly tržby za prodej špuntů
Kapor
18:18 06.11.2014 194.160.178.XXX
Po Novom roku,... ...ti dám vedieť. Na sviatky sú Martinky plné a nie sú zľavy. Po sviatkoch sú zľavy na vlekoch aj na chatách, lebo potom sa zase obsadzujú až na jarné prázdniny, t.j. na 3 týždne, keď majú každý týždeň jeden z krajov prázdniny, tak rodičia si s deťmi chodia polyžovať a je to zase nabité do posledného miesta. Ak je totiž slnečné počasie vidíš odtiaľ všetko dole, druhú stranu Chatu pod Suchým aj na Kľačianskej Magure, potom Veľkú Fatru smerom na Sučany až do Tatier. Je tam nádherný rozhľad.
Jens
11:48 06.11.2014 109.81.245.XXX
Lojzko, cos měl z matematiky? Daniel o titul už dávno přišel: na Hamiltona ztrácí 102 bodů. I kdyby si piloti Mercedesu spolu vyrazili na flám do Thajska místo na poslední dva závody a Ricciardo všechno vyhrál, tak může nasbírat už jen 75 bodů. Na Lewise by jich scházelo 27, na Nica 3.
M3
11:04 06.11.2014 109.107.201.XXX
Aha, ale např. kdyby v Brazilii Rosberg vypadnul a Hamilton vyhrál tak už podle starého bodování je mistrem. Podle nového má Rosberg pořád teoretickou šanci na titul. Btw. na ostatních pozicích se také bojuje a pokud se někomu poslední závod povede, má takového malého žolíka. Taky mě to nějak zvlášť nebere, ale kvůli dvojnásobnému bodovému zisku člověk stále věří, že je ho favorit si ještě polepší.
unonym ze štatlu - milovník F1
07:52 06.11.2014 94.113.221.XXX
Proč by Američané měli padat na zadek z F1? Mně přijde odpověď dost jasná. Protože americké závodění je přímočařejší a především levnější a díky tomu i zajímavější. Před časem jsem se díval na záznamy závodů z Indy Car a musím říci, že mne zaujaly a dodnes čas od času se dívám alespoň na výsledky na internetu.
Pseudoekoformule F1 je moc překombinovaná, příšerně drahá a výsledkem je závodění kde lidský faktor je zatlačován do pozadí před faktory výdrže pneumatik, šetřicími režimy paliva, předjížděcím tlačitkem a motory se zvukem Lady s děravým výfukem.
Mne sice fascinuje to, jak se technici dokázali vypořádat s výzvou nových předpisů a jak úžasné technologické řešení nacházejí, dle mého skromného názoru by to bylo vhodnější třeba do vytrvalostních závodů nebo i do rally které maji blíže k sérii, než do vrcholné závodní discipliny, kde by technika měla být přímočaře brutální, aby to bylo především na jezdci který by nebyl jen prodloužené ovládání computeru.
Jako motorkář se děsím, až se zelené nesmysly dostanou více do motorek. I když upřimně řečeno jejich vrchol, MotoGP začíná mít také zmatené předpisy a závodí spolu prakticky 3 kategorie.
Pseudoekoformule F1 je moc překombinovaná, příšerně drahá a výsledkem je závodění kde lidský faktor je zatlačován do pozadí před faktory výdrže pneumatik, šetřicími režimy paliva, předjížděcím tlačitkem a motory se zvukem Lady s děravým výfukem.
Mne sice fascinuje to, jak se technici dokázali vypořádat s výzvou nových předpisů a jak úžasné technologické řešení nacházejí, dle mého skromného názoru by to bylo vhodnější třeba do vytrvalostních závodů nebo i do rally které maji blíže k sérii, než do vrcholné závodní discipliny, kde by technika měla být přímočaře brutální, aby to bylo především na jezdci který by nebyl jen prodloužené ovládání computeru.
Jako motorkář se děsím, až se zelené nesmysly dostanou více do motorek. I když upřimně řečeno jejich vrchol, MotoGP začíná mít také zmatené předpisy a závodí spolu prakticky 3 kategorie.