DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát

ŠPANĚLSKO - ZÁVOD; Mercedes má opět double, Lewis Hamilton udržel další těsné vítězství před v závěru skvěle stíhajícím Nicem Robergem. "Vítězem zbytku světa" je znovu Ricciardo. Zajímavý souboj pilotů Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 189, poslední 16.05.2014 12:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 24 lidí) 11.05.2014 17:34
dominance Ta dominance je děsivá. Jen 4 auta ve… »
» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 11.05.2014 18:44
Jasný, jistý nic není. Ale při této… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 11.05.2014 16:31
Další skvělý závod Tak jsme viděli další výborný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • driver-ine

          90.178.118.XXX
          Já souhlasím, záměr byl jasný : Fin nesmí dojet před Španělem toť vše :o) Jinak si myslím , že pokuď Alonzo dokáže z népříliš povedeného Ferrari vymáčknout 110%, tak výkon Raikonena v dnešním závodě nebyl vůbec špatný

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • ja

          95.103.190.XXX
          Toto bol jdnoznačne zámer dostať Alonsa pred Kimiho! O tom netreba špekulovať! Tu je evidentné, ako je a vždy aj bol preferovaný pred svojími tím. kolegami. V prípade Ferrari, alebo Alonsa túto sezónu o nič nejde. Žiaden z titulov nezískajú a Alonsa čo nevidieť predbehne aj Rikiardo s Vettelom. Dnes si tú lepšiu pozíciu Kimi určite zaslúžil, tak mu ju mali nechať. Takýmto spôsobom dokáže porážať svojích tím. kolegov asi len Alonso a Ferrari mu v tom len pomáha! Smutmé!!!

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            V tomto názoru se s tebou (ja) liším. Pokud šlo o podraz, pak to byl podraz týmu (Ferrari) nikoliv Alonsův. Je to stejné, jako když jsem se tu hádal s RedBullisty, zda Webbera podrážel Vettel, nebo tým. Podle mne jednoznačně tým.
            Nejsme v sedmdesátých letech, kdy výsledek záležel téměř na všech rozhodnutích pilota. Dnes pilot rozhoduje o minimu. A mnohdy ani neví, jak má ty knoflíky na volantu nastavovat, natož aby rozhodoval o strategii a dalších věcech.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001493

              uzivatel001493

              84.21.109.XXX
              V tomto případě tým = alonso - ten to tam má tak vošéfovaný, že to je podraz hlavně z jeho strany. Kdyby ten podraz ferrari neudělalo, tak by hned druhej den po maranellu lítal jeho management a nadával na všechny strany (stejně jako to bylo za felipeho). Alonso je možná kvalitní pilot, ale naprosto totálně se shazuje tím, jak po všech chce, aby mu lezli do zadku a dělali vše jen pro něj, trapák. Jsem přesvědčenej, že lidsky to je hajzl a proto mi je fuk, jak moc kvalitní pilot to je...

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.189.XXX
                Pokud to tam má Alonso tak ošéfované, jak tvrdíš, jak je možné, že odešel jeho oblíbený testovač Massa a přišel Kimi, o kterém všichni hateři tvrdí, jak ho tam Alonso nechtěl? Jak to že jeho management nelítal po Maranellu? Zvláštní fenomén. Jak jde o Alonsa, lidi ztrácejí soudnost a jsou schopni splácat jakoukoliv blbost.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • ja

              95.103.190.XXX
              Veď ja ani nepíšem o tom, že je to podraz Alonsov: Niekto rozhodol, že Alonso bude pred Kimi, hoci dnes na to nemal a tak sa aj stalo!

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          188.175.189.XXX
          Kimi měl potíže ke konci stintů, pneu mu odcházely o něco rychleji než Alonsovi. Myslím, že o tom sám mluvil, že ještě s pneu a autem nepracuje tak dobře. Nevím ale, proč nejel od začátku stejnou strategii Alonso. Alonsovi inženýři naopak zvolili to, co považovali za lepší, když byl dlouho za Kimim.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.189.XXX
            *strategii jako Alonso

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Hlavní rozdíl byl, že Kimi jel na dvě zastávky a Alonso, stejně jako všichni ostatní "úspěšní" na tři zastávky. Barcelona obecně je na opotřebení pneu hodně náročný okruh. Samo Ferrari (Alonso i Kimi) to potvrzovalo, že jim brzy pneu ztrácí výkonnost. A s těmito zkušenostmi kdosi vymyslí taktiku dvou zastávek pro pilota na lepším průběžném místě?
            Já to nechápu. Připadá mi to nelogické, nebo spíše hloupé.
            Před druhou Alonsovou zastávkou obě Ferrari s nikým nebojovaly (jen sami se sebou). Kimi měl na Bottase velkou ztrátu, kterou nesnižoval a Alonso měl docela velký náskok na pronásledovatele. Mezi nimi bylo kolem 2 sec. Tak proč nechávali Kimiho překračovat výkonnost měkčích pneu? Pak už nic jiného nezbývalo, než ho nechat (opět přes výkonnost tvrdých pneu) trápit se až do cíle.02

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              Ano, proto jsem napsal, že nevím, proč nejel od začátku taky na tři jako Alonso. Chtěl tým snad záměrně oba na jiné strategii?

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.175.XXX
                Z pozávodních rozhovorů vyplývá, že ani Alonso tak nejel od začátku, ale rozhodli se pro to operativně na konci druhého stintu, a to až po konzultaci boxová ulička x Alonso.

                Jestli se s Kimim v průběhu závodu tímhle způsobem komunikovat nedá NEBO dá, ale rozhodl se jinak NEBO na ten nápad Kimiho půlka garáže nepřišla, to už je jiná věc. Chci jenom poukázat na to, že v případě Alonso to nebylo "od začátku na tři"

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jako slepý fanboy dávám +. 12

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Více bys mě potěšil, kdybys občas zkusil nebýt zaslepeným fanboyem a neobhajoval vždy za každou cenu RedBull. 03

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Věřím. Bylo by to pro mne lehčí, kdybys neviděl podraz v každém problému Vettelova kolegy. 03

          + 5 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Bohužel ty jsi přesvědčen, že já vidím za každým problémem Vettelova kolegy podraz. Což není pravda. Ale pokud se problémy vrší a jsou jen u kolegy SV (alespoň ty způsobené týmem), pak mi z toho nic jiného nevychází. Já jsem zase přesvědčen, že ty jsi pravý opak. Podraz nevidíš nikdy a donedávna jsi nepřiznával ani TR.03
            Dám ti jednoduchou otázku. Myslíš si, že u Mercedesu mohou letos oba piloti mezi sebou závodit a tudíž tam není určena jednička a dvojka, nebo ne?
            A porovnej to s RedBullem loni, předloni a vlastně po celé čtyři uplynulé roky.03
            Když budeš upřímný, pochopíš o čem jsem vždy psal a píšu dál.

            + 4 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              Ale to se porovnávat nedá, protože Mercedes má vyrovnanější piloty... Navíc ty problémy jsou sporné, potkávaly jak Webbera tak Vettela...

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Mluvím o problémech ZAVINĚNÝCH týmem !!!

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Tak to definuj!!! Poruchy převodovky je vina týmu? Porucha Kersu byla vina týmu? Nebo počítáš jen nedotažené kola? Ano, pak je to 2:0. No to je průser a rozhodně úmysl. 20 Sorry za ten sarkasmus. 03

                  + 5 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    37.188.175.XXX
                    Poruchy převodovky je vina týmu?

                    Kdy už se konečně naučíte, že JE...

                    viz pozávodní rozhovor s Markem, který konstatuje, že šlo zřejmě o chybu kontroly kvality (ergo chybně nastavené nebo realizované postupy, ergo chyba týmu)

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama