DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát

ŠPANĚLSKO - ZÁVOD; Mercedes má opět double, Lewis Hamilton udržel další těsné vítězství před v závěru skvěle stíhajícím Nicem Robergem. "Vítězem zbytku světa" je znovu Ricciardo. Zajímavý souboj pilotů Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 189, poslední 16.05.2014 12:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 24 lidí) 11.05.2014 17:34
dominance Ta dominance je děsivá. Jen 4 auta ve… »
» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 11.05.2014 18:44
Jasný, jistý nic není. Ale při této… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 11.05.2014 16:31
Další skvělý závod Tak jsme viděli další výborný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          -no teoreticky možné to je. Nicméně na to že je Ricci dvojka u které o body nejde, dostává Vettel nějak moc příkazů aby ho pustil a nějak hodně dovolují jejich vzájemné souboje. Nemyslíš?
                          -výroky Neweyho si vysvětluješ trochu jinak, než jsem je pochopil já. A evidentně to auto nevyvíjeli moc špatně, když z něj udělali dominantní ne? Nebo si myslíš, že kdyby ho vyvíjeli úplně jiným směrem, tak by byli ještě lepší?
                          -Hlášky u Ferrari jsme chápali stejně. A úplně stejně chápu naprosto stejnou hlášku u RB. Na tom není nic kódovaného. Kolega je rychlejší, je třeba ho pustit. Jasný!!! U obou stájí. Ale když zahlásí, že má šetřit palivo, nemůže to znamenat, že třeba opravdu musí šetřit palivo??? Slýchávám to u jiných stájí, slýchal jsem to u Marka v situacích, kdy byl daleko od Seba a riskoval pouze předjetí dalších pilotů. Tak proč si mám o takové hlášce myslet, že znamená něco jiného??? Zvlášť, když v posledních letech nebyl pro Seba konkurencí, na rozdíl od Alonsa, který Markovými odstoupeními jen získával body. Vždyť to nedává logiku. 20
                          -Tak už se dopr... vymáčkni, co považuješ za problémy způsobené týmem!!! Jen chyby mechaniků? Pamatuji si 2 špatná přezutí a jedno špatné natankování v kvaldě (které měl i Vettel). Co je na tom divného? I technických měl loni Mark víc, opačně než v předchozích letech. A? U jiných stájí mají oba jezdci problémů vždy přesně stejně? Proč je to úmysl jen u RB?

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.189.XXX
                            - K Ric - to nic nedokazuje. Copak oni v prvním závodě věděli, že Ric bude lepší než Vet? Logicky to s čidly zkoušeli u Ric, jak píše Odin. Pouštění Ric přišlo až následně v dalších závodech.
                            - S Web to vidím trochu jinak než Odin, ale nemám teď chuť to rozebírat.
                            - Hláška Fer - proboha a můžeš mi říct, které TR hlášky jsou podle tebe schválené nebo homologované od FIA 03 jako příkazy TR? Takže hláška "někdo je rychlejší" je TR příkaz, protože je jednoduchá a pochopí ji každý, zatímco hypotetická kódová hláška "jdu na fotbal" nemůže být nikdy tajný TR příkaz, protože ti to vlastně ještě nikdo neřekl a tebe to nenapadlo, jo? Tak mi to případá z tvého vyjadřování. To si snad děláš srandu. 03

                            + 3 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -nedokazuje a nedokazuje nic ani opak.
                              -ok
                              -Já to nechápu. Když je slyšet z rádia, že je kolega za ním rychlejší, vzápětí dojde k lehkému předjetí bez souboje a po závodě TR nikdo nepopírá, tak si mám myslet něco jiného, než že jde o TR??? To jako vážně? A když se ozve o šetření paliva, nikdo šetření nepopírá (asi si postižený taky nevšiml), tak o šetření paliva jít nemůže? Proč RB dělá někdy TR stejně jako Ferrari veřejně a srozumitelně a jiný závod to maskuje? Fakt je to taková utopie, že by i MW mohlo někdy docházet palivo jako všem ostatním? 20

                              + 3 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.189.XXX
                            A jen tak mimochodem, kdy se stalo, že Web šetřil palivo a soupeři ho předjížděl? Kolikrát se to stalo? To by mě zajímalo konkrétně. A kolikrát to dělal tehdy, když na tom mohl těžit Vettel?

                            + 2 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Sorry, to by najít trvalo hodně hodně dlouho, že na to čas nemám. Pokud ti na tom tak záleží, najdi si to sám. Já si nic neobvyklého nepamatuji.

                              + 4 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    -Musím uznat, že tentokrát mé názory překládáš víceméně správně. 01
                    -Když mi dáte důvod, proč bych měl za něčím dalším TR vidět, tak proč ne? Ale proč bych za hláškou o šetření paliva měl vidět TR, když to nikdo (ani Mark) nezpochybňuje? Mark nebyl rozhodně jediný pilot, který takovouto hlášku vícekrát dostal. Jen proto, že vás to napadne je nějaký důvod? Viděl jsem dost soubojů mezi nimi. Proč je jednou nechají bojovat a jindy ho zpomalí natolik, že ho předjede i největší Vettelův soupeř? Sorry, to mi smysl nedává.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.189.XXX
                      Proboha, snad si nemyslíš, že zaměstnanci mohou mluvit otevřeně o veškerém dění v týmu? To se týká samozřejmě i Webbera. Logicky jsi od něj nic takového neslyšel. Představa, že Webber může otevřeně mluvit o taktice týmu a jedničce a dvojce, když tým oficiálně razí image, že žádnou TR nepoužívá, je naivní, to se na mě nezlob. Copak jsi nečetl dokonce ani od Petra z redakce, jak jim PR proškrtává otázky k rozhovoru atd? Tím spíš, že chodíš na tento web, mi tohle uvažování po x letech přijde, jako bys spadl z Měsíce.

                      To, co ti nedává smysl, ve skutečnosti smysl dává naprosto jednoduše. Protože někdy Web palivo skutečně šetřit MUSEL a proto ho někdo předjel, zatímco jindy, v "blízkosti" Vettela, palivo šetřit nemusel a šlo jen o jeho zpomalení. Přesto mám dojem, že Web šetřil palivo hlavně tehdy, když to mělo prospět Vet. Tobě ale asi nic jako důkaz stačit nebude. Ani jeho hláška 2010 "na dvojku to není špatné", ani jeho starty, se kterými mu tým 2010 nepomohl, ačkoliv to v obou případech také nedává smysl, ani jeho obětování ve strategii Abu Dhabi 2010 (Web dojel až za Alonsem) - protože podle tehdejších bodů a podle proklamované rovnosti pilotů RB, měl být po zbytek sezony jedničkou právě Webber. To se ale přepočítal. 03

                      Ještě doplním - proč by za hláškou "Fernando je rychlejší než ty" měl někdo vidět TR? S tvým přístupem je to konstatování faktu a žádná TR se nestala. Dokaž mi opak.

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        -Mark už není zaměstnanec a to přes půl roku. A poslední co z něj vypadlo je, že byl se sezonou 2013 spokojený a zvažoval odchod kvůli svým výsledkům. Proč bych z toho měl odvozovat, že mu někdo záměrně škodil. Nebo o tom sám neví?
                        -Ano tu hlášku z roku 2010 znám. Padla po kauze s křídlem. Chápu, že byl tenkrát naštvaný a dodávám, že oprávněně. A to dokazuje co? RB mu nějak zabránil v boji o titul? V Abu Dhabi byla strategie jasná. Alonso se držel Marka. Co s tím měl RB dělat??? Kdyby povolali prvního Seba (bylo by to hodně hodně neobvyklé, když vedl), stejně by se Alonso držel Markovy strategie. Takže co RB měl udělat??? Měl povolat i Seba jen proto, aby zdejší jeho antifanoušci byli spokojení? Zkus mi to vysvětlit, v čem byl ten podraz! Já tam totiž žádný nevidím.
                        Mark si podělal titul sám. V Korei ho nikdo nenutil roztřískat to o zeď. Nebýt toho, v AD už nebylo co řešit, ať už by se to RB líbilo nebo ne.
                        -stejnou hlášku u RB si vysvětluji stejně jako u F. Ani ji nikdo od F ani RB nijak nevyvracel. Ale když zahlásí, že mu dochází palivo (naprosto běžná věc u všech), nemohlo by to být tak, že mu dochází palivo??? Proč je to u RB neprqvděpodobné a u ostatních normální?

                        + 3 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Vložím se do toho tvým způsobem. Letos uWilliamsů též Massovi padla hláška Bottas je rychlejší. A ...? K žádnému předjetí ani přepuštění pozice nedošlo. Mergl též hlásil Hamovi, že je v jistých fázích Rosberg rychlejší. Piloti se mnohdá i sami ptají na rychlost svých kolegů. Znamená toto všechno týmovou režii? Podle tebe ano. V tom případě, proč Massa Bottase nepustil, ale Alonsa pustil? Dává ti to smysl?
                          Je to stejné vyvracení spekulací. A lá Mike. Ale pak mně nedává smysl proč Mike v případě Ferrari konspiracím a spekulacím věří, ale v případě RedBullu ne.
                          Kdysi jsi mi napsal, že uvažuji hodně konspirativně. Ano. Nepopírám. A také za ta léta, co F1 sleduji jsem se hodněkrát dozvěděl se zpožděním několika, i desítek let, "jak to tehdá bylo" a nestačil jsem se divit. Proto spekuluji. Jelikož vím, jak tvrdě se tam bojuje , politikaří a podvádí.
                          Ale nechápu tebe. Buď ti konspirace vadí a nekonspiruješ, nebo ti nevadí a konspiruješ. Ale aby ti vadila jen v případě tvých oblíbenců a tam jsi byl tvrdě proti jakékoliv konspiraci, zatímco u ostatních ti konspirace nevadila a klidně se konspiračních teorií účastníš. Tak to je síla.18 03

                          + 5 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Když už používáš příklad, měl by sedět. U Williamsu sami přiznali, že to TR byla!!! Doslova mu řekli, že má nechat Botase předjet!!! Massa prostě neposlechl stejně jako neposlechl Seb v loňské Malajsii, jako neposlechl Webber v Silverstone 2010 atd. Těch příkladů by se dalo najít hodně.
                            Jestliže po takové hlášce dojde k lehkému předjetí, nebo tým to nepopírá, proč by si z toho měl odvozovat, že o TR nejde???????? A je to stejné u Ferrari nebo RB!!!!!!
                            Co je to za konspiraci, když tvrdím to samé, co je oficiální verze????? A včem mám ty rozdíly???? Vždyť ve stejných situacích mluvím o TR u Ferrari i RB!!!!!

                            Pokud všichni zůčastnění něco tvrdí, včetně údajného poškozeného, nikoho jiného ani jiná verze nenapdane, a jen ty tvrdíš přesný opak, pak je to konspirace! Třeba loňská Malajsie. Máme v tom jasno?

                            + 3 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              V tom případě se opět musíme vrátit na začátek a musím se tě zeptat, co tě vedlo ke konspiraci v případě Ferrari?Tam také všichni oficiálně tvrdili, že o žádnou TR nešlo. Navíc to bylo v dobách zákazu TR, případ byl vyšetřován a TR neprokázána, body ponechány.
                              Dost mě to překvapuje zrovna u tebe, který tak rád věří soudům a oficiálním prohlášením týmů, které se prohřešků účastní.03 18
                              Tady jsou snad rozdíly patrné?
                              Loňská Malajsie? Tam mě nikdo nepřesvědčí, že Webbera nepodrazil tým. Bohužel nejsem slepý, hluchý,ani zcela blbý, abych nevěděl, že Webber zpomalil během 2 kol o 4 sec. čímž ztratil svůj náskok. Nikde nikdo nezjistil ani nikdo nepřiznal problémy, do kterých by se mohl Webber dostat v těchto dvou kolech. Tak že jej musel zpomalit tým svými instrukcemi. Třeba zrovna musel šetřit palivo na příkaz týmu. Ale to spekuluji.
                              Jak to vypadá, když tým nepodráží v závodě své piloty, jsi mohl vidět v neděli. Obdobná situace obdobný náskok, jen pořadí pitů bylo opačné. Ale Hamík si svůj náskok podržel. Je to logické. K souboji mohlo dojít až za pár kol a nakonec k němu nedošlo vůbec. Kdyby to bylo v Malajsii podobné, těžko bych mohl tvořit konspirace. Ale tam se Vettel objevil hned po výjezdu Webbera z boxů vedle něho. Kdyby ho stahoval a dojel za 8 kol (0,5sec na kolo je sakra převaha (Mergl má letos 1sec-1,5sec a jsi z toho na prášky)), tak řeknu OK, jedou mu lépe pneu. Ale to divadlo, které předvedli, tomu může uvěřit jen zaslepený fanboy.18 18 03

                              + 2 / − 7

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                To chceš srovnávat dobu, kdy byla TR zakázaná a nesměla se přiznat s dnešní??? 12 Takže si jako příklad vezmeš situaci, kdy Barri zastaví na cílové čáře, nechá projet Schumiho, Schumi ho na stupních vítězů nechá vylézt na první místo a ty se divíš, proč v tom vidím TR??? A srovnáváš to s hláškou o šetření paliva, která se loni vyskytovala v každém závodě, aniž by někdo někoho předjížděl? To je fakt stejná situace??? To už si fakt děláš.....20
                                Jo o Malajsii jsme už mluvili mockrát. Nejdřív ho zrychlují, pak zpomalují, pak mu téměř rekordně rychle přezují gumy aby mu z neznámého důvodu umožnili nebezpečný souboj s Vettelem a nějak záhadně mu zabránili v tom se bránit, když byl podle tebe rychlejší. Jediné co je na tom divné je to, že byl Vettel na nových gumách rychlejší než Mark na starých. Což je děsně neobvyklé. Nikdo z F1 si té kulišárny nevšiml, dokonce ani sám Webber. Jen ty svým ostřížím zrakem jsi to prokoukl. Sorry, že už si z toho dělám pr..., ale připadáš mi čím dál tím víc radikálnější.
                                A odkdy jsem na prášky s převahy Merglu??? Jen jsem napsal, že ta převaha je děsivá a že tu nebyla minimálně 10 let. Psal jsem někde, že mi to hrozně vadí? 20

                                + 4 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Ano chci. Ty též věříš účelovým prohlášením RBR. Já jsem ti na začátku napsal, že jsem tehdá Ferrari manévr za TR považoval. To znamená, že jsem jim jejich výmluvy nebaštil. Stejně jako nebaštím výmluvy kohokoliv jiného včetně RedBullu. To jenom ty manévruješ jak se dá, abys své miláčky ospravedlnil. Nebo své postoje?
                                  Proč například RBR kóduje svoji TR, když je povolená? Aby mohli říkat, že oba jejich piloti spolu mohou závodit? Nebo aby jim soupeři nemohli (tak jako Hamík loni) otlouct o hubu rýpání do druhých? Nebo aby mohli podvádět své piloty?
                                  Vždyť by bylo logičtější a jednodužší, kdyby řekli do rádia rovnou, jak si přejí, aby závod skončil. Opět použiji tvoji strategii. To jsou tak hloupí? Vždyť by tím předešli spoustě nedorozumění, nediskreditovali se mezi veřejností, zavřeli by huby spekulantům atd. atd.18
                                  Napadlo tě někdy, že kdyby nejezdili na Vettela, tak se ani Vettel právě v Malajsii nedožadoval, aby mu Webbera odstranili z cesty? Chápeš, že týmové příkazy jsou základem pro úspěšné zvládnutí závodu? Piloti dnes nejezdí jak chtějí, ale podle pokynů svých týmů a to prakticky v každém kole. Vzpomeň si na letošní Čínu a Rosbergovy prolémy s komunikací. Pilot neví, kde se nachází, jak plní strategii atd atd. Těžko mohl Webber něco poznat. Měl náskok. Jel dle pokynu týmu, byl ujištěn o svém vítězství a jen co se vrátil na trať, byl Seb vedle něho.
                                  Ano je divné, že na studených pneu Vettel stáhl jeho náskok během kola tak rapidně. A pokud Webberovi opravdu odešly gumy, proč jej nechávali jezdit s e starými tak dlouho? Vždyť byl ve vedení a tým údajně chtěl, aby vyhrál. Proč pro to nic neudělal?
                                  Radikální nejsem, jen s přibývajícími potížemi dvojek Vettela jsem více a více přesvědčen o správnosti svých tvrzení.
                                  Převaha je děsivá s tím souhlasím. Ale nesouhlasím s tím, že tu nebyla 10 let. RedBull měl v některých částech sezón podobně děsivou převahu. A já nečekám, že takto děsivá převaha Merglu vydrží do konce sezóny.
                                  Jak psal Nasir. Proč jsi se neděsil z převahy RBR?

                                  + 2 / − 7

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    A ještě dodatek: Vettel zajel v neděli výborný závod. Jsi přesvědčen, že to byla jeho zásluha? Já jsem přesvědčen, že to byla z 90% zásluha týmu. Oni mu "ordinovali" tu nejlepší strategii, na základě různých výpočtů a modelů, telemetrie a já nevím, co ještě všechno k práci používají. Také se dostal přes více než polovinu soupeřů díky těmto rozhodnutím. Nikoliv, že je musel předjet.03 Jaký kontrast k neschopnosti udržet Webbera na vedoucí pozici v Malajsii, že?
                                    A ještě jednou GP Spain. Hamík se dožadoval informací, jak má jet a zda je zvolené tempo dostačující. Tým, řešil jak jej co nejrychleji dostat přes pomalejší jezdce o kolo zpět. A to spolu s Rosbergem závodili. Přesto mu tým dokázal náskok "ohlídat".
                                    Nediv se mi, že je mi podezřelé, když tým v případě jejich jedničky umí zvolit tu nejlepší strategii a v případě dvojky to najednou nezvládne. A když ty ze sebe děláš hlupáka spolu s dalšími fanboys a nejste schopní si uvědomit základní principy, jízdy pilotů v F1. Totiž, že jezdí podle pokynů svého týmu a to v každém kole závodů. Nikoliv, jak sami chtějí. Ono by se jim totiž jednoduše a velmi pravděpodobně mohlo stát, že by nedojeli (kdyby týmové "příkazy" (rady)) ignorovali.03

                                    + 3 / − 7

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Aha, takže předchozí závody byl tým neschopný a až ve Španělsku si uvědomili, jak se mu dá pomoct? Riccimu tým nijak nepomohl, úplně na něj s... a on si v tom ještě libuje a chválí je?
                                      Co se týká srovnání s Mercedesem: Nemůže to být třeba proto, že nebyl Nico dostatečně rychlý? Vždyť tu sám tvrdíš, jak je Hamík o třídu lepší pilot. Tak co mu měl tým co hlídat?
                                      Vůbec nepochybuju o tom, že kdyby byl Nico o tolik rychlejší, jak byl Vettel proti Webberovi (v Malajsii), tak by Hamíkovi ten náskok prostě neuhlídali.
                                      Poskytl jsi jen další důkaz toho, jak zaujatý jsi. Vždy přehlížíš naprosto zřejmé věci, jen abys sis podpořil vlastní fantazie. 03

                                      + 3 / − 5

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Co zas vymýšlíš za nesmysly? RBR dokázal mnohokrát, že dokáží Vettelovi pomoci i z horšího postavení. Třebas při startu z boxů.12 Příklad neděle jsem použil, náhodně (protože ho mám v živé paměti). A vůbec jsem to tu nepsal, jako důkaz, že jsou neschopní celou dobu a od minulého týdne najednou prozřeli.03 Psal jsem to jako příklad, že když chtějí, tak to umí. A že v některých případech u nich postrádám ono "chtění".
                                        Aha. Tak v Malajsii byl po 3/4 závodu Webber dostatečně rychlý, tak že Vettela s přehledem držel za sebou ( a ještě na přání týmu zrychlil) a pak záhadně o rychlost přišel. Super vysvětlení. Už ti začínám rozumět.02 Problém je, že já užívám logiku. A to mi pak neštimuje. Rosberg nebyl dostatečně rychlý po celý závod. K Hamovi se nepřiblížil nikdy ani náznak souboje. Tak že s tím, jak to dopadlo, nemám problém. Vettel se k Webberovi přiblížil a ten po Sebově stížnosti bezproblémů zrychlil a Vettelovi ujel. Čili rychlost měl.. A když se na ten zácod podíváš, zjistíš, že Webberovi rychlost scházela právě jen ty dvě kola kdy Seb zajel k výměně a následně kdy jel k výměně Mark. Po té mu studené gumy nedržely dostatečně a prohrál souboj s Vettelem.

                                        + 3 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          Tak to jsou u RB dost přeplácení, když dodávají dobrou strategii jen vyjímečně. 12
                                          Vettel byl rychlejší než Webber v logických chvílích (pro lid co F1 sledují už dlouho). Při první výměně (měl opět čerstvé gumy o chvíli dřív než Mark), při druhé výměně (stejná situace) a v posledním stintu, protože měl Mark TVRDÉ gumy, zatímco Seb měl MĚKKOU směs. A hlavně proto ho Seb předjel, protože se tak stalo po dlouhém souboji a v tu dobu už musel mít Mark gumy zahřáté. To dokazuje i to, že Seb od té doby Markovi ujížděl a vyhrál s náskokem.
                                          To je tak, když člověk sleduje závod a dělá z něj logické a běžné závěry a nesnaží se jen vytvářet možné podvody. 03

                                          + 3 / − 5

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Nasir

                                            188.175.189.XXX
                                            - Ty mě vždycky pobavíš tím, jak sarkasticky naznačíš, že někdo dělá z týmu (RB) blbce a následně z nich uděláš blbce ty sám. Když je to tak jednoduché, tak mi řekni, jak je možné, že si toho Webberovi inženýři nevšimli a nevarovali Marka už před zastávkou nebo při výjezdu z pitu? Nevšimli si, jak ho Vet stahuje? Všichni věřili, že Vet jede naplno jen tak zbytečně a k souboji se neodhodlá? Jeho inženýři podle tebe naletěli a následně se tým ani nesnažil Vettelovi domluvit, jak přiznal veřejně Horner? Těch blbců je tu teda poměrně dost. Takže myslíš, že platí oficiální verze a Vettel udělal blbce z celého Red Bullu, jo? 03
                                            - Prosím tě, o kolik sekund stáhl Vet Webbera při první výměně? Myslíš, že to bylo blízko 4 sekund?
                                            - Ještě k Massově puštění Alonsa - Miku, dokaž nám, že to nebylo rozhodnutí samotného Massy. Zahlásili mu, že mu chybí rychlost, on se mohl rozhodnout. Abys to nepřekroutil, to není moje verze událostí. Já chci slyšet, jak dokážeš, že to byla TR.

                                            + 3 / − 5

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              -Oni věděli předem, kolik bude trvat zastávka a jak rychlý bude v následujícím kole Vettel? Nesnažil se Vettelovi domluvit? Na vlastní uši jsem těch snah slyšel několik!!! A třeba i doufali, že po těch domluvách Seb útočit nebude. Nemůže to být důvod, proč neměli potřebu Marka varovat? Není to několik logický argumentů? Nemusíš odpovídat, je jasný že pro tebe nic z toho možný nebude (ano podsouvám).
                                              -Už nevím kolik, ale ztáhl nějaké. Jako to bývá vždy u toho, kdo mění první. Novinka?
                                              -Alonso řekne že to byla TR, Monte řekne že to byla TR, Massa řekne, že to byla TR. Kolik těch důkazů chceš???

                                              Fakt mě bavíš. Nevynadal jsi mi náhodou před chvílí v jiném místě, že ti podsouvám tvrzení, že někdo úmyslně podrazil Marka? O čem je tento tvůj přípěvek.
                                              -12 12 12 12 12 12 12 12

                                              + 4 / − 6

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • odin

                                                odin

                                                77.240.96.XXX
                                                Miku kecáš. Dej sem odkaz, kde Alonso, Monte i Massa tvrdí o TR. V té době byla TR zakázána a kdyby se tohle událo, tak je Ferrari potrestáno.
                                                Stejně tak si vymýšlíš (podle mne), že RBR Webbera varoval. Já jsem nic takového neslyšel, ale ty jsi mohl sledovat závod v jiné tv.
                                                K tvrdosti gum v Malajsii aonomu souboji, jsem ti předhodil již dříve příklad,jak vypadá souboj, s odlišnou specifikací pneu, když oba piloti proti sobě bojují (mohou bojovat) na nedělním závodě Mercedesů (Hamilton a Rosberg). Proč Rosberg na měkčích gumách tak rapidně, prakticky během jednoho kola, nestáhl a nepředjel Hama? Protože na Hamiltona tým nepřipravil žádný podraz. Dokonce dopředu věděli, že Ham potřebuje 4 sec. náskoku, aby byl schopen udržet si vedení až do konce.12 03
                                                Kolikpak měl Webber v Malajsii ? Tuším, že též něco přes 4 sec. !!!
                                                Webberovi přezuli v rekordním čase, Hamovi ještě upravovali nastavení, tak že se zdržel. Jednoduše mi nikdo nikdy nevysvětlí, že Webbera před zastávkou nezpomalili.
                                                A co se týče úmaslného poškozování, tak s tím jsem přišel opět já okamžitě po skončení závodu v Malajsii. Napsal jsem, že teď bude Webber jezdit bez benzínu, bez kol, bez podpory týmu, jen aby se nepotkal s Vettelem v souboji na dráze. A také hned v Číně se mi vše potvrdilo. Do konce roku se s Vettelem v souboji nepotkal.18 13 14

                                                + 2 / − 4

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama