DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát

ŠPANĚLSKO - ZÁVOD; Mercedes má opět double, Lewis Hamilton udržel další těsné vítězství před v závěru skvěle stíhajícím Nicem Robergem. "Vítězem zbytku světa" je znovu Ricciardo. Zajímavý souboj pilotů Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 189, poslední 16.05.2014 12:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 24 lidí) 11.05.2014 17:34
dominance Ta dominance je děsivá. Jen 4 auta ve… »
» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 11.05.2014 18:44
Jasný, jistý nic není. Ale při této… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 11.05.2014 16:31
Další skvělý závod Tak jsme viděli další výborný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.96.XXX
Ok. Reagovat můžeš třea i mailem.03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No chtěl jsem reagovat na několik věcí, ale máš pravdu. Jsme už hodně dlouzí. O víkendu se mrknu na tu naši sázku a dám vědět do mailu co jsem našel.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
No tak letos a zrovna v případě Španělska uvádí ofigo rozdíl mezi oběma směsmi 0,8 sec/kolo. Je pravda, že to tolik není, ale nečekám ani tak propastný rozdíl oproti loňsku.03
Tak že by měl být Rosberg během pár kol za Hamem a zkoušet ho předjet. Což se nestalo ani náhodou.
Prostě oba uvažujeme úplně v jiných rovinách. Ty vůbec nepřipouštíš úmyslné mlžení podvodů RBR a vymýšlíš spousty spekulací, jak mohli své záměry uskutečnit jinak (lépe). Což je pro tebe jasný "důkaz" jejich čestného chování. Já zas vidím lži, výmluvy a nesrovnalosti v těch jejich kecech. Což je pro mne důkaz nečestnosti RBR.
Oba na základě svého spekulativního vnímání činíme závěry.03
Mně nepřichází logické, když RBR prohlásí, že přeměřili šasi a vykázalo zakřivení a Vettel prohlásí, že křivé nebylo, problém byl v něčem jiném. Když Marko řekne, že přejdou k jinému dodavateli motorů a nyní zase že to nikdy neplánovali a že s Renaultem mají dlouhodobé smlouvy. Stejně tak když předvádí jak jsou va Vettela naštvaní a že mu důrazně domluví. Bezprostředně po této důrazné domluvě Vettel prohlásí, že by se příště zachoval stejně jako v Malajsii. Promiň, ale pro mne jsi naivní. Možná jsem též ovlivněn tím, že jsem celý život pracoval "s lidmi" a na takovéto jednání jsem citlivý. Zatím co ty nejspíš si s ničím takovým do styku nepřišel.
Ale necháme toho. Už dostáváme mínusy za vytrvalost a délku příspěvků...18 18 03

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-správně a já ti na to řekl, že letos jsou úplně jiné gumy než loni. Letos mezi těmito směsmi není takový rozdíl jako loni.
-ano ta 1s nedělá 4s. Ale mezi NOVÝMI MĚKKÝMI a SJETÝMI TVRDÝMI to už takový problém NENÍ.
-jo, takhle ta sázka platí. O láhev Pálavy. Určitě to lze najít v chrakteristikách tratí před každým závodem z loňska. Tuším že tam psali o kolik by měla být měkčí směs rychlejší než tvrdší. Předem jsem si to nehledal!
-No myslím si, že dělat všechno standartně, ale nechat u kola běžet tu jejich "vrtačku" na upevňování matic 2-3s úplně nezasunutou do matice naprázdno zas takový problém není. Rozhodně není problém tu zastávku o několik vteřin protáhnout, aniž by to vzbudilo nějaký rozruch. 03

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
No to jsme se tedy opravdu nepochopili. Dopředu (aniž bych tušil sázku) jsem se tě ptal, zda si myslíš, že spolu mohou letos piloti Mercedesu bojovat.
Dával jsem ti příklad pro srovnání letošku a loňska. Aby bylo patrné, jak to vypadá, když práce týmu pro oba piloty funguje bezchybně (letošní Mercedes) a jak to vypadá, když práce týmu funguje pouze pro jednoho bezchybně a pro druhého nefunguje vůbec (loňský RedBull a Malajsie). V obou případech měl vedoucí pilot před posledními pity náskok okolo 4 sec. a v obou případech přezouval ten s náskokem na tvrdší směs a ten druhý na měkčí (rychlejší) směs. Vettel loni stáhl Webberův náskok během jediného kola. Rosbergovi to letos trvalo do konce závodu (ukrajoval po desetinkách sec.)
Proto jsem viděl a stále vidím podraz v Malajsii. A když jsem koukal na ten loňský závod, všiml jsem si i toho, že předešlé pity žádné velké změny v rozdílu náskoků nepřinesly. Jen snad ten první, kdy se MW dostal před SV a ten poslední.
Jo a rozdíl 1 sec mezi jednotlivými směsmi ti stejnak nesmázne 4 sec. prakticky v jediném kole. Možná, když k tomu přičtu opotřebení. Pak ale zůstává otázkou, proč tyto rozdíly nebyly stejně tak výrazné ve prospěch Webbera při předešlých pitech.03
Jen tak pro formu se s tebou stejně vsadím, ale svojí výhrou si už nejsem tak jist.03 18 Jsem hravej člověk, tak alespoň bude sranda.
Tak že zase rekapitulace: Pokud bude rozdíl mezi loňskou žlutou a bílou směsí větší jak 1 sec. prohrávám a máš u mne láhev (alespoň přijedeš na sraz18 ) a pokud bude menší, tak vyhrávám a přivezeš mi láhev vína ty. Platí?
-Nikde nepíšu o naplánování 0,1 sec rozdílu při pitu. Osobně si myslím, že nejde naplánovat (uskutečnit) ani ty tvoje 2-3 sec. A mám to z vlastních zkušeností z vojny. Byl jsem u "pípáků", stavěli jsme antény, rozbalovali a zase balili techniku na čas. Soutěžili mezi sebou jak družstva, tak roty. Naše družstvo to časem zvládalo nejrychleji ze všech. A jednou při prověrkách jsme chtěli "pomoci" kamarádům ze stejné roty a nechat je vyhrát, aby si v rámci útvaru polepšili. Šlo tak cca o 5 sec. Dělali jsme pomaleji a výsledek byl katastrofa. Spadlá anténa a zlámaný stožár. Ještě, že se nikomu nic nestalo.03 Prostě úmyslně dělat nějakou činnost pomaleji, než jsi schopen (a ještě v součinnosti s ostatními), ale zároveň dostatečně rychle, není možné. Děláš chyby, které v plném nasazení neuděláš.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nepochopili jsme se. Myslel jsem to tak, že rozdíl mezi bílou a žlutou směsí byl loni VÍC jak 1s!!! Bude sázka? Proto bylo logické, že ho Vettel předjel.
-Sorry, ale rozdíl 0,1s na pitstop nenaplánuješ. Za tu chvilku nezmáčknu ani dvakrát stopky na hodinkách, natož aby někdo plánoval o takovou chviličku delší pitstop. 2-3s úplně klidně, proč to tedy neudělali?
-dohledej, tenkrát ses smál každému zakouření z motoru, ale jsem zvědavý co mi ukážeš jako věci "zaviněné týmem". 03
-těch kdy z toho těžil Alonso bylo určitě víc, jak těch, kdy z toho těžil Vettel. Tedy pokud budeš brát to samé (tudíž když ho dotyčný jezdec po startu předjel 03 ).

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Toto jsem psal já. Bouřka mi tu vypla elektriku a po znovuzapnutí počítače jsem se z neznámých příčin stal neregistrovaným anonymem.05
Ale už jsem se zase stihl přihlásit a zaškrtnout "zůstat trvale přihlášen"03 12

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

77.240.96.XXX
Samozřejmě, že do sázky jdu. O flašku vína, je dobrý nápad (chutná mi Pálava pokud možno stáčená 18 ).
Jenom zrekapituluji předmět sázky (sporu).
Pokud bude rozdíl mezi rozdíly žluté a bílé směsi loňské specifikace (pokud možno před změnou) a letošní specifikace větší než 1 sec. máš u mne láhev vína. Pokud ne, mám u tebe láhev já.
Dám příklad: Loni byl např rozdíl 0,8 sec/kolo letos 1,5sec/kolo. 1,5-0,8=0,7sec/kolo znamená, že mám u tebe láhev. Pokud by to bylo např. loni 0,5 a letos 1,6 (1,6-0,5=1,1sec/kolo) máš u mne láhev ty.
Je to tak?
- Já si osobně myslím, že v začátku závodu díky dřívějšímu pitu a rekordnímu přezutí se MW dostal před SV. A tým pak hledal způsob, jak to Sebovi "vynahradit". Ale opět mne nařkneš z kospirací s milionem příkladů proč to není pravděpodobné .03 18 I nu klasika v našich diskuzích.
-K dohledání Markových problémů jsem se ještě nedostal, ale vyhledám. Slibuji.
Nedotankování bylo v kvaldě a špatná výměna přišla v závodě. Zrovna, když se Seb na Marka dotahoval. Pamatuji si, že snad málem trefilo kolo.17 Nebo se jen tak tak minuli, musel bych to zase zkouknout.03
Startů, které "pomohly" Alonsovi zas tak moc nebylo na to, že Mark měl 4 roky se starty problémy. Jo a Horner to začal řešit (alespoň o tom mluvil) až pár závodů před koncem Webberovy kariéry v F1.03

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1. Napsal jsem TÉMĚR v rekordním čase. Ten čas byl opravdu hodně dobrý a určitě si nejde říct: toho přezujeme o 0,1s pomaleji. Nebo ano? Proč ho tam nenechali o 2-3s déle než Vettela. Odhadnout 2-3s problém není a RB mohl mít naprosto po problému. Když dokáží schválně neupevnit matici, tak předstírat pár sekund delší pitstop je prkotina.
2.Ano, vždyť jsem ti to psal!!! A proč? Protože Vettel ušetřil jednu sadu během víkendu. Už loni jsme to tu probírali, protože to byl jeden z vašich hlavních argumentů, ale pak se o tom psaly články a vysvětlení bylo na světě. 03
3.To se omlouvám za svoji špatnou paměť. Koukal jsem teď na to a máš pravdu. I vysvětlení je tam a je naprosto zřejmé a logické. Vettel na rozdíl od Marka musel předjíždět. Obecně bývá pravidlem, že to opotřebovává gumy. Tak co je nezvyklého na tom, že vyměnil o kolo dřív? To se nestává?
4.V čem jsem neměl pravdu? Vettel byl nejdřív rychlejší, pak si stěžoval do radia a po hlášce aby zrychlil Mark opravdu zrychlil. Jak sám píšeš a přesně co jsem psal já. Proč ho zrychlovali, když ho chtěli za 12 kol zase zpomalit? To je nesmysl, je že Mark dělal co mu řekli do radia? Nebo v čem je ten nesmysl? Chci se taky zasmát. Já vím, pro tebe jediná logická dedukce je, že ho zrychlovali, pak zpomalili, pak ho úmyslně přezuli jen o 0,1s pomaleji (ne víc, aby náhodou nepřišli o ten souboj který smrděl odstoupením obou) a do toho zcela nesmyslně několikrát dávali "multi" hlášku a završili to tím, že Marka ukecali, aby hned po dojezdu byl strašně naštvaný na Vettela. A zahrál to suprově. 03
Je mit to jasný, tohle je jasně nejpravděpodobnější verze a jediná správná. Že by Vettel něco ignoroval je nesmysl a je jasné, že tohle vysvětlení je naprosto směšné. 01

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Těchto hlášek za tu dobu u Ferrari bylo..... Jen pořád nevím, kdy Mark pustil před sebe Seba, po takové hlášce. Samozřejmě se bavím o těch, u kterých tvrdím že to nebyla TR!
-Víš co, ono se to dá najít. Ale bude se mi chtít to hledat, když se vsadíme.03 Nemyslím žádný hazard, třeba o flašku vína. Já tvrdím, že mezi těmi směsmi byla víc jak 1s. Jdeš do toho?
-Jakože slyšel že zůstane Vettel za ním a bylo mu naprosto jedno, že nějakých 8s za ním je Hamilton a zpomalil o 2s na kolo bez ohledu na to, že do konce závodu zůstávalo přes 10 kol? Zkus si spočítat 10x2s=20s. Bylo mu jedno, že se Hamík dostane před něj? Fakt ti to dává smysl? Zkus se chvíli zamyslet a pak zkus nějaký lepší argument. Nic lepšího tě fakt nenapadá? 03
-Ano. Mark měl 2x špatnou výměnu, jednou nedotankované palivo. Takže z toho ti vychází, že se celou sezonu drželi Marka od Seba daleko. Vůbec ti v tom nepřekáží fakt, že to nedotankování a jedna špatná výměna byly v jednom závodě (netuším proč to dělali dvojitě, když jedno samo o sobě stačilo) a tudíž šlo jen o 2 podělané závody. Co se týká startů nemůžu tvrdit jak moc se snažili o zlepšení. Jen mě zaráží fakt, že někdy mu tu spojku seštelovali blbě ve chvíli, kdy startoval daleko za Sebem (a tradičně z toho těžil Alonso) a jindy zase odstartoval bezchybně, když startoval hned vedle Seba. Jako vždy dělal něco RB naprosto stupidně a bez jakéhokoliv smyslu. Fakt nechápu u takových dementů ty 4 tituly. 20

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1.Ono taky záleží na situaci. Neříkám, že kdybych nevěděl o souvislosti s F1, věděl bych přesně o co jde. Zorvna tak, kdyby dal PF2014 do souvislosti s autobusy, asi by se to dalo odhadnout.
2. Co znamená Multi21 vysvětlovali jak Horner, Vettel, tak i samotný WEBBER!!! Proč by si to vymýšlel podle tebe poškozený Mark???????? Hned po závodě naprosto evidentně nasraný na Vettela!!!!!!

Ano, pokud máš opačný názor, než všichni zúčastnění včetně poškozeného, pak je to spekulace. A toto není jediný příklad. Ve většině případů tvrdíš něco jiného než sám Webber. Fakt nechápu, že máš o něm mínění jako o totálním trotlovi, že ani nepozná, že mu celý rok někdo úmyslně kazí závody. 20

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Reakce na Mika17 z 13.5 14:29
Tak mi to nedalo a našel jsem si čas a začal hledat. Pořád jsem si nebyl jistý zda si vše pamatuji správně (je to přece jen více než rok).
[odkaz na stránku]
Zjistil jsem, že mi opět podsouváš své smyšlenky a nesmyslné teorie.
1. Webbera při posledním pitu nepřezuli v rekordním čase, ale o desetinu pomaleji než Vettela
2. Webberovi zcela nesmyslně dali na poslední stint (již potřetí) nové tvrdé. Proč? Když Vettel dostal nové měkčí. Startovalo se na přechodných. To měl Webber jen jednu sadu nových měkčích?
3. Webber nezajel k předposlednímu pitu o kolo později, jak se snažíš tvrdit, ale o kolo dříve než Vettel.
Pustil jsem si závod a zjistil že:
4. Není pravda, že by chvíli před poslední zastávkou Webbera zrychlili. Zrychlili ho nejspíše v 27 kole (hláška v rádiu šla až v 28.), ale 24,25,26 kola měl SV rychlejší a 27,28,29,30 měl rychlejší MW.
Tak že vymýšlej dál nesmysly ať se pobavím zase alespoň já, když se údajné TR u RBR směje celé zdejší fórum.18

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Bavím se o hlášce "Fernando je rychlejší než ty. Potvrď, že jsi rozuměl." Z před 4-5 let. Minulé dva roky jsme se spolu snad nijak nepřeli o TR Ferrari. Já jsem ji nikdy nepopíral a ty také ne. Tak že těžko mohlo dojít ke sporům. Jen v případě RBR máme oba odlišné názory. Já vidím TR dost často, ty omíláš dvě, tři věci vesměs staršího data.12
-To je zajímavé. Rozdíly mezi žlutou a bílou bývají přibližně stejné +-. Ano je to sice jiné prostředí (minulý rok a letošek), ale pořád porovnávám rozdíly a mezi srovnatelnými směsmi (tj. dvě sousední tvrdosti).
-Jak ho zpomalili? Třebas zrovna tím Multi21.03 protože jen tak 4 sec za kolo Seb nemohl najet. Urychlovali ho proto, že se na Seba tlačili další soupeři. Možná jim bylo trapné v začátku sezóny zahlásit Webberovi, aby Seba pustil, když propagandisté RBR tvrdili, že jejich piloti mohli mezi sebou volně bojovat. A pokud by MW nebyl schopen zrachlit, dostal by příkaz Seba pustit, tak jako letos takovéto příkazy dostával Vettel. Co je na tom nepochopitelného a nedávajícího smysl?
- Co jsem tvrdil o úmyslu týmu? Záleží, co vše počítáš mezi technické závady. Selhání motoru, převodovky těžko může tým zamezit. Ale vyladit např. spojku, aby se zlepšily starty tým může. Stejně tak tým může natankovat dostatek paliva, aby nedocházelo k penalizacím. Může vyměnit kola tak, aby neupadla během následujících 2 okruhů atd. atd.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Zajímavé, že Multi21 luštíš běžně a nejen ty, ale předpokládáš, že každý a s PF2014 máš velké problémy, protože jsem tím myslel Praha Florenc ve 20.14.03 18
To jen tak pro ukázku, že Multi21 mohlo znamenat také cokoliv. Třeba hláška pro jezdce č.2, že má přejít do spořicího módu. A RedBull, stejně jako já teď oznámil "své vysvětlení", kterému Mike a další věří. Zajímavé, že tomuto kódu nerozuměli ti kteří mu rozumět měli. Především Vettel.
A ještě jedna hádanka. Když tobě napíšu PF2014 (bez vysvětlení) a třebas Nasirovi PF2014 (s vysvětlením viz.výše). S kým z vás dvou se na Florenci potkám?
Nemyslíš, že ty kódy u RBR mohly být i takto interpretovány?03 18 Ale to už spekuluji hóóódně moc. A příliš tomu nevěřím ani já.03 12

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
OK, sice jsem v staré diskusi našel tvůj koment, ve kterým říkáš, že RB spoléhal na to, že jim to v Austrálii projde (což se dá volně přeložit jako že si přál Ricciho 2. místo), ale v kontextu celé diskuse uznávám, že jsi tam nikde nezmiňoval vysloveně přání zvýhodnit přímo Ricciho. Tudíž se omlouvám za podsunutí tvé myšlenky. 03

Nicméně konec tvého příspěvku je zase o ničem. Dvojka má lepší neporouchané šasi a jedničku raději vracejí k předsezónnímu poruchovému. Fakt drsná protekce jedničky. No hlavně, že se ti vše potvrzuje. 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Co ti mám na PF odpovídat. Každý ví co to běžně znamená. Ale samozřejmě si pod tím můžeš vymyslet něco jiného. A?
1.Jistě, chudáček Ricci. Má se tam tak špatně a stejně jako Mark si ani nevšimne, že mu schválně kazí závody. 20
2.Vymlouvat ti to nebudu, je to marný. 03 A někde jsem psal, že záleží především na pilotovi a ne na autě? Sakra, zase mi něco uniklo. 19 Jo nejspíš proto, že nevěřím že se tým chová tak supidně, aby pilota zrychloval, pak zpomaloval, pak rychle přezul, aby ho dostal do nebezpečného souboje a přitom mlžil do radia a způsobit si brutální ostudu pro svoji jedničku. To vše jen proto, že zapomněli Marka zdržet 2s v boxech. No jasně, kdo tohle nechápe, pak si musí myslet, že záleží hlavně na pilotovi. 18
3.Jasně. Mají umět počítat natolik, aby dokázali před výměnou odhadnout Sebovu rychlost a varovat Marka, ale neumí se podívat na monitor už během výměny, jak daleko je zrovna Seb. Jo, jo, naprosto logický.
4.No jistě že se lišili. Jako u každých týmových kolegů, kteří kolo po sobě jedou do boxů. Kupodivu je vždy ten prvně přezutý o hooodně rychlejší než ten druhý. Koukám na F1 míň let jako ty, ale toho jsem si všiml už hodně hodně dávno. 03

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Nevím o jaké době se baíš ty, já myslel poslední 2 roky. TR u Ferrari nikdo nepopíral a rozhodně nebyla zakázaná.
-Citace: "Nemůže to být důvod, proč neměli potřebu Marka varovat?". Překlad: Netvrdím, že varovali Marka, ale že několikrát upozorňovali SEBA!!!
-Opět si vybereš naprosto nesmyslný argument. Vždyť letošní gumy jsou úplně jiné než ty loňské a Pirelli dalo dopředu vědět, že letošní směsi i konstrukce budou kvůli točivému momentu úplně jiné a konzervativnější. Srovnávej srovnatelné a podívej se jaký byl rozdíl mezi těmi směsmi loni! S týmem to nemá nic společného.
-Jak ho prosím zpomalil? Čím? A proč ho předtím urychlovali? Proč ho tak rychle přezouvali? Pár otázek, na které jsi neodpověděl a bez odpovědi na ně tvá teorie nedává smysl. 03
-Možná jsi s tím přišel ty, ale Nasir s tím souhlasil. Večer mi v jiném příspěvku potvrdil, že je to pro něj jediná vyjímka, kdy vidí úmysl RB poškodit Marka.
-Tak počkej. Nedávno jsi mi tvrdil, že úmysl týmu není v technických závadách (nejspíš jen proto, že je má teď Vettel). A většina Markových loňských problémů byla technického charakteru. Takže už to zase neplatí, nebo Markovy technické problémy jsou úmysl a Sebovy ne? 13

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Ano myslel jsem jednu debatu s tebou a několik jiných s Odinem! Je na tom něco zvláštního??? Budeš se divit, ale registruji to, že jsi míň radikální v těchto názorech než Odin. V čem jsem lhal? Opět nařčení ze lži bez jediného důkazu? Někdy jsem zapíral, že jsme se bavili o letech 2010 i dalších?
-V příspěvku 16:00 jsem ti připomněl, že v tvém příspěvku z 15:42 máš přesně opačný názor než ten samý den řeči o Malajsii a tudíž celý ten odstavec si psal zbytečně, nehledě na konec, který byl úplně zmatený. Jo, jasně, musím být debilní, když tě upozorním na tvé protichůdné názory.
-A ano, je spokojená. Děkuji. Je to TUŠÍM podruhé, kdy jsi měl tu odvahu přiznat, že jsi přestřelil. 03

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Po Austrálii jsem tvrdil, že RBR jsou podvodníci, protože neuposlechli upozorňování komisařů. Nikoliv proto, že protlačili Ricciho na stupně vítězů. Nepodsouvej.
Dokonce jsem se i domníval, že na něm testují fígle s měřidly Gill.
Proč to neporušují dál, se musíš zeptat kamaráda Helmuta. Já si myslím, že už jim to k ničemu není a v době, kdy je jejich dominance na hony vzdálená, berou každý bodík do PK ať už je od kohokoliv.
Každopádně je jasné, že se u RedBullů maká především na autě Vettela. Tak jako vždy. A během sezóny se bude opakovat stejný scénář. Dvojka je ve stejných podmínkách se stejnými auty na tom lépe, ale během sezóny dojde k rapidnímu vylepšení auta mistra světa a dvojka utře.18

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Na PF2014 jsi mi neodpověděl.03 18
1. Psal jsem o tom výše. Nechci to stále omílat. Na Riccim testovali co jim projde.
2.Také se rozhodli. Vettel zrychlit nebyl schopen, tak dostal příkaz pustit Riciho. Podle mne normálka. Webber v Mal. schopen zrychli byl, tak Vettelovi ujel. Co je na tm divného? Jen to vše podporuje moje tvrzení, že s rychlostí, strategií a vším, co s tím souvisí, hýbe tým, nikoliv pilot. Jinými slovy, za nitky tahá tým. Ale vyvracet ti tvé přesvědčení nebudu. Dál si mysli, že hlavní podíl výkonnosti nese pilot a že jeho umístění záleží především na jeho řidičských schopnostech.18 14
3.Tohle už jsi psal před rokem. A já jsem ti odpověděl, že se měl Webber vrátit už za Vettela. Tým ho zpomalil během těch dvou kol natolik, že doufali ve výměnu pozic.
4. Tak bys mohl vědět, že časy Vettela a Webbera v Malajsii během oněch dvou kol se rapidně lišily. A nevymýšlel by sis nesmysly, co jak měli u RBR udělat lépe, aby Odin neprskal. Ale věř, že kdyby trvalo Webberovo přezutí o potřebný čas déle než Vettelovo, prskal bych taky.03

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama