DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Seberte jim praporky!

Stačily dva týdny a jsme zase na zemi. Zázraky se sice dějí, ale těžko dvakrát po sobě a ani vzývání moderátorů přenosu tomu nijak nenapomohlo. Možná někdo o velikonoční neděli utrousil i slovo nepatřící do sváteční nálady, ale vstávat brzo ráno a mít za odměnu jeden dramatický souboj za necelé dvě hodiny…

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: Seberte jim praporky!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 26.04.2014 22:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 14 lidí) 23.04.2014 07:34
Riccardo Patrese mne sice kdysi pekne naštval, … »
» tom11 (Hlasovalo 14 lidí) 23.04.2014 08:59
skutečnosti bohužel je několik… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 12 lidí) 22.04.2014 22:08
slbota tento web preferuji a považuji za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Marek

    86.49.45.XXX
    komentování Nejsem žádný příznivce Richtra, v komentování jsou velké mezery, ale sami byste si měli udělat pořádek, protože tolik gramatických a stylistických chyb, chybějících čárek a písmen, to se opravdu vidí jen tady. Jasně, dá se oponovat, že obsah je důležitější a ten kvalitní je, s tím souhlasím, ale redaktoři by si po sobě mohli článek alespoň přečíst, myslím, že za ty příjmy z reklamy to stojí ;)

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Z.

    90.177.90.XXX
    Ty bejku, jemu už je 60!!! To letí... Pamatuji jeho působení ve Williamsu s Nigelem Mansellem. To byly časy.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • komentář f1

    90.181.170.XXX
    Výborný článek s nadhledem člověka, který o tématu F1 rozhodně něco ví. A jestli postižení kejhají (příznivci Richtra) tak jen informuji, že se raději dívám na konkurenční Slovenskou tv, kde komentují mj i automobiloví jezdci, což z hlediska obsahu je s Richtrovými puberťáckými komentáři jiná planeta. Přeji všem hezké zážitky, ať už sleduje F1 kdekoli... A modleme se za lepší zvuk motorů...

    RZ

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • *04*

      141.170.129.XXX
      ..zvuk mi nevadí, s ostatním souhlas.
      Taky střídám nóvu s markízou a proto jsem psal, že by mi nevadilo duo Fabry+Král...04

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, bola to v Číne nuda,.. ...nuda preto, lebo chýbala naháňačka dvoch pilotov Mercedesu, ktorá v Barcelóne zrejme bude, ak jedného alebo druhého zo závodu nevyradí nejaká porucha, lebo pochybenie v boxe, ako u Felipeho, by Mercedesu zjavne vôbec neuškodilo, nakoľko jeden alebo druhý by to do konca závodu uhral na druhé miesto, ako to v Číne predviedol Nico. Ostatné tímy majú o čom premýšľať, ako dobehnúť Mercedes, času je však málo a Renaultu a ani Ferrari sa to zjavne nedarí nech robia čokoľvek. 08 Snáď by im mala pomôcť FIA zavedením nejakej zmeny ? 11

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    skutečnosti bohužel je několik neoddiskutovatelných skutečností, které změnit nejde ani sebelepším článkem.
    - letošní GP Číny byla nudná ( já jsem u ní dokonce na chvíli usnul20 )
    - minulá GP byla výbornou podívanou, pohříchu je to však spíše výjimkou a nic s tím nenadělají snahy o to, aby takový závod byl standardem. rozhodně nejsem proti, ale dosáhnout toho je nadlidský úkol, na kterém si odpovědní lámou hlavu téměř bez výsledku již velmi dlouho
    - komentáře na naší komerční televizi mají stále svůj standard. bohužel standard poměrně nízký s množstvím chyb a nepřesností. a to zcela bez ohledu na podmínky, ve kterých vznikají
    - z h.vna bič neupleteš. tím chci říct, že pokud se sejdou výše uvedené skutečnosti, není o závodu moc co psát, vyjma konstatování těchto skutečností samotných a připomínky historických událostí jsou asi to jediné, co může být zajímavé. díky alespoň za to.

    + 14 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.103.87.XXX
    Čas oponou trhnul - a změněn svět! Tak zní kompletně úvodní verš Nerudovy Romance o revolučním roce 1848. Ano, svět se postupem času změnil a formule jedna je také jiná a změnili se její diváci. Každá doba má svoje zvlástnosti, ale především svědectví současníků je téměř nepřenosné. Pro pamětníky je téměř nesdělitelné říct dnešním lidem, jak se žilo za protektorátu a za socializmu apod. Takže mohu ujistit mladou generaci, která převážně píše komentáře na netu, že průběhy řady Velkých cen minulosti byly mnohem zajímavější než nedělní závod v Číně, jehož děj rozhodně nebyl tehdejším standardem. Vše bylo jiné, atmosféra Grand Prix, výrazné osobnosti, působivá auta, souboj s osudem, hra o život. RoBertino, děkuji proto za připomenutí minulosti, byť je to někdy nevděčné, jak vidím. Stále si však myslím, že ztrácíte zbytečně čas kritizováním Richtra a spol., chytáním za jejich slovo, až si člověk začíná myslet, že je v tom něco osobního, nějaká Vaše zaujatost a vyřizování účtů. Na druhou stranu, životní jubileum Riccardo Patreseho zařadit do vysílání měli. Uznával jsem tohoto pilota, jen mě mrzelo, že byl u havárie na Monze 1978 v začátcích své kariéry, která znamenala konec pro mé dva oblíbence, přestože hlavním viníkem byl tehdy startér Gianni Restelli. Pro Petersona to byl konec fyzický tj. tragická smrt, pro Hunta faktický, v konečném důsledku znamenal konec jeho úspěšné závodní kariéry. Po tom černém víkendu James už nikdy nic nedokázal, byť jezdil ještě do poloviny roku 1979.

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Riccardo Patrese mne sice kdysi pekne naštval, když překonal ve statistice nejvíce odjetých GP mého oblíbence Jacquesa Laffitea,ale kdeže ty loňské sněhy jsou a,navoc s přibývajícími GP v kalendáři ztratila i tato statistika vypovídací hodnotu stejně jako ostatní... Díky za článek!

    + 14 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Je to prostě relativní - takový Chris Amon jezdil téměř 15 let a nestačilo to ani na stovku Grand Prix. Je také otázkou, jak dlouho by ještě Jacques jezdil, nebýt nehody v Brands Hatch 1986. Každopádně je určitě dobré si takové bývalé mistry volantu připomínat.

      + 15 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.103.97.XXX
        :-) Koukám, máme přesně stejnou myšlenku, také jsem si to dnes připomenul, škoda té nehody, myslím, že by to jeho poslední rok nebyl... To mne taky naštval - měl jsem už lístky na GP Maďarska a těšil se, že jej konečně uvidím naživo...a prdlajs. Když pak jel vytrvalostní závody v Brně, zase sem byl v Jugošce :-( Nedávno jsem koukal na nějaké záznamy jeho jízd na netu, nj. byli to mistři volantu :-) A náhodou jsme zjistil, že závodila i jeho dcera.
        Patrese jinak patřil k mým oblíbencům už v Arrows, dlouho byl bez vítězství, ale pak se zadařilo.

        + 9 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • kik

        165.72.200.XXX
        Jenze v dobach Chrise Amona se jezdilo rocne cca o 50% mene zavodu nez v poslednich letech...Laffitea mam spojeneho s Ligierem i kdyz na prvni podium dosahl s Williamsem na Ringu v roce 1975.

        + 8 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          83.208.82.XXX
          Samozřejmě, Kiku, to je právě to, co jsem chtěl říci. Takový Fangio & spol. odjezdili za sezónu třetinu toho, co dnes a třeba Maestra mnozí piloti dodnes nedokázali překonat. Laffiteho jsem já osobně zaregistroval poprvé v Grand Prix Rakouska a pak jsem ho měl už svázaného s Ligierem. Ten Nürburgring 1975 jsem si nedávno připomněl, když jsme se s F1News vrátili k historii Williamsu.

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            176.74.136.XXX
            Ano o tom to je, že bylo méně závodů... Laffite a Ligier i pro mne jedno jsou. O jeho prvním podiu už jsme tu diskutovali, ze to oficiálně vlastně nebyl Williams, coz cca kol roku 1980 ale nikdo tak nebral... Fakticky Laffite jezdil jen pro Franka nebo Guye i když 3x měnil stáj :)

            + 10 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              83.208.82.XXX
              Maličká úprava Jenom dodám - Laffite vlastně jezdil v těch 12 letech jen za dva týmy - od Williamsu šel v roce 1976 k Ligieru, od něj po sezóně 1982 opět k Williamsu a po dvou letech zase do Ligieru.

              + 9 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • kik

              165.72.200.XXX
              Nejmenovala se ta Frankova staj tenkrat nahodou Iso Rivolta podle hlavniho sponzora? Pokud se mylim prosim nekamenovat14 V tom obdobi mel Frank casto financni problemy a nekdo o nem tenkrat prohlasil ze kdyz dostal po zavode penize tak ze byl v sedmem nebi. Bylo tam jeste neco o tom jak se tvaril ale to si uz opravdu nevzpominam.

              + 10 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ligier

                Ligier

                88.103.97.XXX
                Nevím, jestli to nebyl rok 1974 nebo tak nějak, pak opravdu měla název Williams a vozy měly označení FW (myslím, že ten Laffiteův co zajel podium FW05?), takže Williams roku 1977 kdy začíná psát současnou ofiko historii navazoval označením na předchozí vozy (FW 06 a pak bájný FW 07 a jeho první vítězství - Clay Regazzoni, první titul - Alan Jones atd.).

                + 6 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

George Russell prožil poměrně značný sešup z piedestalu (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

Juki Cunoda připravil mechanikům hodně starostí (ilustrační foto)

KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

Lewis Hamilton v Maďarsku osmkrát vyhrál, ale v třetím tréninku chyboval (ilustrační foto)

Třetí trénink ovládly McLareny, Red Bully odpočívaly, Leclerc a Hamilton v potížích

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Maďarsku vyhrál Carlos Sainz

Sergio Pérez věří, že si své místo u Red Bullu udrží

Cunoda místo Péreze? "Jsem připraven bojovat i proti Maxovi," reaguje hrdě Japonec

Lance Stroll s Aston Martinem AMR24

"Prožíváme vzrušující období." Aston Martin o novém aerodynamickém tunelu a příchodu Hondy

Max Verstappen se vydává zpět na trať

Verstappen žádá další vylepšení vozu. "V Maďarsku musí fungovat!" nabádá Marko

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama