DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Seberte jim praporky!
Stačily dva týdny a jsme zase na zemi. Zázraky se sice dějí, ale těžko dvakrát po sobě a ani vzývání moderátorů přenosu tomu nijak nenapomohlo. Možná někdo o velikonoční neděli utrousil i slovo nepatřící do sváteční nálady, ale vstávat brzo ráno a mít za odměnu jeden dramatický souboj za necelé dvě hodiny…
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: Seberte jim praporky!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Marek
11:41 24.04.2014 86.49.45.XXXkomentování Nejsem žádný příznivce Richtra, v komentování jsou velké mezery, ale sami byste si měli udělat pořádek, protože tolik gramatických a stylistických chyb, chybějících čárek a písmen, to se opravdu vidí jen tady. Jasně, dá se oponovat, že obsah je důležitější a ten kvalitní je, s tím souhlasím, ale redaktoři by si po sobě mohli článek alespoň přečíst, myslím, že za ty příjmy z reklamy to stojí ;) -
komentář f1
14:28 23.04.2014 90.181.170.XXXVýborný článek s nadhledem člověka, který o tématu F1 rozhodně něco ví. A jestli postižení kejhají (příznivci Richtra) tak jen informuji, že se raději dívám na konkurenční Slovenskou tv, kde komentují mj i automobiloví jezdci, což z hlediska obsahu je s Richtrovými puberťáckými komentáři jiná planeta. Přeji všem hezké zážitky, ať už sleduje F1 kdekoli... A modleme se za lepší zvuk motorů...
RZ -
Kapor
10:59 23.04.2014 194.160.178.XXXÁno, bola to v Číne nuda,.. ...nuda preto, lebo chýbala naháňačka dvoch pilotov Mercedesu, ktorá v Barcelóne zrejme bude, ak jedného alebo druhého zo závodu nevyradí nejaká porucha, lebo pochybenie v boxe, ako u Felipeho, by Mercedesu zjavne vôbec neuškodilo, nakoľko jeden alebo druhý by to do konca závodu uhral na druhé miesto, ako to v Číne predviedol Nico. Ostatné tímy majú o čom premýšľať, ako dobehnúť Mercedes, času je však málo a Renaultu a ani Ferrari sa to zjavne nedarí nech robia čokoľvek. Snáď by im mala pomôcť FIA zavedením nejakej zmeny ? -
tom11
08:59 23.04.2014 77.48.94.XXXskutečnosti bohužel je několik neoddiskutovatelných skutečností, které změnit nejde ani sebelepším článkem.
- letošní GP Číny byla nudná ( já jsem u ní dokonce na chvíli usnul )
- minulá GP byla výbornou podívanou, pohříchu je to však spíše výjimkou a nic s tím nenadělají snahy o to, aby takový závod byl standardem. rozhodně nejsem proti, ale dosáhnout toho je nadlidský úkol, na kterém si odpovědní lámou hlavu téměř bez výsledku již velmi dlouho
- komentáře na naší komerční televizi mají stále svůj standard. bohužel standard poměrně nízký s množstvím chyb a nepřesností. a to zcela bez ohledu na podmínky, ve kterých vznikají
- z h.vna bič neupleteš. tím chci říct, že pokud se sejdou výše uvedené skutečnosti, není o závodu moc co psát, vyjma konstatování těchto skutečností samotných a připomínky historických událostí jsou asi to jediné, co může být zajímavé. díky alespoň za to. -
anonym
08:30 23.04.2014 88.103.87.XXXČas oponou trhnul - a změněn svět! Tak zní kompletně úvodní verš Nerudovy Romance o revolučním roce 1848. Ano, svět se postupem času změnil a formule jedna je také jiná a změnili se její diváci. Každá doba má svoje zvlástnosti, ale především svědectví současníků je téměř nepřenosné. Pro pamětníky je téměř nesdělitelné říct dnešním lidem, jak se žilo za protektorátu a za socializmu apod. Takže mohu ujistit mladou generaci, která převážně píše komentáře na netu, že průběhy řady Velkých cen minulosti byly mnohem zajímavější než nedělní závod v Číně, jehož děj rozhodně nebyl tehdejším standardem. Vše bylo jiné, atmosféra Grand Prix, výrazné osobnosti, působivá auta, souboj s osudem, hra o život. RoBertino, děkuji proto za připomenutí minulosti, byť je to někdy nevděčné, jak vidím. Stále si však myslím, že ztrácíte zbytečně čas kritizováním Richtra a spol., chytáním za jejich slovo, až si člověk začíná myslet, že je v tom něco osobního, nějaká Vaše zaujatost a vyřizování účtů. Na druhou stranu, životní jubileum Riccardo Patreseho zařadit do vysílání měli. Uznával jsem tohoto pilota, jen mě mrzelo, že byl u havárie na Monze 1978 v začátcích své kariéry, která znamenala konec pro mé dva oblíbence, přestože hlavním viníkem byl tehdy startér Gianni Restelli. Pro Petersona to byl konec fyzický tj. tragická smrt, pro Hunta faktický, v konečném důsledku znamenal konec jeho úspěšné závodní kariéry. Po tom černém víkendu James už nikdy nic nedokázal, byť jezdil ještě do poloviny roku 1979. -
Ligier
07:34 23.04.2014 176.74.136.XXXRiccardo Patrese mne sice kdysi pekne naštval, když překonal ve statistice nejvíce odjetých GP mého oblíbence Jacquesa Laffitea,ale kdeže ty loňské sněhy jsou a,navoc s přibývajícími GP v kalendáři ztratila i tato statistika vypovídací hodnotu stejně jako ostatní... Díky za článek!-
RoBertino
11:56 23.04.2014 83.208.82.XXXJe to prostě relativní - takový Chris Amon jezdil téměř 15 let a nestačilo to ani na stovku Grand Prix. Je také otázkou, jak dlouho by ještě Jacques jezdil, nebýt nehody v Brands Hatch 1986. Každopádně je určitě dobré si takové bývalé mistry volantu připomínat.-
anonym
12:08 23.04.2014 88.103.97.XXX:-) Koukám, máme přesně stejnou myšlenku, také jsem si to dnes připomenul, škoda té nehody, myslím, že by to jeho poslední rok nebyl... To mne taky naštval - měl jsem už lístky na GP Maďarska a těšil se, že jej konečně uvidím naživo...a prdlajs. Když pak jel vytrvalostní závody v Brně, zase sem byl v Jugošce :-( Nedávno jsem koukal na nějaké záznamy jeho jízd na netu, nj. byli to mistři volantu :-) A náhodou jsme zjistil, že závodila i jeho dcera.
Patrese jinak patřil k mým oblíbencům už v Arrows, dlouho byl bez vítězství, ale pak se zadařilo. -
-
RoBertino
17:59 23.04.2014 83.208.82.XXXSamozřejmě, Kiku, to je právě to, co jsem chtěl říci. Takový Fangio & spol. odjezdili za sezónu třetinu toho, co dnes a třeba Maestra mnozí piloti dodnes nedokázali překonat. Laffiteho jsem já osobně zaregistroval poprvé v Grand Prix Rakouska a pak jsem ho měl už svázaného s Ligierem. Ten Nürburgring 1975 jsem si nedávno připomněl, když jsme se s F1News vrátili k historii Williamsu.-
Ligier
18:24 23.04.2014 176.74.136.XXXAno o tom to je, že bylo méně závodů... Laffite a Ligier i pro mne jedno jsou. O jeho prvním podiu už jsme tu diskutovali, ze to oficiálně vlastně nebyl Williams, coz cca kol roku 1980 ale nikdo tak nebral... Fakticky Laffite jezdil jen pro Franka nebo Guye i když 3x měnil stáj :)-
-
kik
12:35 24.04.2014 165.72.200.XXXNejmenovala se ta Frankova staj tenkrat nahodou Iso Rivolta podle hlavniho sponzora? Pokud se mylim prosim nekamenovat V tom obdobi mel Frank casto financni problemy a nekdo o nem tenkrat prohlasil ze kdyz dostal po zavode penize tak ze byl v sedmem nebi. Bylo tam jeste neco o tom jak se tvaril ale to si uz opravdu nevzpominam.-
Ligier
13:03 24.04.2014 88.103.97.XXXNevím, jestli to nebyl rok 1974 nebo tak nějak, pak opravdu měla název Williams a vozy měly označení FW (myslím, že ten Laffiteův co zajel podium FW05?), takže Williams roku 1977 kdy začíná psát současnou ofiko historii navazoval označením na předchozí vozy (FW 06 a pak bájný FW 07 a jeho první vítězství - Clay Regazzoni, první titul - Alan Jones atd.).-
-
RoBertino
15:32 24.04.2014 83.208.82.XXXJak to bylo s Williamsem První část historie Teamu Williams už jsme uveřejnili - viz odkaz.
[odkaz na stránku]
Další pokračování už je na spadnutí.
Takže i tam bude něco málo o letech 1974 a 1975.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek