DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Seberte jim praporky!
Stačily dva týdny a jsme zase na zemi. Zázraky se sice dějí, ale těžko dvakrát po sobě a ani vzývání moderátorů přenosu tomu nijak nenapomohlo. Možná někdo o velikonoční neděli utrousil i slovo nepatřící do sváteční nálady, ale vstávat brzo ráno a mít za odměnu jeden dramatický souboj za necelé dvě hodiny…
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: Seberte jim praporky!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
TV
07:45 23.04.2014 109.81.245.XXXJednou dostává prachy jeden, pak druhý. Mě by třicet tisíc za každý druhý závod taky stačilo a dělal bych ze sebe chudáčka. Nezpochybnitelným faktem však je, že na to ani jeden, ani druhý nemají. Rádobyvtipné komentáře a blbosti kolem, chyby, opomíjení důležitých okamžiků a často i žel nepravdivé informace.. člověk se dozví více během chvilky na internetu než během celého závodu od nich, žel.
-
-
Eracer
23:06 22.04.2014 94.113.144.XXXNo parada....toto jen podtrhuje to co rikam s nekolika lidmi jiz od pocatku...f1 stoji za prd a bude stat i nadale...takove penize to stoji a pak vidite 22 Setricich aut co se plouzi zatackami jak nevim co, pokud s tim neco neudelaji tak tohle lidi bavit nebude...fraska... -
Lord Mystic
22:08 22.04.2014 92.62.227.XXXslbota tento web preferuji a považuji za nejlepší o F1, ale tenhle článek je to nejslabší za poslední dobu co tu bylo prezentováno. možná to autor myslel dobře, ale je to jen mlácení prázdné slámy jen aby za každou cenu něco bulvárně zkritizovalo...-
RoBertino
23:15 22.04.2014 83.208.82.XXXOna je kritika a kritika. Na závod můžeme mít každý jiný názor a že by připomínka historických událostí byla kritikou? Nebo mám dokola opisovat průběh závodu a hledat za každou cenu nějakou tu drobnost, která by stála za zopakování? V každém případě díky za názor, i ten může napomoci k tomu, aby to bylo příště třeba jiné.
-
-
anonym
21:54 22.04.2014 85.237.224.XXXSorry, ale tentokrát jesm to ani nedočetl....krom toho že je to prostě dlouhé , tak se mi začalo zívat už při čtení tvrzení jak autor článku v neděli zíval nudou. Autor jež vzpomína se slzou v oku na doby dávno minulé ač právě letošní závod by svým dějem byl i tehdy běžným standardem...
-
mida
11:46 23.04.2014 88.101.0.XXXKolik jsi anonyme viděl velkých cen do roku 1990? Nevěřím a nikdy věřit nebudu, pokud to číslo bude větší, než "0". V opačném případě bys totiž nikdy nemohl napsat takovouto ho*adinu!!!
Jinak já jsem přeskočil 2/3 článku o nezáživném závodě, který jsem "naštěstí" neviděl, protože kde nic není, ani smrt nebere... Se zbylou 1/3 se ztotožňuji. Ostatně to dělá tento web tím, jaký je a co je.-
anonym
16:51 23.04.2014 85.237.224.XXXmido věř že kupříkladu poslední dvě sezony před r.1990 byly sezony kdy měl dominanci McLaren asi takovou jako letos Mercedes a v cíli byli v jednom kole s vítězem mnohdy jen 4-5 pilotů.
Jestli si chceš namlouvat že tehdy byly závody zajímavé, tak jen díky vysoké poruchovosti vozů a interním soubojem Sennu s Prostem. Nic víc se toho tehdy v závodech neudálo co v neděli v Číně....tak to prostě bylo a je. Já vím že pamětníci s oblibou odkazují na youtube kde doporučují zhlédnout různé souboje (třeba Arnouxe s Villeneuvem v Dijonu) ale nikdy nedododají že takové souboje odehrávaly zřídka...prostě mají selektivní paměť. Já se třeba v neděli bavil...Vůbec mi nevadí když se u toho jiní nebavili, vadí mi když se u toho nudí někdo kdo zrovna sezony 1988-1989 dává jako příklad skvělých a zajímavých sezon...protože si u toho do úst nevidí. Asi takhle...-
RoBertino
18:08 23.04.2014 83.208.82.XXXDocela by mě zajímalo, kde byly uvedeny právě tyhle dvě sezóny, pokud jsem správně četl, viděl jsem interval "do roku 1990". Není ale třeba pravdou, že v roce 1989 by byla nuda a jednoznačná převaha McLarenu - pořád ještě měli navrch ale proti předchozímu roku už vyhráli jen deset závodů a začali jim postupně šlapat na paty Ferrari, Williams - a další týmy se pomalu začaly zvedat. Navíc tu byly zajímavé "přírůstky", třeba Alesi, jehož vstup do F1 byl taky velice impozantní. A ještě je potřeba si uvědomit jednu věc - tehdy nebyla hejblátka typu KERS a DRS, pokud bychom tuhle podporu vynulovali, tak se toho děje dnes ještě méně.
Chápu, že si každý bude obhajovat to svoje - vy jste se, anonyme, v neděli bavil, ale pořád jste nějak nedoložil čím. Oním jedním manévrem na přelomu 22. a 23. kola? Nebo onou zpackanou výměnou u Massy? Nad ničím jiným opravdu objektivně nelze sedět u televize s napjatými nervy, jak to vlastně dopadne.-
anonym
20:45 23.04.2014 85.237.224.XXXAha, takže sezony 1988/1989 podle Vás nejsou v intervalu DO r.1990. Uvedl jsem je jako příklad ( rozumějte nejsou jediné takové), bylo by nasnadě kdyby jste uvedl nějakou sezonu v JAKÉMKOLIV intervalu do r.2010 kdy se toho na trati dělo rapidně víc...a hlavně kolik jich najdete, že.
Vy vzpomínáte na Alesiho, já letos vidím Kvyata...Já se u závodu v Číně bavil jako u 80-90% všech závodů které jsem viděl od poloviny 80.let, nebyl jsem u toho ve vytržení, ale nudou jsem nezíval - jak jsem řekl, závod měl standardní průběh srovnatelný s jakýmkoliv jiným závodem z oněch 80-90% které se v historii odjeli. Nebo snad chcete tvrdit že závod v Číně se vymykal z historického průměru? To snad ne, to nemůžete myslet vážně...
Jinak já v Číně viděl krom vtipného předjetí Kobajašiho na Vettela, Ricciardovo předjetí Vettela, trápení Raikkonena který jezdil na úrovni Grosjeana na opravdu špatném Lotusu a o level vyspělejší jízdu Alonsa. Rosberg se po propadu na startu taky na to druhé místo nedostal s takovým přehledem jak se asi očekávalo, Hulkenberg opět potvrdil že i s průměrným vozem dokáže zajet nadprůměrný výsledek, McLaren taky předvedl jak se neplní očekávání .... to je opravdu tak málo na jeden závod?
Kolik závodů u kterých sedíte s napjatýmy nervy by se mělo za sezonu odjet, aby ste mne ušetřil a někomu jinému zase nepřisadil o mýtu nudnosti současné F1? A kolik takových sezon jste viděl konkrétně? Co mi paměť sahá tak za posledních cca 30 let byl boj o titul záležitostí max. dvou týmu, neli rovnou jednoho. Nelíbí se Vám KERS a DRS? Mně se zase "nelíbil" tehdejší groundeffect a na dnešní dobu primitiví aerodynamika která nekazila větrný pytel a dělala tehdy předjetí stejně snadné jako ty dnešní s DRS.
Někdy mám pocit že nevíte co od F1 vlastně chcete a očekáváte, anebo očekáváte od F1 něco co v minulosti nabízela zřídka a chcete to častěji.-
RoBertino
21:45 23.04.2014 83.208.82.XXXTahle debata není o vypočítávání skvělých závodů. Kdybych to rozebral - vtipné předjetí Kobayashiho bylo spíš nezodpovědné, jízda Räikkönena na úrovni Grosjeana mi nijak dramatická nepřišla, vyzdvihovat v současné konstelaci rozdělení sil postup Rosberga na druhé místo je asi tolik, jako kdybyste chtěl řičet nadšením nad tím, že Bayern Mnichov vstřelil gól Baníku Ostrava. A vydávat za napětí nenaplněné očekávání?
Cituji: "Co mi paměť sahá tak za posledních cca 30 let byl boj o titul záležitostí max. dvou týmu, neli rovnou jednoho". Nebudu choditi daleko do historie a zeptám se, zda z těch 30 let nějakým způsobem hodláte vyjmout sezónu 2010. Ale nejspíš počty do tří asi nejsou nejjednodušší.
Problém je ale jinde, já se historii věnuji, protože v ní vidím plno zajímavých a stále objevných momentů. A že formule 1 díky různým okolnostem klesá do nudné roviny není moje vina - ale nebudu se tvářit, že problém neexistuje. Pokud si chcete na úrovni popovídat, myslím, že by to mělo svůj smysl.-
anonym
22:22 23.04.2014 85.237.224.XXX2010 se o titul prali víc jak jak jeden, nebo dva týmy...ano, ale byl to snad jev který by se pravidelně opakoval? Byla to spíš výjimka z pravidla a vy se snažíte zahojit a skrýt nekonzistentnost svých vlastních názorů na tom, že pro mne budou počty do tří složité?
Co bylo proboha nezodpovědného na Kobajašoho předjetí? To kolo zajel o 1,5 sekundy rychleji než Vettel, který pak stejně jel do boxů...koneckonců Japonec neprovedl nic proti pravidlům a provedl to hezky. Jízda Raikkonena opravdu nebyla dramatická ale hlavně ve srovnání s kolegou zarážející, tedy ZAJÍMAVÉ.
Nerad se opakuju, ale nikde netvrdím že v Číně se jel závod při kterém se toho událo nadmíru moc, ale přesto mi to nebránilo se u závodu bavit. Že se u toho nedokážete bavit Vy nebo kdokoliv jiný zcela chápu, nepochopitelným se to stáva až v okamžiku kdy jindy a na jiném místě sdělite jaké byly před 30-40 lety pravidelně "echtovnější" závody. Já tvrdím že nebyly, rozhodně ne tedy pravidelněji - a tohle ste mi bohužel doteď nijak nevyvrátil, což by ste vzhledem na Váš prudce negativní pohled na atraktivitu letošních závodů rozhodně měl (za předpokladu že nechcete abych to bral jako jasný protimluv).
Problém rozhodně není jinde, já Vaši znalost historických faktů a detailů nezpochybňuji, jen se mi nelíbí, jak si je selektivně vyskládáte a pak srovnáváte se současností.-
RoBertino
22:46 23.04.2014 83.208.82.XXXProblém je v tom, že nemálo sportů prostě má vždy dva soupeře, pokud jde o závody, tak může mít i jednoho. Pokud k tomu přistupujete takhle, ano, KAŽDÝ pilot tím, že dokáže zvládat lépe či hůře vůz s výkonem, který je několikanásobný proti tomu, v čem sedíme obvykle my obyčejní řidiči. ZAJÍMAVÉ může být všechno, záleží na tom, jestli budeme VYŽADOVAT, aby to ZAJÍMAVÉ bylo. Jak popíšete fakt, že v roce 1999 Ralf Schumacher ze 16 závodů jedenáctkrát bodoval a Zanardi na stejném voze ani jednou? Nezlobte se na mě, ale působí to na mě, že vám se prostě historie nehodí a máte potřebu obhajovat fakt, kterému selektivně vybíráte oslí můstky. A skutečnost, že jste zatím neměl potřebu se představit, taky může leccos naznačit. Dodám jen jedno, pokud se vám moje názory nelíbí a považujete je, jak jste nenápadně naznačil, za samoúčelné, nikdo vás nenutí je číst. Vyzval jsem vás k debatě a širšímu záběru dané problematiky, místo toho mi neustále podsouváte otázku, jak byly nebo nebyly závody dříve zábavnější - bez reakce. Znovu opakuju svůj názor, že taková debata přesahuje rámec tohoto fóra, to je moje odpověď. Ale nebráním se rozboru na úrovni, která tomu lépe odpovídá.-
anonym
23:01 23.04.2014 85.237.224.XXXTak prvně když označíte nedění závod za zívací a hlavně to vykládáte jako fakt potvrzující za trvalý trend, tak by bylo na místě aby jste to vyargumentoval snad Vy...já nechtěl o historii diskutovat, jen se mi nelíbí Váš negativní pohled - a že letošní Čína prostě nebyla o nic nudnější než kterýkoliv další z oněch 80-90% odjetých je prostě fakt o kterém snad diskutovat ani nemá smysl.
Jinak nechápu co jste chtěl naznačit Zanardim. Byl snad mistrem světa, nebo podával podobné výkony jako dvě předchozí sezony u Lotusu Fin? Bohužel když už jsme u oslích můstků tak se nemůžu zbavit dojmu že jako oslí můstek právě Vy užíváte závod který máte glosovat jen k tomu aby jste předvedli exhibici v podobě výčtu perliček z historie.
Když se Vám nelíbí moje anonymita, která je uplně stejně anonymní jako na začátku vlákna, tak jste na mne nemuseli reagovat vůbec.-
RoBertino
00:17 24.04.2014 83.208.82.XXXAnonymita mi vadí u každého, ale taky mi vadí dělat mrtvého brouka a nereagovat. Nadále budu tvrdit, že F1 svou atraktivitou klesá, to je fakt, který těžko popřete. Zanardim jsem reagoval na vaší poznámku o jízdě Räikkönena a jeho kolegy ve stejném voze, a pokud chcete srovnávat, podívejte se, čeho Zanardi dosáhl v zámoří. Kdyby nic jiného, tak to něco naznačuje o jeho schopnostech. Můj vztah k historii tu většina lidí zná a pokud vám vadí, neváhejte využít možnosti a exhibujte v něčem, co je pro vás natolik silnou stránkou, aby to nevyznívalo jako stálé omílání jedné myšlenky. Zatím jsem nic tak úchvatného kromě soustavného opakování, že GP Číny byla vlastně na úrovni 90 % závodů celé existence MS, neměl možnost ve vašem podání číst. -
Jens
07:26 24.04.2014 109.81.245.XXXJsi hlupák jako každý člověk, který se neodváží za své názory postavit alespoň tím, že si zvolí nick. A zbabělec, protože se schováváš za stovky anonymů, aby tě příště nikdo nepoznal. Obdivuji Robertina, že s takovými charaktery vůbec ztrácí čas. Psát jako anonym má svůj plytký důvod...-
-
Jens
08:05 24.04.2014 109.81.245.XXXNikde jinde pod takovými přezdívkami nepíšu, nejsem takový zbabělec jako ty. A nemám tak pokřivený charakter, abych si vymýšlel lži jen za cenu toho, abych druhé pošpinil - což u anonymů není žádným překvapením. Každý slušný člověk se umí podepsat či si zvolit nick a konzistentně pod ním přispívat - myslí-li to vážně a chce si s druhými popovídat. Ostatní si ho mohou zapamatovat, jeho názory, vznikají přátelství - a nikoliv napjatá atmosféra kvůli útočným příspěvkům anonymů, kteří mají morální hodnoty někde jinde.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001402
22:42 23.04.2014 88.103.87.XXXMáte pravdu, nebyl to v Číně tak napínavý závod jako v Bahrajnu. Přesto tam byly RoBertino dva momenty kvůli kterým jsem seděl u televize s napjatými nervy, ani jeden nezmiňujete. V obou případech jsem byl zvědav, jak to dopadne. Čekal jsem, jak se vyvrbí Ricciardovo dojetí Vettela a jeho snaha předjet týmového partnera. Musíte uznat, že mu Vettel nechtěl přepustit pozici a poměrně dlouho nebylo jasné, jak se rozhodne. Nakonec Vettel se skřípajícími zuby pustil Ricciarda před sebe. Myslím, že za to dostal Sebastian po závodě od H. Marka slib, že mu udělají pro Španělsko nové šasi šíté na míru jako náplast za takové ponížení. Druhá věc, která mě držela u obrazovky, byl výkon Alonsa. Fernandova velikost vedle nesporného jezdeckého umění spočívá v tom, že využívá potenciálu Ferrari jako svého nástroje, aby uplatnil svou strategii. Jde na to chytře, většinou to, co řekne před závodem, také provede, třebaže to někdy zní nepravděpodobně. Zatrnulo mi, když do něho na startu vrazil Massa, byl jsem zvědav, zda mu auto po srážce vydrží až do cíle. Mimochodem napsal jsem jako anonym ten ranní komentář s Nerudovým úplným citátem o oponě a změněném světu F1. Myslel jsem si totiž, že jsem automaticky přihlášen pod svým nickname a nebyl jsem.-
RoBertino
22:53 23.04.2014 83.208.82.XXXRed Bull Ano, tahle okolnost nebyla určitě nezajímavá, i když z hlediska samotného závodu v poslední době nikoliv neobvyklá a navíc, tady se dalo čekat, jak dopadne. Bylo naprosto evidentní, že Vettelovi to vůbec nejde pod nos a zcela určitě padlo pár ostrých slov, i když se můžeme lišit v názorech na to, jestli ony dva body budou v závěru rozhodující. Je tu plno aspektů - Ricciardo měl v úvodu sezóny smůlu, možná to tým udělal se snahou mu trošku zvednout sebevědomí, kdyby šlo o víc než o 4. a 5. místo, tak by asi byl Australan rychle umravněn. Jestli RB stihne ono šasi na míru udělat, netroufám si odhadnout .
Ano, Alonso překvapil a dokázal v dané situaci opravdu téměř nemožné, ale dovolím si jedno malé srovnání - Grand Prix Maďarska 1990. Tam držel Boutsen celý závod za sebou několik pilotů (Berger, Patrese, Senna) a i když ho nikdo nepředjel, svou pozici uhájil. Něco podobného předvedl Brundle v Anglii 1992, byť tam nešlo o vedení. Rozdíl je v tom, že tam byly neustálé náznaky souboje a nevědělo se, jak tlak druhých pilotů v závětří dopadne.-
uzivatel001402
23:22 23.04.2014 88.103.87.XXXMaďarsko 1990 si pamatuji, tenkrát mě hodně překvapilo, že Boutsen dokázal za svými zády udržet Sennu, asi nejlepšího pilota té doby. Bylo to Boutsenovo třetí a želbohu poslední vítězství v Grand Prix. Máte pravdu, F1 se vrátila v Šanghaji ke svému normálu, a po Bahrajnu to bylo jako vystřízlivění z opojného snu. Na Sakhiru soubojů bylo ńespočet a naznačených předjížděcích manévrů taky. Dnešní F1 asi ten pouštní okruh svědčí, je to hotová motorová runway. Líbilo se mi to sjíždění vozů do skupinek a agresivní poziční boje. To vše v Číně chybělo.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek