DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 179, poslední 30.03.2013 17:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adam P. (Hlasovalo 25 lidí) 24.03.2013 11:52
TR a kyselé obličeje po závodě Tak nevím kdo měl… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 21 lidí) 24.03.2013 11:04
Závod byl pěkný, na boxech se událo víc jak na… »
» jako (Hlasovalo 18 lidí) 24.03.2013 11:21
Race Palec nahoru za to co rekl Mark a Lewis na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      193.165.69.XXX
      FI - dílčí katastrofa, jsou super, mám z nich radost. Je zajímavé, jak se hýbe pořadí v pomyslné skupině stájí s motorem Mercedes. Snad to není problém, který by do příští ceny nevyřešili, ne?
      Willíci mě taky zklamali.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • fhhjh

    89.177.158.XXX
    redbull To co ddnesprevedl redbull tak to byl vrchol hnusu. fuj

    + 7 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    Ten Mercedes nechápu,Rosberg se celej závod držel Hamiltona a když si Hamilton vždy každou sadu pneumatik zničil bylo vidět,že Rosberg se dotahuje a je prostě rychlejší.Nechápu to proč hned ze začátku takhle protlačují Hamiltona ,to zase musel Fotr Hamiltona podplatit vedení Merceduesu jako to uedělal v MCL.Ani neměli možnost pořádně je srovnta,Rosberg první závod nedojel a druhel byl jasně rychlejší než Hamilton.To že pak tým chránil Hamiltona Rosbergovi a lidem to televize nakecali že Hamilton není tak pomalý,ale že musí šetřit palivo,vždyť měl Hamilton pneu úplně zničený nemohl jet rychleji.Nejspíš Hamilton sestavil nějakou dobrou smlouvu,kde jeho sponozoři za to že bude před Rosbergem vyplatí Mercedesu těžký prachy.Podle mě je Hamilton jen komerční jezdec,za kterýho bojujou sponzoři a ti mu dělají cestičku.

    + 18 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      Tak dnes radosť aj trpkosť. Radosť s pokroku a rýchlosti,v prvej polke boli jednoznačne najrýchlejší /livetiming/ čo po minulom roku by asi čakal iba "blázon" :)
      Čo sa týka TR: ja to vidím tak, že Ros sa nejako musel rozhodnúť/krásny záber ako dáva hlavu do rúk/ veď boli na domácej veľkej cene/Petronas/ , Lewis bol celý pretek pred Nicom a má o 10bodov viac. Netešilo ma to a Lewisa asi najmenej /čo mal robiť? Odstaviť auto?/ ale dnes sa dá Rosove rozhodnutie chápať. Lewis mal pred pretekmi 10bodov a bol celý čas pred Nicom. Ale najhnusnejšie by bolo /a dúfam,že sa to nikdy nestane/ keby bol Nico pred Lewisom a ešte aj rýchlejší a aj tak by dostal pokyn aby pustil Lewisa. TO by už bolo veľa aj na koňa ale myslím si, že ani Lewis by nikdy o také niečo nestál. On je jazdec ktorý chce závodiť, ale férovo/nie ako FETEL/ . Veľmi sa páčili dnes súboje Lewisa a Nica ako jeden druhého predbiehali, hore dole :) Ale potom ich stopli kvôli Lewisovmu palivu/Nica/. Lewis musel šetriť palivo a preto spomalil ale je otázne prečo a o koľko viac paliva spotreboval Lewis ako Nico.
      Lewis aj Nico sú veľký kamaráti už od detstva a také niečo ich nemôže rozhodiť/ich kamarátstvo/ a hlavne ak za to Lewis nemohol/ Rosove rozhodnutie/.
      Ale som rád s tohto všetkého, že Mercedes je v TOP 3 aj keď na RB a Ferrari trocha strácajú ale nieje to veľa. Nieje to nič na čom by sa nedalo stavať.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.99.197.XXX
      klídek. myslím si, že rozhodnutie o zachovaní poradia vydal tím pre to, lebo neodhadli množstvo paliva potrebného na dojazd a nechceli pokaziť závody Hamiltonovi. možno sa ale mýlim ...

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.107.XXX
    Týmová režie Tak vám vážení nevím. Chceme radši aby jezdec neuposlechl TR a předjel nebo aby se vozil za týmovým kolegou až do konce. U Mercedesu mi to nakonci přišlo už hodně směšný. Jinak zválštní závod. Kimi na vodě marnej, pak v provozu a Alfons si to parádně posral sám...

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      ono je to tezke. Je rozdil jesli je domluva, ze jeden jezdec bude vzdy poustet druheho a nebo kdyz se tym dohodne, ze se zavodi do posledni vymeny pneu a pak stop. A taky je otazka, jak by zavod dopadnul, kdyby Mark neprepnul na usporny rezim atd.

      u Kimiho by me zajimalo, jak jsou rozlozeny podily v jeho neschopnosti predjizdet jeho vinou a nastavenim auta. Uz celou minulou sezonu jsem si rikal, ze Kimi v provozu se do niceho nehrne a kdyz nema cistou stopu, tak je jeho vykon vyrazne slabsi.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.107.XXX
        NO u Kimiho to tentokrát bylo jasně na nastavení auta. V zatáčkách byl rychlej ale jak přisla rovinka, byla to bída. Jak loni... Vždyť se s DRS nedostal ani k zadním kolům auta před ním a pak se snažil předjíždět všude možně jen né na rovince. Bylo vidět, že nastavení bylo dobré pro rychlé časy ale na rovinkách evidentně ztrácel.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          tomu rozumim, ale jde mi i o to, jak moc do takoveho nastaveni mluvi prave Kimi, protoze jemu i tymu prece musi byt jasne, ze s takovym nastavenim jednoduse bude mit problemy s predjizdenim. A jelikoz z 90% se predjeti deje na rovinkach a pomoci DRS, tak je treba obcas udelat nejaky ten kompromis. Zvlast treba u lotusu, kdyz v kvaldach se pohybuje spise kolem 10. mista. Nastavit auto do zatacek umi kazdy, ale ten kompromis aby bylo konkurenceschopne nejlepe za kazde situace je to umeni.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      tys asi hlavne myslel Mercedes, tam mi prislo divne, ze Lewis Nica nepustil, musel prece vedet, jak se plouzi a bylo mi k smichu jak nektere useky jel Nico skoro jako v zavadecim kole a jak neprirozene to vypadalo. Na neco takoveho si snad ani nepamatuju, ze bych to kdy videl. 17

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.179.165.XXX
        Tjn, jak z onboardu na konci cílovky sundal předčasně nohu z plynu, aby to náhodou nevypadalo, že se snaží Lewise předjet, to byl vzhledem k okolnostem hodně smutný pohled. 05

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • t

      195.168.78.XXX
      Ja vidim pri pri TR Red Bullu a Mercedesu mierny rozdiel.
      1) Jazdci RB boli priblizne rovnako rychli a bolo by to pomerne velke riziko, takze TR beriem a davam plus RB za to, ze tentoraz mala TR pracovat pre WEB (hadam prvy krat). Aj napriek tomu, ze kvitujem VET jeho zavodnickeho ducha, na WEB sa dotiahol kvoli tomu, ze WEB zacal setrit auto a to mi nepride koser. Suboj bol pekny a tvrdy, asi stastie, ze WEB je pomerne ferovy a nechal tam miesto na 1 auto + dva zastruhane vlasy. Nie som si isty ci by to tak bolo aj v opacnom garde a nevideli VET gesto ako v Turecku 2000. Takze zavodenie OK, ale nech su podmienky rovnake pre vsetkych. Tu mi VET zacina cim dalej viac pripominat MSCH a to nie je dobre..
      2) Co ale nechapem je TR Mercedesu, Nico bol ku koncu "much much quicker" a posledne kola musel auto vyslovene dusit.. Tam naozaj neviem o co slo Brawnovi, ci dojde 3 HAM a 4 ROS alebo opacne je z pohladu tymu jedno. Nico bol ovela rychlejsi a tak pochybujem, ze by sa opakoval suboj VET x WEB na ostrie noza, behom 2-3 kol by HAM Nica uz ani nevidel.
      Moje dojmy z VC su asi take ako vyrazy jazdcov na podiu..

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.107.XXX
        Mám na to úplně stejný názor. Obě TR jsou rozdílné ale pro obě platí to samé a to proč ? Mě, jako fanouška, nezajímá, že si chce být tým jistý... Já chci vidět opravdového vítěze. Pokud Mark mohl jet rychleji, proč nejel ? Bál se že mu odejdou pneu ? Proč se tedy nebál i Vettel ?
        A stejně tak Rosberg. Proč ho držet za Hamiltonem, když už bylo jasně dáno, že šetří palivo a Nico byl rychlejší. A to nepočítám fakt, že Hamiltonovi by jistě nevadilo, kdyby ho v posledním kole Nico předjel. Beztak mohl hodit chybu na tým.

        TR je prostě naprd. Zakázat a kontrolovat veškerou komunikaci tým-jezdec.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • t

          212.5.221.XXX
          Zákazom nič nedocieliš. "Čím väčší nátlak, tým väčší odpor." Týmy by si aj tak našli nejaký spôsob komunikácie ako to obísť.
          Z pohľadu fanúšika ma TR samozrejme neteší, no z pohľadu vedenia týmu to dokážem pochopiť, aspoň teraz pri RB (double sa nerodí každý deň). Pri Merce by som to chápal ak by boli zhruba rovnako rýchli, ale najskôr šetrenie pneu no a potom pokyn šetrenia paliva, ten tomu nasadil korunu. Asi sa báli či HAM dôjde do cieľa tak chceli mať Nica za zadkom aby ho mal kto do toho 3.miesta dotlačiť.
          Výborné zhodnotenie - 11:52 Adamos

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    TR u RB 1. TR u nich byla, ale ve prospěch Webbera. Aspoň soudím podle komentářů všech zůčastněných. To že ji Seb nerespektoval na tomto faktu nic nemění. Takže nerozumím polovině zdejších příspěvků jak TÝM Marka zařízl.
    2. Seb udělal něco podobného co předtím Mark několikrát. Neposlechl. Zajímavý, že se do Marka tenkrát nikdo nenavážel a kritizoval se tým a dnes nikdo nekritizuje tým TA TR PRO MARKA, ale viní ho ze TR pro Seba.
    3. Ano Seb by se měl omluvit a body při nejbližší příležitosti vrátit.

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      nesouhlasim s jednim bodem. TR nebyla pro Marka ale pro kohokoli, kdo bude pred svym kolegou po poslednim pitstopu. Ze to byl dneska Mark je fakt, ale nebylo domluvene od zacatku, ze dneska ma Mark vyhrat zavod, resp. skoncit pred Sebem 13

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • čabry

    90.178.62.XXX
    TR Tak po dnešku nikdo nemůže pochybovat Kdo je kde protěžovaná týmová jednička.chudák weber a rosberg musí bejt pěkně nasraný.a jestli si někdo myslí že tyhle věci dělá jen ferrari tak ee :) Bylo to vidět krásně čistě a zřetelně..02

    + 14 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adam P.

    Adam P.

    78.102.61.XXX
    TR a kyselé obličeje po závodě Tak nevím kdo měl po skončení závodu radost... Když vezmu bodovanou desítku, tak snad z první šestky jen Grosjean, bo porazil Raikkonena. Massa byl zklaman rychlosti svého ferrari, Rosberg naštvaný na tým, že ho nenechali závodit s Hamiltonem, Hamilton nasraný kvůli tomu samému (je to závodník), Webberovi řekli, že vyhrál a ať to jen dojede, když to na něj zkusil Vettel v době, kdy měl auto nastaveno na úsporný režim. A Vettel byl nasraný, protože na něj byl nakvašený celý Red Bull. A ani Mercedes neslavil, zdálo se, že Brawnovo rozhodnutí nesouznělo ani s řadovými členy týmu... Pro diváky úžasný závod... Skoro celou dobu se něco dělo - akce na trati, akce v boxech... jen sami zúčastnění odcházeli s velmi rozpačitými obličeji. A novináři a fanoušci mají o čem psát :)

    + 25 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • plačkobijec

    91.217.96.XXX
    Fantastický výkon Alfonse Alfonsi prosím pokračuj!!! Mj. v minulém závodě chyba těsně před koncem, teď chyba hned na začátku, přemotivovaný pan "bezchybný" má asi problém.
    Dnes se musí slavit všude, právě jsem otevřel již třetí lahev mého oblíbeného šampaňského zn. Crystal, kdy zdaleka ještě nekončíme!
    P.S. Kdepak máme jeho "objektivní" zastánce, od kterých mj. čekám příspěvky typu, že do Alfonse SV nacouval. 03 11 01 01

    + 27 / − 51

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama