DISKUZE K ČLÁNKU GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Popatnácté se startovní pole F1 sešlo pod umělým osvětlením a velice záhy bylo jasné, že pokud nedojde k zásadním problémům, pak je vítěz - podobně jako v minulém roce a na začátku této sezóny - víceméně jasný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 243, poslední 26.09.2024 23:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 22.09.2024 18:28
naložili??? 18 18 18 Já nevím co je to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.09.2024 18:46
No trošku se taky zapojím do diskuze a objasnění… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 22.09.2024 17:08
a jéje dalším mclboys co neudýchá že mcl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        nejlepší odměna by byla opravená funkcionalita odpovídání na příspěvky v reálným čase...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Ano, je to špatné už několik měsíců! Člověk chce odpovědět a vždy to musí zkoušet naněkolikrát a obnovovat stránky a vyskakovat z diskuze a zkoušet a zkoušet než se mu objeví okno s možností odpovědět!!! No a upravovat příspěvky po odeslání už nejde vůbec. Je to opravdu otravné a nedivil bych se když by to odlákávalo hodně diskutujících na jiné stránky - tak stále prosím o nápravu!!! 07

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            To je, bohužel, pravda.
            Tedy z počítače. Z mobilu to funguje obstojně. Zrovna tohle jsem sem dopsal.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Jo a ještě 12
    Zadní křídlo McLarenu...
    Já jsem četl že nejdřív FIA (na základě platných zátěžových testů křídlo označila za regulérní...ale pak jí někdo poradil...a FIA ten verdikt změnila a oznámila McLarenu že musí křídlo upravit.
    Vtip je v tom že křídlo se podle kamerových záznamů zřetelně ohýbalo při vyšších rychlostech (v inkriminovaném místě)...a i když se nedá určit o kolik...o porušení pravidel se jednoznačně jedná...je určeno jaká může být mezera mezi elementy křídla...a ve videu je zřejmé že mezera se zvětšuje se zvyšující se rychlostí monopostu...tím pádem je jasné že není dodržena maximální mezera měřena za klidu při zátěžovém testu.
    Osobně si myslím že instrukce ohledně kontroly zadních křídel dostali všechny týmy...aby bylo jasné jak bude případně FIA další možné situace rozhodovat.
    Jo ta zatracená technologie (spousta kamer a možnost sledovat kdeco na monopostu) nakonec přece jen k něčemu je.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Mclaren to prý navrhnul sám, není jediný kdo má něco takového podobného na zadním křídle.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        37.188.176.XXX
        Tak mě překvapilo jak to nakonec vyhodnotili (FIA)...a jak v podstatě jednoduchá úvaha vedla k rozhodnutí že pravidla nejsou dodržena. Nebýt zaběru z té kamery bylo by křídlo OK...protože zátěžovým testem prošlo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.115.XXX
          Protože zatěžovým testem to prošlo, tak to je stále ok, jen se dohodli , že to jde proti duchu pravidel a že to změní.
          Je potřeba pochopit, že zátěžovej test je rozhodující a co to dělá po tom , už je jedno. Vždyť se to všem ohybá až hanba. Přesto je to legální.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            ... a naprosto stejné to bylo kdysi i s předními křídly RB. Pak i upravili metodiku a zátěže testů a postupně to "vyšumělo".

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Jo, vlastně ještě Ricciardo...a jeho odcházení...
    V rove 2014 mě ohromil...a podle mě byl jedinej z kolegů Verstappena kterej se s ním mohl měřit...bohužel po odchodu z Redbullu už nikdy neměl vítězné auto...podle mě mu dával jedinej smysl boj o titul mistra světa...anabáze v druhým týmu Redbullu nedávala smysl...a taky vůbec nekorespondovala s tím že druhej tým Redbullu měl primárně dávat šanci novým a především mladým pilotům.
    Aktuálně bych já osobně poslal Pereze dolů, doplnil ho Lawsonem, Ricciardo ven a k Verstappenovi bych zkusil Cunodu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Uvítal bych článek a diskuzi na téma vyjadřování pilotů v radiu, výroku předsedy FIA a trestu pro Verstappena.
    Jestli jsem dobře četl, organizace pilotů se postavila za Verstappena a chtějí to s FIA řešit.
    PS: Hamilton mě opět nezklamal...zase do toho zapletl rasismus.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Jinak kontroverzí v historii F1 je spousta...naposledy kauza Ferrari s motory...pod pokličkou řešené...žádné padni komu padni. Podvádíš? Tady jsme ti to dokázali a tady je veřejně transparentní trest.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Benetton 1994 - podle mě jednoznačně podvod...kdyby se to stalo nyní...FIA by Benetton nekompromisně diskvalifikovala z celého šampionátu.
    Za mě byl rok 1994 tak moc komplikovanej a odehrálo se tam tolik kontroverzí že nejlepším řešení mělo být nevyhlášení mistra světa. Vzít ho Michaelovi mělo své opodstatnění, ale taky to částečně bylo bezpráví...a to samé platí pro Damona Hilla.
    Je obrovská škoda že se v Imole zabil Ayrton Senna...ze všeho nejvíc že předčasně odešla ikona F1...ale taky proto. že kdyby byl býval odjel celou sezónu myslím že by došlo k řešení podvodů Benettonu a vše by se vyvíjelo jinak. Smrt Ayrtona znamenala že pozornost FIA a v podstatě celé F1 se soustředila na bezpečnost...a v polovině roku neměla FIA "koule" diskvalifikovat Benetton. Přitom v roce 1984 když strýček Ken podváděl s olověnými kuličkami v palivu se FIA nerozpakovala ho diskvalifikovat a odebrat mu všechny získané body.
    Mám-li být upřímný...Michael stále považuju za pouze šestinásobného šampiona...titul z roku 1994 mu prostě nepatří (kvůli technickým podvodům Benettonu a ve finále za úmyslné sestřelení Damona Hilla v Adelaide).

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Spa 1998...dost dlouho jsem zastával názor že DC za nic nemůže...ale dneska si myslím že právě tehdy se McLaren a DC férově nezachoval...Michael za ním kroužil a měl být puštěn bez zjevnýho otálení...prostě tehdy to byla hra na nervy Michaela...a klaplo to...i když DC neudělal žádnou prasečinu.
    Ale i po těch letech souhlasím s hodnocením Nikiho Laudy:
    "Ani ve svém nejlepším závodě bych nezajel tak skvěle jako Michael, ale ani v tom nejhorším závodě bych tak nesmyslně nezahodil vítězství."

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Nejrychlejší kolo Ricciarda...není to porušení pravidel...všichni víme proč se tak stalo...férový to není...ale na druhou stranu co v současný F1 je férový.
    V závěru zkoušel dát nejrychlejší kolo i Magnussen...kdyby se to bývalo povedlo...taky bychom řešili neférovost?
    Dost možná by pomohlo kdyby se bod za nejrychlejší kolo neuděloval...teď by ta diskuze nemusela být.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      109.81.117.XXX
      Ta argumentace Magnusenem není platná, protože si bouchnul gumu o zeď a do boxů musel! Kdyby opravdu vzal landovi FL tak by to bylo nešťastné, ale férově .... ale to co tým nakázal Riccimu bylo nefér. 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        To byla jistě Ricciho vlastní vůle. 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Jj, Ricci vyslat podprahově myšlenku na pitwall VCARBu a pak mu to nahlas potvrdili vysílačkou! 18 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        37.188.176.XXX
        Nechtěl jsem srovnávat detailně situace... prakticky nikdy nejsou dvě situace zcela identické.
        Spíš mi jde o princip...kdyby hypoteticky Magnussen to nejrychlejší kolo zajel...kritizovali byste ho?
        Ne?
        Pak tomu nerozumím...protože pokud se pokusí zajet nejrychlejší kolo pilot který za něj následně dostane mistrovský bod ..je jeho snaha pochopitelná...pokud ale pilot z druhé desítky startovního pole vyvine enormní snahu...a přitom z toho nic nemá...v podstatě vždy uškodí tomu komu by ten bod za nejrychlejší kolo náležel. Taky to vnímám jako nefér počínání...nechci něco získat...ale uškodit.
        Jinak počínání Ricciarda a druhého týmu Redbullu rozhodně neobhajuju...do souboje o titul by se neměli plést...a to co udělali považuji za nefér jednání.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Však jsem to psal že u magnuma vpohodě protože na to FL měl důvod, nutnou výměnu gum kvůli té bouchnuté. U VCARBu je ta věc velmi pochybná (slabě řečeno).
          Myslím že by se mělo změnit pravidlo u udělovat bod za nej kolo jen těm kteří jsou v top 10 nebo kteří skončí v top 10 .... snad chápete. Aby neměli na posledních místech možnost takto ovlivňovat výsledky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            U Magnussena by to právě taky nebylo v pohodě...byl mimo body, zajet nejrychlejší kolo pro něj nemá význam. V podstatě by vstoupil do souboje o titul úplně stejně negativně jako Ricciardo.
            Bod za nejrychlejší kolo beru..ale přesně jak říkáš...ať dostane ten bod kdokoliv kdo ho zajede...otázka zní k čemu by to vedlo...piloti mimo bodovaná umístění by v závěru závodu hromadné stavěli, nazuli nejměkčí směs a pokoušeli se zajet v podstatě kvalifikační kolo.
            Chceme to takto? Určitě se mnozí z nás budou domnívat že tohle ke klasickému a "normálnímu" závodění nepatří.
            Byla by možná prima anketa na téma jak naložit s nejrychlejším kolem v závodním režimu...nechat tak jak to je...zrušit ten extra bod...a nebo bodovat v jiné podobě (třeba všichni piloti bez omezení)?
            Jinak proč ještě nepřidat bod za PP, to je podle mě srovnatelná situace s nejrychlejším kolem... ocenění pro nejlepšího pilota mimo výsledek závodu samotného.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama