DISKUZE K ČLÁNKU GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Brazilské závody občas mívají punc nepředvídatelnosti, dramatické náboje, které pamatujeme ještě z dob "starého, dlouhého" Interlagosu. V letošním předposledním závodě se konečně dočkal Mercedes a aby byla oslava řádná, hned mohl oslavit první dvě místa v cíli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Hwrychlik H.
13:31 14.11.2022 90.183.80.XXXTVL, ano přesně tak. MV předjel LH mimo jiné i kvůli tomu, že se někdo nepustil. Protože kdyby se pouštěl a dodrželo další pravidlo, tak by k žádnému restartu nedošlo. Ale to už si asi nepamatuješ, že?-
Mike17
13:36 14.11.2022 185.149.130.XXXPamatuji si to, že se nepustili 4 jezdci, kteří mohli během několika málo vteřin předjet pole, jako ti 3 předchozí. Následně se ještě jelo víc jak půl minuty za SC.
Že se nedodrželo pravidlo o tom, že se má startovat až kolo po puštění jezdců o kolo, s tím nemá nic společného.
-
-
airwar1939
13:34 14.11.2022 85.158.196.XXXRozdíl byl v tom, že loni ohnul Massi úmyslně pravidla jen proto aby umožnil Maxovi z pozice za Hamiltonem vyhrát, protože Max do té doby na Hamiltona jednoznačně neměl.
Včera k ničemu takovému nedošlo, Mercedesy byly na prvních dvou místech a jeli si svou vlastní ligu.
Což nic nemění na tom že to komisaři včera opět nezvládli správně.-
Mike17
13:39 14.11.2022 185.149.130.XXXMasi ohnul pravidla, aby se nedojelo MS za SC. Kdyby chtěl protlačit Maxe k titulu, měl k tomu zhruba desítku jiných a lepších příležitostí.
Včera došlo k tomu samému prohřešku, jako v Abu. V obou případech to (samotné nepuštění všech) nemělo vliv na výsledek. Komentuji jen rozdíl v kritice. -
Hwrychlik H.
13:57 14.11.2022 90.183.80.XXXPřesně tak, ale někteří tady budou vyřvávat proč Mercedes neprotestoval. Proč neprotestoval RB vloni po posledním závodě?
-
-
-
-
-
Mike17
09:40 14.11.2022 185.149.130.XXXTak jsem si říkal, co všechno ještě komisaři udělají, aby dostali nového občana Brazílie k vítězství.
SC po Landovi? To byl vtip? Na zóně u vnitřku zatáčky, kde se jede něco přes stovku může způsobit co? Totálně podělali půlce pole závod úplně zbytečně.
Nechápu, za co dostal Max trest. Víc uhnout už mohl jen čistým průjezdem únikovou zónou. Vtipné, jak v Silverstone byl pro mnohé na vině Max a nejdnou je na vině ten uvnitř (opět Max), přestože neminul apex o 2m, ale jel ho vnějšími koly. Jestli to nebude tím jménem.-
-
-
RoBertino
10:17 14.11.2022 185.63.97.XXXMajku, už jsem to tu psal několikrát a dříve - podívejme se na dřívější záběry ze závodu F1, konkrétně na městských okruzích, kde prostě stojí auta u kraji dráhy a nikdo to neřešil. Nechci pochopitelně tvrdit, že hazardovat s životy pilotů je něco správného, ale zase ten úzkostlivý přístup - přitom když se člověk podíval pořádně do zatáček 'S' do Senna, tam se válelo plno úlomků, při sprintu ležel na cílové rovince kus Alonsova spoileru a to nikomu nevadilo, přitom vjet na to, tak to bude paseka jak hrom. Vůbec se nedivím některým fandům, Odina nevyjímaje, že už ho závody neberou. Také bych se nechtěl dožít toho, až si opravdu "mistři volantu" sednou za simulátor a budou drandit ve Virtuial F1 Championship. Vůbec bych se nedivil, kdyby to nějakou osvícenou hlavu napadlo.-
Mike17
10:36 14.11.2022 185.149.130.XXXJako já ještě chápu, že řeší situace, kde teoreticky hrozí průšvih, trochu moc opatrně.
Ale včera to byl fakt úlet. První SC chápu. Vozy stály na kraji tratě, spousta trosek, musí se to uklidit. Ale Lando to odstavil v místě (tedy mohl popojet 5m), kam nikdo díky fyzice vylítnout nemohl. A i kdyby tam vůz poslal nějaký kulečníkový efekt, pak v tom místě se jede tak pomalu, že by se stejně nemohlo nic stát. Tak ať udělají nějaké zóny, kam auto odstavit tak, aby to SC nevyžadovalo. Přece nemůže být problém udělat výklenek proti směru jízdy, kam půjde auto během minuty zatlačit. A piloty poučit, kde jsou. Tohle je fakt masakr. Závod to postavilo na hlavu. Některým to závod zničilo (Checo, Vettel, Bottas), jiným pomohlo (Alonso, Max, Charles). Měl jsem z toho pocit, že jediné, o co komisařům šlo, je dotlačit "rodilého Brazilce" k vítězství.
Jak píšeš. Ve sprintu spousty trosek, o které se někdo mohl rozbít na cílové rovince v 300km/h a nikdo nic neřeší. A najednou toto.
Já bych udělal na téma SC nějakou dohodu týmů....
Mimochodem, co říkáš na Cunodu?-
RoBertino
11:02 14.11.2022 185.63.97.XXXCunodu jsem nechápal - že si toho nevšimla dvojice pro jistotu nejmenované stanice mající k dispozici všemožné vychytávky mě až tak nepřekvapuje, ale vedení závodu??? Naštěstí to Juki asi pochopil a uhnul až k boxové zdi, aby nepřekážel, ale to mohla být taky dobrá mela.
S dotlačením čestného občana na první flek lze polemizovat, ale nedivil bych se tomu, i když ředitele závodu Brazilec tuším nebyl. Jen je bohužel pravda, že závodění ovlivňuje stále víc aspektů, které s ním nemají nic společného a daří se jim jen proto, že mají mediálně-politicky-společenský dopad. Právě jsem dokončil revizi sezóny 1974 a přijde mi, jako kdyby se tehdy závodilo v jiné galaxii. Ano, byl tam smrťák, ale nebyl důsledkem žádného zanedbání, spíš způsoben nedostatkem zkušeností pilota a nešťastnou shodou okolností, jinak žádná dramata, tedy kromě boje o titul. Jednoduchá auta, výsledky nepředvídatelné, balzám na duši fanouška motorsportu.-
-
RoBertino
11:19 14.11.2022 185.63.97.XXXNa srazu to ještě probereme, ale faktem je, že čekám, kdy nějaký engineer vymyslí silové pole půl metru kolem auta... Stále méně koukáme na závodění a pořád víc řešíme, jestli vlastně chceme, aby piloti závodili. Myslím, že kdyby to šlo, tak hlavouni vymyslí formát dvou zrcadlově převrácených tratí, jako v Race of Champions a pojede se vyřazovacím způsobem... Safety first. -
-
-
-
-
-
-
NickickiN
07:16 14.11.2022 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek