DISKUZE K ČLÁNKU GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double

Brazilské závody občas mívají punc nepředvídatelnosti, dramatické náboje, které pamatujeme ještě z dob "starého, dlouhého" Interlagosu. V letošním předposledním závodě se konečně dočkal Mercedes a aby byla oslava řádná, hned mohl oslavit první dvě místa v cíli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 236, poslední 15.11.2022 10:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 9 lidí) 13.11.2022 21:13
Nevíme, co je pravým důvodem a proč to Verstappen… »
» 14Alonso14 (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2022 20:59
Jak může mít Verstappen, po tom všem co pro něj… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2022 21:40
Ehm otázka pro rozumné lidí (hatery neberu) za co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • David.S.

    David.S.

    195.5.186.XXX
    Doufám, že Seb a Rici předvedou nějké pořádně donuty.
    Taky doufám, že vydrží technika, aby je mohli udělat 12
    Aby nedopadli, jak KImi, který to musel odstavit, kvůli poruše.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.254.XXX
    Binotto možná vyletí. Budu se modlit ať je to pravda! Ať už na jeho místo nastoupí kdokoliv (mluví se o Vasseurovi), nikdo nemůže být horší než tenhle neschopný alibistický ignorant

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Situace kolem Cunody je zveřejněna v samostatném článku. A stojí to za to - blbci jsou všichni kolem, jenom ne FIA.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SEMPERIT

    SEMPERIT

    88.103.239.XXX
    A jéje hoši, komisaři to udělali s Cunodou správně. 18 Mike neměl pravdu v ničem a Robertino taky ne. Holt je potřeba znát pravidla kluci. 12 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Jj, četl jsem .... strašně vtipné že vlastně bylo vše v pořádku protože nemají správné programy na vyhodnocení situace! 02
      Kdyby tam někdo použil oči a mozek tak by zase neměli ostudu .... ach jo! Poslední dobou je to každý závod něco, že ..... ? 20

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SEMPERIT

        SEMPERIT

        88.103.239.XXX
        A tak tady o nic naštěstí nešlo. Jsme jenom lidi. Chce to znat chybu a jít dál. Stejně budou další, nikdy to nebude bez chyb. Když budou malé je to v cajku, zjevné jsou ale problém.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • SEMPERIT

        SEMPERIT

        88.103.239.XXX
        Přistroj řekl, že nebyl v dané chvíli o kolo pozadu, tak se toho museli držet. Tečka.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Jsme opět u toho - opět naprostý diletantismus. Jenom proto, že se nemyslí a nepředpokládá, že daná situace může nastat. Jen proto, že je někdo líný myslet? Abych vysvětlil, co FIA zase vyprodukovala. Protože Cunoda jedoucí o kolo zpět byl za Russellem a při avizovaném SC zajel do boxů, aby využil prostoru a získal výhodu lepších pneumatik, tak kvůli rychlejší jízdě v uličce se na chviličku dostal před Russella a tím pádem se ocitl ve stejném kole. Takže ho superprogam za miliony dolarů vedl jako pilota bez ztráty okruhu a nic na tom nezměnil fakt, že vzápětí zase o kolo zpět spadl. FIA alibisticky uvedla, že s tímhle nikdo nepočítal. Ačkoliv bylo naprosto jasné, že Cunoda nejede pátý, ale je o kolo zpět. Nojo, technika.
        Nádherné je, že i Juki z toho byl na větvi: Co se to, ku*va, děje? Zmatený inženýr, který mu radil tu předjet, pak zase ne, jenom prohlásil - drž pozici. A FIA? "Všechny systémy fungovaly správně a podle předpisů. Neobvyklá situace vznikla v důsledku výstředností konkrétního okruhu". Jinými slovy, hlupáci jsou Brazilci, protože postavili výstřední okruh... Ach jo!

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.68.XXX
      Pravidla říkají, že se musí pustit všechny vozy o kolo zpět. Po Abu byl dosazen termín všechny. Ty jsi viděl, že byly všechny vozy puštěny?
      Že má FIA systém neschopný určit, kdo je v jakém kole neznamená, že byli puštěny všechny vozy.
      Aneb Masi zpět. 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SEMPERIT

    SEMPERIT

    88.103.239.XXX
    1999

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SEMPERIT

    SEMPERIT

    88.103.239.XXX
    Když jsme u toho pomáhaní, co myslíte že by se stalo kdyby Alonso v roce 2007 odstavil formuli před cílem v posledním kole. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Trdlo Webber jsem měl dát do uvozovek, sám jsem mu fandil roky. Nicméně, to je osud týmových dvojek, jezdců, kteří se díky pracovitosti dostali do top týmu,aby zjistili, že v tom týmu je kolega rychlejší. Jistě si po nějaké době začne říkat, že kdyby měl takovou podporu jako jednička týmu byl by stejně dobrý, jenomže problém je v tom, že prostě na slávu mají toho prvního.
    Pérez to nebude mít jednoduchý, nejmenuje se Rubens

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Ještě bych přidal jeden faktor - aby jedničku dokázala dvojka se vším všudy nahradit. Což Irvine málem v roce 1999 dokázal, bez ohledu na podrobnosti. A pak jsou tu dvojky, nejspíš nikdy ambice ohrožovat jedinčku neměly - vis Johansson nebo Kovalainen.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Irvine to ani náhodou právě nedokázal... Měl jen štěstí, že Mclaren s Mikou neměli nejsilnější ročník...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          To je jasné, ale nespadl někam na pátou až osmou pozici a neztratil se v šedi pole. Chtěl jsem tím říci, že dvojka v takovémhle případě musí převzít pozici jedničky - a ruku na srdce, věčně ublížení lidé se v tom většinou babrají tak, že příležitost jim prošumí mezi prsty.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Mně Irvine takový nikdy nepřišel... Přišlo mi, že si užíval života jezdce F1, ale tuhle příležitost si bohužel ujít nechal... U Rubense to zase chápu, to byl za mě pilot, který měl na to být MS, ale nemohl se jím stát vedle MS... Ne proto, že by Michael nebyl lepší než RB... To MS určitě byl, ale Rubens měl na to ho ohrozit a kdyby seděl ve Williamsu nebo Mclarenu, tak by mu to možná i vyšlo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • SEMPERIT

            SEMPERIT

            88.103.239.XXX
            Ale v dané sezoně tam nikdo jiný nemohl konkurovat. Tam nešlo hluboko spadnout....v tomto případě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama