DISKUZE K ČLÁNKU GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Brazilské závody občas mívají punc nepředvídatelnosti, dramatické náboje, které pamatujeme ještě z dob "starého, dlouhého" Interlagosu. V letošním předposledním závodě se konečně dočkal Mercedes a aby byla oslava řádná, hned mohl oslavit první dvě místa v cíli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:09 15.11.2022 46.135.68.XXX
Pravidla říkají, že se musí pustit všechny vozy o kolo zpět. Po Abu byl dosazen termín všechny. Ty jsi viděl, že byly všechny vozy puštěny?
Že má FIA systém neschopný určit, kdo je v jakém kole neznamená, že byli puštěny všechny vozy.
Aneb Masi zpět.
Že má FIA systém neschopný určit, kdo je v jakém kole neznamená, že byli puštěny všechny vozy.
Aneb Masi zpět.
Mike17
10:04 15.11.2022 46.135.68.XXX
On se nevešel na trať jen proto, že mu Hamilton na trati nenechal žádné místo. Jinak by se na ni pohodlně vešel.
To, že po nárazu ho to poslalo ven je snad jasné. Když do něj někdo vrazí, celkem logicky to vůz rozhodí, zvlášť bez funkčního předního křídla je nedotáčivost normální.
Jezdec má povinnost nechat soupeři místo na trati, pokud je významnou částí vedle něj. Kdo to porušil je celkem zřejmé.
To, že po nárazu ho to poslalo ven je snad jasné. Když do něj někdo vrazí, celkem logicky to vůz rozhodí, zvlášť bez funkčního předního křídla je nedotáčivost normální.
Jezdec má povinnost nechat soupeři místo na trati, pokud je významnou částí vedle něj. Kdo to porušil je celkem zřejmé.
David.S.
06:06 15.11.2022 195.5.186.XXX
Ano, asi to patří k těm velikánům. Nicméně Ver mi připadne, jako extrém, až mu zatopí nějaká mladá puška, nebo mu tým neposkytne techniku, po nějaké době zdaru, tak ten se z toho pos**e totálně. Teď stačí, když mu zatápí Lewis a už z toho dělá Flatout.
Chce to čas, aby vyzrál.
Chce to čas, aby vyzrál.
Fanda.LH
20:15 14.11.2022 83.240.62.XXX
Graham odešel od Lotusu ve zlém, nebudu to teď hledat, ale tuším, že se kvůli tomu i soudili... Pokud se nepletu tak neměl důvěru v Chapmanovu techniku ve smyslu, že stavěl sice rychlá, ale křehká a nebezpečná auta... A spojil je znovu až Ford...
Co se týče odchodu Hondy, tak pokud to dobře chápu, tak to byla obrovská zrada... Honda chtěla Japonského pilota, na to Williams nepřistoupil, tak podporovali Lotus a dále se přesunuli k Mclarenu (Pokud se nepletu, tak tam zase je lákalo spojení se Sennou)... Williams to kvůli tomu musel odepsat celou sezónu... Pro počínání Hondy neexistuje omluva...
Co se týče odchodu Hondy, tak pokud to dobře chápu, tak to byla obrovská zrada... Honda chtěla Japonského pilota, na to Williams nepřistoupil, tak podporovali Lotus a dále se přesunuli k Mclarenu (Pokud se nepletu, tak tam zase je lákalo spojení se Sennou)... Williams to kvůli tomu musel odepsat celou sezónu... Pro počínání Hondy neexistuje omluva...
Bubak.cz
20:03 14.11.2022 89.103.184.XXX
Třeba nevolit stopu, kterou by se ani nevešel na trať (po srážce je vidět že v ní pokračuje a vyjede z dráhy), a po které by ho předjelo jedno dvě auta jedoucí za ním, ale nějakou kde by měl šanci ho předjet, a ne jen trefit.
Jenže jak řekl později v interview (byť, jakkoliv to tak nepůsobilo, existuje šance že to byla ironie s kamenným výrazem), po první zatáčce viděl že mu Hamilton neuhne, tak to tam v druhé poslal s tím, že jemu o nic nešlo, kdežto Hamiltonovi šlo o vítězství: "To be honest, I went around the outside, and I immediately felt he was not going to leave space. I just went for it, he didn’t leave me space, so I knew we were going to get together. It cost him the race win, for me it gave me five seconds. It wouldn’t have mattered anything for my race, because we were just way too slow".
Jenže jak řekl později v interview (byť, jakkoliv to tak nepůsobilo, existuje šance že to byla ironie s kamenným výrazem), po první zatáčce viděl že mu Hamilton neuhne, tak to tam v druhé poslal s tím, že jemu o nic nešlo, kdežto Hamiltonovi šlo o vítězství: "To be honest, I went around the outside, and I immediately felt he was not going to leave space. I just went for it, he didn’t leave me space, so I knew we were going to get together. It cost him the race win, for me it gave me five seconds. It wouldn’t have mattered anything for my race, because we were just way too slow".
Mansell_fan
19:54 14.11.2022 86.49.254.XXX
Binotto možná vyletí. Budu se modlit ať je to pravda! Ať už na jeho místo nastoupí kdokoliv (mluví se o Vasseurovi), nikdo nemůže být horší než tenhle neschopný alibistický ignorant
RoBertino
17:40 14.11.2022 185.63.97.XXX
On neodešel ve zlém. Chapman si byl vědom, že vozy nejsou na úrovni a tak mu poskytl možnost, aby šel za lepším. S Mansellem to bylo složitější: u Williamsu jezdil o rok déle a Piquet tam dorazil jako dvojnásobný mistr světa, tak si myslel, že před ním padnou všichni na zadek. Nechali to oba roky otevřené, nikdy tam nepadl příkaz že ten či onen má ustoupit. Výsledek? Prohraný šampionát v roce 1986 a totálně rozložený tým po roce 1987 - to byl další důvod pro Hondu, aby se na konci roku 1987 od Williamsu pakovala...
RoBertino
16:38 14.11.2022 185.63.97.XXX
Jsme opět u toho - opět naprostý diletantismus. Jenom proto, že se nemyslí a nepředpokládá, že daná situace může nastat. Jen proto, že je někdo líný myslet? Abych vysvětlil, co FIA zase vyprodukovala. Protože Cunoda jedoucí o kolo zpět byl za Russellem a při avizovaném SC zajel do boxů, aby využil prostoru a získal výhodu lepších pneumatik, tak kvůli rychlejší jízdě v uličce se na chviličku dostal před Russella a tím pádem se ocitl ve stejném kole. Takže ho superprogam za miliony dolarů vedl jako pilota bez ztráty okruhu a nic na tom nezměnil fakt, že vzápětí zase o kolo zpět spadl. FIA alibisticky uvedla, že s tímhle nikdo nepočítal. Ačkoliv bylo naprosto jasné, že Cunoda nejede pátý, ale je o kolo zpět. Nojo, technika.
Nádherné je, že i Juki z toho byl na větvi: Co se to, ku*va, děje? Zmatený inženýr, který mu radil tu předjet, pak zase ne, jenom prohlásil - drž pozici. A FIA? "Všechny systémy fungovaly správně a podle předpisů. Neobvyklá situace vznikla v důsledku výstředností konkrétního okruhu". Jinými slovy, hlupáci jsou Brazilci, protože postavili výstřední okruh... Ach jo!
Nádherné je, že i Juki z toho byl na větvi: Co se to, ku*va, děje? Zmatený inženýr, který mu radil tu předjet, pak zase ne, jenom prohlásil - drž pozici. A FIA? "Všechny systémy fungovaly správně a podle předpisů. Neobvyklá situace vznikla v důsledku výstředností konkrétního okruhu". Jinými slovy, hlupáci jsou Brazilci, protože postavili výstřední okruh... Ach jo!
Kaša
15:56 14.11.2022 82.142.123.XXX
Jj, četl jsem .... strašně vtipné že vlastně bylo vše v pořádku protože nemají správné programy na vyhodnocení situace!
Kdyby tam někdo použil oči a mozek tak by zase neměli ostudu .... ach jo! Poslední dobou je to každý závod něco, že ..... ?
Kdyby tam někdo použil oči a mozek tak by zase neměli ostudu .... ach jo! Poslední dobou je to každý závod něco, že ..... ?
Mike17
15:43 14.11.2022 185.149.130.XXX
Tak manipulace je tvůj názor. O tom, že těch příležitostí (lepších a nevyužitých) Maxe protlačit k titulu měla FIA neúrekom, jsme už popsali mnoho kB. Ale nic proti pocitu, že FIA v půlce sezony věděla, že 5 kol před koncem posledního závodu přijde ta správná chvíle.
Každopádně co vedlo k zisku titulu pro Maxe bylo o kolo dřívější puštění závodu a ne to, že se nepustili 4 jezdci.
Každopádně co vedlo k zisku titulu pro Maxe bylo o kolo dřívější puštění závodu a ne to, že se nepustili 4 jezdci.
Kaša
15:29 14.11.2022 82.142.123.XXX
Ano, jedna chyba bylo "chybovatější" než druhá: dle mého názoru - včera to byla chyba/omyl od FIA .... v AD to bylo zmanipulovaní závodu pomocí porušení pravidel tak aby se udělala šou a aby v nejlepším případě se ukončila dominance Hama + Mercedes, a vyhrál titul Max - který byl oblíben hlavně novými mladými fanoušky. Prostě v zákulisí F1 se nehodilo aby Ham získal 8. titul a bylo mnohem vyhovující že ho získá Max.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek