DISKUZE K ČLÁNKU GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Brazilské závody občas mívají punc nepředvídatelnosti, dramatické náboje, které pamatujeme ještě z dob "starého, dlouhého" Interlagosu. V letošním předposledním závodě se konečně dočkal Mercedes a aby byla oslava řádná, hned mohl oslavit první dvě místa v cíli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
airwar1939
13:29 14.11.2022 85.158.196.XXXPrávě naopak v roce 1999 Irvině jednoznačně dokázal že byl jen velmi průměrnou dvojkou. Po zranění Michaela kdy tým upřel veškerou podporu na něj toho nedokázal využít, na Hockenheimringu by ho porazil i na rychlo povolaný kolega Salo nebýt TR, v Monze a Nürburgringu zajel vyloženě mizerně, v Malaysii vyhrál jen díky ohromné pomoci Michaela, a v posledním závodě sezony v Japonsku, kdy si to měl rozdat s Hakkinenem na férovku totálně selhal.-
RoBertino
13:48 14.11.2022 185.63.97.XXXJistě, to je ona hlubší část historie a je fajn, že jsou lidi, kteří si to pamatují. Jenže opravdu málokdo dokázal udržet ten prapor tak vysoko. To se nedá oddiskutovat. Jistě, byl tu Graham Hill (1968) a Damon Hill (1994), ale tam jejich jedničky zahynuly vlastně hned zkraje sezóny. Pak tu je pár případů (několik sezón u Ferrari a Williams 1996), kdy byli oba piloti zhruba na stejné úrovni, ovšem Frank v onom 1996 vsadil na jistotu. Chci jen dodat, onen přesun z dvojky na jedničku ne každý ustojí a právě Eddie neměl v Salovi takzvaně krytá záda. Ale to je námět na zajímavou debatu.-
Fanda.LH
15:09 14.11.2022 83.240.62.XXXGraham Hill ve skutečnosti dvojkou nebyl. Ford si vymínil, že Lotus bude mít dva rovnocenné a silné piloty, proto se Graham do Lotusu mohl vrátit, ačkoli v minulosti z něj ve zlém odešel... V 67 na body sice jasně prohrál, ale bral to zkrátka tak, že měl jen více smůly...
Pro mě je příklad dvojky, které to vyšlo, Nigel Mansell, byť ne každý s tím souhlasí... Za mě ho jako "jedničku" brali až v 89 ve Ferrari a pak zpátky do Williamsu... V Lotusu byl jasná dvojka a během prvního angažmá u Williamsu se vypracovával, nicméně šel tam jako dvojka k Rosbergovi, následně Piquetovi... Že se vzepřel a nakonec to i k titulu dotáhl to všechna čest... Za mě asi pilot, který asi nejvíce splňuje "zadání"...-
RoBertino
17:40 14.11.2022 185.63.97.XXXOn neodešel ve zlém. Chapman si byl vědom, že vozy nejsou na úrovni a tak mu poskytl možnost, aby šel za lepším. S Mansellem to bylo složitější: u Williamsu jezdil o rok déle a Piquet tam dorazil jako dvojnásobný mistr světa, tak si myslel, že před ním padnou všichni na zadek. Nechali to oba roky otevřené, nikdy tam nepadl příkaz že ten či onen má ustoupit. Výsledek? Prohraný šampionát v roce 1986 a totálně rozložený tým po roce 1987 - to byl další důvod pro Hondu, aby se na konci roku 1987 od Williamsu pakovala...-
Fanda.LH
20:15 14.11.2022 83.240.62.XXXGraham odešel od Lotusu ve zlém, nebudu to teď hledat, ale tuším, že se kvůli tomu i soudili... Pokud se nepletu tak neměl důvěru v Chapmanovu techniku ve smyslu, že stavěl sice rychlá, ale křehká a nebezpečná auta... A spojil je znovu až Ford...
Co se týče odchodu Hondy, tak pokud to dobře chápu, tak to byla obrovská zrada... Honda chtěla Japonského pilota, na to Williams nepřistoupil, tak podporovali Lotus a dále se přesunuli k Mclarenu (Pokud se nepletu, tak tam zase je lákalo spojení se Sennou)... Williams to kvůli tomu musel odepsat celou sezónu... Pro počínání Hondy neexistuje omluva...
-
-
-
-
-
-
-
Markklokan
10:59 14.11.2022 85.163.84.XXXDíval sem se na záznam..Mohl max Hamiltona na tomhle místě tímhle způsobem předjet? Asi těžko, když místo předjíždění jel do jeho auta. Podle mě ho chtěl vyndat z trati, je mi líto,Hamilton v tomhle vinu podle mě žádnou nemá.
Co se děje u red Bullu mezi jezdci, je takový jejich folklor, jeden jezdec je vítězný až příliš a ten druhý je takové politováníhodné trdlo a la Mark Webber. Že to nebude pořád dělat dobrotu by mělo napadnout i zevlouna Dr Marka, který by tam tohle měl pomáhat hasit, i když nevim...
Alpine konečně předvedlo, že to fungovat může a že Alonso je furt hodně dobrý a že nemá víc titulu je holt dost zásluha jeho složitý povahy
Nevim,ricciardo asi blbě vidí a cunoda je bohatý ženich,jinak nevím, prostě se tam vyskytuje.
-
RoBertino
11:12 14.11.2022 185.63.97.XXXZ historie F1 víme, že i ty sebeposlušnější dvojky si občas vyskočí a udělají rebelii. To neznamená, že bych Sergia pasoval do role "trdla a la Webber". Dost možná opravdu touží po tom být v konečně klasifikaci hned za Maxem, třeba si spočítal, že se zase bude vychvalovat Verstappen, jak z konce pole ještě málem bojoval o vítězství, nelze ani vyloučit, že chtěl zase jednou sklidit skrojek slávy. To se může dr. Marko třeba ukroutit snahou, ale nic s tím neudělá. Zvláště u pilotů jako Pérez, kterým hodně dlouho nic moc nevycházelo a najednou má konečně možnost být aspoň jednoznačně nejlepší dvojkou...
Riccimu dochází, že si na čas od F1 odpočine a možná byl přemotivovaný úspěchem z Mexika, Cunoda je záhadou pro mnoho lidí, ale stačí vzpomenout na dodavatele pohonných jednotek. Svého času taky jezdil u Lotusu vedle Senny Satoru Nakajima, jehož výsledky - no, s ohledem na výkonnost auta nic moc. Jenže F1 není jen sport, ale také politika a business...
-
-
-
Hwrychlik H.
11:08 14.11.2022 90.183.80.XXXOn někoho GR předjel díky SC? TVL, to už chce opravdu mokrý hadr.-
-
RoBertino
11:17 14.11.2022 185.63.97.XXXMike má naprostou pravdu v tom, že Cunoda se vyskytoval na pozici, kde neměl co dělat a svou přítomností mohl ovlivnit chování pilotů kolem sebe. Že se do ničeho nepřimotal a nikoho neohrozil? Jsou tu pravidla a ta se mají dodržovat. Gasly měl v boxech vyšší rychlost a dostal pentli a taky nikomu nepřekážel a extra výhodu tím nezískal. Ale jel rychleji než měl, tak dostal flastr. Tady byl ve své podstatě neregulérní restart a vedení krutě pochybilo, že Cunodu naprosto ingorovalo. A jen zdůrazňuji, nikdo nemluví o tom, že by to byl Mercedes, kdo porušil pravidla. Ale nebyla evidentně dodržena.-
-
-
-
-
RoBertino
12:32 14.11.2022 185.63.97.XXXBylo to nedodržení pravidel. Nikdo nevolá po revizi závodu, ale jak napsal - a správně Mike - proč Mercedes neřekl: Vyhráli jsme, fajn, ale při druhém SC nebyla dodržena pravidla? Nebo snad někdo udělal v regulích doložku, že se vozy o kolo zpět budou před SC pouštět jak se komu zachce?
Zda měla či neměla Cunodova přítomnost vliv na výsledek je těžké posoudit, každopádně se tam minimálně pilotům za ním motal v cestě vůz a nemohli se dostat natěsno k soupeřům před sebou. Je nesmysl vnímat tuhle záležitost pouze z hlediska vítěze.
Cunodův případ je ukázkou, jaké poměry v F1 panují. A dokud nebude vše důsledně a přesně kontrolováno, můžeme se dočkat dalších podivností, a ty už mohou mít mnohem větší dopad. Ať se to někomu zdá nebo ne!-
airwar1939
13:37 14.11.2022 85.158.196.XXXRozdíl je v tom že včera šlo slušně řečeno o "nic", minule šlo o titul mistra světa, a tím nedodržením pravidel daroval Massi ten titul Maxovi.
To, že komisaři stále tápou ve svých vlastních pravidlech a dělají z toho cirkus nikdo nerezporuje.-
RoBertino
13:50 14.11.2022 185.63.97.XXXAle my se nebavíme, o co šlo, ale o dodržování pravidel. Nebo snad ve fotbale v zápase, kdy o "nic" nejde sudí nebude pískat fauly a nechá střídat v průběhu hry? Bavíme se o pochybení vedení závodu a FIA, která k tomu dosud nic neřekla - pokud jsem mohl zjistit (pondělí 13:45). V opačném případě ať je v pravidlech dodatek - pokud o "nic" nejde, dělejte si co chcete.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek